Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 640d xDrive: Pohon všech kol i pro diesel

BMW pokračuje ve vyplňování mezer v nabídce řady 6. Pohonu všech kol, který byl doposud vyhrazen jen po 650i, se dočkala i verze 640d.
Zpět na článek
Avatar - 3_diamanty
26. 2. 2012 09:50
elegenciou aj detailami ho medak CL
strci do vrecka :yes:

ta pristrojovka dnesnych baworakov je hnus, nechapem jak toto mohlo prejst so seriovej vyroby

[odkaz]

budiky male, volant smiesny, stredovy tunel siroky jak na skode 1203ke, cela ta stredova konzola s navigaciu vyzera ako nejaky cinsky hraci automat, bieda, sedadla utopene medzi sirokym stredovym tunelom a dverami sotva tam vosli, sirka priestoru pre nohy vpredu na urovni miniauta tata nano, gratulujem

cely ten ineterier je ukazka vrcholneho nevkusu este aj ta podarena farba to zaklincovala totalne

oproti medaku nema sancu ani nahodou to uz aj pezot ma lepsie interiery :yes:
Rozbalit vlákno
37
Avatar - escorpion
26. 2. 2012 10:09
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
Podľa mňa nádhera. Tak má vyzerať palubovka. Čo viac by si chcel ? Na fotkách vyzerá interiér stiesnene, ale treba si auto vyskúšať. Sadnúť, povoziť sa a potom sánka dolu šéfe.
BMW :yes:
26. 2. 2012 10:40
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
Ano, elegancí a detaily ho strčí do vrecka, ale pak se auta rozjedou /kvůli tomu jsou primárně vyráběny/ a najednou budeš vědět, proč si CL pořizují pánové přes 50 let ;-) Dlužno taktéž dodat, že CL stojí tak o milión víc...
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2012 15:59
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
NEní mi "přes 50", NEjsem "pán", ale CL :yes: :-)
PS: A podle prvních info - JEŠTĚ "zajímavější" bude (nástupce CL) MB S-Klasse Coupe :yes: :yes: :yes: ;-)
(i když tahle 6ka - narozdíl od minulé - se mi také NEzdá "špatná".. :-)
26. 2. 2012 16:22
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
Hlavně CL je o třídu výš. Je to německé produkce král.
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2012 19:51
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
Místo MB E-coupe (alespoň já) raději BMW 6 (no spíš Alpina B6 Bi-turbo 397 kW), místo MB CL ... snad nic ;-)
Tedy Ferrari FF (ale to jsme trochu "jinde" :-)
26. 2. 2012 21:28
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
Ve třídě 6er je to zajímavé. Nejsem si jist, co bych vybral. Dodnes vzpomínám na XKR, takže bych ho minimálně vyzkoušel, abych zjistil, jak na něm zapracovali. To je hodně zajímavé auto a za zajímavé peníze. E Coupé mne také neoslovuje.
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2012 21:36
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
JAGuar XK byl kdysi "můj sen".. ;-)
..denně jsem ho "potkávala" v práci a "snila" :-)
PS: A věřím že na současném "velmi zapracovali" - přesto mi z nabídky firmy příjde (vůči konkurenci) možná "nejslabší"..
Mé dlouhodobé a "plné" sympatie má Maserati GranTurismo (aktuálně "Sport") a Alpina B6 Bi-turbo - oba však ustupují do pozadí před MB CL + moc se těším a jsem zvědavá na MB S-Coupe (mírné rozdíly v pořizovacích cenách modelů NE"řeším" ;-)
26. 2. 2012 22:06
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
Tak XK je Aston pro chudé, že. ;-) Po pravdě, nemám tušení, co bych si z téhle skupinky (kupé za 80-120 tisíc €) vybral. XKR nabízí slušný kompromis a cena za 510 koní je to špičková. Jak sem strčíš CL, tak jsme v cenovém revíru velkých Astonů a tam je to pro mne už jasné. Moje pořadí by nejspíš bylo:

Aston Martin V8 Vantage S
Jaguar XKR
Maserati Granturismo S
BMW 650i

Na koho jsem kromě E Coupé (a 911) zapomněl?

