Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva živě: Mercedes třídy A kompletně vyzrazen pár hodin před premiérou

V době internetu ani velké automobilky své novinky neutají. Oficiální fotografie Mercedesu třídy A unikly na Sít sítí pár hodin před ženevskou premiérou.
Zpět na článek
5. 3. 2012 14:58
5. 3. 2012 15:00
5. 3. 2012 15:03
5. 3. 2012 15:00
5. 3. 2012 15:07
5. 3. 2012 16:11
5. 3. 2012 16:39
5. 3. 2012 16:49
5. 3. 2012 19:57
5. 3. 2012 18:44
5. 3. 2012 15:06
5. 3. 2012 16:09
5. 3. 2012 15:51
5. 3. 2012 20:01
5. 3. 2012 15:09
5. 3. 2012 15:20
5. 3. 2012 15:49
5. 3. 2012 15:53
5. 3. 2012 15:58
5. 3. 2012 16:14
5. 3. 2012 16:07
5. 3. 2012 20:42
5. 3. 2012 17:31
5. 3. 2012 17:49
5. 3. 2012 18:36
5. 3. 2012 19:09
5. 3. 2012 19:17
5. 3. 2012 19:22
5. 3. 2012 19:20
5. 3. 2012 19:29
5. 3. 2012 20:17
5. 3. 2012 20:47
Avatar - 3_diamanty
5. 3. 2012 14:49
novy vladca nizsej strednej triedy je tu
vedla neho posobi tupe bmw 1 so svetlami z pola skutocne smiesne,

bravo MB :yes:
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2012 14:56
kde je ten koncept?
MB raději neměl vůbec ukazovat ten původní koncept, protože v jeho světle i tohle hezké auto vypadá jako jeho karikatura. škoda
Rozbalit vlákno
2
5. 3. 2012 16:05
Re: kde je ten koncept?
Taky mě to napadlo, :yes: pro tebe , :no: pro MB..vážně škoda
Avatar - Bubáq
5. 3. 2012 16:13
Re: kde je ten koncept?
Já dávám za 1 dvakrát podtržená. Naopak, sériová podoba je tak blízko konceptu, že bych přál všem ostatním automobilkám, aby byly také tak odvážné. Nebo naopak?! Aby byly jejich koncepty tak podobné budoucím sériovkám? Podle mě jde o druhý nejhezčí Mercedes od 70.let (po CLS). Jen nechápu, proč A je tak fantastické, a nová M tak připrdnutá. Copak nemají jednoho šéfdesignera, který by zabráníl, aby kvůli aerodynamice M-ko vypadalo jako pekáč buchet?!
Avatar - Pekelná Micinka
5. 3. 2012 14:58
A
Dávám za 2. Není to špatný, ale není to úplně to "vono".
Rozbalit vlákno
11
5. 3. 2012 15:00
Re: A
Súhlas! Urobil som to isté... No nechajme to na ďalšie dojmy a hlavne reálne stretnutie. Aj u BMW 1er bol môj absolútne prvý dojem skeptický a teraz to považujem za veľmi vydarený počin!
Avatar - kari.laz
5. 3. 2012 15:03
Re: A
U 1er to naživo také bylo o něco lepší, ale pořád to z mého pohledu je divný až ošklivý.Pokud by jsem hodnotil 1er tak by jsem mu dal za 3 a to jenom díky povedenému interieru.
Avatar - kari.laz
5. 3. 2012 15:00
Re: A
Volil jsem stejně. Dost mi tam vadí ta podivná linka na boku a zadek je taky maximálně za 2.
Avatar - Ham.
5. 3. 2012 15:07
Re: A
Ta boční linka je fakt divná. Zadek je docela fajn (DS3 jak vyšitá), spíše na předku je to takové moc načechraně baculaté, ta velká maska z Bčka asi chtěla trochu zmenšit a zjemnit.
5. 3. 2012 16:11
Re: A
Zase na druhou stranu, předek je stejně jako u BMW 1 originální, nezvyklý, zatímco zadek u MB A, B, BMW1, Golf,Polo má design tak nějak stejný, unifikovaný
Avatar - Ham.
5. 3. 2012 16:39
Re: A
No zrovna předek je partie kterou bych si dovedl představit na 1er ještě hezčí (třeba v intencích 3er nebo i 5 er), nicméně proti minulé generaci nová 1er hodně prokoukla odstraněním divného bočního prolisu který působil jak rozšmajdaná bačkora a teď se podobně nesmyslná linka objevuje na boku Ačka.
5. 3. 2012 16:49
Re: A
Jasně, zastávám názor, že jako BMW v M-paketu by měla vypadat základní verze a k tomu by mohl být k dispozici nějaký odvážnější M.paket...ale spíš sem chtěl poukázat na to že ty zadečky...včetně nových MB jsou takové obyčejné, fádní...zatímco přední partie jak u 1er tak u MB jsou originální, nejsou tak snadno zaměnitelné s jinou značkou...Viz zadní třetina MB B, tvar auta je stejný, ale zatímco u B první generace je jasně patrná příslušnost k MB, u druhé generace už tomu tak podle mě není..
5. 3. 2012 19:57
Re: A
Na Citroen jsem si také vzpomněl. A přidávám se k těm, které boční linka tolik nenadchla.
Avatar - gld
5. 3. 2012 15:06
Re: A
Súhlas, dvojka. Maska športovej verzie (či čo to má byť- strieborný model) vyzerá hrozne gýčovo. A zozadu je to ako citroen. Chýba mi tam mercedesovský feeling.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
5. 3. 2012 15:01
A-klasse
Fakt trefa a premiéra jara :yes: Designově skvěle navazuje na B-klasse a zejména v interiéru to áčku fakt sluší. Zvenku se udála přeměna z nevýrazného pseudo MPV předchůdců na šviháka třídy, jež očividně má zlákat k MB mladší klientelu a to by v tom byl čert aby se to nepovedlo, mě se líbí moc!!!!
Jen škoda, že to nemá zadní náhon ;-)

