Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Ženeva

Autosalon Ženeva

První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.

Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.

Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.

Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Autosalon Ženeva 2020

Autosalon Ženeva 2019

 

Autosalon Ženeva 2018Autosalon Ženeva 2017
Autosalon Ženeva 2016Autosalon Ženeva 2015
Zpět na článek

Bentley Mulsanne Mulliner: Ještě více luxusu

5 komentářů

Thomassino
Ahoj Kylie, kvůli tvému příspěvku jsem se sem zaregistroval. Copak to plácáš za nesmysly, holka jedna nešťastná? V čem je Mulsanne méně moderní, než převlečená sedmička jménem ghost? Máš snad na mysli, že má stejně jako on night vision, adaptivní tempomat a balík další nejmodernější výbavy? Navíc jde ještě o pořádný kus dál, ať už navigací s podporou google, ale třeba také technikou výroby, zkus se podívat, co je superforming, o kterém se RR může jen zdát, nebo například to, že za tohle auto dostali britskou cenu za nejlepší kvalitu práce (British Institute of Sheet Metal Engineering). A když to vezmeme skutečně do detailů, jela jsi někdy v tomhle autě? Měl jsem možnost vyzkoušet si obě, Ghost i Mulsanne. A můžu říct jediné. RR je uvnitř plastová *** oproti Bentley. Podívej se na detaily, jako například skleněná tlačítka v Mulsanne, detaily, jako profilace kliček otevírání, ale úplně nejvíce mě v RR ničily zadní obrazovky, orámované tak 7 cm černým, hnusným plastem, za který by se styděla i fabia 1.2... zkus si pohledat na googlu, když soudíš jen z obrázků, tak tohodle si určitě všimneš. Abych to uzavřel, Bentley předstihl RR o pořádný kus a to především technikou, zpracováním a materiály. Design, ať si každý posoudí sám....
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já si "nadto" zas troufám říct, že design "žádný zázrak" (ale ani žádný problém) - trochu ZKLAMÁNí, že pod kapotou je "vše (již 50 či kolik let) při starém" - to u BMW se snažili o DOST VÍC :yes:
PS: My "NÁROČNĚJŠí" volíme technicky vyspělejší a o světelné roky modernější Rolls Royce :yes: 😄
(a v TÉTO kategorii naštěstí kvalita jde ruku v ruce s prodejními čísly.. 😉
..a Mulsanne až tak moc NE"zaujal"..
BURTIK.
Troufám si odhadnout, že ten odstín trefili dobře.

Nadto si troufám říct, že se mi to líbí. Nejrychlejší lokomotivy mají mít světla jako lokomotivy. Marnotratnost z auta číší tak jak má. Mít na něj, beru!
Avatar - .andrej.
.andrej.
Je to proste obluda, aj ked naozaj exkluzivna... co ma zaraza viac je odlisny odtien laku vodicovych dveri >😒]
chytrak1
to je huns velebnosti. Ani s odstupem času od uvedení se nedá říct o designu tohoto auta nic jiného než fuj, to je ale ooooooošklivýýýýý. :no: