Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový SEAT Toledo bude vyrábět Škoda v Boleslavi

Nová generace SEATu Toledo se bude vyrábět v závodě Škody Auto v Mladé Boleslavi. Uvedl to mluvčí Škody Josef Baláž.
Zpět na článek
2. 3. 2012 13:55
2. 3. 2012 14:22
2. 3. 2012 21:01
2. 3. 2012 22:55
3. 3. 2012 21:19
4. 3. 2012 10:43
5. 3. 2012 07:29
5. 3. 2012 09:23
5. 3. 2012 15:06
5. 3. 2012 17:52
4. 3. 2012 02:12
4. 3. 2012 11:06
2. 3. 2012 13:55
Napdis
Vyhoďte z něho "se".
Rozbalit vlákno
2
2. 3. 2012 14:22
Re: Napdis
:yes:
Koukám, já udělal taky přesmyčku. >:D
2. 3. 2012 14:01
milé překvapení
Kdo by to byl ještě tak před dvěma lety řekl, že na Slovensku i v Česku se budou vyrábět Seaty. :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - igor77
2. 3. 2012 14:16
Re: milé překvapení
anebo nemilé. jak pro koho :-!
Avatar - CHerokee
2. 3. 2012 14:27
Re: milé překvapení
Pro nás je to v každém případě plus. Pro Španěly minus.
2. 3. 2012 14:44
Re: milé překvapení
len doplním ak ma pamat neklame tak ibiza sa v BA vyrábala uz v 2003
2. 3. 2012 14:45
Re: milé překvapení
Este r. 2003 sa v BA robila Ibiza: [odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
2. 3. 2012 14:59
Rapido
No, takže ještě chybí to, aby se Rapid vyráběl ve Španělsku... No tak to snad nehrozí, nicméně ta karoserie má mnohem více proporce škodovácké, takže očekávám, že výsledný produkt bude pohlednější pod naší domácí značkou, Toledo mi přijde tak trochu bastl.
Rozbalit vlákno
2
2. 3. 2012 21:01
Re: Rapido
Čo konkrétne nazývaš "škodováckymi proporciami"? Niečo také existuje? Iba ak u Fabie...
Avatar - Misanick
2. 3. 2012 22:55
Re: Rapido
Rapid asi ne, ale mohla by klidně O3. Bohužel ;-\ .
2. 3. 2012 15:33
Pěkný sedánek
Krásný design, moderní tvary! :yes: Všechno kazí jen použité nesmrtelné a subtilní VW kliky dveří, těch už se musely vyrobit desítky milionů kusů... :no:
Rozbalit vlákno
3
2. 3. 2012 16:00
Re: Pěkný sedánek
Je to liftback: [odkaz]
3. 3. 2012 08:00
Re: Pěkný sedánek
dík, kouknul jsem jen na dvě fotky, článek jsem ještě nečetl... >:D
2. 3. 2012 15:52
Škoda Rapid byla právě odhalena...
...,neboť jako vejce vejci (chceteli jako Citigo a Mii) budou podobné oba vozy... Změněny budou jen detaily (světla a loga). Seat se mi líbí, ale nezachází unifikace moc daleko? Doufejme, že alespoň nová Octavia III bude svébytná tak, jak tomu bylo doposud...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - hattori_hanzo
2. 3. 2012 16:04
Re: Škoda Rapid byla právě odhalena...
Myslím že na to koukáš ze špatnýho směru.Neunifikuje se Škodovka podle Seatu,ale naopak.
Problém je v tom,že aktuální situace Seatu mu nedovoluje moc si vyskakovat a potřebuje především vydělávat peníze, na což jsou sdílený modely ideální. Sice se zákazníci částečně rozdrolí mezi ostatní dvoj/trojčata, ale je to vyvážený prakticky minimálníma nákladama na vývoj.
Až/pokud se podaří situaci momentálně nejslabší součásti jinak dokonale šlapajícího soukolí VW Group vyřešit, dočkáme se jistě opět originálních modelů jako tomu bylo dřív.
Avatar - CHerokee
2. 3. 2012 18:28
Re: Škoda Rapid byla právě odhalena...
Neunifikuje se nic podle ničeho, ale vše podle toho jak diktuje koncern VW. A ta stejnost modelů je docela příšerná...mi to přijde na hlavu, i když jim to šetří náklady.
Avatar - Pekelná Micinka
2. 3. 2012 19:09
Re: Škoda Rapid byla právě odhalena...
Jenže ty detaily tvoří celek a modleme se, aby tvary a rozměry detailů na té škodovce zůstaly beze změn, protože narozdíl od Seatu to aspoň na obrázcích "funguje" a vše je tam, kde to má být.
2. 3. 2012 16:21
Rapid ve Frankfurtu
znamená, že plán na představení Octavie se posouvá až na Ženevu 2013. Nevím, jestli byly prvotní plány ukvapený, nebo se Škodovce ve vývoji v něčem nedaří.
Rozbalit vlákno
3
2. 3. 2012 16:33
Re: Rapid ve Frankfurtu
Je to strategia - aby Octavia 3 neodputala pozornost od Golfu 7... ;-\
2. 3. 2012 23:33
Re: Rapid ve Frankfurtu
Podoba škodovácké verze A-Entry byla už jednou vystavená jako MissionL. Reálně se změní pár detailů, takže podle mě by bylo uhnutí Toledu vcelku logickým krokem. Výroba startuje v květnu tak jako tak. V únoru 2013 se bude prodávat už i Octavia combi.
Avatar - rohYpnol
2. 3. 2012 22:16
Re: Rapid ve Frankfurtu
Spíš posečkají s uvedením. Vždyť proč ne? V prodejích se Octavii daří snově, a to je o půl generace pozadu oproti Golfu. Tak proč dávat na trh nový model, když starý se skvěle prodává?
Avatar - rohYpnol
2. 3. 2012 16:37
Španělské vepřo-knedlo-zelo
Když tedy odhlédneme od automobilu samotného, který nebude bezpochyb žádný průšvih, tak pro Seat je to dokonalá mizérie :no: :no: :no:
Alhambra - převlečený Sharan
Exeo - převlečené minulá A4
Mii - převlečená Citigo/Up!
a nyní Toledo jako převlečená lowendová Škoda Rapid? Tohle má být ta španělská krev? Ta muleta? To auto emocion? Kde je jakýkoliv vývoj samotné automobilky? Seat NAPROSTO pohřbívá svoji identitu. A protože se s ní jako značkou nedokáže nikdo ztotožnit, proto má tak mizerné prodeje. Kdyby, když už chtějí překrýt nějaké období přerodu aspoň nepoužily poměrně silné jméno Toledo, které dříve mělo jméno. Už předešlé Toledo byla katastrofa - a teď tohle...
Je tedy vcelku jasné, co bude nový Seat v SUV, převlečený Yeti nebo Tiguan. i pro Škodu to nevidím jako přínos, zkrátka dostala za úkol sestavit koncernové šaty, no a teď si je oblékl zrovna Seat.
Automobil samotný tedy :yes:
Seat 8-s :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
27
2. 3. 2012 17:32
Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo
100% :yes:
Avatar - CHerokee
2. 3. 2012 18:31
Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo
Já pořád nechápu, proč to řešit. To není už dávno španělská značka. Zůstalo logo. Je to VW...VW rozhodování, jejich továrny, jejich stroje a jejich technologie. Jejich rozhodnutí. Lusknou prsty a zítra se bude i Škodovka stěhovat do Bulharska, budou-li chtít a nabydou-li dojem, že to bude výhodné. Co je hroznné je ta unifikace. 8-s
Avatar - rohYpnol
2. 3. 2012 18:43
Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo
To máš sice pravdu. Jenže bez unifikace to dnes nejde.
Podstatné pro mě jako zákazníka je, abych se s danou automobilkou nebo přinejmenším modelem nějak identifikoval, aby mě oslovil model, značka. Kde se to bude vyrábět, není až tak rozhodující (ano, Škoda dovážená z Číny/Indie by mě asi opravdu neoslovila, stejně tak Octavii z Bratislavy bych nechtěl - princip...).
Jenže Seat nabízí opravdu jen změnu loga, ještě ke všemu svoje logo plácá na kdejaký model koncernu a co hůř - není ani nijak levnější. Tedy proč sáhnout po Seatu, když můžu mít originál?
Co mi přijde ještě jako nehorázná drzost, že vykradou Rapida a ještě si dovolí Seata představit před Rapidem... Prostě Seat vyrábí jen loga na modely VW/Škoda/Audi :no: :no: :no:
2. 3. 2012 19:10
Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo
Seat je dobrý KONCERNOVý auto volkswagen!!když neco seat udela tady v čechach skoro každej ohrnuje nos říka si no jo španel...např seat exeo -audi a4,předelaný auto -ano to je pravda-je to koncern,Ale když to udela škoda tak každej drží hubu-např První generace škoda superb-vychází s pasatu!!palubovka stejná -akorat logo a jsou jinačí zadní dveře! proste názory lidi co tomu vubec nerozumej!
Avatar - Brandon Walsh
2. 3. 2012 19:59
Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo
:yes: neni to vochcafka pripadne nieco od vw to by tu bolo 600 prispevkov bravo vw >:D
Avatar - miromen
3. 3. 2012 10:39
Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo
Souhlasi majitel Seatu. Ale přiznat to že ma rohYpnol pravdu je těžke co ? Holt u Seatu to jde od 10 k 5 a pro mě bohužel.
3. 3. 2012 10:30
Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo
Verze pro Škodu i Seat se vyvíjely souběžně, budou se souběžně prodávat. Škoda dostala přednost a ukázala se už loni na podzim.

