Troufám si odhadnout, že ten odstín trefili dobře.
Nadto si troufám říct, že se mi to líbí. Nejrychlejší lokomotivy mají mít světla jako lokomotivy. Marnotratnost z auta číší tak jak má. Mít na něj, beru!
Já si "nadto" zas troufám říct, že design "žádný zázrak" (ale ani žádný problém) - trochu ZKLAMÁNí, že pod kapotou je "vše (již 50 či kolik let) při starém" - to u BMW se snažili o DOST VÍC :yes:
PS: My "NÁROČNĚJŠí" volíme technicky vyspělejší a o světelné roky modernější Rolls Royce :yes::-)
(a v TÉTO kategorii naštěstí kvalita jde ruku v ruce s prodejními čísly.. ;-)
..a Mulsanne až tak moc NE"zaujal"..
Ahoj Kylie, kvůli tvému příspěvku jsem se sem zaregistroval. Copak to plácáš za nesmysly, holka jedna nešťastná? V čem je Mulsanne méně moderní, než převlečená sedmička jménem ghost? Máš snad na mysli, že má stejně jako on night vision, adaptivní tempomat a balík další nejmodernější výbavy? Navíc jde ještě o pořádný kus dál, ať už navigací s podporou google, ale třeba také technikou výroby, zkus se podívat, co je superforming, o kterém se RR může jen zdát, nebo například to, že za tohle auto dostali britskou cenu za nejlepší kvalitu práce (British Institute of Sheet Metal Engineering). A když to vezmeme skutečně do detailů, jela jsi někdy v tomhle autě? Měl jsem možnost vyzkoušet si obě, Ghost i Mulsanne. A můžu říct jediné. RR je uvnitř plastová *** oproti Bentley. Podívej se na detaily, jako například skleněná tlačítka v Mulsanne, detaily, jako profilace kliček otevírání, ale úplně nejvíce mě v RR ničily zadní obrazovky, orámované tak 7 cm černým, hnusným plastem, za který by se styděla i fabia 1.2... zkus si pohledat na googlu, když soudíš jen z obrázků, tak tohodle si určitě všimneš. Abych to uzavřel, Bentley předstihl RR o pořádný kus a to především technikou, zpracováním a materiály. Design, ať si každý posoudí sám....