Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Svět Motorů 10/2012: Srovnávací test - Hyundai i30 vs. Volkswagen Golf

V pondělí vychází nové číslo Světa motorů. Co v něm najdete?
Zpět na článek
4. 3. 2012 17:13
4. 3. 2012 11:28
4. 3. 2012 12:21
4. 3. 2012 21:09
4. 3. 2012 21:55
4. 3. 2012 12:19
4. 3. 2012 11:52
4. 3. 2012 12:25
4. 3. 2012 18:33
4. 3. 2012 12:30
4. 3. 2012 15:48
4. 3. 2012 11:01
Srovnávací test: Vítěz jasný
Budou mladický elán a dravost nošovické novinky stačit na léty prověřené kvality vládce nižší střední třídy?

Nebudou. Golf vyhraje, i když bude mnohem dražší a mít větší spotřebu. Výbavu bude mít i30 horší, protože záměrně do testu zvolí nižší stupeń výbavy.

Zadní nápravu má i30 nezávislou. Jsem zvědav, jaké finty si redaktoři SM vymyslí teď, aby VW vyhrál.
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Nerez
4. 3. 2012 11:04
Re: Srovnávací test: Vítěz jasný
Já si i přeju, aby VW vyhrál. Kdyby tady Korejci přebrali vládu nad nižší střední, byl by konec světa >:D
Avatar - Ronault.
4. 3. 2012 11:07
Re: Srovnávací test: Vítěz jasný
>:D :yes:
4. 3. 2012 11:44
Re: Srovnávací test: Vítěz jasný
Konec světa? >:D Jistě, ale pro tebe >:-[] ... Neboj, bojují dále; a světe div se, statečně: "Prodej značek Hyundai i Kia v únoru silně rostl, v USA byl rekordní... Prodej největší místní automobilky Hyundai se zvýšil o 28 procent a její dceřiné firmy Kia o 35,5 procenta..." [odkaz] >:D

Že by se opravdu blížil "něčí" konec světa??? ;-)
Avatar - Ronault.
4. 3. 2012 11:07
Re: Srovnávací test: Vítěz jasný
Nějaký objektivní důvod proč by měl Golf s 1,4 TSI mít větší spotřebu nebo jen přání otce myšlenky?
4. 3. 2012 15:43
Re: Srovnávací test: Vítěz jasný
Kamarátka má na Golfe 1,4 TSI spotrebu cca 8 litrov a tak isto výchádzala novinárom v nejakom teste ... samozrejme, že sa dá jazdiť i úspornejšie, ale myslím, že to sa chce "plaziť" tak si tento motor nekúpi ....

V spotrebe nepochybujem, že vyhrá i30, v pružnosti určite Golf ... nič nie je zadarmo ...
Avatar - Ronault.
4. 3. 2012 17:52
Re: Srovnávací test: Vítěz jasný
Pružnost nemusíš používat pořád na plno, v běžném provozu bude níže nebo podobně ta 1,4 TSI, ne ale nikterak výrazně odlišné hodnoty na obě strany.
Avatar - das_autos
4. 3. 2012 17:57
Re: Srovnávací test: Vítěz jasný
Tak to jezdí karamátka hodně po městě a hjundé bude žrát to samí,ne li víc.
Avatar - miromen
4. 3. 2012 11:08
Re: Srovnávací test: Vítěz jasný
Tahle trapna reakce se bude opakovat pod každym člankem o SM ?
Někdo už pod člankem SM psal že nadržuji H/K mnoho zas že koncernu a když vyhral Ford tak byl razem SM proFordovsky. :no:
Jinak abych tě uklidnil tak Golf ktery je na obrazku ma hodně daleko do Top verze. Konkretně jde o zakladni vybavovy stupeň Trendeline.
4. 3. 2012 11:22
Re: Srovnávací test: Vítěz jasný
Až budeš odebírat SM dost dlouho tak zjistíš, že ač občas v testu vyhraje i jiná značka než koncernová, tak jsou to koncernové noviny. A podle mně lehce bulvarizující , vzhlëdem k majiteli není se co divit. Vliv Bleska a Aha se projevit musí. Prostě podle mně VW Zeitung a na tom se zatím nic nemění. I když bych by se moc divil Golf v testu nevyhrál. (GTI a spol. by se nejspíš zjevili nebo by založili nový server. :-) )
Avatar - Ham.
4. 3. 2012 11:41
Re: Srovnávací test: Vítěz jasný
Vzhledem k tomu, že SM patří do stejné skupiny jako AutoBild a tam už testy I30 proběhly tak se výsledek dá odhadnout dost lehko protože SM řadu testů přebírá.

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - das_autos
4. 3. 2012 11:51
Re: Srovnávací test: Vítěz jasný
Nevím co čteš,ale spíš mi přijde,že v SM píšou až moc hezky o korejcích i když to prostě tak dobrý auta nejsou co jsem v nich měl možnost jezdit.Když už zaujatost tak spíš korejská a kdyby jsi viděl v čem jezdí redaktoři,ale VW to není.Někdo prostě dělá dobrý auta a někdo se je snaží dělat,to je celý.
4. 3. 2012 12:03
Re: Srovnávací test: Vítěz jasný
Jsou to dobrá auta! Naprosto nesouhlasím, že nejsou... a více lidí již také nesouhlasí:

"Naposledy jsem měl v téhle třídě TAK DOBRÝ pocit z dílenského zpracování u posledního VW Golf... A ten podvozek – jestli si na něco v autech potrpím, tak na kombinaci komfortu a výborné ovladatelnosti, a Hyundai tímhle skočil rovnou do EXTRALIGY... Jízdní vlastnosti... vždy se cítili NAPROSTO jistě... " - [odkaz]