Edit: Napadlo mne ještě GT-R.
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2012 22:14
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
911 je (mi sice VELMi "sympatické") trochu "jinde" (rsp. JÁ ho tak "řadím"
E-Coupe mne NE"oslovuje"..
..no a s tím pořadím to bude TĚŽKÉ ;-)
"Aktualizované" Aston Martin V8 S na mne působí :yes:
Jaguar XKR bude bezpochyby "ok" (a v poměru výkon peníze :yes: :yes:
Maserati GranTurismo Sport je mi snad celkově "nejbližší" (i když VELMi velmi "těsně"
a BMW 650i bych URČITĚ "vyměnila" za Alpina B6 (skvělý motor, famózní ZF8° + celkové NEjenSPORTovní "naladění vozu" ...
..a vytvořit (jednoznačné) POŘADí těchto vozů - přiznávám se že MÁM PROBLÉM :-)
26. 2. 2012 22:31
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
Ad 911: proto v tom pořadí také nefiguruje. Vnímám ji trochu někde jinde.

V těhle končinách vybrat pouze jedno auto je pěkný ořech. Určit absolutní pořadí je pak téměř nemožné. XKR má na to "vyhrát." Aston jsem dal sice nahoru, ale je mezi nimi řada rozdílů. Stačí trochu upravit priority a bude to jinak. Jak jsem napsal, podle mne nabízí XKR dobrý mix vlastností, dobrý kompromis, navíc v líbivém balení a za příznivou cenu. Co pro mne Aston nahoře téměř přišpendlí je Roadster. Nejlepší otevřený Aston na trhu a dost možná v celé historii značky. A jedno z nejhezčích otevřených aut.
Avatar - Hammunasakra
27. 2. 2012 10:24
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
Rozhodnete-li se pro Aston V8 S - máte mou "plnou podporu" :yes:
Avatar - Sysoj Psojič
27. 2. 2012 00:25
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
GT-R? Úplně jiná cílovka.
Míň pozlátka, nesrovnatelně víc schopností v extrému = jiná klientela.
:-!
27. 2. 2012 00:36
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
Souhlas. Proto jsem se ho tam ani nesnažil vtěsnat. To chce jinou společnost. Ale zadání (kupé za 80-120 tisíc €) splňuje.
Avatar - Sysoj Psojič
27. 2. 2012 00:43
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
Zde diskutovaná auta se pojí k jistému typu lidí. Vše musí nějak vypadat, vše musí nějak působit. Ta pravá hardcore radost z jízdy (ať už na okresce nebo i na okruhu) zde nefiguruje.
Z 640xd, XK, nebo MB cokoliv Coupé musíš vysedat před správným barem ve správném oblečení se správnými hodinkami na správné ruce. Z GT-R vysedneš v riflích a vytahaném triku, ale za provoz, pokud mu dáváš co proto, stejně dáš ročně víc než Ti vyšňořenci utratí v bouticích za 5 let :-!
27. 2. 2012 01:02
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
A jsou lidé, kteří mohou mít oboje. Dr. Jekyll and Mr. Hyde. ;-)
Avatar - Sysoj Psojič
27. 2. 2012 01:09
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
To skoro každý z kategorie, která taková auta kupuje.
Na tyhle káry se z výplaty nešetří :-!
Jen si nedovedu představit mít 640 nebo 650i a k tomu GT-R >:D
K čemu by to nesportovní kompromisy svázané dvoudveřové auto vedle GT-Rka bylo?
Rapide nebo Panamera, to je jiný doplněk! :yes:
Nebo X6 :-!
Avatar - Hammunasakra
27. 2. 2012 01:21
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
Myslím že se najdou i "překvapivější" spojení.. ;-)
27. 2. 2012 15:01
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
Když mě se ta natažená kupé tolik nelíbí. Stejně čtyři dveře nevyužiji. Když praktické Porsche, tak mne to víc táhne ke Cayenne.