Bravo Mercedes-Benz :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - CHerokee
5. 3. 2012 15:51
Re: A-klasse
Souhlas. Klobouk dolů. Parádní! Líbí se mi ještě více než třída B. Opravdu supr. Teď jsem ještě zvědavý na ceny. Nové B začíná na 465 000,- (180 CGI se 122 koníky). Uvidíme kam dají nové Áčko. Je ale neskutečně povedené. I interiér. Věřím, že s tímhle udělají trhák...zvlášť pokud ho stlačí pod 400 000.
5. 3. 2012 20:01
Re: A-klasse
Kdyby byl pod 400 tisíc se 180 CGI, tak je to bomba. Možná bude chudé na výbavu, ale vzhledem k parametrům jde o cenu, kterou pár let zpět člověk viděl leda u Korejce.
5. 3. 2012 15:01
Stara trieda A
No neviem mne sa ta stara trieda A

[odkaz]

lubila viac........

nie vzdy sa zmena dizajnu vyplati..... preto je lepsie vsadzat na postupnu zmenu....
Rozbalit vlákno
3
5. 3. 2012 15:05
Re: Stara trieda A
umrel som... >:D
Avatar - white label
5. 3. 2012 15:38
Re: Stara trieda A
Sraré Ačko bylk nejen jiný design, ale i jiný svět... ;-)
Avatar - Carlos Santana
5. 3. 2012 15:09
Design
Vypadá naprosto skvěle! :yes:
Jenom na pohled ze zadu koukám trochu, nevím....to nejsou typické rysy mercedesu, ale bonbon, to zkousnu...krasavec! ;-)
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2012 15:20
MASKA
Interier v poradku. Exterier take, az na predni masku. Pripada mi o 2 cisla vetsi, nez zbytek vozu. Rozhoduji se mezi 2-3.
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2012 15:23
Snad nebudu jediný..
..kdo v tom zvenčí vidí design hodně blízký tomu co dnes prezentuje Hyundai...
Rozbalit vlákno
15
Avatar - white label
5. 3. 2012 15:34
Re: Snad nebudu jediný..
Ano, designově částečně něco mezi novou 1er a i30, plus design kol jako u Audi. Není to určitě vyloženě špatné, ale žádná extra trefa také ne...
Avatar - Bubáq
5. 3. 2012 16:10
Re: Snad nebudu jediný..
Safra, tady si někdo plete dojmy a pojmy... :-) Mám dojem, že modrá kastrolová barva stačí k tomu, aby někdo viděl v Mercedesu Hyundai.... :-O Takové hodnocení napovídá, že někdo tady nemá dost představivosti, aby pomocí fotek "viděl" celý vůz v jeho hmotě a proporcích..... ;-\
Avatar - Stefič
5. 3. 2012 16:20
Re: Snad nebudu jediný..
nebo tady někdo má fantazie až moc. ;-)
5. 3. 2012 16:32
Re: Snad nebudu jediný..
Nejsem designér, ale nehledě na barvu, prolisy na boku (doprovázející fluidní design hyundaie) vozu stejně jako způsob tvarování spodku přední části mi zkrátka připadají, jako by dvěma designérům někdo řekl, jak to chce mít, a oni jen trošku odlišně pojali. Netvrdím, že to je stejné, ale tohle je Mercedes jinak než ho známe, něco je úplně jinak - začni u oblých kulatých snad až barokně pumprlatých koncových svítilen a dej si je do kontrastu s těmi ostrými prolisy na boku.. Předek je zvláštní, ale aspoň se výrazně odlišuje od konkurence. Interiér, to už je Mercedes jak má být :yes:
Avatar - white label
5. 3. 2012 16:53
Re: Snad nebudu jediný..
Ano, ten odstín modré tomu nesporně "pomohl" a v reálu může být dojem podstatně lepší, než jen z těchto fotekm, ale to v zásadě stejně nic nemění na tom, co jsem si dovolil v reakci za sebe napsat.
Z toho co tam designově částečně! (celkový dojem je pochopitelně výrazně jinde) vidím i "z i 30" rozhodně radost nemám (podobně jako jsem neměl vůbec radost z 1. generace 1er 5dv. hb), ale zavírat oči před tím nemíním... ;-)
5. 3. 2012 15:50
Re: Snad nebudu jediný..
No vzal si mi to z úst - Korea jak vyšitá. Moje teta pekla kdysi speciální buchtu, kterou pojmenovala "mraky". Tohle a většina nové korejské produkce je tomu podobný, tedy myšleno zvenku. Uvnitř je tohle oproti pouťovým korejcům a novému focusu opravdu někde jinde:-O
Avatar - Stefič
5. 3. 2012 16:00
Re: Snad nebudu jediný..
první co mě napadlo, když jsem viděl fotku bylo - Hyundai. Jsem rád, že nejsem sám
5. 3. 2012 17:56
Re: Snad nebudu jediný..
Mne zas zadek pripomnel nekdejsi Suzuki Baleno ve verzi kombi a ani nevim proc :-)
5. 3. 2012 18:10
Re: Snad nebudu jediný..
Zadek taky může připomenout Kizashi nebo Bravo, ale to už chce fantazii :-)
Avatar - Ronault.
5. 3. 2012 18:47
Re: Snad nebudu jediný..
To je zvláštní, ale já když viděl ten velký znak na kapotě ve tvaru třícípé hvězdy a klasickou Mercedesovskou masku s dlouhou přídí, tak jsem si řekl Mercedes. Ale někdo holt v tom vidí Hyundai jen pro jednu linku na dveřích, která se najde i na jiných autech, které tak často v reklamách nejsou.
5. 3. 2012 20:33
Re: Snad nebudu jediný..
Ale úpřímně, hrozně bych chtěl vidět, jak bys bez předchozích informací poznal při pohledu čistě z boku, že to je Mercedes.. pochybuju. Zezadu bez trojcípu to samo. Jediné co zvenčí připomíná Mercedes je maska a světla, to je vše. Ostatní je jinak.
5. 3. 2012 16:38
Re: Snad nebudu jediný..
Bohužel mám podobný dojem ;-\
Avatar - Blue Sun
5. 3. 2012 17:42
Re: Snad nebudu jediný..
No, napsal jsi to i za mě. Nebýt Mercedesí masky (mimochodem naprosto neladící se zbytkem auta), mohlo by to být vlastně cokoli korejského.
5. 3. 2012 18:09
Re: Snad nebudu jediný..
Celkově, předek, bok a zadek, ani jedna z těch 3 částí neladí s těmi ostatními...
27. 3. 2012 18:38
Re: Snad nebudu jediný..
Já od zrcátka dopředu (samozřejmě při zakrytým znaku) vidím Volvo S60...

