Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Stejná auta za různé ceny (1. díl): Citroën C-Crosser, Mitsubishi Outlander a Peugeot 4007

To, že některé modely mají stejný technický základ, jen mírně odlišný design a jiný znak na kapotě, ještě neznamená, že je pořídíte za stejnou cenu. Přesvědčíte se o tom v našem srovnání trojice SUV Citroën C-Crosser, Mitsubishi Outlander a Peugeot 4007.
Zpět na článek
20. 8. 2009 09:33
20. 8. 2009 09:40
neregistrovaný "RayBan"
20. 8. 2009 09:50
20. 8. 2009 09:54
20. 8. 2009 10:03
20. 8. 2009 10:19
20. 8. 2009 11:38
20. 8. 2009 11:44
20. 8. 2009 18:36
20. 8. 2009 12:09
neregistrovaný "RayBan"
20. 8. 2009 11:35
20. 8. 2009 18:37
20. 8. 2009 11:36
21. 8. 2009 07:58
20. 8. 2009 13:05
20. 8. 2009 13:26
21. 8. 2009 07:20
20. 8. 2009 10:08
20. 8. 2009 12:05
21. 8. 2009 07:32
21. 8. 2009 09:58
20. 8. 2009 17:46
20. 8. 2009 21:20
21. 8. 2009 12:00
Avatar - iudex
20. 8. 2009 09:33
Co kúpit?
I ked prirodzene clovek tiahne k Mitsu ako k autorovi tohto SUV (a automobilky s imidzom dlhorocného výrobcu SUV a 4x4), vzhladom na takmer úplné darcovstvo orgánov a identitu techniky nie je dovod nereflektovat cenovú ponuku Citroenu a najvýhodnejsie sa javí kúpit C-Crosser.
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "RayBan"
20. 8. 2009 09:40
Re: Co kúpit?
Vyjde to víceméně nastejno, kupuješ si design ... osobně bych bral Outlandera.
Avatar - iudex
20. 8. 2009 09:50
Re: Co kúpit?
Práve o to ide, ze to narovnako nevyjde. Byt rovnaká cena, beriem Outlandera; za situácie, ked Mitsu 2,0 TDI PD stojí viac ako Citroen s 2,2 HDI CR, je moja volba iná.
P.S. Som zvedavý, co bude dalsí diel tejto "série": pichnú autori do osieho hniezda a dajú trebárs nieco z koncernu?
Avatar - Perun
20. 8. 2009 09:54
Re: Co kúpit?
Takže za technicky identický auto s drobnými rozdíly ve stylistice přídě a zadních světel dáš řádově o "kilo" navíc?
BRAVO! >:-[] :yes:
Avatar - marek.g
20. 8. 2009 10:03
Re: Co kúpit?
evidentně to tak dělá víc lidí viz. prodeje kdy Outlander drtí své "bratry" :-O :-O
Avatar - iudex
20. 8. 2009 10:19
Re: Co kúpit?
To vies, diamantoví kovboji, tým sto litrov naviac za identický tovar rolu nehrá. 8-s
Avatar - euro89
20. 8. 2009 11:38
Re: Co kúpit?
lepší dát o kilo navíc, než jezdit v autě, který se ti nelíbí...
Avatar - Perun
20. 8. 2009 11:44
Re: Co kúpit?
Tady ale nemluvíme o výkřicích fanoušků, kteří si to ani nemůžou koupit... protože na to nemají peníze.
Posouzení líbí/nelíbí je věc individuální a druhou stránkou mince je ta cena.
Přesto, že je třeba ten Citroën levnější a nabízí přitom úplně stejnou techniku, prodává se mnohem lépe Mitsubishi. Podle slov šéfa jednoho autosalonu ve Zlíně (má jak Citroën, tak Mitsubishi) je to proto, že tahle auta kupují fandové značky, kteří jsou zvyklí na Pajero nebo předchozí modely (nehledě na to, že se Mitsu vozí z Rakouska a Německa za peníze, který jsou v reálu nižší, než za kolik prodává ty Citroëny).
Avatar - Hammunasakra
20. 8. 2009 11:43
Re: Co kúpit?
:-) ... myslím že VÝBĚR je v tomto případě (pře)SNADNÝ - Citroën C-Crosser 2.2 HDi za 699 t.
(má "příjemněji" nastavené odpružení, motor je výborný /i v téhle JEDNOturbové verzi/ a cena .. no commnent :yes: :-)
Avatar - Loptos
20. 8. 2009 18:36
Re: Co kúpit?
Lenze nie je tak vyvazeny ako OUT. :no:
neregistrovaný "RayBan"
20. 8. 2009 12:09
Re: Co kúpit?
Já nedám, protože SUV nepotřebuji, ale řada lidí přijde a "chci Outlandera" a už neřeší cenu u PSA, prostě zvolí motor, výbavu a mají vybráno.
20. 8. 2009 10:57
Re: Co kúpit?
Jen na okraj: Ceníková a reálná cena jsou dvě rozdílné věci...

Z hlediska designu bych dal přednost Citroënu.
Avatar - marek.g
20. 8. 2009 11:35
Re: Co kúpit?
z hlediska vzhledu bych dal každopádně přednost Mitsu... :-!
Avatar - Loptos
20. 8. 2009 18:37
Re: Co kúpit?
:yes: :yes: :yes:
Avatar - euro89
20. 8. 2009 11:36
Re: Co kúpit?
U mě vede taky Outlander - má nejhezčí design a nejlepší image, za ním je s velkým odskokem Citroën a poslední beznadějně Peugeot... a navíc, pokud by někomu v evropský nabídce chyběl pořádný benzínový motor, může si z USA dovézt Outlander 3.8 MIVEC ;-)
21. 8. 2009 07:58
Re: Co kúpit?
aj ten po facelifte ? vyzerá, ako keby mu amputovali nárazník a vidno priamo chladič. Asi to vyváži len vodič v trenkách :-) . Od októbra bude asi outlander out.
20. 8. 2009 13:05
Re: Co kúpit?
Jednoznačně GLK a máš po starostech.
Avatar - Perun
20. 8. 2009 13:26
Re: Co kúpit?
Přišel jsem, vyzkoušel, skoro omdlel :-! :yes:
Avatar - Hammunasakra
20. 8. 2009 14:06
Re: Co kúpit?
:-) - nu možná je (levné) ŘEŠENí Subaru Forester (asi 2.0D :yes: ) nebo "rovnou" BMW X6 (50i? ;-)
Avatar - R32
21. 8. 2009 07:20
Re: Co kúpit?
:yes: môj jednoznačný favorit no žiaľ jediné Subaru na ktoré sa dá pozerať... 8-s
Avatar - Ronault.
20. 8. 2009 14:01
Re: Co kúpit?
Nevím co řešíš, kup si dvě Lady Nivy, jednu pro sebe a jednu pro manželku, dostaneš nefalšovaný offroad a na jednu Kalinu Combi ještě zbyde >:-[]
20. 8. 2009 10:08
C + P = DĚS
Tak nevím, co ostatní, ale podle mě vypadá Citroen i Peugeot HROZNĚ! Např. u Peugeotu ta přední tlama stejná jako u 207, ale 10x tak velká, to snad nemůžou myslet vážně. Nikomu nenutím svůj názor, ale Mitsubishi je jako jediný designově vyrovnaný a pěkný.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - DBS
20. 8. 2009 12:05
Re: C + P = DĚS
C-Crosser náhodou vypadá taky dost dobře.Z téhle trojice se mi líbí asi nejvíc,hned po něm je Outlander no a 4007 je prostě klasickej Peugeoťáckej ,,hnus".
Avatar - Ada je zase tady
20. 8. 2009 15:09
Je to jasne!
Nejlepsi je samozrejme Outlander, protoze nabizi NEfrancouzsky motor a NEfrancouzsky design. Volkswagenovsky dvoulitr je mozne preprogramovat na 125kW se stejnym prubehem krouticiho momentu, jako ma Passat. Je to mnohem lepsi, cistsi a levnejsi reseni, nez "koprocesor" Rallitronic, ktery neresi zasadni problem Outlandera - mekky, "benzinovy" nastup krouticiho momentu, jak to zname z francouzskych dieselu. Pro ten motor je nejlepsi originalni SW od VW. Ridici pocitac motoru je Bosch jako u VW.
Rozbalit vlákno
31
20. 8. 2009 15:31
Re: Je to jasne!
A prozradíš nám to sladké tajemství, v čem je pak ten motor od VW lepší než 2.2 HDI, tedy kromě toho že VW je hlučnější, má "ostřejší" (a tedy NEŽÁDOUCÍ) nástup točivého momentu a tím čipováním přijdeš o záruku a výrazně zvýšíš riziko selhání přetížených dílů?
Avatar - Ronault.
20. 8. 2009 16:05
Re: Je to jasne!
Budeš mít TDI v čipu, vole, na hlínách a v metle, co chceš víc, raketa jak blázen!

Áda je jeden z mála přeživších mastodontů TDI
Avatar - Hammunasakra
20. 8. 2009 16:17
Re: Je to jasne!
Já (už skoro) TAKÉ mám (V6) HDi v Biturbu a na (19ti-) hlínách a samozřejmě "v metle" - a až jí/ho budu za 4-5 let prodávat, bude mít v bazaru určitě MENŠí cenu než ta "načipovaná" TDi okta.. ;-)
PS: Každému co JEHO jest (Adovi holt 2.0 TDi :-)
Avatar - Ada je zase tady
21. 8. 2009 00:26
Re: Je to jasne!
Zásadní rozdíl je právě ten ŽÁDOUCÍ !!! a tedy ostřejší nástup točivého momentu!

Čipováním přijdu o záruku? Přetížené díly? Ale jdi, ty brepto... Ten motor jen dostane originální SW, se kterým jezdí u VW. A mimochodem - vrátit se k původnímu SW vyžaduje jen notebook, interface a kabel.

Ještě jsem zapomněl - cca o litr menší spotřeba oproti francouzskému HDI.

O nevýhodách auta, ve kterém by byly zásadní díly francouzské, nebo italské už ani není nutné mluvit. To je každému, kdo si odjezdil ten svůj první milion kilometrů, jasné.
Avatar - Ronault.
21. 8. 2009 01:10
Re: Je to jasne!
Jediný žádoucí efekt toho krátkodobého nakopnutí točivého momentu je v případě, že máš zablokovanou páteř a potřebuješ s tím pohnout. To se dá i brzdama. 8-s
Avatar - Ada je zase tady
21. 8. 2009 09:12
Re: Je to jasne!
Krátkodobé nakopnutí mezi 1800 a 3500 RPM?

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
20. 8. 2009 15:36
Re: Je to jasne!
To byla ale ZAJÍMAVÁ kombinace (technických) znalostí a NEsmyslného závěru :-)
PS: Ani "doma" v Deustchland není 2.0 TDi hodnocen tak "fantasticky" (nebo spíš "fanaticky"? ;-) ) jako od Ady (co už je zase tady) :-)
PPS: Napište že 2.0 T(F)Si je FANTASTICKÝ FAMOZNí motor ... a bude to PRAVDA! - že si více lidí kupuje 2litrový DIESEL je jen důkaz (smutné) NEznalosti..
.. a je to popravdě k JEJICH škodě!(nu každému ... ;-)
Prostě 2.2 HDi posledních (skoro) 10 let BYL, je (a asi i ... ;-) ) než 1.9 a 2.0 TDi - howgh :-)
Ach a ještě - na to "prozrazení" v ČEMže konkrétně má 2.0 TDi být .... - už jsem chtěla vypnout počítač a odejít, ale asi ještě chvíli POČKÁM ;-)
TAK jsem 3/4 hodiny ČEKALA, že se DOZVÍM v čemže je ten (načipovaný) 2.0 TDi "lepší" než "sametový" 2.2 HDi s dvěma vyvažovacími hřídeli a "nic", "Nic" a NIC (no NIC - já také na NIC NEpřišla.. :-)
Avatar - Ricardo
20. 8. 2009 18:47
Re: Je to jasne!
Opět jednou příspěvek se kterým mohu naprosto souhlasit :yes:
Avatar - Ada je zase tady
21. 8. 2009 00:32
Re: Je to jasne!
TDI PD je průměrný, ale stále velmi slušný motor. Jeho PODSTATNOU (!) VÝHODOU JE, ŽE NENÍ FRANCOUZSKÝ! Ten kdo nerozumí tomuto argumentu, bude nucen si to francouzské zklamání prožít sám...

Outlanderu by sice asi víc slušel povedený diesel 2,2 litru od Hondy, ale ten se konkurenci bohužel neprodává.

A motor TFSi? Co je to za hloupý vtip? Vždyť je to benzínový motor! Koupit si dnes auto s benzínovým motorem je stejné, jako si dnes koupit černobílou televizi.
Avatar - Ronault.
21. 8. 2009 01:06
Re: Je to jasne!
Ádo, ty tu naftu snad piješ místo vody, jinak se to vysvětlit nedá. Koupit si dnes TDI PD je potom jako se vracet ke koňskému povozu
Avatar - R32
21. 8. 2009 07:32
Re: Je to jasne!
Benzín sa ti zdá krok späť? Ja preferujem benzínové motory, sú podstatne lacnejšie, menej náchylné k poruchám nakoľko nie sú preplňované a nepracujú s takými tlakmi ako diesel-e, ďalej sú ľahšie a tým menej zaťažujú čumák, nepriamo to ovplyvňuje aj jazdné vlastnosti a životnosť prednej nápravy a ramien... Pomyselná čerešnička ja zvuk, jednoducho z vytočeného diesla sa ti chlpy na ruke nikdy nepostavia. >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
21. 8. 2009 09:14
Re: Je to jasne!
Ano, benzín je krok zpět. Motor pro uhrovité mládence, kterým se staví nejen chlupy na ruce, když slyší burácení provrtaného výfuku.
Avatar - R32
21. 8. 2009 09:58
Re: Je to jasne!
Evidentne si odchovaný na TDI-PD... choď si vyskúšať napr. 1,4 TSI stačí aj slabšia 122PS verzia, už to síce nieje tá jednoduchosť o ktorej som písal pred tým no ide mi hlavne o to ukázať ti pokrok ktorý sa spravil aj na poli benzínových agregátov. Má preplňovanie, 200Nm v pásme od 1500-4000rpm !!! a dá sa točiť ešte aj ďalej nakoľko max. výkon je až pri 5000rpm, obmedzovač je ešte ďalej, tvoja pumpa začína na 1500rpm a pri 3000 je mŕtva, nehovoriac o mraku dymu za tebou. >:-[]
Avatar - Ronault.
21. 8. 2009 10:08
Re: Je to jasne!
Ten mrak dýmu je znak nejekologičtějšího motoru, který dle tvrzení Ády ;-)
21. 8. 2009 21:05
Re: Je to jasne!
mrak dymu podobny parnym lokomotivam. otazne je ci Ada za sebou netaha nadrz na vodu a vozik s uhlim aby mohol prihodit do kotla - pre kratkodobe zvysenie brutalneho tociveho momentu... :-!
Avatar - Hammunasakra
21. 8. 2009 10:42
Re: Je to jasne!
Nu ANO - to je takový "černohumorný" ŽERT, ffffšichni (ale skoro úúúúplně) VŠICHNi si myslí že "to ono" jsou NAFTOVÉ motory vw, a ono je to v praxi vlastně OBRÁCENĚ, momentálně jsou technicky (Mnohem!) dál a jsou LEPŠí, vw motory BENZíNové :yes: (i když tohle platí HLAVNĚ pro to 2.0 TFSi, ale 1.8 také "funguje" a "plná" verze 1.4 také není špatná ... snad krom spotřeby - nicméně jsou prostě "dál" a "lepší" než jejich NAFTové protějšky ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 8. 2009 10:46
Re: Je to jasne!
... ehm, krom toho že jsou BENZÍNové motory lacinější "na pořízení", jsou (a někdy i docela o DOST) levnější i SERVISem!
PS: Já vím že já zrovna "čekám" na DIESEL, ale tak nějak "teoretickoprakticky" jsou mi SYMPATIČTĚJŠí spíše motory BENZÍNové :yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
21. 8. 2009 10:31
Re: Milý Ado jenž jste zase tady!
Auta (víno, oblečení...) jen dle NÁRODNOSTi dělí ti, kteří pracují hlavně s PŘEDSTAVAmi, nikoliv už FAKTy ;-)
Bude se vám to (asi) ŠPATNĚ trávit, ale zrovna 2.2 HDi byl a je "výjímečnou" MOTORizací (a ta dvě NEJ- ocenění v Engine of the Year do 2,5 litru NEbyla úplně "od věci" :yes: :-) )
JEDNO zda je italský, německý, japonský či jakýkoliv jiný - je to (hodně) POVEDENÝ motor. Prožila jsem s ním "spokojeně" (opravdu a to myslím ZCELA vážně!) nějaké 4 roky a něco mezi 150-160ti t. km a myslím že o tom JAK se "choval" něco vím (pravda "jiskru" ztrácel někde okolo 205 km/h, ale jinak byl ve VŠECH jízdních režimech málem "vynikající" - jedno zda na 1000ci kilometrové trasy dálnicí či ve vyšších nadmořských výškách na svazích Alp - mám na mysli ty silničky kde se vedle sebe 2 auta "jentaktak" vejdou a v té výšce se už hůře dýchá i vám ;-) ).
Takže, ROZDĚLOVÁNí na "dobré/špatné" JEN dle "národnosti" je
1) bubost
3) důkaz NEznalosti
.. to je alespoň MŮJ názor ;-)
Správně zmiňujete 2.2 od Hondy (což JE výborný motor), mne spíše mrzí, že PSA konkurenci zase neprodává "plnou" verzi (Biturbo) motoru 2.2 HDi, neb "plné pokrytí" otáček 2 turby je prostě NEnapodobitelné..
Váš komentář o T(F)Si je jen posledním NEzvratným DŮKAZem, že o motorech (a jejich "chování") NEmáte "ni tuchu" ;-) - bohužel podobně smýšlí i mnoho dalších NE"znalých" ... VŮBEC NEjde o to, zda je motor na benzín či naftu, PODSTATNÉ je, zda je POVEDENÝ, nebo TDi (to byl sice ffftip, ale na 2litrové vw motory to "sedí" :-)
Avatar - Ronault.
21. 8. 2009 10:41
Re: Milý Ado jenž jste zase tady!
Víš, Áda je místní hospodský chytrák představující velkou část naší populace, která sedí v hospodě a řeší jak je TDI perfektní motor se spotřebou 3l/100 km, že ten kouř za ním je jen ekologie a že nejlepší na jízdních vlastnostech auta je zvýšný podvozek abychom nenajeli na patník.