Myslel jsem to víc z hlediska osobnosti, nikoli peněz. Prostě někdo může mít oboje, nebo spíš být oboje. Stejně jako někdo nosí obleky, někdo nosí rifle a někdo nosí oboje. Zkrátka Caraceni a Godzilla mi nejdou dohromady.
Avatar - Sysoj Psojič
27. 2. 2012 16:12
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
Co je to Caraceni?
27. 2. 2012 16:52
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
Italský módní dům. Nebo spíš ateliér.
Avatar - Sysoj Psojič
27. 2. 2012 20:41
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
Díky za osvětu ;-)
No to fakt nejdou >:D
K těm 4dveřovým coupé... Mně naopak sedí. Teď plní funkci rodinného vozu X6, kvůli malému zadní dveře chci. X6 je super, umí objet nehodu po poli, umí přejet vyšší patník a je bezpečná.
Kdyby ale byla nižší, tak to nebude vadit a líp si zajezdím :-!
27. 2. 2012 23:13
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
V tomhle směru to beru. Sám jsem to říkal - mít děti, tak budu o Panameře a spol. mluvit jinak. Do té doby si vystačím s menším počtem dveří. :-)
Avatar - Sysoj Psojič
28. 2. 2012 00:13
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
Velmi v pořádku :yes:
Jen poznámka, když jsme u těch dětí...
Můj syn (2roky 8 měsíců) je u vytržení, když jedu v X6 driftem nebo dělám různé smyky a menévry. Je potrhlý po mně a to člověka moc těší. Nemusíš brát ohledy (pokud nespí) a Tvá zábava je ji jeho. Snad mu to vydrží. Kdyby si hrál s panenkama, byl bych dost zklamaný >:D
Jak budeš mít potomstvo, budeš muset trošku změnit priority, ale třeba ne moc, neboj ;-)
Už se těším, jak ho povozím v GT-R :-!
Dnes jsem to nevydržel, strhl plachtu z GT-R a jel ho projet. Ujel jsem 50km a tankoval zpět do plné za 750Kč - paráda!
28. 2. 2012 21:07
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
Děti se nebojí (to je alespoň moje zkušenost). Neví, že se mají bát. Časem z toho (většinou) vyrostou, takže jím neplýtvej. ;-) Ale zábavná jízda by kluka mohla bavit vždycky.