"Nadále platí, že na zadních místech patří Hyundai i30 mezi nejprostornější auta typu Volkswagenu Golf. Ve všech třech směrech jsou velikostní parametry nadprůměrné... Řazení - nadchlo mě. Elegantní páka se pohybuje po akorát dlouhých drahách tlumeně, precizně, příjemně odkrokovaně. Řízení: sbohem nepřirozená gumovosti, sbohem loutkové divadlo! Odpor posilovače patří mezi příjemné a přirozené, nezaregistroval jsem žádné zásadní vůle kolem středové polohy ani tendenci prudce se do výchozí pozice vracet... Podvozek: Ford Focus má coby zatáčkový král na suchém asfaltu nečekaného a hodně kvalitního soupeře... Čím extrémnějšímu chování jsme podvozek vystavovali, tím nadšenější jsme z jeho kvalit byli. Vyspělá víceprvková zadní náprava Hyundaie dokáže na suchém asfaltu neuvěřitelně odolávat nedotáčivému smyku... Zadní náprava se nenechala rozhodit ani dost děravým a záplatovaným asfaltem..." - [odkaz]
Avatar - Ronault.
4. 3. 2012 12:11
Re: Srovnávací test: Vítěz jasný
Inu proč ne, ale poněkud vtipné vzhledem k tomu, že tak dobré zpracování jako letos na trh uvedená i30 má letos končící generace Golfu >:-[] Ale nechme to tak, i tak je to velký úspěch.
4. 3. 2012 12:14
Re: Srovnávací test: Vítěz jasný
Člověče ty musíš být agent koncernu, jinak to nevidím, taková koncentrace nesmyslných výlepů na obhajobu Hyundai snad nemůže nikdo jiný myslet vážně. >:D A kdyby to tak nebylo - snad ve 41 letech bys už měl mít rozum ne? 8-s
4. 3. 2012 12:45
Re: Srovnávací test: Vítěz jasný
Klid, to auto se hájí samo... nejsou to koneckonců moje recenze ;-) ... Ti, co v něm seděli, jeli - ti to takhle napsali; a myslí to, hochu, pořádně vážně! Když tak si to přečti ještě jednou, JAK MOC je to auto dobré >:D ... A rozum by měl mít ten, který dobře a nezaujatě čte, či má možnost zkusit a projet se... ;-) Jinak pak platí: "Děravého měchu nenadmeš a hlupce nepoučíš." ...
4. 3. 2012 12:59
Re: Srovnávací test: Vítěz jasný
Myslím že tvůj nick má jasnou vypovídací schopnost o tom komu fandíš.
Avatar - das_autos
4. 3. 2012 15:26
Re: Srovnávací test: Vítěz jasný
Tak to si myslíš špatně.
Avatar - miromen
4. 3. 2012 17:13
Re: Autocar
Ja jsem byval pravidelnym čtenařem SM a dodnes až na par vyjimek čtu jejich čisla.
Jinak samotny VW ma před sebou velky problem aby stvořil nastupce VI vydani protože ta je velmi vydařena.
Testy nemuseji pochazet ani od nas nebo němcu protože Golf uznavaji i jinde. Hodim zde citaci zavěru testu z Anglickeho Autocaru kde Golf vyhral a raději ani nebudu psad nad kym:
Když jezdíte Golfem,neznamená to,že vám schází fantazie. Naopak to vypovídá o tom,že víte, co má moderní rodinný hatchback umět. Že chcete pětidveřové auto,které umí všechno,a přitom umí zaujmout i nadšeného řidiče. Až jednou dorazí alternativa,která všechny tyto věci zvládne,teprve pak se o ní možná bude dát uvažovat.
Avatar - Flai
4. 3. 2012 11:28
Re: Autocar
ta zadní víceprvková náprava (se čtyřprvkovým zavěšením) je nejsložitější ve třídě ... Takové řešení by mel mít ještě nový Ceed,jinak právě vubec nechápu smysl takové složité nápravy. Pochybuji totiž že bude mít nejlepší jízdní vlastnosti třeba jako Focus ... Stejně to zase nebudou umět odladit ;-\ nakonec by mne zájímala životnost té napravy ...
4. 3. 2012 12:21
Re: Autocar
Taky nechápu složitost nápravy v téhle třídě, když všichni ostatní jsou důkazem, že to jde dobře a jednodušeji. Budou to zbytečné servisní náklady, protože na našich tankodromech ta náprava dostane pěkně zabrat
4. 3. 2012 21:09
Re: Autocar
teď v sobotu jsem se byl projet z CB směrem na Lhenice v i30 gdi a bylo to jízdně plně srovnatelné s golfem. Měl najeto ani ne 1000km, takže víc než cca 3500ot jsem nešel a jelo se hladce, svižně a i na mizerném asfaltu komfortně a předvídatelně, podvozek i motor jsou tiché. Motor, nakolik jsem ho netočil a jel spíš na točivý moment (6ka v 90ti cca 2350/2400ot), subjektivně srovnatelný s 1,2 tsi 105k, ale v horním pásmu má schovanou rezervu, kterou turba nemají...Jinak jízdně mi ze všeho nejvíc připomněl současný Golf s tím, že je v předu trochu prostornější, má lepší sedačky, méně čistý, byť dynamičtější design, a trochu míň místa na zadních sedačkách, hlavně na hlavu. Ale každopádně důstojný soupeř Golfu a Astře.
Avatar - Ronault.
4. 3. 2012 21:55
Re: Autocar
S tím se dá souhlasit, jen tedy netuším jak jsi přišel na tu rezervu v horních pásmech, když jsi auto nevytáčel přes 3500t. Popravdě já dnes nějakou gradaci výkonu ve vysokých otáčkách necítil. Ano, možná nebyl projev tak lineární jako u TSI a krapet gradace tam bylo, ale jen s nejnižšími převody, resp. na jedničku, s těžšími převody se motoru do otáček nechtělo nějak dvakrát aktivně.,
4. 3. 2012 12:19
Re: Autocar
Myslím, že taky nebudou. Design je možná u Hyundaie pro někoho líbivější, ale když se podívám, jak rychle museli přijít s novou generací (první i30 od r.2007), tak si myslím, že všechno rychle upečené nebývá moc dobré. Bude to určitě kvalitní auto, dávno Hyundai přeskočil frantíky i taliány, ale myslím, že do Golfu jim chybí skoro 30 let historie a vývoje a téměř 30 miliónů kousků. Z předešlých testů předchozích novinek od Hyundai, modely i40 a Elantra, jsem byl docela zklamán. Chaos na palubní desce a značně nervózní jízdní vlastnosti na našich okreskách. A je to z více testů různých medií a ne jen SM. Ptám se, k čemu je mi auto stavěný na německý dálnice tady u nás? A ještě se uvidí, v jakým stavu bude auto za 5-7 let s nějakými 350 tis.km na kontě.
4. 3. 2012 15:48
Re: Autocar
kde bola i40 oznacena ako nervozna na hrbolatych cestach? Lebo vsade inde pisali opak.
4. 3. 2012 11:52
Hyundai i30!
Jaksi často tyto dva vozy poslední dobou srovnávají... Proč??? Tak mnozí již tuší (a někteří již i vědí), že nová i30 vykazuje již velmi shodné jízdní vlastnosti, ale i kvalitu či vybavení vozu... o tom není sporu... jen pro některé: je třeba dodat si trochu odvahy, aby si to přiznali... samotný VW i30 bere smrtelně vážně... to se také ví...

O designu při srovnání vozů se snad za sebe vyjádřím slovy, která se mi vybavila při pohledu na onu fotografii, kde stojí oba vozy u sebe: "CO TO JE ZA PODIVNÉ AUTO S TAK NUDNOU A MDLOU MASKOU TAM VLEVO???" :no: ...