[odkaz]

[odkaz]
5. 3. 2012 15:37
Není nad čím váhat
Mercedes interiéry i exteriéry umí, není nad čím váhat. Celé auto se povedlo. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
5. 3. 2012 17:15
Re: Není nad čím váhat
presne tak :yes:

Acko je dokonale a ako najvacsieho rivala tu vidim volvo V40 :yes:
Avatar - Doupik
5. 3. 2012 15:38
Zadek je Citroën DS3
Just saying...

Každopádně celkově moc pěkné.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
5. 3. 2012 17:15
Re: Zadek je Citroën DS3
tak aspon nemozeme povedat ze len korea kopiruje nie? >:D

aj na medak uz prisiel mraz :yes:
5. 3. 2012 15:49
Motorizacia
Motorizacia ako pri B klasse.... A 180 BlueEFFICIENCY,A 200 BlueEFFICIENCY, A 180 CDI BlueEFFICIENCY,A 200 CDI BlueEFFICIENCY,A 250 CDI BlueEFFICIENCY ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - boost.
5. 3. 2012 16:30
Re: Motorizacia
a pak ještě A250 BE a možná AMG verze i jako 4x4
22. 3. 2012 23:13
Re: Motorizacia
myslím, že A200 bude vrcholná verze, ta šedá vypadá na nejsilnější model s těmi červenými linkami před maskou vpředu a vzadu v nárazníku, další jako to modré budou už jenom "slabší".
5. 3. 2012 15:53
No,
tesil jsem se, ze 1er zadupe do zeme, najednou mi ale ta 1er nejak zkrasnela, toto neni nic moc teda. Urcite je to nasmerovani spravnym smerem predchozi A byla proste paskvil, takovy Smart SUV , proste zbytecnost, maly hatch mercedesu chybel. Nicmene jeste trsoku ostrosti by mu neuskodilo, na nekterych fotkach se predek dere jak vykuleny jarda, zadek je zas takovy nemercedovsky, DS3 me napadla hned, no uvidime az uvidime nazivo
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
5. 3. 2012 15:58
ROZPAKY
Tak som z toho akýsi rozpačitý. Bočný profil je vcelku vydarený a auto pôsobí dynamicky, čo je pekne zvýraznené ostrými líniami a hranami. Predok ale akoby patril inému autu, celá maska pôsobí ako o triedu väčšia, ako zvyšok auta. Skrátka príliš je z toho citeľná snaha dať tomu look Mercedesu za každú cenu, bohužiaľ v tomto prípade za cenu nekompatibility so zvyškom auta.
Na druhej strane ak by sme si odmysleli monštróznu hviezdu a veľkú vystupujúcu masku, mohlo by sa stať, že auto bude zameniteľné s radom konkurentov, ktorého línie sa na ňom dajú pozorovať (nech už tam niekto vidí 1er a niekto i30). Hodnotím za 3 (keď od prémiových automobiliek mám vyššie očakávania). ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - miromen
5. 3. 2012 16:14
Re: ROZPAKY
Souhlas. Navic mě se nelibi až tak moc zadni čast ale ve finale jsem nebyl tak přisny a dal za 2. Za to interier s těmi zaměřovači s bidou za 3.
Takove BMW 1 jak interier tak exterier za 1.
Avatar - donPedro
5. 3. 2012 16:07
A-B
Tož tady nám M-B IMHO šlape trochen vedle, nepáčí se mi a) ten divně zalomený bok , b) lacině vypadající "vrtulky" výdechů vzduchu. Tož tak.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CHerokee
5. 3. 2012 20:42
Re: A-B
Nemusí se páčit. Je to retro. Podle mě nádherné retro a návrat Mercedesu ke koženům.
5. 3. 2012 16:41
ÁČKO JAKO JEDNIČKA
Tedy dočíst se na diskusi, že Mercedes vypadá skoro jako korejská produkce, to s člověkem opravdu zacvičí. Diskusní zabedněnost některých jedinců vskutku nemá mezí, a potvrzuje se, že prémiová produkce je opravdu určená výhradně pro... prémiové lidi.