Exeo je stejný případ jako Superb. Starý Superb byl taky Passat s prodlouženým rozvorem a upraveným předkem/zadkem. Co trochu nechápu - proč Škoda nedělá vlastní verzi Sharanu. Seděla by víc než Seatu.
2. 3. 2012 19:21
Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo
Ještě bych dodal, že VW si zahrává..... buďˇúspešná Škoda vytáhne prodeje Setau, nebo naopak Seat stáhne pod vodu úspešnou Škodu..... no, rád bych, aby platila varianta jedna.
Co z toho dále vyplývá- pod pokličkou koncernu,je ale jasné, Škoda mainstreamu VW asi opravdu začala tuze šlapat na paty, tak dostala od majitele ťafku!
Avatar - KubikCv
2. 3. 2012 21:40
Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo
nezapomněl jsi,že Seat snad nikdy nebyla "tvůrčí" automobilka? Licenčně vyráběli Fiaty...teď VW...to je "automobilka" opravdu v uvozovkách.Vždycky to byl nejslabší hráč koncernu a pořád bude
Avatar - rohYpnol
2. 3. 2012 22:13
Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo
V dobách Toleda II a Leonu I měla podle mě velmi dobře našlápnuto. Jenže pak to opět zvorali :-(
Avatar - Parda71 (BMWfans)
4. 3. 2012 02:52
Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo
Přesně, uměli využít koncernovou techniku ta, aby se dala jasně oddělit Octavia od Leonu, Leon od G4 apod. Dnes je Leon nemasný neslaný stejně jako zbytek produkce, takže kupec není ničím motivován ke koupě takového modelu. Je to smutné, tohle koncernové vedení neudělalo dobře :no:
Avatar - Hammunasakra
2. 3. 2012 23:47
Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo
Ale přece ŽÁDNÁ "španělská krev" dáááávno Seat NEní! Stejně jako třeba Škoda je to 100%ní vw...
..a když to bude "vwýhodné" budou se VŠECHNY SEATy vyrábět v česku či na Slovensku a nebo naopak VŠECHNY ŠKODY ve Španělích - přece NIC jako samostatně fungující/rozhodující se značka Seat či Škoda dávno NEexistují.. :-|
..a když takovéhle STEJNÉ modely (jen) s jiným znáčkem (jako jsou Toledo a Rapid) "projdou", tak ... se to v další(ch) generaci bude dělat víc a Víc a VÍC ;-)
PS: A milí "koncernovwí fandovwé" NEříkejte že si to NEuvědomujete... :-)
..dle mne musí - dříve či později - to "sdílení" naštvat/přestat bavit (skoro) KAŽDÉHO? ;-)
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2012 12:17
Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo
Je mi jedno, jestli o Škodě či Seatu rozhodují v Golfsburgu. Je mi jedno, co modely sdílí, pokud je to kvalitní. Velké sdílení může znamenat velkou výhodu, ale pokud něco zanedbají nebo opomenou při vývoji, taky velký "průser".
Podstatný je pro mě výsledek. Na Škodě je vidět, že i když staví z koncernových dílů, tak dokáže oslovit zákazníky pojetím nejen svých modelů jako takových, ale celkově svojí filosofií.
Proč u Škody to jde a u Seatu ne? Tohle jsem nikdy nepochopil. Přitom snaha udělat ze Seatu "sportovnější" značku podle mě dávalo MNOHEM vyšší příležitost k úspěchu, než jen "praktičtější a levnější obdoba VW" v pojetí Škody.
Jak mám Toleda II i Leon 1 rád a jak s respektem vzpomínám na Toledo I, tak za současný Seat musím dávat jen :no:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 3. 2012 17:22
Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo
Já ti rozumím a máš úplnou pravdu! :yes: První Leon jasně ukázal, jak se má značka etablovat a jakým směrem se vydat. Bohužel nesmysly bez úspěchu jako Toledo II, Exeo apod. značku pohřbívají. Taky je celkem paradox, že alternativu k Sharanu nabízí SEAT a ne škoda. To jsem nepochopil nikdy.
V současné době dělá SEAT dobře pouze Ibizu, jinak je to průšvih jak hrom a tohle Toledo asi úspěch mít bude, ale značce a její image moc do budoucna nepomůže.
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2012 20:37
Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo
Absolutně :yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
4. 3. 2012 02:50
Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo
;-) :yes:
4. 3. 2012 14:30
Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo
Souhlas. Sedan Toledo II (jmenoval se tak vůbec? mám na mysli předchůdce Toleda, co už se tady neprodává...) byl krok vpřed oproti původnímu Toledu a ten posledníje přes svou praktičnost auto natolik divné, že se s ním skutečně nikdo identifikovat nebude. Problém je v tom, že VW má ve Španělsku kapacity jako hrom a navíc nelze fabriku zavřít ze dne na den. Ačkoliv před cca dvěma roky otevřeli v Španělsku nové vývojové centrum, s Česanou se to nedá srovnávat. SEAT je bohužel stále víc montovna "generik", než samostatná plnoformátová automobilka. Časem to asi skončí tak, že závody ve Španělsku budou vyrábět VW a AUDI, možná i škodovky a SEAT skončí. Kromě Ibizy už vlastně nemá jediný vlastní model. Značku podle mně zničil jednak onen krok směrem ke sportovnosti a zařazení "pod AUDI" a k tomu zcela neodpovídající modely, ať už to je Toledo nebo Altea. Jinak porovnávat Exeo a Audi4 s obdobnou situací typu Superb I a Passat je trochu mimo mísu, protože za a) Superb jednička byl daleko víc modifikován - mj. prodloužená karoserie b) jednalo se generačně o stejná auta. Tady se vzalo audi minulé generace a ty změny jsou skutečně jenom kosmetické. Ovšem otázkou je, jak je úspěšný Superb II (a to on je...ačkoliv jednička zázrak nebyla a mluvilo se o tom, že nebude mít nástupce...) a jestli z toho Španělé dokážou taky něco vytáhnout. A bojím se, že ne - SEAT na tom byl dříve skutečně podstatně lépe než dneska.

