Jsou to paradoxy, vedle je (příznačný) článek s nadpisem: Bazar - Mondeo ve světle minulosti, a tady, tady si můžeme číst o světle budoucnosti. A je radost to číst. Nevědět o jakém autě čtu, mám dojem, že se snad dokonce věty týkají nějakého prémiového modelu. No... Passat také nijak moc daleko od té prémie není...
Alltrack je jasná trefa. Všude dobře vypadá a všude dobře... projede. Auto pro každý den, auto pro každého šoféra, jen to vědět. Dojmy jsou veskrze příznivé, nezbývá, než se těšit na plnodnotný testík. Zde bych se přimlouval za to, aby se testoval Alltrack samostatně, jednak se tím uvarujeme případných samovznícení některých čtenářů, jednak si to takový solitér jistě zaslouží.
Tedy až na tu červenou, která na takovém voze působí poněkud nepatřičně. Zrovna včera jsem poprvé viděl podobně ostře červeného aktuálního Superba (liftback). :no:;-)
NEchci rušit váš společný "vwrkůůů" duet, ale musím se zeptat:
"OPRAVDU se vám (současný) Passat tak LÍBÍ?" :-)
PS: Já jsem z něj "vwrkůůů" ještě méně než z toho minulého.. ;-)
Passat je sekáč, konfrontačně se jeho vyváženosti nemůže rovnat žádný konkurent, v horní mutaci akcentují právě ten přední spojler, který mu moc sluší.
.. ten kdo vw Passat Alltrack říká "SEKÁČ"? ;-)
PS: Jestli to "sekáč" bylo odvozeno od "second hand", tak se GTi-mu OMLOUVÁM (tak "drsná" vůči vw Passat bych NEbyla snad ani já.. :-)
Bez anti vw brýlí se má věc tak, že nesporně elegantní karoserie P508 vyznívá ve verzi allroad proti alltracku hůře, právě pro ty PSA typicky přehnané detaily, zde zejména příšernost v podobě tří led proužků. Originální kombi 508 vypadá lépe, naopak alltrack si pomohl, na akt. passatu je skutečně příliš chromu, decentnost alltrack verze je lepší, a to nejen pro úbytek chromu, ale také pro střízlivé použití plastu, to zase např. ve srovnání s outbackem.
Co se jízdního projevu týká, tedy toho, co tak ráda mixuješ s použitou technikou, pak doporučuju si outback projet, ono deklarované nízké těžiště ani výhodu permanentu při jízdě neumí zúročit, tedy v tom smyslu, že by byl z hlediska jízdního projevu deklasoval konkurenci, je to překvapivě ukolébané s nepříjemně lehkým řízením, nic z čeho by musela mít konkurence jedoucí trapný haldex těžkou hlavu. Člověk s řidičskou zkušeností chápe, že tyhle zdvižené kombíky prostě jezdí jako zvýšené kombíky a nečeká od toho projev sti. Ale když on to někdo viděl jen na obrázku, jmenuje se to subaru a není to volkswagen, tak to přece musí být lepší. Připomíná mi to, "jak to myslíš kyselé? Od docenta Róna z Bubenče přece nemohou být kyselé". :-)
Problém u Kylie je, že technika na papíře je automaticky lepší než teoreticky horší konstrukce. ("klacek" vzadu vs. víceprvek, standard vs. "placatý" motor atd..). Naladění nějak nechce brát v potaz. Pak z toho vychází ten guláš teorie vs. realita.
Ne "klacek vzadu" (to jste si mne s někým popletl! ;-) tam jsem psala přesný OPAK, že ten až TAKový vliv/jako PŘEDNí náprava u PŘEDOKOLEK, zas NEmá - byť samozřejmě trochu také.. v tomhle mezi TEORIÍ a PRAXí moc rozdíl NEní ;-) ) ale lichoběžníky vepředu vs McPhersony - to FAKT platí vpodstatě "absolutně"? Nebo? :-)
PS: Ale za problém bych považovala i "obecné" protlačování levnějších konstrukčních řešení všeobecně - o což se asi jaksi zrovna POKOUŠÍTE.. :-)
PPS: ..všiml jste si, že to "musíte" dělat stále a znovu a znovu hlavně zrovna u vw ;-)
Dost SLABÁ odpověď.. ;-)
PS: A to na co upozorňuji platí BEZ ohledu na znáčky na kapotě :-)
(za to že zrovna/nejvíc vw používá "jiná" řešení - motor do W místo do V, nebo "levnější" řešení - McPherson místo lichoběžníkového závěsu a menší brzdové kotouče ... místo větších ;-) atp. - za to JÁ přece NEmůžu :-)
PPS: To je VY je pak vwšechny musíte "obhajovat" (chápu že to "dá asi zabrat" ;-)
>:D >:D Hlupáci se tu dohadujou a přitom se stačilo zeptat profíka, který má ten správný spravedlivý pohled na svět.