Asi první, co normálního jedince napadne je vizuální spřízněnost s... BMW1. Oba to bouchají stejně, přitom každý posvém, zajímavé. Co z toho vytěžit? No to, co vidíme, myslím tedy především na siluetu, na karosářská těžiště, a to jak u jedničky tak u áčka, to je přesně to, co má mít kompakt na následujících pět sedm let. Můžeme jen spekulovat, jaký bude v tomto kontextu G7.

Samotné áčko je fantastické, velmi oceňuji vyřešení netežšího vořecha, totiž "C" sloupek, klasické zakončení zadního bočního okénka totiž neumožňovalo tak jako u BMW celou tu zadní boční kompozici střihnout zcela přirozeně. Avšak i ta jistá jednoduchost C okénka nakonec poskytla áčku švih a styl. Může za to samozřejmě tvar zadních dveří a shora pak navázání zadního okna, mistrovský kousek, a to včetně zadních světel, tady má Mercedes nad BMW jednoznačně vrch.

Pokud kolegové nějak významně historicky nejásají, a i já přiznávám, že u monitoru nyní nekřepčím na stole, je to proto, že Mercedes není ani žok na rejži ani karikatura vlastní kartikatury, je to Mercedes, tedy ten, který naší garážovou estetiku vede již přes sto let. Uznejme, že výborně. Tahle estetika chce čas.

Designová komplikovanost, křivky takřka na hraně odvrácené strany, složité harmonie boků, to vše je natolik špičkově sladěné, že nám za dva tři měsíce bude třídní (i velikostní) konkurence (s výjimkou Golfa) připadat jako garážový výprodej. Pravda zítřejších kompaktních silnic je totiž toto: [odkaz]

No, nezbývá než nakousnout prémiové jablko a podívat se na konkurenci s nadhledem
1/ [odkaz] Rodinná kompaktní prémiová jednička, designová dvojka.
2/ [odkaz] Designová třídní trojka, auto pro festovního jezdce.
3/ [odkaz] Designová událost roku, auto pro znalce, kompaktní prémiové eso.
4/ Máme tu ještě na cestě novou AUDI A3... Tak, že by bylo všechno jinak?