Ukazuje se (a všichni němečtí vedoucí Mladé Boleslavi) to neopomenou zdůraznit - průmyslový potenciál v celém spektru je v Čechách někde úplně jinde než ve Španělsku. Nevím který z Vahlandových předchůdců byl předtím šéfem VW v Portugalsku a konstatoval v jednom rozhovoru, že z národa zemědělců, pastevců a rybářů se průmyslový národ v jedné dvou generacích udělat nedá a že příchod do Mladé Boleslavi byl příchodem do úplně jiného světa. A dodal, že se není čemu divit, když ty generace škodováků dělají auta už pomalu sto let a škodovka je - nejstarší značka koncernu.

Nakonec - to, škodovka dostala svoji šanci a uměla jí využít, SEAT začíná vzdáleně připomínat (samozřejmně na úplně jiné úrovni a v trochu jiné poloze) Dacii VW.....pro nás, co škodovku bereme důsledně jako domácí značku je to rozhodně dobře. Až dosud jsme modely přebírali, nyní ho taky dáme.....No a fakt je taky, že na rozvíjejících se trzích (Indie, Rusko) je SEAT zcela neznámá značka (do Číny půjde až nyní - trochu s křížkem po funuse), zatímco škodovka je tam už známá a dobře etablovaná značka s dalším potenciálěm růstu.
4. 3. 2012 15:37
Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo
Jasně SEAT udělal řadu chyb za což myslim dost zaplatit (prodejní čísla, sníž. prestiž, ztráty atd.) Vlivem neschopného managementu Seatu a direktivní politikou VW. V první polovině devadesátých let byl ale úplně jinde. Škodovka v té době byla v . . . a se Seatem se nemohla (s vrcholem své nabídky - modelem Favorit) vůbec měřit. Je třeba připomenout, že právě v té době se vyrábělo Toledo I. 91 (předchůce Octavie 96).
Je stejně zvláštní, že je na tom SEAT takto, když měl de´Silvu, Luc Donckerwolke - jedni z nejlepších designerů koncernu VW, kteří v současnosti zastávají významná místa v koncernu. (Silva - šéfdesignér VW a ten druhý nynější šéfdesignér celého koncernu) Kde tedy byla chyba? Víceméně kritizované Toledo III. je výsledkem práce právě Waltera de´Silvy.
Jo, jo časy se mění, ale co není dnes, může být zítra. ;-)

Pozitivní tendence u SEATu:
SEAT loni snížil ztrátu víc jak o polovinu, plánuje se výroba v Číně - prodej již zahájen, vstup do Ruska, nové modely - laciné české Toledo (které bylo postaveno tak, aby nekonkurovalo Leonu!), Mii, SUV Tribu a nový Leon - 3 varianty včetně kombi, jehož produkce se odhaduje na 200 tis. ks/ročně. Letos se naplno rozběhla produkce vozů AUDI Q3 (cca 100 tis. ks ročně) v závodě SEATu v Martorellu - jednoho z technologicky nejvyspělejších v Evropě - disponující vlastní fotovoltaickou elektrárnou. A vozy AUDI budou SEATu krýt náklady vzniklé výrobou v továrně jejíž kapacita není zatím dostatečně využita. Management SEATu byl kompletně obnoven. Plánuje se, že v roce 2013 bude automobilka trvale v zisku.

SEAT se prostě snaží, je to vidět a je nutné si uvědomit, že lepší hospodaření se projevuje už teď a to i když se většinou plánoval delší časový horizont.