Takže bych přál vítězství i30; za mě určitě i30... ;-)

"Naposledy jsem měl v téhle třídě TAK DOBRÝ pocit z dílenského zpracování u posledního VW Golf... A ten podvozek – jestli si na něco v autech potrpím, tak na kombinaci komfortu a výborné ovladatelnosti, a Hyundai tímhle skočil rovnou do EXTRALIGY... Jízdní vlastnosti... vždy se cítili NAPROSTO jistě... " - [odkaz]

"Nadále platí, že na zadních místech patří Hyundai i30 mezi nejprostornější auta typu Volkswagenu Golf. Ve všech třech směrech jsou velikostní parametry nadprůměrné... Řazení - nadchlo mě. Elegantní páka se pohybuje po akorát dlouhých drahách tlumeně, precizně, příjemně odkrokovaně. Řízení: sbohem nepřirozená gumovosti, sbohem loutkové divadlo! Odpor posilovače patří mezi příjemné a přirozené, nezaregistroval jsem žádné zásadní vůle kolem středové polohy ani tendenci prudce se do výchozí pozice vracet... Podvozek: Ford Focus má coby zatáčkový král na suchém asfaltu nečekaného a hodně kvalitního soupeře... Čím extrémnějšímu chování jsme podvozek vystavovali, tím nadšenější jsme z jeho kvalit byli. Vyspělá víceprvková zadní náprava Hyundaie dokáže na suchém asfaltu neuvěřitelně odolávat nedotáčivému smyku... Zadní náprava se nenechala rozhodit ani dost děravým a záplatovaným asfaltem..." - [odkaz]
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ronault.
4. 3. 2012 12:05
Re: Hyundai i30!
Pleteš si pravou a levou ruku.
Každopádně ten Hyundai mi díky chromovým cetkám na masce bohužel připomíná krávu, stačí zahačit lano a můžeš si ji odvést do chléva. Dá se to i v těch vyšších výbavách zrušit nebo prostě ten kýč dostaneš, i když nechceš? 8-s
4. 3. 2012 12:58
Re: Hyundai i30!
ale tak zase kráva >:D ... Je hezké, jak to každý vidí asi jinak: já si zase nemohu pomoci, ale mně připadá to vozidlo vlevo (na fotografii) jako zlomený odevzdaný beránek bez vlny, který neví kudy kam... a ani do toho chléva jej prostě pro jeho hloupost nedostaneš >:D ... Podívej se na ten výraz Golfu ještě jednou a dobře ;-) ... Jinak s onou dvojitou chrom-mřížkou taky nevím, jak to bude, aktuálně se od března nabízí dvě ceníkové verze: Entry a Trikolor... U Trikoloru se pak nabízí tzv. Paket Style s velmi bohatou výbavou navíc - a ta obsahuje i chromovou dvojitou mřížku chladiče... Uvidíme, jak to bude dál s onou flexibilitou výbav a možností...
4. 3. 2012 12:28
Re: Hyundai i30!
Nudné auto? Možná,ale stárně mnohem pomaleji a poslední statistiky prodejů v evropě? Myslím, že mluví za vše... Radost u Hyundai bude jen do konce roku, kdy VW představí sedmou generaci Golfu, protože každá další byla jen lepší a lepší
Avatar - Mira328i
4. 3. 2012 14:17
Re: Hyundai i30!
spíš nudnější a nudnější... ;-) :no:
Avatar - das_autos
4. 3. 2012 15:34
Re: Hyundai i30!
Ty tvoje žblepty už se furt dokola nedaj číst.Vymysli radši slogan na autobus reprezentace na euro třeba"Hjundé to my ho vyndé" . ;-)
4. 3. 2012 20:56
Re: Hyundai i30!
Žbleptem roku je tak akorát ten tvůj "slogan na autobus" ... ;-) ...
4. 3. 2012 17:45
Re: Hyundai i30!
"velmi shodné"? To je přeci blbost. :-) A proč je nutné psát tyto dlouhé citace 2x pod jeden článek? :-)

Já chápu, že je to rivalita...Topper, Icescent za Koreu v bitvě proti GTI na straně koncernu.. apod. místy je to zábavné sledovat, ale místy už je toho trochu moc a chvílemi se fakt děsím, že to někdo ty místy až fanatické bránění automobilky myslí zcela vážně. :-)
A to neustálé hledání a citování článků mě opravdu trochu děsí:)
4. 3. 2012 23:03
Re: Hyundai i30!
Tak tohle je vazne silena hjonde-onanie. Se uplne bojim cist dal v diskuzi smerem dolu, kolikrat to tam jeste bude :-)
4. 3. 2012 12:25
i20
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
4. 3. 2012 18:33
Re: i20
uprimne...u mna Hyundai s i20 palec dole...
4. 3. 2012 21:50
Re: i20
Taky se mi nelíbí ;-\ ...máme doma "starou" i20 a ta se mi líbí víc ;-)
4. 3. 2012 12:30
golf vs i30
Golf 1.4 TSI, standardně obut na 15kách, výborný podvozek, řazení, strohý - funkční interiér.

Hyundai i30 - obut 16ky, 1.6 GDI, nejvyšší výbavová verze.

Co se týče interiéru a designu vozu - je to věc vkusu a preferencí - za předpokladu, že nezačneme měřit a poměřovat funkčnost daného řešení. Tady Hyundai vyhraje včetně lepší výbavy - je modernější, fluidní křivy jsou trendy.

Zpracovaní to bude plichta anebo Golf vyhraje. Já měl u své i30 problémy se zavíráním zadních dveří - musel jsem na 2X, 3X - v diskuzi mi majitel nové i30ky tyto problémy potvrdil u jeho vozu.

Bezpečnost - plichta. Já měl problém při odbočování s A sloupkem.

Jízdní vlastnosti, motor, řazení - výhra Golfu. Prostě motor 1.4 TSI a podvozek Golfu bude lepší.

V září 2012, když příjde golf VII se tento rozdíl pro GOlf ještě zvýší.

