Design
lordlord
0
550 a 575 poslední hezká ferrari
1) opravte si tu tabulku - máte tam dvakrát šířku 😉
2) mě se asi nejvíc líbí ty 550 a 575 ale i to poslední vůbec nevypadá špatně. naopak 599 se mi vůbec nelíbí
2) mě se asi nejvíc líbí ty 550 a 575 ale i to poslední vůbec nevypadá špatně. naopak 599 se mi vůbec nelíbí
Tak to já mám zas úplně jiný názor,550 a 575 se mi nikdy nějak extra nelíbily,zato 599 mě fascinuje,považuji tento typ za jedno z nejhezčích ferrari.Vypadá skvěle i v netradičních barvách.Ale sto lidí,sto chutí. 😉
Jj, kazdy mame jiny nazor, protoze u me je to zase tak, ze od 550 k 599 to slo pekne z kopce (a F599 povazuju dokonce za hodne skarede auto), nejnovejsi model je zase docela pekny posun vpred. Nicmene jsem nikdy nebyl fanda tohoto druhu Ferrari. Mnohem vice se mi libily slabsi rady (328, 348, 355, 360
, 430) a pak legendarni F40.
, 430) a pak legendarni F40.
Rekl bych ze vam ve vyctu GTecek Ferrari chybí 612ka scaglietti.
Je az k neuvereni jak ta 550tka zestarla 8-s
Je az k neuvereni jak ta 550tka zestarla 8-s
bolo aj tak 456GT (pred faceliftom), vsetky po nom sa postupne cim dalej tym viac podobaju na "zrudy" >😒]
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dodneška nemůžu pochopit jak 550 a 575 uvádí jako samostatné modely. Pro mě je to velmi lehký facelift. Jako u Golfu 5 a 6. Inu je vidět že vw kopírovalo od italských mistrů.
No ono zásadní rozdíl je v tom že 550 má manuální převodovku a 575 má automatickou F1....
i 575 bylo možný koupit s manuálem.
ale 550 automat nemělo vůbec a i výkon narostl. Navíc to svím způsobem je facelift ale také plno jiných věcí. U ferrari je to běžné, vždycky udělají model auta a pak za několik let ještě lepší derivát toho daného modelu. Ale F12 vypadá dobře a předchůdci zrovna tak. Rozhodně mi připadjí takové jaké správné Ferrari má být a jak má vypadat. Elegantně dravě a sportovně. :yes: :yes: :yes:
Já tedy zrovna o Ferrari moc NEvědět, ale to co jako "lehký facelift" působilo zvenku byla (docela slušná optimalizace aerodynamiky) "pod ne moc změněným kabátkem" dost slušně VELKÁ přeměna (a proto i ta změna "jména", to M znamená "modificato" - jiný je totiž MOTOR = což u Ferrari znamená celé nastavení vozu, tedy jízdně chováním i mnoha konstrukčními prvky opravdu skoro NOVÝ VŮZ!
Změnilo se rozložení hmotnosti, s vyšším výkonem přišly i jiné brzdové kotouče - za (NEskutečný) příplatek byly keramické.. a jiné byly i tlumiče (a možná i pár dalších věcí co už NEvím.. 😄
..prostě POD (vzhledově ne moc změněným) "kabátkem" se toho změnilo HODNĚ (takže určitě NE jako ty některé "nové" generace vozů u vw - kdy jde technicky víceméně stále o totéž a mění se spíš jen design, tady to bylo spíš PRÁVĚ NAOPAK - šlo o minimální vzhledové a docela VÝRAZNÉ technické změny - jen ten "obal" se prostě moc NEzměnil.. 😉
Změnilo se rozložení hmotnosti, s vyšším výkonem přišly i jiné brzdové kotouče - za (NEskutečný) příplatek byly keramické.. a jiné byly i tlumiče (a možná i pár dalších věcí co už NEvím.. 😄
..prostě POD (vzhledově ne moc změněným) "kabátkem" se toho změnilo HODNĚ (takže určitě NE jako ty některé "nové" generace vozů u vw - kdy jde technicky víceméně stále o totéž a mění se spíš jen design, tady to bylo spíš PRÁVĚ NAOPAK - šlo o minimální vzhledové a docela VÝRAZNÉ technické změny - jen ten "obal" se prostě moc NEzměnil.. 😉
Je mi jasné, že má na design každý člověk jiný názor, ale i tak si myslím, že by většině z vás, kterým se novější počiny Ferrari "papírově" nelíbí, při setkání naživo spadla čelist.