Když si vzpomenu, co všechno jsem dělal já. Hlavně, co táta dělal se mnou. Nechal mne i řídit - posadil si mne na klín a postaral se o pedály, na které jsem stejně nedosáhl. To byla skvělá zábava, pokaždé jsem se na to těšil.
Avatar - Hammunasakra
27. 2. 2012 10:25
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
Byť tahle "klišé" NEmám (moc) ráda - musím (částečně - víceméně) SOUHLASit.. ;-)
26. 2. 2012 18:47
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
Jojo, nová šestka narostla, ztloustla, všechny motory jsou přeplňované takže je vlastně lepší. Nechybí mnoho a vyrovná se Citroenu :yes:
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2012 19:44
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
Vy se v autech asi moc NE-vyznáte, že? ;-)
PS: A i když vy to "napříč časem" určitě NEmyslíte - tak "tak by to šlo" (váš text "by tak docela seděl".. :-)
..aneb "nechybí mnoho a současné BMW 6 bude stejně zajímavé jako Citroën SM" - (každý) ve "své době" ;-)
26. 2. 2012 20:39
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
nerozumím, pište česky..
Avatar - Sysoj Psojič
26. 2. 2012 21:14
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
:yes:
Diskuze, ve kterých je ona (ono), nečtu nebo ji přehlížím a přeskakuju :-!
Takova hloupost pod jedním nickem, to dá zabrat ;-\
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2012 21:28
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
Tam samozřejmě "žádná hloupost" NENí Není není (srovnání které Mig 35 "vyvolal" je celkem "na místě".. ;-)
PS: A než zase takovou HLOUPOST jako teď napíšete, PŘEČTĚTE si "co to vlastně komentujete" - BMW 6 s (bůhvíjakým) Citroën (jako první) srovnal/zmínil... Mig 35 :-)
(to vám NEvadit? ;-)
PPS: A to "(kde je) ono" - to ani nebudu "víc" komentovat, prostě "trapné" :-|
Avatar - Sysoj Psojič
26. 2. 2012 21:34
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
Kazíš diskusní úroveň tohoto webu 100x víc než blbečci typu topper82 a spol.
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2012 21:39
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
"Serozhodl" (jakýsi) Sysoj Psojič ;-)
PS: MNĚ se zase NElíbilo co napsal k mému naprosto "věcnému" a faktickému příspěvku Mig 35 - nějaké "buboučké" zmínky o Citroën tam NEMĚLY co dělat! :no:
PPS: NEmusí se vám líbit forma mých příspěvků, ale (ať to někomu mozek "bere/NEbere", většinou jsou - narozdíl od mnohých - naprosto FAKTické a "pravdivé" :-)
Avatar - Sysoj Psojič
26. 2. 2012 21:41
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
To je nějaký kód? Já nerozumím. Co je to serozhodl?
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2012 21:55
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
..tak snad rozumíte alespoň ostatním řádkům textu.. :-)
Avatar - Sysoj Psojič
26. 2. 2012 22:07
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
Rozumím ale postrádám pointu.
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2012 22:17
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
Ne"pere" se (vám) v té větě trochu "začátek s koncem"? ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2012 21:23
Re: elegenciou aj detailami ho medak CL
Tak to vy SMŮLA mít - já jinak NEuměla.. :-)
PS: Alespoň Citroën SM (s motor od Maserati - které tehdy Citroën vlastnit) vy Mig(u)35 znala, znala Citroën SM V6? To byl MIMOŘÁDNÁ auto :yes: ;-)
(ještě VÍC než dnes BMW 6 být :-)
26. 2. 2012 10:42
Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Rozdíl pořizovacích cen mezi 640i a 640d je 70 tisíc, benzín je levnější:-) Servis na diesel bude dražší nebo stejně drahý jako na turbo-benzín. Spotřeba bude dejme tomu o dva litry větší. Nafta aktuálně stojí stejně nebo víc. Než ten rozdíl první majitel projezdí, už ho bude prodávat. Kdo si tohle auto koupí v naftě - to je podle mého soudu analfabet, který si nespočítá 1+1...
Rozbalit vlákno
47
Avatar - fOE
26. 2. 2012 12:24
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
stejne kalkulace jsem tu delal lidem s 335i vs 335d, 535i vs 535d ale odezva je taka ze vsichni radeji zvukove, dynamikou a ve vysledku i cenove horsi naftu nez lepsi benzin. Marnej boj ;-)
26. 2. 2012 12:42
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
* co si to neumí spočítat, je hafo. A nemusí se jednat jen o toto auto, resp. třídu.
26. 2. 2012 14:17
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Je jich překvapivě hodně. Stejně tak se spousta 650i prodá s xDrive, takže je možnost, že dieselů ještě přibyde, až bude xDrive i pro 640d.
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2012 19:53
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Ano, vzhledem k současné 4kolkové a naftové "mánii" (módě), to tak JISTĚ bude.. :-|
Avatar - escorpion
26. 2. 2012 15:02
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Mne je záhadou kúpiť si také auto v nafte. Jediná výhoda nafty spočíva v spotrebe. Stačí jediná závada a výhoda dieselu na ušetrenom palive je nenávratne preč.
26. 2. 2012 16:18
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Co se složitosti týče, 40i a 40d si toho nemají moc co vyčítat. Asi největší hendikep nafty je filtr pevných částic, složitější turbodmychadlo a fakt, že sehnat kvalitní naftu v ČR je větší oříšek, než sehnat kvalitní benzín (alespoň jsem o tom přesvědčen).
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2012 18:36
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Já též (to o naftě a benzínu ;-)
PS: Nešidí-li zrovna přímo na čerpací stanici - vzhledem k prodeji české větve ÖMV se nafta MaxxMotion dováží přímo z Rakouska = šance na "slušné" palivo (v česku) "existuje" :-)
26. 2. 2012 21:40
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Třeba Shell v Německu a ČR pod V-Power prodává jinou naftu. Alespoň to tak bylo. V ČR byla snad nejlepší Benzina (Verva Diesel). Ta se přibližovala kvalitám německého V-Power a zdaleka ve své době převyšovala zbytek trhu. Situaci dnes neznám... chtělo by to novou vlnu testů.
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2012 21:48
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Vím, znám (Martina Vaculíka) testy ;-)