Suma sumárum: Pro i30 je již výhra, že se srovnává přímo s Golfem i když Golf nepředčí.
Rozbalit vlákno
5
4. 3. 2012 12:39
Re: golf vs i30
Souhlas, k tomu nemám co dodat.
4. 3. 2012 17:49
Re: golf vs i30
Dnes jsem si osahal novou i 30 v Avionu. Auto je načančané a na první pohled vše vypadá dobře a lákavě. Ale tím to podle mne končí. Nyní budou všichni novináři psát jak je to auto super a to proto, aby jim na testování půjčili další a další nové modely, které přjdou. Jen čas ukáže kvalitativní srovnání. Auto má rozvlněné snad vše co jde a rovná línie tam není. Mně osobně vyhovuje spíše styl strohý ve stylu VW. Zarazilo mě třeba těsnění dveří v oblasti zrcátek a jiné detaily, které se podle mne projeví časem až se materiál trochu opotřebí. Dveře jsem zavíral 3 krát a až na třetí silnou ránu dokleply. Zvuk nic moc. Na tom autě je spousta nedotažených detailů, pro které se nikdy nemůže srovnat s Golfem.
4. 3. 2012 21:14
Re: golf vs i30
s neodladěným zavíráním dveří u Hyundaiů souhlasím, i u té nové i30 je to o třídu za Golf/Astra
Avatar - Ronault.
4. 3. 2012 22:06
Re: golf vs i30
Přidávám se, taky jsem dnes dovíral pokaždé na dvakrát.
Avatar - rohYpnol
4. 3. 2012 13:48
Re: golf vs i30
No já nevím. Přeci Golf VI je tu podle majitelů cedníků a hjandejů již teď o generaci pozadu, protože Golf VI byl jen ubohý facelift Golfu V představeného již v roce 2003...
Tedy pokud je teď nová i30 na úrovni Golfu MY2003, tak to je opravdu co slavit >:-[] Myslím, že majitelé Hond/Mazd/Toyot se doma válí smíchy v křeslech ;-)
4. 3. 2012 15:48
zbytočny
Flame...su to len auta :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kari.laz
4. 3. 2012 16:21
Re: zbytočny
Alespon o golfu se to da rict. >:-[]
Avatar - Draki
4. 3. 2012 16:49
Hjúndaj je hjúndaj a golf je golf:-)
Auto má nějaké měřitelné vlastnosti, ale jako celek má také nějaké CHARISMA, které často něco vypovídá o jeho majiteli. Golf je golf a vůbec bych se nestyděl sednout si třeba do starého čtyřkového golfu. Ten se moc nemění a za kvalitu a nadčasovost se musí připlatit. Sednout si ale do 10 let starého Hyyyuuujiandeje? Tak to ani náhodou. Laciný okopírovaný šunt mě nikdy nepřitahoval a může mít trendy prolisy jaké chce. Je docela možné, že měřitelné vlastnosti trapné jihokorejské jebky - ať už si říká Kia nebo Hyundai - mohou být na velmi dobré úrovni. Nikdy však nedosáhnou charismatu golfu. :-) :-)
Rozbalit vlákno
13
4. 3. 2012 17:35
Re: Hjúndaj je hjúndaj a golf je golf:-)
No...ked si predstavim nejaky ten hyundai z pred 10rokov dozadu,ano ohavy typu Matrix,sonata ci stara lantra...suhlasim...ale ten skok dnes...tym by sa chcela hocktora automobilka chvalit...a ak si trend udrzia,potom...
ked si predstavim nejaky ten VW z pred 10rokov dozadu a dnes...rozdiel z vonku takmer minimalny :-! hovorit o charisme golfu,no to je zaujimave,pretoze ich zamer je nevyvolavat ziadne emocie a extravagancia musi byt potlacena na ukor stereotypu...tod das lidove auto.
Avatar - Draki
4. 3. 2012 18:08
Re: Hjúndaj je hjúndaj a golf je golf:-)
K tomu charismatu - golf je především NADČASOVÝ. Sázet na módu je riskantní především proto, že se rychle mění. Golf má jednoduché a čisté linie, celkově sází méně na KABÁT, více na kvalitu materiálů, robustnost a spolehlivost vozu - tedy na OBSAH. A zrovna takoví lidé ho preferují - kteří jsou jako on.
4. 3. 2012 18:21
Re: Hjúndaj je hjúndaj a golf je golf:-)
Vtipne si to zakoncil! Vzdy si spomeniem na časy 90tych rokoch,ked bezny plebs sa vozil v skodovkach a v golfoch sa vozili miestni rychlokvasení mafiani...pravda,dnes su mozno mrtvi alebo v base alebo sa vozia na X6kach ci 7čkovom bavoraku...ale golf ostal rovnaký :-)
Avatar - rohYpnol
4. 3. 2012 18:49
Re: Hjúndaj je hjúndaj a golf je golf:-)
Ano - Golf má charisma nevyvolat žádné emoce ;-) Prostě zatím v každé své další generaci to byl ten nezaměnitelný Golf, přitom vždy hezčí než předchozí generace :yes: Přitom udržet pozici je vždy těžší než pozice Hyundaie, který v podstatě nemá co ztratit a nemůže zklamat.
4. 3. 2012 17:41
Re: Golf je po 10 rokoch kopou šrotu ...
Tak isto ako ostatná konkurencia ....

Samozrejme kto nemá na nové, tak pre neho môže byť starý Golf zaujímavý, ale čas sa nedá zastaviť a nenapadá ma nič nové čo by mohol dnes 10-ročný Golf prekonať ...
Avatar - Draki
4. 3. 2012 17:53
Re: Golf je po 10 rokoch kopou šrotu ...
No vidíš a já doma nové auto z koncernu PSA mám a v práci jezdím 8 roků starým služebním VW. Při stošedesátce se ten zbrusu nový frantík na dálnici u Vyškova roztřese jak dáma v klimakteriu a ten starý tupý německý Helmut drží stopu, ani necekne a ani se nehne :-) :-)
4. 3. 2012 18:14
Re: Golf je po 10 rokoch kopou šrotu ...
Však má ešte tri roky na to aby bol starší ako 10 rokov ;-)

Samozrejme tých 10 rokov platí pre "normálne" používanie ... niekto dokáže "zošrotovať" vozidlo už po pár rokoch a niekto má i po 20 rokoch auto ako nové ... ale to nemení nič na tom, že materiály starnú a i udržiavané vozidlo má svoje najlepšie roky za sebou ... morálne je to možno ešte rýchlejší proces a aktívna a pasívna bezpečnosť je už po 8 rokoch niekde úplne inde ...
Avatar - matii
4. 3. 2012 19:52
Re: Golf je po 10 rokoch kopou šrotu ...
Zajímavý, já mám 3 roky starýho "frantíka" a při 160 si můžete se spolujezdcem šeptat a podávat kávu na podnose, protože se ani nehne. Jestli to nebude tou vaší dálnicí.
Avatar - Ronault.
4. 3. 2012 19:59
Re: Golf je po 10 rokoch kopou šrotu ...
Jezdit 160 v C1 od Vyškova do Brna je taky skvělý nápad. 8-s
Avatar - white label
4. 3. 2012 20:04
Re: Golf je po 10 rokoch kopou šrotu ...
Jj, místo trojčat z Kolína si mohl počkat na koncernová trojčata UP!/Citigo/Mii. ;-) >:-[]
Avatar - Ronault.
4. 3. 2012 20:08
Re: Golf je po 10 rokoch kopou šrotu ...
Obávám se, že z Vyškova do Brna bys pro pohodovou jízdu potřeboval produkt z úplně opačného konce spektra koncernu VW :-)