Tak ještě že Dinar přišel, bez jeho názoru by článek nebyl kompletní.. ;-)
Všechny názory diskutujících jsou logicky subjektivní, tenhle měl ovšem hlavu a patu (bez ohledu na značky v něm zmíněné), což se bohužel o převážné většině zdejších příspěvků říct nedá... ;-)
Každý subjektivní názor se dá vyložit jako vydávaný za jediný správný, stejně jako např. tento tvůj "vševystihující" názor. ;-)
Ale velmi často to ani tak nebývá úmysl autora/pisatele, jako výklad nevyzrálého oponenta/čtenáře. :*) >:-[]
Jak už jsem tu psala, já nějaké to Subaru MĚLA a s nějakým(i) jezdila.. :-)
..a jestli to mám chápat jako že PREFERUJETE technická řešení v současném vw passat Alltrack nad Subaru Outback - tak "ok" (možná by to chtělo sundat si bvwýle.. ;-)
Zase jen blábolení. Říkám, že motáš jízdní projev a použitou techniku dohromady, jak se ti to hodí. Alltrack jede hůř než outback, protože má konstrukčně méně vyspělý podvozek. Ale, napsat tak, že DS5 jede hůř než passat, protože má méně vyspělý podvozek, co? Svedla bys to? Je to přece tvoje logika. :-!
Jinými slovy, neobhajuju techniku ničeho, hodnotím jízdní projev, a říkám, subaru outback není jízdně žádný zázrak, vzhledem k tomu, jak jezdí, nevidím absolutně žádný důvod myslet si, že by jeho jízdní vlastnosti měly znamenat nějakou konkurenční výhodu při srovnání s alltrackem nebo jakoukoliv jinou plastověkombíkovou konkurencí.
P.S. Jsi naprosto krystalický případ pokrytectví, hlasatelka pravd o koncepcích (zadní náhon) nebo v tomto případě permanentní 4x4, protože se to zrovna hodí, máš plnou hubu toho, jak jedině tyto koncepce, a sama jezdíš autem s koncepcí kritizovanou, navíc jízdně v rámci třídy autě podprůměrném. Zlob se jak chceš, ale v hodnocení, toho jak co jezdí, jsi důvěryhodná jak Jyrka před volbami. ;-)
Není "blábolení" trochu to co předvádíte sám v prvním odstavci? Copak má společného s objektivně lepší konstrukcí Subaru Outback a objektivně horší vw Alltrack třeba "cosi" jako DS5???? :-)
Když už chcete srovnávat passat - tak asi spíš s C5 (pokud to tedy má z nějakého záhadného důvodu být zrovna vůz od firmy Citroën - ostatně ta s tím má společného CO? ;-)
Jiným slovy, hodnotit NEJPRVE dle použité techniky (u které samozřejmě platí whitelabel-ovo "nic neplatí absolutně" - což ale znamená, že v NAPROSTÉ VĚTŠINĚ PŘÍPADŮ TO PLATÍ, že? :-) ) než - jako VY - "rovnou" (ještě než jsem Alltrack vůbec vyzkoušel) naznačovat že i s tou levnější technikou bude asi ...
..tenhle VWTIP (píši vw, neb to se tu děje STÁLE a POŘÁD ... že mi někdo "vysvětluje" že ta či ona firma používá sice opravdu LEPŠí řešení, LEPŠí techniku, ale když vw/škoda ... použije obyčejnější/levnější - tak i tak je to ve "vwýsledku" LEPŠí ;-)
Tak tolik asi k "pokrytectví" apod.
PS: Existuje nějaká (jakákoli) VWÝJÍMKA, kde vw použili LEVNĚJŠÍ obyčejnější řešení a přitom jsou DOOPRAVDY s tím modelem/motorem "horší" než konkurence? Já se zatím VŽDY dozvěděla .... že řešení používají levnější/obyčejnější, ale.. >:-[]
Tady jde asi o to, že úroveň technických řešení dává potenciál. Nejedna automobilka v minulosti dokázala, že lze i s horšími ingrediencemi uvařit lepší pokrm. Také nejdeš kuchaři do kuchyně a nehodnotíš suroviny, ale ochutnáš jídlo.