Celkově to zatím vypadá se SEATem velmi dobře ;-)
6. 3. 2012 00:32
Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo
No doufejme, kéž byto tak bylo. Na druhou stranu Da Silcva dělal, co mu bylo poručeno, o tom "kopanci" s Toledem a Alteo ale nerozhodoval on. Leon je povedené auto a Ibiza taky, zejména kombík je asi z těch malejch nejhezčí a nejpraktičtější.

Nakonec, doufejme, že mezery na trhu po FIATu a PSA vyplní SEAT a ne nějaká Čína....
Avatar - Hammunasakra
5. 3. 2012 01:08
Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo
Ten váš poslední odstavec (no NEjen ten ;-) ) je "PERLA" :yes: :-)
..jen by mne zajímalo, jestli jste "pvwacenou silou", nebo fakt TAK pitomý (a sám tomu věříte.. >:D >:-[]
(aneb "jak se do lesa volá - 4.3. 15:11, tak ... by mne OPRAVDU zajímalo jestli tomu co jste napsal DOOPRAVDY (sám) "vwěříte"! ;-)
5. 3. 2012 09:35
Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo
Pro ohyzdnou paní:

Martin Winterkorn je o tom přesvědčen a ano proto já tomu také věřím - zrovna v nedávné době pochválil SEAT, že je na dobré cestě a je velmi spokojen s tím, co se v SEATu připravuje.
Jestli jsem fakt tak pitomý musíte nejlépe posoudit sama neboť Vy snad musíte mít na tu svou pitomost diplom - tak doufám, že jsem u Vás obstál >:D
PSA zdar! ;-)
Avatar - Hammunasakra
5. 3. 2012 14:49
Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo
Váš SPROSTÝ příspěvek NEmá hlavu ani patu - na CO reagujete?? Váš text NEMÁ žádnou souvislost s mou KRITIKOU posledního odstavce BeranK(a), nebo? :-|
4. 3. 2012 15:11
Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo
Hele Nanynko, ty tvé výlevy jsou trochu mimo mísu. Škodovka má stejně jako Audi svoji identitu, o značce VW ani nemluvě a to, že se to nepovedlo u SEATu je věc druhá. Tvoje kňourání o tom, co si fandové koncernu VW uvědomují nebo neuvědomují je jejich věc, ale rozhodně to nejsou tupounci, kteří by si nevěděli, že výroba aut je náramně složitá a drahá záležitost a mají-li na výrobek vůbec mít, musí být ta cena konkurenční. A k tomu směřují technické a technologické postupy, ve kterých je VW na rozdíl třeba od PSA lídrem a proto se nemusí dávat do aliancí s podobně "haprujícími" výrobci, jako je bankrotem očištěné GM, jehož nejaktivnějščí část výroby tvoří modely Chevrolet hlavně ze závodů bývalého (a taky zkrachovalého Daewoo....).

Můžeš tady kňourat, že C5 byla v Japonsku vyhlášena jako nejhezčí auto, ale fakt je její prodeje v Evropě jsou někde v druhé padesátce a tebou tak adorovaných C3 a C4 se vyrobí rozhodně méně než oněch tak nenáviděných Golfů, Pol a snad i dokonce Oktávií.

Auta se dělají proto, aby se s nimi lidé dopravovali, a jelikož je není možné k jejich prodeji nutit násilím nebo nařízeními (což by asi jako jediné spasilo do průserů se propadávající FIAT a PSA), tak je musí vyrábět tak, aby o ně lidé měli zájem a ohli si je dovolit. A sdílení platform (to je zrovna to, k čemu se PSA bohužek dodnes nedopracovalo...) je jednou z cest jak ušetřit nemalé prostředky za to, aby naopak auta byla i vrámci koncernu co nejrozdílnější. Když přišel Marchionne před několika lety k FIATu, měl i tam (včetně Lancie AR) 17 různých podvozků....a taky měli daloko širší portfolio než mají dnes. A onen některými tak nenáviděný pán pochopil, že takhle to dál nejde. Dneska je portfolio Fiatu stejně tristní jako u SEATu a zbylé dvě značky jedou buď na dvou modelech (AR) nebo na přebouchaných chryslerech (Lancie). Proč asi? A žvatlat tady o hnusné unifikaci "koncernu" (i PSA je mimochodme koncern...) v situaci, kdy samotný VW má portfolio širší než celé PSA dohromady je taky mimo mísu, notabene když jenom samotné volkswageny jsou nejen uživatelsky asi nejpříjemnější auta, ale taky jedny z nejhezčích. C5 je hezký auto, ale C4 je taková nijaká, C1 je nejošklivější z TPCA, a poté, co jsme viděl DS4 naživo, tak se mi udělalo lehce nevolno....nechám stranou Golf, Passat a Polo, ale co lze dneska postavit proti nejhezčímu civilnímu sporťáčku Sciroccu? Proti jedinému pěknému coupe convertible Eosu? A ta samá fabrika ještě na trh pošle (a za čtyři sta tyček...) nádherný malý akbriolet s plátěnous střechou, nejlepší evropské vělké SUV Touareg, nádherné nové CC a třeba i velice ocěňovaný Amarok (ocěňovaný ve vlasti těchto pickupů...). To žádná fádnost není.

Jinak tě mohu ubezpečit, že nejsme ve škole a Rapid a Toledo se budou prodávat v určitém poměru, o kterém rozhodnou zákazníci a nikdo nebude rozhodovat, jestli "projdou" nebo "neprojdou". Nakonec stejně tak nikdo nerozhodoval, jestli "projdou" nebo "neprojdou" C1 a 106, které se liší od téhle dvojky (nebo NSF) navzájem ještě míň. U PSA je to ovšem v pořádku, u "koncernu" je to hnus....blahopřeji k objektivitě.