Ale je pravda, že jen Citigo s litrovým tříválcem dokáže jet 160 kopec nekopec >:-[]
Avatar - white label
4. 3. 2012 20:00
Re: Golf je po 10 rokoch kopou šrotu ...
S tím tvým megalogem u nicku se tomu věří dost těžko, mimochodem proč si někdo kupuje auto z koncernu PSA, když má tak skvělé osobní zkušenosti s VW? :*) ;-)
4. 3. 2012 21:05
Re: Golf je po 10 rokoch kopou šrotu ...
Neboj, i30 taky ne! Drží vynikajícím způsobem: Auto-idnes test: "...dostanete auto, které se může ROVNAT špičkám ve své třídě... Naposledy jsem měl v téhle třídě TAK DOBRÝ pocit z dílenského zpracování u posledního VW Golf... A ten podvozek – jestli si na něco v autech potrpím, tak na kombinaci komfortu a výborné ovladatelnosti, a Hyundai tímhle skočil rovnou do EXTRALIGY... Jízdní vlastnosti... vždy se cítili NAPROSTO jistě..." a jinde: "Řízení: sbohem nepřirozená gumovosti, sbohem loutkové divadlo! Odpor posilovače patří mezi příjemné a přirozené, nezaregistroval jsem žádné zásadní vůle kolem středové polohy ani tendenci prudce se do výchozí pozice vracet... Podvozek: Ford Focus má coby zatáčkový král na suchém asfaltu nečekaného a hodně kvalitního soupeře... Čím extrémnějšímu chování jsme podvozek vystavovali, tím nadšenější jsme z jeho kvalit byli. Vyspělá víceprvková zadní náprava Hyundaie dokáže na suchém asfaltu neuvěřitelně odolávat nedotáčivému smyku... Zadní náprava se nenechala rozhodit ani dost děravým a záplatovaným asfaltem..." >:-[]

A prej "ŠUNT" >:D >:D >:D ...
Avatar - Ronault.
4. 3. 2012 20:07
Za volantem i30
Tak jsem dnes ujel s i30 1,6 GDI 99 kW v pomalu plné výbavě 50 km, no... chce si to někdo přečíst na blogu? Já jen, jestli to psát, protože Korea fans už mají jasno, že je nejlepší na světě... >:-[]
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2012 20:11
Re: Za volantem i30
prec oby malo byt najlepsie na svete? to nikto netvrdi len ty a kedze vieme ze ty si vzdy uplne mimo a na diskusie chodis len rypat a urazat tak sa niet comu cudovat ze pises co pises ;-)
Avatar - Ronault.
4. 3. 2012 20:14
Re: Za volantem i30
Nějak jsi dnes zaspal, jak to, že jsi nebyl i v této diskuzi první přispěvovatel s nějakou skvělou analýzou, hlubokou myšlenkou a pozorováním z dětské sedačky? ;-)

Já se na diskuze chodím bavit, přiznávám, rád si dělám legraci z takových rádoby chytrých lidí jako ty, co se cítí, že sežrali veškerou moudrost světa přitom píší kraviny ;-) A nestydím se za to.

Nicméně, i30 už řídil nebo alespoň viděl, když tu o něm jistě do pár minut napíšeš nějaký blábol?
Avatar - matii
4. 3. 2012 20:11
Re: Za volantem i30
Rád si to přečtu, bo tohle auto ve mně budí velký rozpor. Na jednu stranu celkem líbivý design (pro mne), na druhou zvěsti o nekvalitě materiálů apod. Takže "Hnácni to tam ogare!".
Avatar - Ronault.
4. 3. 2012 20:17
Re: Za volantem i30
Zatím si můžeš přečíst jako zahřívačku svezení s i40. [odkaz]

Počítám, že snad do zítra večera to tam nasekám, bude to asi mé osobní srovnání s Golfem, který jsem jel vlastně krátce před ním skoro stejnou trasu :-) Že bych předběhl Svět Motorů? >:-[]
Avatar - white label
4. 3. 2012 20:24
Re: Za volantem i30
Ne, že budeš od S(ado)M(aso) opisovat, to bys toppera nas.ral... >:D
Avatar - Ronault.
4. 3. 2012 20:28
Re: Za volantem i30
Od SM nebudu opisovat, neb do něj investovat peníze pro test i30 nebudu 8-s Ale neříkám, že se to v diskuzi nezmění v pravé SM >:-[]
Avatar - das_autos
4. 3. 2012 20:39
Re: Za volantem i30
Měl jsi s tím přijít dřív,takhle ti těžko bude někdo věřit.
Avatar - Ronault.
4. 3. 2012 20:52
Re: Za volantem i30
Já jsem s ní jel dneska... a je mi celkem fukt čemu kdo, obzvlášť ty, bude věřit ;-)
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2012 20:09
golf urcite vyhraje aj napriek tomu
ze ponuka najnudnejsi vonkajsi aj vnutorny dizajn ak sa to vobec da ten jeho patvar nazvat dizajnom a aj napriek najmensiemu razvoru v triede a celkovo slabej spolahlivosti motorov TSI to urcie s prehladom vyhra a hyundai urcite skritizuju za kazdu kktinu.