Dnes je rozhodně doporučitelné to ÖMW MaxxMotion (nafta i 100 oktanový benzín) - tedy bohužel jen "dočasně", než bude síť prodána (prý snad ruskému zájemci :-|
PS: Z česka postupně už odešlo ... BP, Total, Esso ... a teď ÖMV (zůstal vůbec někdo jiný než Shell?? :-)
26. 2. 2012 16:23
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Tak to jsi úplně mimo... 9 lidí z deseti si tento vůz koupí v naftě!!! A analfabeti to rozhodně nejsou! ;-) Rozdíl ve spotřebě je pětlitrový,nikoli dvoulitroví. A málokdo chce tankovat každejch 400 km... O tom,že tento vůz v benzínu je jako ojetina prakticky neprodejnej se ani nezmiňuji. Ono není náhoda, že i unás 70 procent těchto vůzů pořizují zákazníci právě v naftě. Oni totiž právě umí moc dobře počítat! ;-)
26. 2. 2012 18:40
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Rozdíl ve spotřebě bude pětilitrový u 650i, ne u 640i, tam to budou maximálně 2-3 litry. Pokud by byla nafta levnější, dalo by se to pochopit, ale pokud je dražší a je dražší i servis, a dokonce i pořizovací cena je vyšší, potom se mi jeví benzín jako lepší varianta.
Avatar - fOE
26. 2. 2012 18:57
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
5L rozdil je hloupost ;-)
Edit: 635d jezdila za cca 9,5-10L/100, 645 a 650i maji prumer kolem 12,5L a to to jsou podle zdejsich predsudku "zrave" V8. Faktem je ze jsou ve vsem lepsi, pri spotrebe jen o cca 3L vyssi si jen blazen koupi GT v provedeni ktere smrdi, jede hur a zni jako kdejaka oktavia.
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2012 19:54
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
:yes: :-)
Avatar - Sysoj Psojič
26. 2. 2012 21:24
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Spotřeba je tak strašně závislá na stylu jízdy, že bych se do tohoto odhadování rozdílů nepouštěl. Ten benzín 40i bude nutit k úplně jinému stylu jízdy než bezpohlavní nafta.
Takže oba tábory mohou mít pravdu.
Pro zasmání, zde jsou rozsahy průměrných spotřeb mých vozů pro ilustraci:
GT-R 600PS 8-60litrů/100km
X6 35i 410PS 10-28litrů/100km
Juke DIG-T 240PS 5-17litrů/100km
:-)
26. 2. 2012 21:46
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Těch 8 litrů s GT-R je nádherných. :-) Železné nervy.
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2012 21:54
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
..a dlouhá cesta z kopce.. ;-)
PS: To mi kdysi v česku (někde u Volyně?) ukazoval jeden "odborník" - tam když vůz DŮKLADNĚ rozjedete, lze snad 5 či kolik km jet "na volnoběh".. :-)
..což je myslím asi tak jediná "forma" jak se s GT-R dostat k "jednociferné" průměrné spotřebě.. ;-)
Avatar - Sysoj Psojič
26. 2. 2012 22:00
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Extrém :-)
Průměr celkový cca 23.
Těch 8 byl vyloženě test, který trval v neděli ráno asi 5 minut a byla to sranda. Dýl jsem to ale nevydržel >:-[]
26. 2. 2012 22:13
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
>:-[] Test pevné vůle - jezdit podobným autem pod 10 litrů.
26. 2. 2012 22:22
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Zase ta obohrana piesen o nepredajnosti. Predat sa da cokolvek
Avatar - Ham.
26. 2. 2012 22:52
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Myslím, že mimo není, realita je taková, že jak 6er tak MB-CL se kupuje stále s převahou benzínů nad naftou. U MB je ta převaha benzínu drtivá, více než 90% je v benzínu a 100% ve 4x4. U BMW je podíl benzínu o něco menší ale pořád je to 64%. Tato kategorie se dost odlišuje od stavu který je ve vyšší střední a luxusní třídě kde to je skutečně 9 z 10. Tyto auta se nekupují jako nějaké extra cesťáky, ale spíše jako fajnovky takže nevadí menší dojezd a 5 litrů a více řeší menšina potencionálních klientů. Zvlášť to platí pro CL, tam benzín stále ještě platí za luxusnější volbu po vzoru třeba Bentley Continental.
26. 2. 2012 23:12
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Teď jsem trochu mimo. Pokud vím, CL v nabídce diesel nemá. A pohon všech kol je dostupný jen pro CL 500.
Avatar - Ham.
26. 2. 2012 23:20
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Přehodil jsem to, 100% v benzínu a 92% ve 4x4. Přání otcem myšlenky >:D
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2012 23:36
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
92% CL je 4x4? No to asi spíš NEeee :-)
Avatar - Ham.
26. 2. 2012 23:43
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Spíš jo. Z 25ti prodaných CL mělo vloni 23ks 4x4. V lednu jedno CL a také ve 4x4.
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2012 23:48
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Ach - vy mluvíte "o česku" (kde se tedy z pěti či kolika variant prodává vlastně JEN verze CL 500 4Matic?? :-)
PS: Volila bych 63 AMG (tedy V8 5,5 litr Bi-turbo ;-)
PPS: Ta 4x4 "mánie" je opravdu NEuvěřitelná.. :-)
..věřím/doufám že "celosvětově" jsou ty poměry (zadokolkek vs 1ná nabízená 4kolka až) HODNĚ "jiné" ;-)
Avatar - Ham.
27. 2. 2012 00:04
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Zákazníci volí většinou úplně jinak než bychové. Ve světě nevím, ale Česko bývá hodně věrným obrazem Německa.
Avatar - Hammunasakra
27. 2. 2012 00:28
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
FFtípek o "bych(ech" oceňuji, ale.. ;-)
A myslím (tedy DOUFÁM :-) ) že to "šílené" procento platí JEN pro česko!
NEchce se mi věřit, že z nabízeného poměru motorizací (verzí) 4:1 ve prospěch "klasického" ZADNÍHO pohonu ... to celosvětově dopadá TAKhle "šíleně" ;-)
Je dost dobře možné (a NEpřekvapivé) že poměr vozů se zadním pohonem vs 4kolek není 4:1, ale 92% "naopak", tedy "ve prospěch" 500 4Matic - to SNAD NE! :-)
Avatar - Sysoj Psojič
27. 2. 2012 00:37
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Co čekáš od zadokolky? Motoristickou pravost? Neblázni.
Mé 4WD auto driftuje obuto do polosliků i na trojku, k čemu je teda zadokolka, když zábavu to implicitně nepřináši minimálně 98% majitelů.
Jasně, já musím jet kládu, zatím co zadek hází bokem i v komických rychlostech a přetíženích. To ale zákazníci (ne zdejší bychové) zase z 98% nedělají.
Naopak ocení trakci a nebytí jednou nohou v hrobě, kdykoliv nasněží nebo zaprší a jejich turbodiesel nekontrolovaně přenese na zadek Mk se zběsilým blikáním ESP čí DTC nebo jak se to všemožně jmenuje...