BRAVO MERCEDES-BENZ :yes:
Rozbalit vlákno
33
5. 3. 2012 16:49
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
Když si vybavuji své první dojmy z poslední E klasse a srovnávám je s dnešním vnímáním toho auta...musím ti dát za pravdu...MB vede naše oko a vkus, ALE zadní svítilny si přece jen zasloužily víc invence... ;-)
5. 3. 2012 17:15
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
Možná... :-) Zatím hodnotíme snímky, naživo to bude jistě ještě lepší.
Avatar - CHerokee
5. 3. 2012 16:53
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
:yes: :yes: :yes:
5. 3. 2012 17:16
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
:-) Díky
Avatar - white label
5. 3. 2012 16:59
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
No, nevím, nevím...
Dal bych tomu ještě trochu času a hlavně by to chtělo živé setkání a pokud možno raději ne zrovna v této světle modré...
[odkaz]
5. 3. 2012 17:17
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
Určitě to bude špička, ano, tohle musí dozrát... v nás. S barvou též souhlas.
Avatar - Ronault.
5. 3. 2012 18:50
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
Ta barva to opravdu kazí, tahle modrá je až moc světlá k takovému typu auta a k té velké masce. Živé setkání bude jiné, lepší
5. 3. 2012 17:07
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
Myslím, že na prvním či druhém místě mělo být zařazeno toto..
[odkaz]
5. 3. 2012 17:17
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
To je třetí designová liga, mégane, astra, giulietta...
Avatar - Bristol
5. 3. 2012 17:39
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
giulietta je designové dílo...ale mercedes A je skutečně nádherný o tom není pochyb...ale rád bych ho viděl ještě v konvenčnější stříbrné, černé a bílé... :yes: :yes:
5. 3. 2012 17:41
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
Ta barva to určitě ještě vylepší, souhlas.
5. 3. 2012 19:07
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
Tak bych to neodstreloval.
Italove na Giuliette dokazali zase nakreslit auto od ruky a i kdyz se jim nepovedlo uhlidat proporce, jsem rad, ze si to udelali po svem.
Bez ohledu na to, ze ten predek neumim stravit a ze mi interier prijde moc komplikovany - Giulietta je jedinou poradnou protivahou chladnokrevne nemecke skole.
5. 3. 2012 20:58
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
Kam na ty forky chodíš.... ;-)
Avatar - der Spiegel
5. 3. 2012 17:23
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
Istota, že sme inteligentnejší ako tí ostatní je povážlivá už preto, lebo to isté si myslí množstvo hlupákov.
5. 3. 2012 17:28
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
A co to má společného s mým příspěvkem? Pokud máš nějaký interní psychoproblém, za mnou s ním nechoď, navštiv odborné zdravotnické pracoviště, oni už si tě tam ostestují, neboj.
Avatar - 3_diamanty
5. 3. 2012 17:31
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
porad kde chodis :yes: nech vieme
Avatar - der Spiegel
5. 3. 2012 17:48
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
Tvoj príspevok " Diskusní zabedněnost některých jedinců vskutku nemá mezí, a potvrzuje se, že prémiová produkce je opravdu určená výhradně pro... prémiové lidi. "
5. 3. 2012 18:39
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
Nerozumím. Trochu více se rozviň.
Avatar - der Spiegel
5. 3. 2012 20:38
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
Vždy ma smutne naladí Tvoja vítka na " jedincov ", lebo čomu chceme, tomu ochotne veríme dúfajúc, že si aj ostatní myslia čo si myslíme sami.
Avatar - Blue Sun
5. 3. 2012 17:47
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
Hm, prý prémiové jablko.. Ne, ne, ne a čtvrté zatím nejde hodnotit... Ta malá prémiová jablíčka mají poněkud kyselou příchuť.
Přijde mi, že snaha nacpat typické designové prvky německých prémiovek na auta nižší střední končí přinejmenším rozpačitým výsledkem. Dlouhé čumáky středních a vyšších tříd na malých autech jsou jako pěst na oko a zbytek už to moc zachránit nemůže.
5. 3. 2012 18:41
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
Nic ti nepřijde, tak to je, není jednoduché na tak malé ploše definovat prémiovou krásu. O to více například vystupuje do popředí kvalita supermainstreamového designu Golfu. Ale klid, počkej na áčko v nějakém stříbrném odstínu, bude to parádní dělo.
Avatar - Blue Sun
5. 3. 2012 19:35
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
Prosím, jen to ne! Stříbrnou nudu už nemůžu ani vidět! To už mě spíš překvapuje, jak mnohým autům (ale zase ne všem) sedne bílá.
Golf (když už sem tu modlu zatahuješ), ale i Focus, Astra, Cee'd, Mégane a další mainstreamové kousky nižší střední mají obrovskou výhodu v předním pohonu, který jim umožňuje být auty s nedeformovanými proporcemi. To zkrátka BMW a M-B, lpící na poháněné zadní, nedokáží.
5. 3. 2012 19:44
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
Tohle Acko by melo mit pohon na predek, ne?
Avatar - Ham.
5. 3. 2012 19:50
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
To jsi dost vedle, jednak Ačko má motor napříč a druhak co podélně uložený motor deformuje? Vůbec nic, naopak umožňuje zkrátit přední převis což je hezké..
Avatar - Blue Sun
5. 3. 2012 20:25
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
Aha. Tak to se omlouvám, zmátl mě ten dlouhý čumák jako u BMW 1. To je přesně ten případ, kdy zadní pohon deformuje auto. Příliš dlouhá příď v kontrastu se zbytkem auta prostě nesedí a jednička vypadá z bočního pohledu jednoduše příšerně. Áčko se, bohužel, drží stejné koncepce designu (aby ne, je to Mercedes), navíc dovedené do extrému přídí z CLS...
5. 3. 2012 22:46
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
Dlouhou příď potřebuješ, pokud chceš motor nacpat co nejvíc dozadu, popřípadě pod kapotu potřebuješ dostat řadový šestiválec.
5. 3. 2012 18:54
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
No jo, no, je to marny, mame tady letosni eso es.
Aspon mezi kompakty urcite.
Ta ceelesoidni linka bocnich oken je perfektne zmaknuta od zrcatka az po Ce sloupek. Je to cele prisate k zemi a rysy ma ostre jako starej marinak.
Blatniky a boky jsou perfektne strizene. Navic tady nemusime premitat o tom, jak to bude vypadat na zakladnich plechacich - mercedesaci totiz na rozdil od kionyru nekupujou za "cenu od", takze si tech sladkejch osmnact jiste dopreji.
Ale co je nejlepsi - to je maska.
Kompakt, nekompakt, mozna to bude nejlevnejsi medour, ale jak uvidim tu hvezdu v zrcatku, vyklopim se do pangejtu.

