Dakar 2021
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéf VW: Suzuki by bylo pro VW zajímavý partner, Porsche může vyrábět 150 tisíc aut

Martin Winterkorn, šéf Volkswagen Group, v rozhovoru pro Financial Times Deutschland označil japonské Suzuki za „zajímavého partnera“ pro německou automobilku.
Zpět na článek
21. 8. 2009 08:54
neregistrovaný "mates"
21. 8. 2009 15:34
neregistrovaný "mates"
21. 8. 2009 15:38
neregistrovaný "mates"
21. 8. 2009 14:11
neregistrovaný "mates"
21. 8. 2009 08:54
Ybr automobilka chce prcka
Tak to asi budeme mit Lisku se sikmyma ocima ;-) Chapu to vyjadreni jako priznani porazky VW v segmentu malych aut.
Rozbalit vlákno
4
21. 8. 2009 08:56
Re: Ybr automobilka chce prcka
Tak bacha, aby tě z tý radosti někde nepřejela tramvaj ;-)
neregistrovaný "mates"
21. 8. 2009 15:34
Re: Ybr automobilka chce prcka
Jaka radost bracho? Ze nejdou veci podle tvyho nehazej na me. Ja jsem pouze sdelil svuj nazor. Ze te to tyra je tvoje vec a svoji nespokojenost si bez vybehat na naves.
21. 8. 2009 18:32
Re: Ybr automobilka chce prcka
Trochu s tou vtipnou kaší škobrtáš, ségro.
Avatar - Pekelná Micinka
21. 8. 2009 12:45
Re: Ybr automobilka chce prcka
:-) :yes:
Avatar - Ada je zase tady
21. 8. 2009 08:57
Nabízená ruka ke spolupráci.
VW nabízí Suzuki ruku ke spolupráci. Je jasné, že v takovém případě by to pro tuhle malou automobilku znamenalo závratný růst. Zbavit se konečně italských motorů v SX4 zní lákavě a nepochybně by to odstartovalo prudký růst prodejů.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - WinDiesel
21. 8. 2009 09:06
Re: Nabízená ruka ke spolupráci.
Tobě se vrátila horká choroba, že ano? Třeba 1,2 HTP v červené, to by bylo přesně to co Suzuki potřebuje...
Avatar - Andromeda
21. 8. 2009 10:19
Re: Nabízená ruka ke spolupráci.
>:-[]
Avatar - Ronault.
21. 8. 2009 10:31
Re: Nabízená ruka ke spolupráci.
Ádo, víš, že za šíření poplašné zprávy můžeš být i trestně stíhán? Představím-li si, že místo perfekní 1,3 JTD narvou do Suzuki 1,4 TDI s třema válcema a kulturou chodu poválečných traktorů musí vzbuzovat hrůzu a paniku celosvětové automobilové obce!
Nedejbože místo jednoho z nejlepších atmosférických maloobjemových motorů 1,3 s 68 kW!!! nacpou tříválec 1,2 HTP a 47 kW...
Ádo, ber na to prosím ty prášky 8-s
21. 8. 2009 10:39
Re: Nabízená ruka ke spolupráci.
Ádo a vem si tech prasku vic, treba tak 2-3 krabicky najednou, neboj urcite se jima neotravis a urcite neumres >:D
Avatar - woody-alien
21. 8. 2009 12:08
Re: Nabízená ruka ke spolupráci.
Konkrétně ta třináctistovka je naprosto skvělej motor, jde krásně do otáček a se Swiftem slušně mává. To by to asi Suzuki moc nevyhrálo s HTP.

Už nějakou dobu sleduju na tak relativně nenápadnou automobilku s malým portfóliem hodně slušný prodeje, v Evropě i v USA, všude nechává svý japonský soupeře kromě Toyoty pochopitelně a Nissanu (tam ale ten rozdíl není nijak velkej) za sebou. Suzuki se včas zbavilo i partnerství s GM a tak se moc nedivím, že se obr VW mlsně oblizuje.
21. 8. 2009 13:57
Re: Nabízená ruka ke spolupráci.
V USA to Suzuki, stejne jako Mitsubishi tak slavne neni.
Avatar - woody-alien
21. 8. 2009 17:04
Re: Nabízená ruka ke spolupráci.
Máš pravdu, nicméně tedy v globálních prodejích devátá automobilka na světě, to není špatný.
Avatar - Ronault.
21. 8. 2009 17:41
Re: Nabízená ruka ke spolupráci.
Rozumíš, ale celkově nemají pokles o 30% ;-)
Avatar - Ada je zase tady
24. 8. 2009 00:18
Re: Nabízená ruka ke spolupráci.
Ale chlapečku... Když mluvím o motorech, mluvím SAMOZŘEJMĚ pouze o dieselech. A diesel 1,9 od Fiatu tedy žádná výhra rozhodně není. SX4 s motorem VW by se nepochybně prodávalo výrazně lépe.