rozumny clovek vsak ale dnes uz ma moznost volby a moze si kupit aj kvalitnejsie auto ako to ludove takze dufam ze i30 sa bude predavat slusne a zaberie a ludia sa spamataju uz.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
4. 3. 2012 20:21
Re: golf urcite vyhraje aj napriek tomu
Ty by sis aspoň mohl konečně uvědomit, že když se (zvlášť v Evropě) srovnávají vozy stejné třídy od Hyundai/Kia s vozy od VW, tak právě produkty od VW jsou méně "lidové", než ty od H/K. ;-)
Avatar - miromen
4. 3. 2012 20:24
Re: golf urcite vyhraje aj napriek tomu
Možna ti to uteklo tak pro tebe specialně ocituji znova:
Když jezdíte Golfem,neznamená to,že vám schází fantazie. Naopak to vypovídá o tom,že víte, co má moderní rodinný hatchback umět. Že chcete pětidveřové auto,které umí všechno,a přitom umí zaujmout i nadšeného řidiče. Až jednou dorazí alternativa,která všechny tyto věci zvládne,teprve pak se o ní možná bude dát uvažovat
4. 3. 2012 20:29
Re: golf urcite vyhraje aj napriek tomu
Toppere, jistě jsi si všimnul, že Hjůndé má aktuálně nejvyšší marketingové výdaje (ač tomu výsledky vůbec neodpovídají), a tak je celkem samozřejmé, že to budou v testu body k dobru... Kdo by si to taky chtěl rozházet u svého hlavního "sponzora"... Jestli i tak i30 prohraje s autem, které je v aktuální generaci jen lepším faceliftem modelu z roku 2003 a je pár dní před smrtí, tak... >:D
A až jednou vyrosteš, pochopíš, že ta tvoje nuda bude najednou serióznost a časem si všimneš, že šéf banky taky nechodí do práce v atraktivní šusťákové teplákové soupravě, ale má na sobě zcela nudný dobře padnoucí oblek... Teď ho možná označíš za ovci bez fantazie, ale jednou, jednou pochopíš a zjistíš, že máš na sobě dobře padnoucí oblek a sedíš v...... Golfu. >:D
4. 3. 2012 21:09
Re: golf urcite vyhraje aj napriek tomu
Viem akým systémom si šéfovia bánk vyberajú autá, ale o tom, že by niekto čo len rozmýšľaľ nad VW-om tak o tom neviem .... ;-)
4. 3. 2012 21:18
Re: golf urcite vyhraje aj napriek tomu
Nikde není ani písmenko o tom, že by šéfové bank jezdili v Golfech...
4. 3. 2012 20:17
i30 by se měla...
...hlavně soustředit na nový Ceed. Když jsem to auto viděl naživo, tak :yes: narozdíl od fotek. Naopak i30 fotky hodně lichotí a naživo je to dost bída. Teda ten hnusnej předek všech nových Hjůndé je otřesnej vždy. Každopádně Ceed není žádný pomačkaný ufo auto jako i30 a myslím, že bude daleko bližší evropským zákazníkům. Každopádně na Golf můžou oba svorně rychle zapomenout, to je úplně jiná liga... Teda s cenou už Golfa ten kus pomačkanýho plechu i30 dohnal >:D Tady ještě čeká korejce spousta let práce. Taky mě napadlo, už vůbec ty kluci korejský něco vymysleli a rozšířili mezi prostý lid? Myslím nějakou technologickou novinku nebo aspoň masové rozšíření okrajových záležitostí jako třeba VW s TSI, DSG... U korejců žádná inovace, žádný posun, tak nějak se pořád jen vezou... 8-s Jestli se teda nepletu! Teď jim navíc dochází dech s atraktivní cenou. Snad aspoň ten Ceed bude s klimou do 300tis.
Rozbalit vlákno
10
4. 3. 2012 21:23
Re: i30 by se měla...
Například (benzínová atmosféra) GDI motor se skoro 100kw a normovanou spotřebou 5,0l/100km s ISG? Který TSI to má?
4. 3. 2012 21:42
Re: i30 by se měla...
GDI je normální atmosférická přímovstřiková 1.6, kterou VW dělal pod označením FSI už před deseti lety a to rozhodně nebyl první... S GDI to bylo ještě dřív Mitsu. VW to jen dokázal vyladit tak, že to byla masově použitelná technologie. Pokud chceš porovnat s TSI tak třeba 1,2 TSI 77kW s daleko lepším rozložením krouťáku a výkonem v použitelných otáčkách se bude jízdně jevit velmi podobně, ale TSI bude příjemnější. Jinak normované spotřeby bych nechal stranou u obou... ;-)
4. 3. 2012 21:55
Re: i30 by se měla...
V meste možno, na diaľnici však 1,6 GDI nechá 1,2 TSI ďaleko za sebou ...

1,2 TSI (tú silnejšiu) máme v práci vo Fábii a ešte starý 1,6 CVVT mám v Ceede, takže viem trochu porovnať i keď 1,6 GDI bude určite na tom lepšie ...

1,2 TSI pracuje super v meste a na okreskách, ale na diaľnici je pri 130 - tke už beznádejne mŕtvy a s ťažším Golfom to bude určite horšie ....

Tie normované spotreby by som neodsúval stranou, lebo oturbené benzíny sa vždy odlišujú od reality viac ako atmosféry .... v bežnej prevádzke samozrejme ...

A i tom sú "ekologické" turbá ... normované spotreby sú nízke a to sa v EÚ počíta (reálne žiadneho euroúradníka ani "zeleného" nezaujímajú ....)

Mimochodom som sa dočítal na stránkach Greenpease, že chcú bojkotovať VW, lebo vraj chce málo znižovať normovanú spotrebu ;-)

...... takže ďaľší Golf už bude zrejme s baterkami v kufri, ktoré môže po kúpe majiteľ vyložiť z auta, ale tých prvých "normovaných" 100 km zvládne na baterky s nulovými emisiami ... >:D

Samozrejme tieto "putovné" batérie dostane do kufra ďaľší nový majiteľ a vyplatí cenu tomu prvému ... atď.

Nuž, ekológia musí byť :-)
Avatar - Ronault.
4. 3. 2012 22:04
Re: i30 by se měla...
Ten 1,2 TSI není na dálnici mrtvý, jen se špatně díváš na otáčkoměr a tachometr.
Problém 1,6 CVVT je, že aby dohnal ztrátu v točivém momentu, tak točí ve 130 km/h o TISÍC otáček více než TSI, i více. Takže pracuje sice ve spektru, kde má ten motor nejvíce točivého momentu, ale to TSI také, jenže to ho mělo i o mnoho otáček dříve, takže ti ten nenápadný nárust rychlosti ani nepříjde, zatímco i CVVT je ten nárust rychlosti provázen i o dost větším nárustem hlučnosti, neb motor ve 4000 ot. prostě v Ceedu jde slyšet více než by si člověk v ten moment přál.

Dneska jsem 1,6 GDI jel po dálnici, pár dní tomu jsem jel se slabší 1,2 TSI 63 kW v Golfu a upřímně, nenechá, pružné zrychlení na šestku u GDI a pětku u TSI je řekněme od 120-150 km/h dost porovnatelné, navíc pokud bych vzal TSI se 77 kW, tak dost srovnatelné, dovolím si říct, že 1,4 TSI by za sebou 1,6GDI nechala s přehledem.

Ten kec s Golfem nebudu řešit, normy budou platit pro všechny, ne jen pro VW, jen je VW dnes v čele, takže zeleným na očích.
4. 3. 2012 22:44
Re: i30 by se měla...
Možno som sa naozaj zle pozeral, ale faktom ostáva, že na svojom Ceed-e som to zrýchlenie aj reálne cítil (nie len počul), pokým na Fábii som ho musel "hľadať" na prístrojovke ....a to bola Fábia len s dvomi osobami ...

Zrejme je Golf ináč sprevodovaný, ale i tak si neviem prestaviť, že by ako ťažšie vozidlo zrýchľoval lepšie ...