Bravo, Mercedes! :yes:

Mimochodem obcas zaslechnem pokrik o tom, ze by se nekdo z D3 mel od korejcu ci japoncu ucit, jak se delaj dobra auta. Tak na to lze rict jen jedno: Mercedes by se obecne mohl ucit, jak delat spatna auta, on je totiz uz ani neumi :-)
5. 3. 2012 19:04
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
:-) :yes: Dobře trefuješ tu "CLS" boční linii, jo, teď to tam vidím, a sedí to.
5. 3. 2012 19:10
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
Takze by se odted Ce sloupku u Mercedesu mohlo rikal Ceeles sloupek >:D
5. 3. 2012 19:12
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
Trefa :-)
5. 3. 2012 19:56
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
Jak jsem již naznačil výše, zatím, dle aktuálních foto trochu rozpaky. Velmi mne oslovuje celková silueta, velikost kol, proporce. To je dle mne trefa. I zmiňovaný aktuální "čumák" mi k tomu autu sedí. Definice MB. Jen ten pohled z boku mi příliš rozbijí ten horní prolis. ;-\ Uvidíme na živo a v nějaké tmavší barvě, která to auto "zahladí". Jedno mi ale přijde jisté. To auto bude na živo působit neuvěřitelně široce. Optický posaz na silnici bude výborný.
5. 3. 2012 20:22
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
Souhlas.
22. 3. 2012 23:19
Re: ÁČKO JAKO JEDNIČKA
:yes: :yes: přesně tak, nedokázal bych to říct líp, bys mohl uvádět nějakej magazín o autech :-) ten design se mi nejvíc líbil u původní studie, snad z ní u třídvéřáku zbyde ještě víc. jinak ale nový SL mě až tak moc nebere, ale řikám si, že je hlavní být originální a myslet do budoucna, časem to snad ještě dozraje :-)
5. 3. 2012 17:01
po dlouhé době krásný MB
a navíc úkázal, že automobilový design není ve slépé uličce, příjemné překvapení, proti tomuhle je nová A3 s 20 let vyhaslým designem a nápadem, příjemné překvepení bylo i nové Ferrari :))))
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
5. 3. 2012 17:19
Re: po dlouhé době krásný MB
A3 je pre impotentov ;-) tam nic nove neuvidime dalsich 20 rokov, klasicke audi pre dedkov nemoze konkurovat medaku alebo volvu ani nahodou
Avatar - Bristol
5. 3. 2012 17:42
Re: po dlouhé době krásný MB
audi potřebuje nový směr designu...ta jejich nekonečná variace na wow efekt diodového cirkusu začíná být celkem ohraná...sice dneska už ho mají skoro všecky prémiové značky ale dle mého v mnohem vkusnějším vydání
5. 3. 2012 19:10
Re: po dlouhé době krásný MB
Pricemz na ty BMW krouzky se jeste nikdo ani nedotah...
22. 3. 2012 23:22
Re: po dlouhé době krásný MB
já bych dokonce řek, že by audina už mohla začít s nějakým designem, zatím je to strašná nuďárna... ale zase ušetřej za designéry :-)
Avatar - salamoon
5. 3. 2012 17:31
u mna
podla vzhladu:

1.nove volvo v40
2.nove audi a3
3.novy mercedes a
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2012 17:49
Displej
Hezké, v stříbrné nebo antracitové to bude fešák. Respektive mnohem větší fešák, než 1er s převrácenými světly.