Bavit se o optimálním benzínovém motoru v osobním autu je podobné, jako mluvit o kvalitě koňských podkov. Ta doba už je dávno pryč.
Avatar - Ronault.
24. 8. 2009 00:33
Re: Nabízená ruka ke spolupráci.
Jestli myslíš poslední větu vážně, tak se jdi konečně léčit. Neřeknu cpát diesel do SUV, vyšší střední ale to auta velikosti SX4 nebo dokonce do swifta, to je na pořádnou léčbu.
Já srovnával tragédii 1,4 TDI s výborným 1,3 JTD.
Pokud dokážeš vysvětlit v čem má VW krom 1,4 TSI lepší motory než Suzuki a Fiat, tak se ohlaš. Do té doby jsou to jen kecy jednoho strejdy z hospody, co jezdí jen TDI, protože mu to žere 3,5 litru a má brutální zátah mezi 1800-2200 otáček (jinde samozřejmě ne)
Avatar - woody-alien
24. 8. 2009 00:48
Re: Nabízená ruka ke spolupráci.
Haló, to je Mnichov ? Nechte už toho pachtění, vykašlete se na řadový šestiválce, na hliníko-hořčíkový bloky a přímej vstřik, nedávejte tam ty turba a už vůbec ne dvě, takový mrhání, říkal Áda že benziňáky jsou OUT.

PS : A co se týká M-modelů, takový načipovaný TDI by jistě dobře posloužilo. >:D >:D >:D
21. 8. 2009 10:38
Re: Nabízená ruka ke spolupráci.
Ádo, ty tele, jak jsi přišel na to, že Suzuki je malá automobilka? >:D

[odkaz]
neregistrovaný "mates"
21. 8. 2009 15:38
Re: Nabízená ruka ke spolupráci.
Dolfi, ja ti to prelozim. VW je v haizlu v segmetu malych aut a ani liska s Liskou s tim nedokazou nic udelat. V domneni, ze se Suzuki z nich pokaka, tak pousti do sveta tyhle hlasky. Nejaky Helmut ve VWedeni si udelal anallyzu, ze japici urco budou mit najednou rovny oci, jak uslysi, ze VW by jako neco chtelo. Treba jo, treba ne. Ovsem poselstvi VW je jasne:" Jsme v ri(t)i a potrebujeme se cti vyvaznou!"
Redakce: ri(t) - bez zavorek u "t" neni sprosty slovo !
21. 8. 2009 14:11
VolksPorsche
Hmm, malé SUV, další sedan, a co bude dál, Porsche Polo.
I Ferrari by umělo prodat 200 tis. aut, stačí jen nalepit znak Ferrari na nějakou Alfu nebo dokonce FIAT, trochu se v tom pošťourat, vyladit lauf, vyměnit světla, nebo tak něco a novej model Ferrari je na světě. Ještě že ty Italové maj rozum a místo očí nemaj eura.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - WinDiesel
21. 8. 2009 17:32
Re: VolksPorsche
Lépe Porsche Fox 1,2 HTP v červeným. :no:
21. 8. 2009 17:50
Re: VolksPorsche
A nebo Porsche Transporter TDIII, strejda by si koupil do pekařství hned 2 ;-)
Avatar - twistedTSD
22. 8. 2009 09:54
Re: VolksPorsche
nebo porsche crafter GT3 >:D ...zajimava predstava...
Avatar - WinDiesel
22. 8. 2009 10:05
Re: VolksPorsche
Vypíšeme soutěž??? >:D
22. 8. 2009 13:44
nejde prece o suzuki
Ja si osobne myslim, ze v tomto pripade nejde vubec o suzuki. Dulezite je, ze segment malych aut je posledni domenou opelu. Kdyby se VW podarilo zablokovat jejich spolupraci se suzuki na agile, tak tim asi podrazej i tu posledni bolavou nohu opelu, a ten se muze jit klouzat - bez silneho fin. zazemi, strategickeho partnera by se asi brzo stal dalsi naprosto bezvyznamnou znackou a nasledne pouze byvalou automobilovou znackou. A VW by se uvolnil dalsi poradny kus domaciho trhu. O to jde, si myslim. Nic moc hezkyho pro automobilovyho fandu, ale to je holt byznis. :-O
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
22. 8. 2009 13:51
Re: nejde prece o suzuki
Zajímavá úvaha, i když ne zcela souhlasím s názorem že je Opel vládcem v segmentu malých aut...
Avatar - Chuck Norris
22. 8. 2009 23:11
to se dalo čekat
...nic jiného než že se ze značky produkující ultimativní auta GT3, GT, 911turbo.. speciality jako targa atp... po změně vlastníka na VW stane to co značka byla kdysi v 80.letech nečekal... opět se začnou vyrábět auta která jsou dnes všem milovníkům porsche k smíchu, pihou na kráse a jakýmsi zprzněným VW kam dali omylem jiný znak... VW žene svoje značky do záhuby. kdysi tu bylo bentley lamborghini (do budoucna tak půjde nazvat porsche) které jakožto značky byly naprosto unikátní individuální značky... dnes a do budoucna kvůli snižování nákladů na vývoj a režii se z toho stejně stane jedna značka... A8 bude mít podvozek z novýho bentleye, to stejný čekám i od phaetona, R8, S8 dědí motory z lamb porsche dědí podvozky od touaregů... no nic jdu si poplakat do koutku a šetřit na 997 GT3 RS....
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku