Novinky
blowiik
0
ano, silný motor by se tomu autu šiknul, ale spíše nějaká nová generace, 2.3DISI je už na dnešní poměry dost rozežraný :-!
Přejít do diskuze
... len by ma zaujimalo, ake auto v strednej triede s dlzkou 4,5 m mas v garazi.
Moja mazda 3 HB ma 4505 mm a stredna trieda to veru nie je.
Moja mazda 3 HB ma 4505 mm a stredna trieda to veru nie je.
Exterier na jednotku, este zapracovat na interieroch (predch. generacia bola v tomto dost slaba). Nejaky dobry benzin 2.3 alebo 2.4, 4x4 a mozem o takom niecom uvazovat 😄
Ja by som ešte dal šancu Mazde s benzínmi. Čo som čítal o jazde na prototypoch so Skyactiv motormi, reakcie boli veľmi pozitívne. Nižšia hmotnosť a hlavne nová technika pri motoroch môžu ešte atmosférické benzíny rehabilitovať.
Benzín bych bral jedině 2,5 sky, který není. I při stejném výkonu by byl uživatelsky pro rodinné auto lepší.
Krasne a urcite opät spolahlive auto. Urcite lahsie ako Insignia, len skoda, ze ( zrejme) nebude moznost 4x4. Potom by bolo u mna rozhodnute. Tu musi Mazda pridat, Insignia ma 4x4, udajne uz aj najblizsie Mondeo, Superb, Passat a ine. Potom by som uz ale hovoril o dokonalosti, pretoze Mazdu za skoro dokonalu povazujem.
Já jsem zvědav spíš na nějaký benzín. Do tak dynamického auta nafta nevím, ale uvidíme co mazda připraví za "zázrak"
Jo, ty rozmery me take pekne stvou. Jsem zvykly na stredni tridu, ted jsem na 4,5 metrech. Neumim si predstavit, ze bych mel jezdit v temer o 40cm delsim autu, takhle bych musel jit o tridu niz. Nicmene muze mi to byt jedno, protoze novou Mazdu6 si stejne kupovat nebudu, na to nejsou penizky.
puvodne jsem chtel mit do leta zakoupeno novou stredni tridu, ale tohle je bohuzel skrt pres rozpocet. vsechny auta vypadaji oproti tomuhle jako zabaci, designem i technologii.
Vždyť to je jen to, co už měsíc je dávno venku, jsem čekal že už představí verzi které může do provozu (nebo bude mít aspoň interiér)
A co teprve taková insignie. Myslím si že už docela dlouho zas tak na těch rozměrech nezáleží. Že třídu určuje něco jiného. Navíc si myslím že se to na chvíli zastaví možná budou i auta o něco menší než předchozí.
Já mám vybráno. Tahle barva, kombi, diesel, automat, Bose a na sedací části nechci kůži. Nedivil bych se, kdyby tahle kombice nešla, to nevím kde bych uhýbal.
... jen mám strach, že to s ní dopadne jako s předchozí generací... na první pohled krása... na druhý pohled rychle okoukatelná krása... nicméně... nechť čas ukáže...
svojimi rozmermi bola aj vo vyssej strednej triede jedno z najvacsich aut, nechapem kde to speje to nekonecne zvacsovanie rozmerov. Dlzka 4850mm? dalsia ohava akoze v strednej triede
Zvacsenie razvoru z 2725mm na 2830mm je uz rozdiel triedy, nastupca teda tej novej 6tky bude mat kolko? 2900mm? kua toto sa mi uz nepaci to zvacsovanie nic v zlom ale toto uz rozmerovo nie je stredna trieda
tiez nove mondeo obluda ma dlzku 4870mm a razvor 2850mm - to uz tiez nie je stredna trieda, ano cenou hej aj motormi ale rozmermi je to auto rovnako velke ako nove Ecko, ktore je jasna vyssia stredna trieda. Nic v zlom ale stredna trieda konci tak na hranici 4,8 metra a razvor do 2800mm a vsetko vacsie by som radil uz o triedu vyssie a sra.l by som na to kolko to stoji a ci to ma trojvalce alebo dvojvalce, jednoducho to auto rozmerovo je uz o triedu vyssie.
Zvacsenie razvoru z 2725mm na 2830mm je uz rozdiel triedy, nastupca teda tej novej 6tky bude mat kolko? 2900mm? kua toto sa mi uz nepaci to zvacsovanie nic v zlom ale toto uz rozmerovo nie je stredna trieda
tiez nove mondeo obluda ma dlzku 4870mm a razvor 2850mm - to uz tiez nie je stredna trieda, ano cenou hej aj motormi ale rozmermi je to auto rovnako velke ako nove Ecko, ktore je jasna vyssia stredna trieda. Nic v zlom ale stredna trieda konci tak na hranici 4,8 metra a razvor do 2800mm a vsetko vacsie by som radil uz o triedu vyssie a sra.l by som na to kolko to stoji a ci to ma trojvalce alebo dvojvalce, jednoducho to auto rozmerovo je uz o triedu vyssie.