Testy
Kdo chce tomuhle konkurovat?Je to rychlejší než konkurence, míň to žere... velikostně je to prakticky jako předchozí X5. A tady bych naftu chápal a dal bych jí přednost před benzínem...
Jestli má auto M-paket tak má sportovní podvozek který není el. nastavitelný a když si připlatiíte za el. nastavení tuhosti tak je podvozek shodný s X3 bez M-paketu s el. nastavením tuhosti.Takže M-paket v tomhle případě má pouze estetický význam 😄
Proč má tak kvalitně zpracované BMW od autora v celkovém hodnocení kvaltia zpracování 7?
Nesmíš to brát jako Axiom. Celý to bodování je nějaký podivný už hodně dlouho. Je to spíš pro pobavení než pro srovnání. V jedný části testu autor jízdně chválí auto téměř do nebes a v hodnocení mu dá nakonec jen 7 z 10. A to tam ještě píšou : Hodnocení se vztahuje na redakcí testovaný vůz a je hodnocen v kontextu s jeho konkurenty v dané třídě. Když vezmu v potaz, že konkurentů v dané třídě (prémiové střední SUV - aspoň doufám) a motorizaci zas až tolik nebude ( 230 kW je hold 230kW >😒] ), tak hodnocení 7 z 10 v mých očích znamená, že nad ním je jeden, možná i dva jeho konkurenti. Když přimhouřím oko a dám mu jako konkurenta zbytek D3 ( premiovka jo, ale 230 kW je hold 230kW >😁 ), pak je podle toho hodnocení až třetí - čili nejhorší z daných.
Jak říkám - hodnocení tímhle způsobem je úplně na lejno, ale za mě X3 :yes: :yes: :yes:
Jak říkám - hodnocení tímhle způsobem je úplně na lejno, ale za mě X3 :yes: :yes: :yes:
Kombinovaná spotřeba 6,1...A ve skutečnosti? Při konstantní rychlosti 100 km/h, tedy když to má opravdu snad nejnižší spotřebu, jakou může mít 7,1. Že jsou nějaké regulace emisí, dejme tomu, ale tohle je fakt *. Běžná kombinace bude myslím kolem 8-10 litrů :no:
Vodic travi cas v interieri a celkovy pocit mu umocnuje zazitok z vozidla. Preto mam po 4roch rokoch BMW dost.
Mig 35: bavoracky funkcionalizmus by to bol vtedy, ak by sa v tom aute clovek i po rokoch citil prijemne a plnil svoju funkciu FUNKCIONALIZMU. To, ze ma idealnu ergonomiu (nekomentujem iDrive tych rocnikov), nie je vsetko...
Neuznavam tu detsku vojnu typu Audi vs BMW. Ale sakra, ak je niekde viditelny problem a palubka sa kus od kusu nemeni... je to v poriadku.
Ale vzhledem k tomu, že většina lidí to má na venkovní dojem kvůli okolí, tak 45 za kůži na desce, 35 za headup, 94 za Adaptive drive, 40 za active drive, 15 za soft close atd atd prostě nedá...
Nie kazdy ma zaujem nahadzat do auta vsetky gadgety, z ktorych vacsinu povazujem za zbytocne (az na adaptive drive - active drive mam). Clovek ocakava, ked vylozi za auto viac ako 70.000tis, ze kvalita s cenou pojde ruka v ruke...
Společné je všeobecné zušlechtění vozu a z toho plynoucí dojem luxusu.
A X6 nevrže, má ale zatím jen 50tisíc.
Co je a není zbytečné, je věc každého. Mně třeba nic z toho zbytečné nepříjde 😉
Po pravně se mi plastové palubní desky prostě nelíbí a tak si dám koženou. Pláč nad plastem, když tam jde dát kůže, mi příjde divný...
Apropo ku kabine Gran Coupe. E70 je o generaciu starsie auto. (i ked nova X3 je na podobnej urovni) To mas ako keby som porovnaval Audi A3 a kozou ocalunenny interier v plnej palbe na R8 GT, popripade S8...
BTW X6 v základu je hrozná, strašné sedáky, bez navi je tam takový malý display a kolem levný plast - mezikus vymezující díru od plné navi prof.
6 grand coupé je BTW u mně horký favorit po X6
Mig35> Prosím nech mě snít a nejmenuj ty starší nápady, které byly kromě Panamery blbost 😉
Navíc bys měl být rád, že inklinuji k tak krásnému BMW, podle mně snad nejkrásnějšímu ze všech :yes😒br /> Jako fandovi BMW Ti položím otázku. Je pěknější kára pro 2 a půl člověka + pár zavazadel občas?
[odkaz]