Z dalších pecek uvedu nejlepší názor za poslední 3 dny: S kartou od Renaultu nejde odjet od TV vysílače. Nevím, co je tím myšleno, jestli centrál, který mají všechny auto (i Renaulty mají klíč po nouzové odemknutí zabudovaný v kartě) nebo paralýza imobilizéru, který je také ve všech autech.

Další pecka je např. to, že mu vstřikovací čerpadlo TDI ruší radio na dlouhých vlnách.

Reagovat na Ádu se dá pouze pro pobavení, argumenty či diskuze je v 99% vždy jen ztráta času :-)

Hezký den i s klauny přeje R. ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 8. 2009 10:47
Re: Milý Ronault(e)!
:-) Děkuji (za "upozornění") a
Pěkný den :-)
20. 8. 2009 21:10
Re: Milý Ronault(e)!
Ádo to nasere, že sis do toho svýho Outlanderu nekoupil pořádnou naftu, co? >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 8. 2009 21:20
Re: Milý Ronault(e)!
:-) - ale zase může NEustále poslouchat TD-Td-td-íííí, TD-Td-td-íííí, TD-Td-td-íííí.. ;-)
21. 8. 2009 00:10
Re: Milý Ronault(e)!
A dívat se do kelímků od piva, jak rád říká. :-)
Avatar - R32
21. 8. 2009 07:35
Re: Milý Ronault(e)!
Pozor, aktuálne TDI CR je úplne iná káva čo potvrdzujú aj porovnávacie testy, takže nehádžte všetky TDI do jedného vreca... ;-)
Avatar - kolmar
21. 8. 2009 15:19
Re: Milý Ronault(e)!
to je ina kava... ako pisem nizsie, tak to presadnutie bolo z Supa CR TDI do koktavky PD... rozdiel triedy...ak nie dvoch...
Avatar - Ada je zase tady
21. 8. 2009 00:34
Re: Milý Ronault(e)!
Lepší diesel, než ten TDI PD se v Outlanderu neprodává.
Avatar - kolmar
20. 8. 2009 23:34
Re: Milý Ronault(e)!
O kulture chodu a podobne tu bolo toho napisane uz vela... suhlasim s vecsinou, TDI PD sa vyhybam oblukom... Outik s 2.2 HDI ide dost dobre! a ma "iba" 115 kW Tvoj nachipovany 125 kW je lepsi? pozeral som udaje, ak dobre pamatam tak zrychlenie, pruznost...vzdy bolo HDI-cko rychlejsie a v predu o nejaku "stotinu" sekundy... a max. rychlost tusim rozdiel okolo 20 km/h ... tak v com lepsi "silnejsi" rallyart? na toto som este neprisiel... a ked sa zvezies v boxer dieselu ktory je zase papierovo slabsi a realita ina... tak ja neviem co na PD ludia vidia (okrem spotreby, ta ja cool)
21. 8. 2009 00:46
Re: Milý Ronault(e)!
PD mají dost velký turbo efekt, takže se ti zdá že to auto prudce akceleruje a skutečnost je jiná a kultura chodu u těchto motorů je mizerná. S HDI mám zkušenost jen s tou v Peugeotu 206... to je myslím 1,4 a nebylo to nic moc, nicméně 2,2 HDI na tom může být líp takže si netroufám hodnotit.
Avatar - kolmar
21. 8. 2009 15:17
Re: Milý Ronault(e)!
Nazdar, PD robi presne co vravis, je to dobry pocit dovtedy, ak nemas cca 200 otacok pod turbodierou a chces nieco obehnut, zoslapnes ho a auto ide ako HTP...nemozes sa dockat kym to (v mojom pripade bolo plne) prejde k turbodiere a potom to ide dobre... kua ked sa mi to stalo tak som veru radost nemal...
Co som zatial skusal, jazdil tak najma bendziny, diesely casto nejazdim, no a HDI len 138k v C5 a ta 156 k 2.2 v Outiku... zvysok levov a "creative technology" co som sedlal boli bendziny...
Avatar - Ada je zase tady
21. 8. 2009 00:52
Re: Milý Ronault(e)!
Ano, ten TDI PD s originálním SW je nepochybně lepší. Tabulkové srovnání TDI s Rallitronikem a francouzského HDI samozřejmě musí vyznít ve prospěch HDI - jinak by ho neprodali. Jak uz jsem napsal výše - originální SW i s Rallitronikem je schválně naprogramovaný tak, že motor TDI PD nabírá krouticí moment velmi pomalu a plný krouťák má až okolo 2500 RPM. Subjektivně je strašně slabý a líný a třeba Yeti se 103kW oproti tomu jede famózně. HDI motor je zkrátka zapotřebí někomu prodat. Podezřívám, že Mitsubishi dostává od Francouzů za Outlandera nikoli licenční poplatky, ale licence je placena v naturáliích - dieselech pro francouzský trh.

