Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

GM zastaví na pět týdnů výrobu Voltu, není o něj zájem

11 komentářů

zino
je vysoká a bude to achilova päta tohoto auta... A to je škoda!
Avatar - R32
R32
Cena v tom zohráva svoju rolu plus strašne dlhá doba od predstavenia modelu po začiatok predaja... Namlsali ľudí no kým si to mohli reálne kúpiť záujem ochladol, dizajn zovšednel. ;-\
MariAchi
Zrovna v designu bych chybu nehledal.
Auto za mega s interierem ala Logan a dojezdem na elektriku par km- to bude problem.
Avatar - Glaukos
Glaukos
jak pro koho
MariAchi
Jasne, pro tebe treba by to problem zcela urcite nebyl.
Ale jak vidis, tak pro potencialni kupce ve statech to problem je a vyroba se (zatim) zastavi.
planner
Veru. Neviem ako je na tom Volt v USA ale Ampera zacina na uplne ustrelenych 43 kE. Pri tom je to auto velkosti astry. Prius je cenovo na urovni strednej triedy a minimalne vnutornym priestorom tiez odpoveda D segmentu. Kufor je samozrejme mensi ako priemer.
Frantizsekk
TAk tak. Ne kazdej ma na to byt ekologicky*
Ondris
Je to skoda, mit ty penize a potrebovat podobne auto, nevahal "bych". Uz jen proto, ze je hezke stat u vzniku neceho noveho. 😄
Avatar - Glaukos
Glaukos
Víc takových názorů. Jaá bych sice do toho nešel, ale tebe obdivuju.
Avatar - donPedro
donPedro
A spěje do jakesik divné díry. Proč? Bo COTY - je to vítěz, viz zde: [odkaz] .
Tož co-ty_na-to?

P.S. Ať žijou saláti (a jim podobní jelimani).
Avatar - pumpkin
pumpkin
Minulý rok to vyhral Nissan Leaf. COTY má podmienku aspoň 5 000 vyrobených kusov za rok. Dobre, celosvetovo sa ich už vyrobilo okolo 22 000, ale z toho sa v Európe predalo len 1728 kusov a ešte som teda to auto ani v okolitých krajinách nestretol. O čom potom taká európska súťaž je? ;-\