Prostě rozlišuj tyto skupiny:
1. bychy
2. blázny kteří potřebují jít na limit, i kdyby to vůbec nebylo společensky i zdravotně vhodné
3. drtivou většinu opravdových kupujících téhle kategorie prémiových a nesportovních kupé

Diskutovaná vozidla včetně zejména toho, pod kterým tato diskuse vznikla, se netýkají prvních 2 skupin ani za mák. Skupina 3 naopak zavětří, nerozmýšlí, zaplatí a odjíždí :-!
Avatar - Hammunasakra
27. 2. 2012 01:33
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Myslím že mohu "porovnávat" VÍC než "většina" diskutujících - mám(e) doma 1x předo- 2x zado- + jednu všecho-kolku a .. (tak asi) ráda "blázním" :-)
A NEmá to co dělat s "driftováním" apod. je to "jen" o "příjemnějším" ježdění/řízení/ovládání vůzu (nemám nic proti 4kolkám, ale přece jen "přehnaná" mi příjde současná "móda" 4kolek.. ;-)
Pršelo i sněžilo už v dobách když jsem chodila do školy (a jezdilo se zadokolkami - navíc BEZ všem možných elektronických bubinek) a no problem se tak jezdí i dnes..
1) bychové mne NEzajímají
2) blázni zrovna tak
3) NEmám potřebu patřit k "většině" - nicméně stále ještě k ní PATŘÍM (myslím že VĚTŠINA "prémiových" vozů jsou stále ZADO-kolky
PS: Přes všechny "teorie", je mi VELMI "sympatické" Ferrari FF :-)
(i když z "jiných" důvodů - jsem NADŠENA, že je pěkné povedené Ferrari, do kterého se "vejde co potřebujete" :yes: :-)
Avatar - Sysoj Psojič
27. 2. 2012 00:28
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
:yes: :yes: :yes:
A vzhledem k tomu, že zde na jednoho zákazníka případá ve diskusich 50-100 bychů, je to dost samoúčelná debata ;-)
26. 2. 2012 23:30
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Kalkulace stranou. mě spíš přijde divné, že si někdo koupí takový vůz a bude mu ležet v žaludku spotřeba. Chápu to třeba u Octávky, která by mohla zatížit rodinný rozpočet.
Nic proti naftě nemám, ale přeci jen jí beru jako řešení, které se uplatnilo především pro úsporu paliva.
Zvuk, kultura chodu.... to mluví pro benzín. Jedna věc mi vrtá hlavou. Třeba jak jezdili manažeři v TDIčkovém Passatu, který byl dříve ještě hlučnější jak teď. Zajímavé auto, motor...jistě uspořil hodně paliva, ale říkám si - jak mohlo pomoci dojmu manažera na ostatní, když přijel/odjel v, promiňte mi ten výraz, chrochtajícím autě? :-)
Na druhou stranu, teď už je to přeci jen jiné, ale stejně mi diesel, už i svou charakteristikou, nesedí do luxusního a sportovního vozu zároveň. Nicméně, kdo chce kam...
Avatar - KANKUNEN
27. 2. 2012 06:36
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Věř tomu, že se na spotřebu dívá i milionář a že odbočení na pumpu leze na nervy každému. Nejvíc dělá pocit, že si na to můžeš šlápnou a spotřeba u nafty vzroste mnohem míň než u benzínu. Otec přešel z benzínu na 3,0 TDI a je velmi spokojen a já jdu taky do nafty. Navíc s prudce stoupají cenou PHM výhodnost nafty neklesá.
27. 2. 2012 07:59
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Odbočení na pumpu se bude dít u 40i možná tak o 50-80 km dříve. Větší rozdíl to nebude.
27. 2. 2012 14:07
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
No, tohle bych jako argument bral, ale stejně mi to přijde zvláštní...že by tohle hrálo takovou roli. Nepopírám to, ale zaráží mě to.
27. 2. 2012 07:59
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
A kdo čeká na obchodního partnera na parkovišti? :-)
27. 2. 2012 14:04
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Upřímně, je tak těžké představit si scénář, kdy se s obchodním partnerem člověk setká před podnikem, popř. že jej skončení schůzky doprovodí k autu?
Kdyby to fungovalo jen jak píšeš, nepotřebovali by ani lepší vozy... a přesto mi povídal kamarád, jak jeho bratr, který se dal na podnikání prodal rodinné MPV a koupil si X5ku, jen proto, že dělal špatný dojem na možné partnery apod? :-)