Důvody se tedy jmenují business. Podobně tak před lety nebyl v ČR k dispozici silnější motor pro Octavii 4x4...

Jinak v materiálech je chyba - průměrná spotřeba u TDI PD na hodnotě 6,7 litru je těžko dosažitelná = to auto něco váží. V praxi je to okolo 7,ž litru (1/3 město, 1/3 suburban area, 1/3 dálnice). Po instalaci "Rallitroniku" je to asi o 2 deci více (určitě ale ne těch 8 litrů). Po uploadu originálního SW od VW spotřeba (při podstatně větším výkonu) klesne zpět na cca 7,5 litru z důvodu lepšího využití motoru z důvodu níže posazeného krouticího momentu. Naopak, s motorem HDI - testoval jsem ho - a není v tom autě o nic méně hlasitý oproti TDI - to auto žere průměrně 8,5 litru nafty (při stejném způsobu jízdy).
Avatar - kolmar
21. 8. 2009 15:09
Re: Milý Ronault(e)!
No tak asi sa nezhodneme... ja zase neviem pochopit kto kupi PD!... kupis auto, das rallytronic, a potom nie, original sowftware uploadujes aby ti to auto islo (myslim pruznost,zrychlenie) tak ako to HDI, pricom to je ovela, naozaj ovela kultivovanejsie... Neni jednoduchsie kupit a jazdit bez problemov? HDI nepatria medzi najspolahlivejsie, no oproti tomu dvojlitru od VW je to nebo a dudy...vela majitelov ma kopec problemov, tak naco ten horsi (bez urazky). Ja by siel do HDI... Ty si spomenul pri testovani (oboch) hlucnost (outik je perfektne odhlucneny tak verim) no ja som hovoril o kultivovanosti... Raz som tesne po sebe jazdil TDI PD a TDI CR - a bol to velky rozdiel!
Co sa tyka spotreby tak PD vyhra o cca pol litra...mozno trosku viac...
Velmi dobry je (co viem, zatial som nejazdil ale uz 2 mesiace sa chystam) boxer diesel v Subaru...je kultivovany, ma perfektne umiestnenie - nizko tazisko a malu spotrebu!
Avatar - Litrico
20. 8. 2009 17:46
Beriem Citron
pekny dizajn, dobra cena, len tie motory . . .hm . . no neviem, ak chcem benzin musim zobrat automat ;-\
Rozbalit vlákno
0
20. 8. 2009 21:20
Prodeje
Ať je to jak chce, Outlander se prodává lépe než Crosser s 4007 dohromady [odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ada je zase tady
21. 8. 2009 00:55
Re: Prodeje
Jak je uvedeno výše = je to logické!
21. 8. 2009 12:00
Re: Prodeje
Je to logické, ale z úplne iných dôvodov ako si vymyslel ty...