Pri jazde "na spotrebu" na rovnakej trase bola Fábia o čosi málinko úspornejšia, ale i ľahšia, takže tá spotreba pri úspornej jazde (na vidieku) vychádza zhruba rovnako - naložený Ceed cca 5,5 litra (Fabia cca 5,2l) ...
Avatar - Ronault.
4. 3. 2012 22:57
Re: i30 by se měla...
Jak píšu, ono je třeba ten Golf ale i Fabka s TSI solidně odhlučněná a motor to najevo tak nedává, ale dneska jsem si právě vybral totožné dálniční úseky a byl jsem až překvapený, že o tolik svižnější 1,6 GDI nebylo než 1,2 TSI 63 kW, přitom rozdíl mezi 63 a 77 kW v Golfu je znát a 1,4 TSI, což by byl porovnatelný motor k 1,6 GDI je prostě silnější.

Ale jako celek musím i30 docela pochválit, určitě stojí za zvážení a komu se líbí i design, toho určitě nezklame i v jiných oblastech.
4. 3. 2012 23:31
Re: 1,6 CVVT = 1,2 TSI = 10,6 s
Zistil som, že tabuľkovo má Golf 1,2 TSI rovnaké zrýchlenie ako starý Ceed 1,6 CVVT - 10,6 na stovku ... už ďalej neviem, lebo som nenašiel nič ....

1,4 TSI je samozrejme už o niečom inom, ale zas ... napriek neustálemu popieraniu automobiliek ... turbobenzíny stále nedosahujú spoľahlivosť atmosfér a to hlavne z dôvodu citlivého turba ...

V Auto, moto a sporte u nás testovali na 100 tis. km Golfa 1,4 TSI a po 72 tis. km (teda pre "normálneho" vodiča po záruke) odišlo turbo, resp. ani nie samotené turbo, ako nejaká "sranda" čo je nalisovaná do telesa a na potvoru sa nedá vymeniť samostatne .... výsledok - 1 400 eúr v servise a to je v celku dosť ... :'-(
Avatar - Ronault.
4. 3. 2012 23:54
Re: 1,6 CVVT = 1,2 TSI = 10,6 s
To další měření by chtělo udělat přímé a taky je možné, že někomu bude více sedět výkonová špička a někomu zase spíše přímka. 1,6 GDI je tak něco mezi, znám lineárnější motory, ale znám i auta s větší špičkou. Svého času třeba HTP 40kW a jeho nemožný téměř Materhorn 8-s :no:
V i30 ale dostal 1,6 GDI konečně delší převody, takže oproti CVVT je v autě od motoru podstatně lepší akustická pohoda a motor je vlastně stejně málo slyšet jako v Golfu, jen bych řekl, že od těch 120 km/h je více slyšet aerodynamický hluk.

Turbo... chce to umět se k autu chovat, to je asi nejpodstatnější. Z druhé strany nikdo nebrání si u Golfu pořídit pětiletou záruku bez omezení km, to mi nabízeli teď jen za 6t kč, čili určitě výhodné.

1.4 TSI je taky dražší než 1,6 GDI, co si budeme nalhávat. Navíc s příchodem Golfu VII bude Golf podstatně dražší než 1,6 GDI. Mám-li předběhnout to, co píšu aktuálně do svého blogu, tak pokud by Golf nepřišel v sedmé generaci s novým autem, tak by mu i30 rozhodně mohl velmi silně konkurovat. A co teprve C´eed o kterém se šíří taky velmi pozitivní šeptanda.
5. 3. 2012 16:04
Re: 1,6 CVVT = 1,2 TSI = 10,6 s
To že točí víc je pravda, ale přijde mi, že lidi nejeli s 6ti kvaltovou, jinak nevím co na to řict. 6 kvalt v CVVT točí 3500 při 130, takže stejně jako GDI, tudíž převody budou stejné nebo podobné. 1.2 tsi slabší není vůbec konkurent, silnější je na tom lépe, ale nad 130 ji 1.6 v pohodě ujede. 1.4 je silnější, ale taky mnohem dražší a s vyšší spotřebou. Zázraky se nekonají ani turbo motorů.
Avatar - das_autos
5. 3. 2012 07:25
Re: 1,6 CVVT = 1,2 TSI = 10,6 s
Fabia má celkem dlouhý převody a na dálnici točí při 130 km/h 3000 ot/min a žere při tom kolem 6 l/100km což je dost slušný,to samí bude s golfem,ale ve městě pokud tomu šlapeš na krk není problém jet i za 11l/100km.
4. 3. 2012 21:04
Predsudky sú niekedy na smiech ...
Raz urobili jednoduchý pokus s učiteľmi. Normálnych žiakov rozdelili úplne náhodne na "dobrých" a "zlých" hoci boli úplne rovnakí ...

Zaujímavé pre výskumníkov bolo to, že tí "dobrí" mali naozaj dobré známky a tí "zlí" naozaj zlé hoci na to nebol žiadny racioánálny dôvod ...

Nuž sa na to zamerali a vysvetlenie bolo jednoduché, ak nevedel "dobrý" žiak tak sa mu snažil učiteľ pomôcť a výsledkom bola celkom slušná konečná známka a ak nevedel "zlý" tak to bolo pre učiteľa jasným potvrdením jeho neschopnosti a posadil ho so zlou známkou ...

Ak sa vrátim k motorizmu, tak zamestnancom firmy oznámili, že nebudú mať natankovanú "normálnu", ale špecialnu "úspornú" ..... hoci palivo ostalo to isté .....

Výsledok bol zaujímavé, všetci si "nové" palivo veľmi chválili a dokonca objektívne mali nižšiu spotrebu ...

Samozrejme sa to dosialhlo placebo efektom, kedy vodiči podvedome jazdili šetrnejšie ...

A to isté nám tu platí o Golfe ... normálne i keď bezpochyby kvalitné auto je tu vynášané do nebies a konkurencia zadupávaná do zeme ...

Predpokladám, že keby novú i30 predstavili ako nový Golf, tak značná časť VW fans by bola neuveriteľne šťastná aké super si mohla vyskúšať a ako bezkonkurenčne jazdí ....
Rozbalit vlákno
1
4. 3. 2012 21:08
Re: Predsudky sú niekedy na smiech ...
Zatím co, kdyby byl Golf se znakem Hjůndé na kapotě, tak by všichni koreafans zvraceli, jak Hjůndé udělal nudný a impotentní design >:D >:D >:D
4. 3. 2012 22:03
VW - nepriateľ ľudstva ?
[odkaz]

Kúpou Golfu zničíte planétu ;-)

Možno to platí H/K :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Starfighter
4. 3. 2012 22:09
Re: VW - nepriateľ ľudstva ?
"Ja elektrinu k svojmu životu nepotrebujem, ten televízor si kľudne pozriem aj pri sviečkach" >:-[]

[odkaz]
4. 3. 2012 22:31
Re: VW - nepriateľ ľudstva ?
[odkaz]

No, zas až takí pristupení nie sú .... viď. nahrávka

A euroúradníci sú reálne schopní vymyslieť väčšie hlúposti ....ako napr. platiť v EÚ každému zahraničnú dovolenku ..... nejakého eurodementa to napadlo ešte pred krízou, kedy sa tu budovali svetlé zajtrajšky a nikoho dlhy netrápili ....
5. 3. 2012 11:25
Motto: VW musí vyhrát!
Tak jsem si ten "Srovnávací test" přečetl. Je to neskutečně komické, ale zároveň tragické - tragikomedie. Hyundai i30 byl kromě pružného zrychlení ve všem lepší, ale nakonec prohrál. To, co poslalo na první místo Golfa byly samé neměřitelné veličiny a subjektivní pocity autora, který má doma jistě lidový vůz.