Na druhou stranu, poslední dobou jsem viděl obchodní schůzku, kdy lidé v oblecích čekali va fast foodu na někoho dalšího a pak se rozběhlo, no říkejme tomu s nadsázkou "obchodní jednání". Takže mě už nepřekvapí nic:)
Avatar - Sysoj Psojič
27. 2. 2012 14:44
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Pán s X5 to trochu přeceňuje, ale znám ten pocit, když můžu něco nelogicky příjemného svést na něco naprosto rozumově potřebného :o)))
Já si na klientech nevšiml, že by mě řešili podle auta.
Sice nad GT-R většinou kroutí hlavou, ale pak je svezu a nechtějí vylézt ven >:D
Jukem svézt nechtějí :-O
V tom je rozdíl, jinak nic...
27. 2. 2012 17:07
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Noo, když přijede v rodinném Espace a v X5, myslím že rozdíl v dojmu bude značný:) Upřímně nemám rád, když si někdo na něco hraje, popř. jak to někde chodí, že s vyšším platem se očekává vyšší status, u kterého se předpokládá, že člověk bude mít dražší obleky auta...
Bohužel, až moc se na to dneska dává...někdy mi přijde, že člověk musí být dole, nebo úplně nahoře, aby se nemusel starat co má na sobě:)
27. 2. 2012 16:50
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Když přijedeš v nové S-klasse, tak nikdo nebude řešit, jestli máš 350 CDI nebo 500...
27. 2. 2012 17:03
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
A jak jsme se dostali k S-Klasse? Ano, kdyby někdo viděl přijíždět S-Klasse se zvukem Passatu se starým(!) TDIčkem, asi by se dost podivil a zanechalo by to na něm rozporuplný dojem.