Takže přestaň kňourat a začni si zvykat. Bude to krásný koncernový svět sem tam s prémiemi (taky skoro výhradně německými...), sem tam Japonee a sem tam korejec šitý zase podle "koncernu" a k tomu ještě tak ten v Německu sídlící Ford a Opel. A pokud se chceš kochat výhradně francouzskou produkcí, doporučuji destinace typu Pobřeží slonoviny, Senegal nebo Alžír, tam na "koncern" příliš nenarazíš....
Avatar - Hammunasakra
4. 3. 2012 15:54
Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo
Hele Beran(e)K(u) - tak "NANYNKO" říkáte??? - dost UBOHÉ a HODNĚ trapné + mne tyhle STUPIDNí URÁŽKY fakt NEBAVí
:no: ;-\ :no: 8-s :no: :'-( :no: :-( :no: 8-s :no: :-O :no: :'-( :no: ;-\ :no: 8-s

PS: "...mnou ADOROVANÝCH Citroen C3 a C4.."?!?!?!?
NEchte si VYŠETŘIT mozek!!!
Párkrát jsem tu již ZOPAKOVALA kolik modelů + konkrétních motorů mi příjde "zajímavých" - stačí na to prsty JEDNÉ ruky - navíc nepozorné obsluhy cirkulárky... no už jsem taky slyšela že jsem za BMW - neb chválím (trochu to "zobecním") jejich motory a za Mercedes - neb chválím (opět trochu "zobecnění") jejich "vyšší" modely..
... tak dnes (a v mozku BeranKa) ADORUJi Citroën C3?!?!? ;-) (navíc BEZ konkrétní motorizace? No to "jsem celá já" :-)
PPS: "..C1 a 106, které se navzájem liší ještě míň" (tady jste zas ZMATLAL všechno co "jen šlo" - srovnat lze vozy z bratislavského závodu vw Seat Mii a škodu Citigo s vozy z českého KOLÍNa - "stejné" jsou všechny..
..mimochodem: Citroën C1

[odkaz]

a Peugeot 106

[odkaz]

..a krom NEsmyslného urážení tam máte samozřejmě spoustu dalších autoNEsmyslů (čti CHYB jak VRATA - je vidět že o autech fakt víte KULOVÉ, opravuji: VELKÉ k...
..ale tak to bývá, čím více urážek, tím méně znalostí = jste celkem NEvybočující "tuctovwka" - NICMÉNĚ:
Už to že větší množství platforem (Lancia Alfa Fiat Maserati) považujete za "čisté" :no: a naopak jednu "unifikovwanou" za naprosté :yes: jste (Buřtíka) ZAUJAL: Být blb a CHLUBIT se tím - takoví ho VŽDY "potěší" :-) ), ale s tím "..samotné volkswageny jsou nejen uživatelsky asi nejpříjemnější auta, ale taky jedny z nejhezčích!" - to jste ho FAKT DOSTAL :yes: >:D :yes: :-) :yes: ;-) :yes: >:D :yes: :-)
6. 3. 2012 00:36
Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo
Hyterický záchvat na internetu - to si snad budu muset někam zkopírovat. To tady ještě nebylo....no, zábavné.

Nicméně nanynka je pro tebe asi skutečně příliš lichotivé.....na to nemáš ani náhodou.

Jinak k tomu, co tady koho baví - tvoje dementní příspěvky plné ještě dementnějších kombinací velkých písmen a záplavy smajlíků tady nebaví už skoro nikoho, Stejně jako směšné předstírání znalostí o autech....

Jak bylo řečeno v jedné české televizní klasice (tuším Kopecký), kdyby blbost nadnášela, tak budeš poletovat jako holubička. Takže auto ani nepotřebuješ, ne? Ale bacha, aby tě nesundal nějakej myslivec.
Avatar - Hammunasakra
6. 3. 2012 09:31
Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo
Zato VYMÝŠLENí (čti LHANí) to je (pro některé) celkem "běžné", že? :-)
A po upozornění kde KONKRÉTNĚ si ze 100% VYMÝŠLELi - "nehnou ani brvou" - až jednou někoho takového potkáte, kopněte ho třeba (tam co to BOLÍ ;-)
NÁPOVĚDA - vídáte ho když si jdete třeba vyčistit zuby :-)
PS: Takže ke svému "zmatlání" modelů a tříd automobilů NIC + spousta dalších řádků které jsou JEN další pokus(y) o urážení = zřejmě "klasika" ála BeranK - co (také od něj čekat) jiného..
PPS: Ale to "VolksWAGENy JSOU uživatelsky asi nejpříjemnější auta, které jsou i jedny z nejhezčích" - to je OPRAVDOVÁ PERLA.. :yes: :-) :yes: ;-) :yes:
8. 3. 2012 21:05
Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo
Už se vznášíš, co? Tak pozor abys nenarazila do stropu....

Diagnosticky - skutečně hysterický záchvat na internetu.

A lhaní? Konkrétní příklad :
Škodovka vyrábí větší půlku (více než 50%) v zahraničí. Opravdu?

Na území České republiky bylo v roce 2011 vyrobeno 1 220 tisíc osobních aut. Škoda vyrobila v tomto roce 879 tisíc osobních aut, v TPCA se vyrobilo 295 tisiíc a Hyundai 251 tisíc aut. Dohromady tedy udělali 546 tisíc aut. Škodovka tedy v české republice vyrobila 674 000 aut, zbytek tedy činí 205 tisíc ks - v Číně 120 tisíc, cca 50 tisíc v Rusku a něco málo přes 30 tisíc v Indii - 205 je polovina podle tebe polovina z 879 tisíc? Žes to "někde" četla? No, pokud seš na tom se čtením jako s počítáním, tak se není čemu divit.

Ale prozradím ti jedno velké tajemství. 205 000 je necelá čtrvtina z 879 tisíc! Přesně je to 23,3%....jestli tedy víš, co to procento je a jseš schopná pochopit, jaký je vztah mezi procenty a poměrem.....
2. 3. 2012 19:19
AZ NA TEN INTERIER
Vzhled exterieru chvalim. Jestlize ma jit o levnejsi radu nez Octavia, pak je vse v poradku. Ale ten interier je ostuda! To opravdu koncern neumi stave palubni desky 21. stoleti?
Rozbalit vlákno
26
2. 3. 2012 23:05
Re: AZ NA TEN INTERIER
Co je podle vás palubka 21. stoleti? Focus? i30? Astra?
Avatar - Hammunasakra
2. 3. 2012 23:51
Re: AZ NA TEN INTERIER
[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