Jen by mě zajímalo, co je to za novou módu, dávat na přístrojovku displeje infotainmentu takhle idiotsky. Vždyť řešení se zakrytím kapličkou je nejen elegantnější, ale i daleko ergonomičtější... :-|
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2012 18:36
Mercedes-Benz
Tož pěkné to je, akorát to není Mercedes. :-(
Nemůžu se zbavit dojmu, že ze předu to pasuje do flotily švédočíny a zadek kouká z francouzského autosalonu.... takhle si Mercedes nepředstavuji :-|
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CHerokee
5. 3. 2012 20:43
Re: Mercedes-Benz
Přední maska je nová vlna Mercedesu, kterou odstartovalo pravděpodobně SLS před dvěma lety tuším.
5. 3. 2012 19:09
Nelíbí
Běžně do diskuze na auto.cz nepíši, ale tentokrát si nemohu pomoct. Mercedes je má srdeční záležitost již od dětství, kdy mi na zdi visela stará dobrá 190. Na německé trojce jsem vždy oproti průměrné celosvětové šedi obdivoval konzervativní ostře řezaný design, špičkovou techniku a výraz ve "tváři", který je i po 40 letech neměnný, agresivní, prostě k sežrání. Až na určité úlety některých typů posledních let od MB, BMW, Audi se mi většian aut líbila. Po těch mastodontích světlech z BMW 1 jsem se zhrozil z mandlových světěl Áčka. Kde jsou ostře řezané linky? Kde je agresivní výraz ve tváři? Nebudu tvrdit, že je to podobné korejcům, ono je to toiž podobné všemu ostatnímu...bohužel. Je to bachratý, má to předkus a velký světla. Oproti studii je tohle opravdu výrazný krok dozadu. Jen doufám, že Škodovka podobně nezprzní Misson L.

Abych jen nerejpal, technika bude zcela jistě špičková a jedničku s hvězdičkou si zaslouží MB za interiér.

Hezký autosalonový předvečer.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MAP2009
5. 3. 2012 19:17
Pěkný
Jako náhrada za současnou generaci A3 u nás v rodině to bude dobré :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
5. 3. 2012 19:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
5. 3. 2012 19:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2012 19:29
auau
Nenalhavejme si....tohle je premiovy pruser. Akcni prolisy, divny naraznik a barvy jako od mistra kycare.

Nevyvazene s obrovskou masou hmoty vpredu:

[odkaz]

Dve auta oddelena A sloupkem, tohle vyresil lepe snad i ten Hyundai u i30ky:

[odkaz]

Pri vedomi, ze tohle bude top verze na nejakych 18kach, tak se hrozim, jak bude vypadat obycejne Acko....

8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
5. 3. 2012 19:30
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - CHerokee
5. 3. 2012 20:46
Re: řadící páka
Mají to jen americké Mercedesy. Tedy dosud - například ML.
5. 3. 2012 22:43
Re: řadící páka
CLS je americký Mercedes? Nebo S? Nezaspal jsi nějak dobu?
Avatar - twistedTSD
5. 3. 2012 19:58
Nejhezčí...
...je na něm ta barva. :-!
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2012 20:17
Hezkyyy
není možná - Němci udělali 1. hezký auto! Kdyby tak ještě ukočírovali trošku ty boční křivky a nápady z exteriéru propsali i do interiéru bylo by to dokonalé. Snad i budoucí majitelé budou dost osvícení a nezabijí hezkou kastli nějakou nudnou barvou (černá, šedá stříbrná) ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CHerokee
5. 3. 2012 20:47
Re: Hezkyyy
A kdo teda dělá ta hezká auta, když né Němci? Já jich v Asii moc nevidím. V Americe bych pár krásných kousků našel a v Evropě krom Němců snad Italové.
22. 3. 2012 22:57
Kompletní představení
pod slůvkem kompletní jsem čekal i nějakou fotku 3dveřáku, jsem zvědav, nakolik se ten přiblíží původní studii, která byla fakt superdokonalá...
Rozbalit vlákno
0