Abychom si to ujasnili - za a) tvrdím, že dříve se dělal dojem o chrochtajícím Passatem, což mi přijde zvláštní. Netvrdím tím ovšem, že takhle působí všechna dieselová auta, dokonce ani nový Passat.

za b) U nových aut neřeším jak působí diesel na ostatní, jen mi přijde pro bohatší majitele zajímavější benzín...čistě pro ně.
27. 2. 2012 17:20
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Jakékoliv naftové auto, a klidně to může být Audi A8 4,2 TDI které má prostě při jízdě špičkový zvukový projev, bude při rychlosti okolo 30-50 km/h nebo na volnoběh chrochtat. I ta S-klasse má prostě traktoroidní zvuk. Tomu se žádný diesel nemůže ubránit. Ale pokud přijedeš v A8 4,2 TDI nikdo tě nebude brát za sedláka.
27. 2. 2012 18:06
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Tak za sedláka nikdo nebude považovat ani člověka v tom Passatu. Nicméně, řekl bych, že třeba ta A8čka bude mít o něco kultivovanější projev, ale hlavně bude lépe odizolovaná.
Jde spíš i to, že chrochtání nepůsobí tak reprezentativně...na tom se doufám shodneme? ;-)
27. 2. 2012 18:17
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Já kdybych jel na nějaké jednání, volil bych třeba Superba. I kdybych měl v garáži Panameru...
Avatar - Hammunasakra
27. 2. 2012 19:26
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
To by mne ZAJÍMALO, jestli má někdo v jedné garáži Porsche Panamera a Škoda Superb

[odkaz]

;-)
27. 2. 2012 20:25
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Firemní. Nebo si půjčíš. ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 2. 2012 22:18
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
No to snad na to jednání (100x) raději pojedu tou PANAMERAou :-)
27. 2. 2012 20:44
Re: Kdo si tohle auto koupí v naftě?
Já ti v tom bránit nebudu. :-)