..tohle JE 21. století (jedno zda se líbí či NEee ;-)
3. 3. 2012 00:38
Re: AZ NA TEN INTERIER
S C4/DS4 a tím Lexusem se nechá souhlasit,ale Prius 8-s vypadá jako těžký úlet z konce 90. let
Avatar - Hammunasakra
3. 3. 2012 09:51
Re: AZ NA TEN INTERIER
No to byly jen takové "tipy" (asi by si šlo "vzpomenout" i ještě na něco dalšího.. ;-)
PS: Jinak řečeno - ten Seat/Škoda zvenčí celkem "ok", palubka ale spíš "ko"? :-)
3. 3. 2012 14:46
Re: AZ NA TEN INTERIER
Tak interiér Priusu je přímo hrozný a rozhodně není moderní - kopíruje 10 let stará francouzská auta. Digitální přístroje uprostřed palubky jsou dnes absolutně out - automobilky, co je používaly, už je opouští.
Citroen se snaží být neustále "co nejvíc moderní", každých 5 let totálně mění tvary exteriéru i interiéru - a právě proto vždy velmi rychle zastará. Stačilo mi jednou řídit Xsaru Picaso - nebyl tam ani otáčkoměr (nebo možná byl, ale nenašel jsem ho). No a interiér na té fotce DS4 mi přijde, jako kdyby u Citroenu poskládali díly, které k sobě vůbec nepatří.
Akorát ten Lexus ujde ... ale až moc jde vidět, že se Toyota při tvorbě toho interiéru inspirovala u BMW.
4. 3. 2012 12:56
Re: AZ NA TEN INTERIER
amen, naprosto souhlas
3. 3. 2012 01:38
Re: AZ NA TEN INTERIER
Tak a teď zkus něco v ceně +/- 260 tis. :-!
Avatar - Hammunasakra
3. 3. 2012 09:49
Re: AZ NA TEN INTERIER
+/- 260 t. stojí vozy nižší třední třídy...?
A nebo z druhé strany, příští Seat Toledo bude stát cca 260 t.?? :-|
Či z třetí strany, o vozech ceny +/- 260 t. (to je Fabia, ne?) toho moc NEvím.. :-)
3. 3. 2012 16:56
Re: AZ NA TEN INTERIER
Možná by stálo za to, vědět něco o vozech, do jejichž diskuze chceš něco psát... :-!
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 3. 2012 17:23
Re: AZ NA TEN INTERIER
Ano, milá Kylie, nové Toledo by se mělo pohybovat v základu okolo 260K, překvapená?
Avatar - Hammunasakra
3. 3. 2012 21:37
Re: AZ NA TEN INTERIER
Vlastně ani ne (moc překvapená NEjsem - že to má být vůz technicky v úrovni vw Polo, ale "celkově" nižší střední třídy /viz můj příspěvek 00:07/ jsem slyšela = cena asi "odpovídá")..
..tedy pokud jde o "lákadlo" ZÁKLADní ceny - to i já zaznamenala reklamy na ... vozy nižší střední co na nějakých takových cenách (POD tři sta tisíc začínající...
NE že bych měla o téhle kategorii až TAKový přehled, ale vím že to "lákadlo" ZÁKLADNí ceny bývá hlavně "lákadlo" (že "běžný" model téhož vozu stává ... o dost víc :-)
PS: Ok - dala jsem pár obrázků palubních desek vozů TÉŽE kategorie (ale opravdu dražších - "uznávám", ok? ;-)
PPS: Nicméně teď ZŮSTANU "v ceně" (ne "od" 260 t. ale 299 t. kč) + u mého "oblíbeného" vozu této třídy

[odkaz]

[odkaz]