(A aby se ti to nepopletlo, nevyjadřuji se ke konkrétním vozům, ale obecně. ;-) )
PODRUHÉ se stavíte "za" DINARa! ;-)
PS: Aby se vám to NEpopletlo "za DINARa" :-)
PPS: Od toho tu máme WHITE LABEovo motto "nic neplatí absolutně" (jako to že koncernem vw často používaná "levnější" konstrukční řešení NEjsou VŽDY lepší ... než ta lepší dražší náročnější řešení konkurentů.. ;-)
PPPS: A tenhle vw Allkoloplast na mne NEpůsobí nijak "převratně" a dokonce se o jeho chování a jízdních vlastnostech nic "převratného" NEpíše (spíš "jemně naopak" = KDO po takovéhle voze s NE"výjímečným" designem, dvěma benzíny a jedním dieslem ve dvou verzích, ve dvou PŘEDOkolkových vs 4x4 variantách 2:3 bude/může "šííílet"??
(možná bych i) CHTĚLA bych vědět CO to je za "typ" lidí :-)
Tak mně ty předokolky přijdou spíš komické, ale očividně si to trh žádá. A stavil jsem se hlavně za filosofickou část jeho příspěvku. Nehodlám být mediátor ve sporu Outback vs. Alltrack, ani ve sporu 508 RXH vs. Alltrack. Někdy mi přijde, že trpíš fixací na cíl. :-)
...někdy ... "můžete mít pravdu"? (kruciš to NEvyznělo přesně tak jak jsem chtěla! ;-)
Předokolka spojená s tímto "designem"/pojetím vozu - to opravdu NEstojí za komentář..to už je "přes míru" (nicméně jak říkáte, JE to prodejné, JSOU asi tací co to chtějí = :-|
Pěkný den (když už v SUV či něčem typu Alltrack, tak ROZHODNĚ "se 4mi" :-)
Ostatní blábolí, protože mají jiný názor. Navíc ty už jsi přece napsal jaká je realita... A ještě si troufáš někoho označovat za pokrytce.. Bravo :yes::-)
Nebudu tady psát dlouho, ale s možná jsem se s Oubackem nejen projel, ale já s ním dva roky jezdil, předtím s Passatem 4 motion B7. Je fakt rozíl s těmi auty denně jezdit a pojet je jednu dvě jízdy. Asi stejné, jako míte milenku na jednu noc a dlouhodobou známost. vy soudíte podle jedné noci.
Mi se Passat zamlouval prostorem, zvykem-ovládači, předtím jsem měl Octu II 4x4, a ....spotřebou. Outback lépe jezdí, je s ním větší sranda, kde jiní brzdí, jedu normálně, sníh, bláto, nic není problém, světlá výška 20 cm, vozík nevozík, jede furt stejně......a....chlastá , ten můj byl 2,5i.
Äle......servis byl nuda!Nic se nekazilo, jen olej a furt to jezdilo. Takže největší pálka byl olej a filtry.....nic jiného nikdy! A to Passat mne potrápil mnohem, mnohem více!
Při pročítání tvého pomlaskávání s mariachim v tomto prvním vláknu sem si okamžitě vzpomněl na jednoho svýho spolužáka co to přehnal s mariánou a zbytek večera prostál u zdi obložené nějakejma dlaždicema přejížděl po nich prstama, tvářil se u toho strašně důležitě a rozebíral jak je ta zed dokonalá... >:D
to byly časy... :-(
stejně je hustý, jak jsou někteří snadno manipulovatelní. Na Passata někdo namontuje 4kolu, zvedne ho o 2cm a přidá plasty za 6000kč a milovníci VW stříkají blahem.
...nehledě na to, že je tu především jedna tradiční óda od GTIho, na kterou (taky tradičně) mu antivw pohotově sedli jak vosy na bonbón a (opět tradičně) vykřikujou něco v tom smyslu, že tu všichni milovníci VW stříkají blahem z Alltracku a podobné nesmysly..., prostě klasický místní kolorit. 8-s >:-[]
A hlavně si všichni pamatujte, že nejste nic, než vaše auto!
To je pro všechny garážový onanisty a kluky z plakátu, kteří by si ve svý pomýlenosti snad mysleli, že je to obyčejnej o cenťák zvedlej pašák s haldexem!!! Takhle ne, hoši, tohle je supr meinstrýmová hypr prémie pro ty, co věděj!!! Co maj vodžito!!!