Golf sice nemá nastavení účinku posilovače, ale stejně má řízení lepší. Dává víc informaci >:D >:D Dovede si někdo představit, že by měl golf nastavení posilovače a i30 ne? Já ano, rozcupovali by ho na kousky.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - miromen
5. 3. 2012 11:30
Re: Motto: VW musí vyhrát!
Nejdou ti nahodou oči šejdrem ? Test jasně ukazal že Golf je kultivovanějšim a promakanějšim vozem a pravě zavěrečne keci redaktora mě spiš tahnou k tomu že od Hyundaie dostal něco na přilepšenou.
K tomu řizeni poznaš ty vubec rozdil mezi řizenim jednoho či druheho auta ? Protože i v jinych testech bylo psane že i přes nastavitelnost tuhosti posilovače u i30 je řizeni mdle až mrtve. Tedy nastavitelnost ma vliv pouze na učinek posilovače nic vic nic miň.
Avatar - das_autos
5. 3. 2012 11:37
Re: Motto: VW musí vyhrát!
Já čekal opak,nicméně nová i30 není evidemtně tak perfektní auto jak o něm mnozí básní.Ten posilovač budou kuci muset doladit,to se jim evidentně nepovedlo.
Avatar - miromen
5. 3. 2012 11:44
Re: Motto: VW musí vyhrát!
Ja tipoval že vyhraje Golf ale samozřejmě je třeba brat v potaz cely text a ten mi vyzniva a to hlavně zavěrem tak jak už pišu vyše. A to že pan redaktor dostal od Hyundaie nějake cukrlatko ale možna se pletu a je to čistě jeho nazor.
Prvni seznameni proběhly i jinde než jen u nas a dalo se tedy předpokladat že na Golfa i30 prostě mit nebude.
5. 3. 2012 13:47
Re: Motto: VW musí vyhrát!
Přesně tak, je třeba brat v potaz cely text. Nechápu tu Golfománii. Jak může vyhrát auto, které je hořší a dražší? Menší rozvor, rozchod, kufr. vyšší spotřeba.. Mimochodem, proč byla Octavia 1 tak legendárně úspěšná? Hlavně díky kufru a nízké spotřebě. Jizdní vlastnosti sice mizerné (od roku 2012 se o nich už může pravdivě psát a hovořit na veřejnosti), ale vše přebil ten kufr a 4 litry nafty.

Golf má kufr menší a dokonce se schodem, to už ale nikoho nezajímá. Víc řere.
Řízení je čistě subjektivní dojem a to golfácké není dogma.

Každý nestranný zákazník,když si bude vybírat mezi golfem a i30 si zákonitě musí vybrat i30. Golfa si koupi jen proto, aby si nekoupil hyundáje. Chce mít "image" (i když jaký to imidž má golf, to fakt netuším).
Co je to za komplex, koupit si horší auto proto, aby mě někdo uznával? Tenhle komplex já opravdu nemám, ale rozumím, že dost lidí ano.
Avatar - white label
5. 3. 2012 14:12
Re: Motto: VW musí vyhrát!
Přečti si poslední srovnávačku Golfu s 1er (s podstatně "větší" image), Civicem a Focusem v Autocaru!
Možná ti to pomůže prozřít z evidentního komplexu vůči Golfu... ;-)
Avatar - miromen
5. 3. 2012 14:59
Re: Motto: VW musí vyhrát!
Ty jsi nějak postiženy nebo to jen hraješ ? Přečti si ještě jednou ten test a přestaň tu psat takove hlouposti.
Jestli je řizeni pouze subjektivni věc tak pak ty bereš auto pouze z bodu A do B. Pokud bys auta bral trochu vic detailněji a byl vic řidič než jen uživatel pak poznaš rozdil v řizeni.
Co se tyče kufru tak to jses tu shodil uplně. Kufr ktery je větši pouze na papiře je opravdu lepši a objemnějši kufr ? Kufr i30 je užši,nižši a meně hluboky a navic i30 ma sadu na lepeni diky čemu mohli umistnit podlahu niže. Golf ma dojezdovou rezervu kdyby jsi nahodou nevěděl. No a nakladaci hrana je u i30 o 5cm vyše. Takže zavěr je ten že kufr Golfu je praktičtějši na jejich pohled stejně objemny ale bohužel musi se řidit čisly takže to zohlednili ve znamkovani.
5. 3. 2012 13:31
Re: Motto: VW musí vyhrát!
Tvá reakce byla předem jasná už z tvého včerejšího příspěvku. Byl jsem zvědav, jaké finty si vymyslíš teď, abys dokázal nadržování VW:)
5. 3. 2012 13:48
Re: Motto: VW musí vyhrát!
Jaké jsou ty finty? Opírám se o racionální argumenty, narozdíl od některých.
Avatar - radekoo
5. 3. 2012 14:23
Re: Motto: VW musí vyhrát!
BroukJ ty si fakt k smíchu, proč soudíš auta jen podle článků? Kufr v golfu má schod? A kde, jo ty myslíš při sklopení sedaček >:D . Nejdřív se projeď v i30, potom v golfu a pak si udělej názor a kup si co ti bude vyhovovat. Jak prosté ;-)
5. 3. 2012 18:27
Re: Motto: VW musí vyhrát!
Jen parafrázuji tvůj první příspěvek, kde jsi dopředu odsoudil článek a předem vyjádřil svůj názor na něj. Dost by mě tedy překvapilo, kdybys teď tvrdil něco jiného...ať v tom článku bylo napsáno cokoli.
Ty racionální argumenty bohužel nějak nevidím...sem s nimi. ;-)
Avatar - radekoo
5. 3. 2012 14:10
Tak kdo vládne nižší střední třídě?
Dnes jsem si přečetl sm a I30 mile překvapila.

Jen nechápu proč testujou jedno auto se základní výbavou doplněnou o dvouzońovou klimu a
litá kola.

A druhé s kůží, bixenony, navi, panoramatickou střechou, o dva palce většími koly.

Posuďte sami-

VW golf cena testovaného auta 446 000,.

[odkaz]

I30 cena testovaného auta 541 000,-

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0