Tak CO, "je to (už) lepší"? :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
4. 3. 2012 02:50
Re: AZ NA TEN INTERIER
Mazda 3 podle mě není zrovna povedený kompakt, jestli se tak vůbec dá mluvit o pseudokompaktu s délkou bezmála 4,5 metru 8-s Design mi taky nic neříká a podivný interiér taky ne. Jen má u mě Mazda :yes: za technologie vylepšování standartních spalovacích motorů a snižování váhy.
Avatar - Hammunasakra
4. 3. 2012 10:03
Re: AZ NA TEN INTERIER
Já na design až tak "úplně moc" NEdám + Mazda ode mne má stejné :yes: jako od vás (a vzhledově s designem její palubní desky nemám nejmenší problém...
..srovnám-li s tímhle SEATem (škodou rapid), tak zvenku je hezčí škoda, zevnitře (alespoň pro mne) ta MAZDA :yes: ;-)
PS: A nemám pocit, že by se Mazda 3 nějak "zásadně" velikostně odlišovala od ostatních vozů nižší střední třídy..
(Golf s batohem bude delší skoro určitě, mám dojem že i nová Alfa Giulitetta je delší.. možná by se našlo ještě něco.. :-)
4. 3. 2012 12:58
Re: AZ NA TEN INTERIER
ee, fabie je auto +- 220 tis. protože Rapid má být cenově mezi Fabií a Octavií tak je cenovka kolem +- 260 až 275 tis. reálná
Avatar - Hammunasakra
4. 3. 2012 13:40
Re: AZ NA TEN INTERIER
Nojo, už jsem "si uvědomila" (reklamy na různé MEGANy a Kia ...atd. na ceny vozů NIŽŠí střední třídy se ZÁKLADní "lákající" cenovkou POD třista tisíc :-)
PS: Plus příští Octavia má být ("definitivně") presentováná jako vůz o třídu výš (technika zůstane stejná) = Rapid bude pro příští období/generaci reálně něco jako náhrada Octavie.. :-|
Avatar - miromen
3. 3. 2012 10:33
Re: AZ NA TEN INTERIER
Jeden interier horši než druhy a to jsou tam dražši auta než tomu bude u Toleda.
Takže koukam že vkus jde u lidi pěkně do vyfuku. Co neni fluidni apod. a napuchle neni moderni. 8-s
Jestli bude v realu palubka Toleda vypadat tak jak na fotkach tak jedině palec nahoru. Jasně je to určitě Top verze ale kdo se chluby socialem že ? Jedine co bych vytknul jsou meně odvažne budiky hodici se spiš do Škodovky. Jinak klasicke tvary v modernim a velmi uhlednem provedeni. :yes:
Avatar - Hammunasakra
3. 3. 2012 15:28
Re: AZ NA TEN INTERIER
Fakt?!? 8-s
(to vidíte takhle? ;-)
3. 3. 2012 17:32
Re: AZ NA TEN INTERIER
Cokoli noveho od Peugeotu, Citroenu, napr. palubovka noveho DS je uchvatna. To nahore se zaseklo nekde u zrodu prvni generace Octavie, popr. Superbu. Jednoduse zastarala hruza.
Jinak automobil samozrejme chvalim, Uvital bych pod kapotou neco lepsiho nez stavajici nespolehlive TSI motory.
Avatar - miromen
4. 3. 2012 02:58
Re: AZ NA TEN INTERIER
Komik nebo traged ?
Avatar - Hammunasakra
4. 3. 2012 10:26
Re: AZ NA TEN INTERIER
Já bych sice NEnapsala "cokoliv od ..", ale že palubka DS je mnohem "modernější", zatímco ta v RAPIDu a SEATu je svým způsobem "stále stejná"/stále v duchu těch původních vw (NEjsem "odvázaná" z těch "stále stejných" exteriérl mnohých koncernovwých vozů - u interiéru mi to "vadí" ale ještě MNOHEM víc..
..aneb to co je :yes: u Porsche 911 mi u "tuctových/běžných" vozů příjde spíš :no:
Je prostě fakt že "to nahoře" se OPRAVDU jaksi/poněkud "zaseklo" v době Octavie a jde de facto jen o další a další "facelifty" (ale na úsporu nákladů to je asi :yes: a jak vidno zákazníkům a "dalším" to NE-vadí ;-)
PS: Takže "ani komik ani traged" - spíš celkem PRAVDU říkající/na FAKTa upozorňující.. :-)
Avatar - miromen
4. 3. 2012 11:02
Re: AZ NA TEN INTERIER
Ono někdy meně znamena vice. A jak jsem psal na mě palubka Toleda pusobi sice jednodušeji ale moderně a svěže. Navic podle mě vypada lip než u dosti aut nižši středni třidy a je třeba brat v potaz to že Toledo bude zaměřenim "social". Na to by se opravdu nemělo zapominat. Takže přirovnani k DS je docela mimo a navic je to tim padem jeho poniženi. Navic snaženi se o maximalni modernu nemusi nutně znamenat že to ve finale vypada lip. Jako přiklad nova i30 vs Ceed. Interier i30 se snaži byt max. moderni až futuristicky a vysledkem je horši interier než u na prvni pohled usedlejšiho Ceedu kde palubka ne jen že na mě pusobi pěknějšim dojmem ale hlavně hodnotnějšim.
Jinak moje reakce byla myšlena na cely přispěvek kdy jisti lide maji osypky z jistych značek a to ty určitě dobře znaš.
Avatar - Hammunasakra
4. 3. 2012 13:33
Re: AZ NA TEN INTERIER
To ZNÁM ;-)
PS: Ale myslím že (alespoň "trochu) objektivní názor na design mám a pro mne je "klasická" ukázka Scirocco - zvenku :yes: a palubka 8-s
(což to samé "v malém" - v opravdu MENŠÍM - měřítku mám i u RAPIDu..
PPS: A abych zkusila být opravdu OBJEKTIVNí - Citroën C6 se mi zvenku LÍBÍ, jízdní vlastnosti + celé "ovládání" vozu se mi MOC líbí, ale palubka byla taková "divná".. :-|
.. nebyl problém materiály apod., ale design: NEee děkuji ne! ;-)
Avatar - rohYpnol
4. 3. 2012 10:18
Re: AZ NA TEN INTERIER
Třeba palubka nového P208 je opravdu NÁDHERA >:-[]
4. 3. 2012 13:01
Re: AZ NA TEN INTERIER
a po pár týdnech budeš šílet, protože nic nenajdeš,a za pár měsíců a nebo let bude móóc pěkně vrzat odevšad, to vím z vlastní zkušenosti
Avatar - Hammunasakra
3. 3. 2012 00:07
Re: AZ NA TEN INTERIER
No s tím LEVNĚJŠí bych si NEbyla úplně jista - ono to (prý) má být spíš (víceméně) NÁHRADA současné Octavie. Octavia bude "definitivně" JAKOvůz střední třídy a Superb bude JAKOvůz VYŠŠí střední.. jupííí :yes: ;-)
3. 3. 2012 14:29
Re: AZ NA TEN INTERIER
Každý má jiný vkus. Mně se právě takovýhle interiér hodně libí. Jasně, zrovna tahle kombinace černá-béžová tam trochu nehraje, ale ta se stejně v běžných výbavách neobjeví, tam bude celočerná palubka.
Avatar - Ada je zase tady
2. 3. 2012 23:56
Skvělá palubka!
Konečně rovné čisté linie, absence ohavných kelímků a čísel vzhůru nohama :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
3. 3. 2012 00:09
Re: Skvělá palubka!
..fakt "SKVĚLÁ" (palubka)? :-|
PS: Já bych spíš ... viz 23:51 ;-)
3. 3. 2012 14:30
Re: Skvělá palubka!
Máme stejný vkus, mně se to taky hodně líbí :yes:
3. 3. 2012 00:08
seat toledo
je to dobrý tah pro seat fandím mu-zaslouží si to,Když se seatu dařilo tak zakázali!!- vyrobu seatu cordoba vario a seat inca.tím to modelem musí stoupat seat znovu nahoru bravo seat
Rozbalit vlákno
3
3. 3. 2012 09:50
Re: seat toledo
Až na to, že to se Seatem (tím pravým) nemá absolutně nic společného. Je to jen oznáčkovaný koncenový Low-entry model, jaký budou mít i všichni ostatní. Upřímně, nebýt té červené barvy, tak to nikdo za Seat nepovažuje ani náhodou a ani by se mu to neblížilo.
Popravdě mám pocit, že jediné co seat ještě jakž takž odlišuje (a v budoucnosti to bude platit ještě mnohem víc) je červená barva u předváděcích a výstavních modelů.
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2012 20:44
Re: seat toledo
absolutní nesouhlas. Tohle je jen další hřebík do rakve. Naprostá bezpohlavnost a ztráta image Seatu. Tím hůř, že se to možná nebude prodávat špatně. Jenže nikdo to nebude kupovat jako ten "auto emocion Seat", ale jen jako lepší Thalii ;-\ Tohle Seatu pomůže jedině tak do formalínu :-!
Avatar - Hammunasakra
3. 3. 2012 21:53
Re: seat toledo
Ano - je to až zvláštní jak škodovku management vw dovede "šikovně" (a správně) posouvat směrem vzhůru a SEATu ordinují sice tu a tam o fous lepší techniku, ale celková strategie růstu stojí za... (a to myslím DOSLOVA za :no:
..to je doslova na (okamžité) VYHOZENí těch kdo SEATu tenhle modelový "zmatek" naordinovali.. :-|
3. 3. 2012 21:19
Interier
Ja naopak interier vyzdvihuju, libi se mi. A budte radi, ze se seat bude vyrabet s rapidem u nas. Taky mohla skodovka se seatem sjizdet z linky ve spanelsku..
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Hammunasakra
3. 3. 2012 21:54
Re: Interier
No když odboráři v Mladé Boleslavi ještě chvilku vydrží ve "svém stylu" - příští Toledi i Rapid se NEbudou vyrábět ani v česku.. ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
4. 3. 2012 02:54
Re: Interier
Ááále, jen dělají bubu, ale na opravdové činy nemají koule. Navíc si takhle nemohou vyskakovat, Škoda je sice v zisku a zvyšuje výrobu, ale také hodně investuje a zvyšuje náklady na reklamu a vývoj. Takže tenhle argument je taky pasé, tohohle se zkrátka nebojím.
Avatar - Hammunasakra
4. 3. 2012 10:33
Re: Interier
Bát se (možná) NEtřeba, počítat s realitou že procento vozů škoda vyrobených v česku se bude JEN zmenšovat - je asi "rozumné".. ;-)
Avatar - rohYpnol
4. 3. 2012 10:43
Re: Interier
Procenta možná, absolutní čísla zřejmě nee :-!
Avatar - Hammunasakra
4. 3. 2012 13:29
Re: Interier
Dříve či později (samo)zřejmě i ta ABSOLUTNí ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
4. 3. 2012 22:11
Re: Interier
No pokud Škoda někdy opravdu v budoucnu vyrobí 1,5 mil aut, tak logicky to nebude vše made in CZ (už teď není), protože na tak obrovské množství aut už je třeba další závod, nehledě na dodavatele apod.
Avatar - Hammunasakra
4. 3. 2012 23:03
Re: Interier
..již teď je to "větší půlka" MIMO česko..
PS: já bych řekla (doufala?) že tímhle krokem, tedy že se v jedné továrně na Slovensku vyrábí "stejné" vw, seat i škoda a v jiné v česku zase "stejní" škoda i seat lidem (i těm "zbylým" lidem) dojde, že něco jako (samostatná) značka seat či škoda prostě (už) NEexistuje..
(a doslova a do písmene, když bude výhodné další výrobní závod postavit ... v Bulharsku, tak ho (koncern) vw postaví v Bulharsku (a bude tam vyrábět co se mu "hodí" - audi škodu či seat..
5. 3. 2012 07:29
Re: Interier
Jako že Škoda vyrábí víc jak 50% aut v zahraničí? Na to jsi přišla jak a kde?
Avatar - Hammunasakra
5. 3. 2012 09:03
Re: Interier
Ano - "jako že..." ;-)
Někde (asi) četla..? :-)
PS: Znáte snad "jiná" čísla? (jestli jsem se spletla a letos to tak ještě není, tak SORRY ... v tom případě mluvím "až" o blízké budoucnosi.. ;-)
5. 3. 2012 09:23
Re: Interier
Tak příště místo hloupého urážení ostatních přemýšlej než něco napíšeš. Taky si zkus zjistit něco o postavení jednotlivých značek v koncernu VW a o tom jak probíhá vzájemná vnitřní konkurence.

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
5. 3. 2012 14:38
Re: Interier
"...hloupého URÁŽENÍ.."?!?!?!? 8-s
PS: tím myslíte to SORRY(všechna písmenka VELKÁ)? :-|
5. 3. 2012 15:06
Re: Interier
Ne, tím nemyslím tuhle omluvu, i chybama se člověk učí, ale to co tu předvádíš nejen v této diskuzi.
Ono možná pak třeba nebudeš muset příspěvky 5x přepisovat.
Avatar - Hammunasakra
5. 3. 2012 17:23
Re: Interier
?????? ;-\ ?????
Tak CO jste tím svým "...HLOUPÉ URÁŽENí..." myslel?!? :-|
Jako že "někdy někde" se VÁM něco NE"zdálo" = a tak jste DNES napsal "..místo hloupého urážení přemýšlej..."? ;-)
5. 3. 2012 17:52
Re: Interier
Tak třeba tvoje původní reakce na BeranaK. To že se tak 5x změnila je jak z 1984.
Avatar - Hammunasakra
5. 3. 2012 22:57
Re: Interier
To "hloupé urážení" je komentář k mé reakci na BeranKovo "NANYNKO.." atp.?
No... budiž (to ANO.. ;-)
4. 3. 2012 02:12
Globalizace
Když si dnes může zarytý škodovkář koupit svou vysněnou Fabii 1.2 HTP v autosalonu s cedulí Porche, tak už se člověk ani nediví, kdo co vyrábí pro koho a jakou značku na to lepí. Svět se zbláznil už dávno a bude hůř :'-(
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Parda71 (BMWfans)
4. 3. 2012 02:57
Re: Globalizace
Porsche dealer a Porsche automobilka jsou pokud vím propojeni pouze z toho důvodu, protože tenhle konglomeriát založil člen rodiny Porsche, ale se stejnojmenou automobilkou nemá de facto nic společného v tom smyslu, který ty myslíš...
Avatar - rohYpnol
4. 3. 2012 10:08
Re: Globalizace
Porsche Brno a Porsche Praha (a další?) jsou jen prodejci, nic víc, nic míň. můžou klidně prodávat třeba Yuga... Stejně tak jako Reno-Car, BS-auto, Samohýl, Auto-Pytela, Araver a dalších nespočet prodejců.
Těch, co prodávají jen jednu značku, pomalu ubývá.... Navíc je ti asi jasné, že prodeje Porsche nemohou uživit tak velkého dealera. I když marže na prodeji 1 ks Porsche budou zřejmě zajímavé.
Mimochodem, u tebou zmíněného prodejce nakupuje jedině blázen, protože pokud nakupuje přímo u zástupců pod VW import, tak oproti dealrerství Porsche-XXX šetří desetitisíce.
4. 3. 2012 11:06
Re: Globalizace
Ať si každý prodává co chce a pod jakou značkou chce.
Ale vždycky, když mě na dálnici z kopce předjede Fabie se zvukem vzteklého šicího stroje s nápisem Porsche pod SPZkou, tak se můžu umlátit smíchy.
Kdo ví, třeba za chvíli budeme kupovat toaletní papír Adidas >:-[]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
4. 3. 2012 22:15
Re: Globalizace
Nepochopil jsi vůbec nic :no: 8-s