Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Ada je zase tady
Das Auto
| 6. 3. 2012 10:44
Co dodat? Doufejme, ze Skoda nebude mit na tachometru a otackomeru cisla vzhuru nohama. :yes:
Avatar - Hammunasakra
Das Auto
| 6. 3. 2012 10:56
Ano - v podobně zásadních konstrukčních prvcích se ROZDÍLY opravdu dají "očekávat" ;-)
PS: Takže po STEJNÝCH pidiautech (tam to jakžtakž LZE pochopit) nám (totální) unifikace pvworůstá do nižší střední..?
Ach ich ouvej.. :-|
Das Auto
| 6. 3. 2012 11:10
Skodovka by jako MissionL vypadala tak jako tak. U Seatu to tak jiste neni, coz vetsinu ctenaru nezajima. Co je zajima je to, ze original je skoda, ma velky kufr a moc nestoji. Kazdopadne mistr unifikace je Fiat/Chrysler/Lancia.
Avatar - JGucci
Das Auto
| 6. 3. 2012 11:37
Pokud unifikace prinasi rozsireni nabidky , tak mi nevadi. Treba VW Eos "preroubovat" na Skodu "Felicia" bych si nechal libit!! ;-) ;-)

Jinak pro doplneni - v Autobildu pisou, ze objem kufru Toleda/Rapidu ciní 517 litru.
Avatar - Bubáq
Das Auto
| 6. 3. 2012 12:19
Jo, obráceně by to fungovalo dobře (mám na mysli atraktivní vůz předělat na Seat). Jenže tady jde o předělávku málo atraktivního vozu na Seat, který si něco takového moc nezaslouží. I kdyby se tohle toledo prodávalo dobře (snad bude ...), přece jen je to krok stranou mimo identitu značky. Pak ale nastane otázka, jestli má smysl udržovat v provozu ztrátovou automobilku v Martorellu, nebo jí prodat číňanům a všechny Seaty dělat ve Wolfsburgu, Boleslavi, v Bratislavě v Györu (a v Číně, jasně). Možná by pro VW stálo za úvahu i zrušit značku Seat a nekomplikovat si život rebrandama >:-[]. Prostě dávám :no:
Das Auto
| 6. 3. 2012 13:40
Vidis. A mne MissionL prijde jako velmi krasne auto. Problem seatu je ten, ze zadnou identitu nema. Pred VW to byla montovna levnych fiatu, za VW je to montovna levnych volkswagenu. Vzhledem k tomu, ze stejnou pozici ma skoda a pocina si znacne lepe, tak se koncern snazil seat ozvlastnit podivnych MPV typu altea, leon atd. V soucasne dobe se praktikuje nalepeni agresivniho predku na stavajici koncernovy model. A presne v tomto duchu toledo pokracuje.
Das Auto
| 6. 3. 2012 14:11
Právě. Seat po převzetí techniky VW začal dobře, první Toledo a pak i Ibiza/Cordoba měly úspěch. Jenže Toledo I nahradila Octavia (liftbak s obrovským kufrem na o 2 generace novějším podvozku) a poměrně povedené Toledo II mělo jít sportovní cestou, podobně jako první Leon. Mezitím Škodě rostly prodeje a zaujala pozici levné značky, zatímco emocion cesta se tak úspěšnou neukazovala. A přišel průšvih v podobě ohyzdných bachratých mezitřídních podivností. Takže se Seat zas hledá. Ibiza se povedla, Exeo je snaha oslovit konzervativní střední (podobně jako u renaultu samsung namísto vel satis) a tohle Toledo má táhnout prodeje v nižší střední, když Rapid bude spíše doplňkovým modelem pro určeným pro méně náročné trhy.
Mně se tohle Toledo moc líbí. Zvenku konzervativní, interiéru pomůže, že je vychází ze škodováckého pojetí, jinak auto spíš prakticky založené. Bude-li za rozumný peníz s nějakou Copa nebo paprikovou akcí, koupím si ho. Pro mě představuje ideální auto pro rodinu.
Das Auto
| 6. 3. 2012 20:07
Kup si rapida ;-)
Avatar - Choochoo
Das Auto
| 6. 3. 2012 12:42
Tak si tam ten znak nalep a mas to, stejne se to u Skodovkaru lepi na 120 a dalsi vwerky >:D Asi si tam nalepim znak Ferrari. Zadnou dusi to mit nebude, ale pepa s vedlejsi vesnice z toho padne na pr... >:D
Kufr sice hezky, ale doufam ze to nebude salina-tramvajka jako dnesni fabie s kterou to ma sdilet cast podvozku. Vo co delsi, vo to uzsi >:D
Das Auto
| 6. 3. 2012 13:09
No snad z toho zase neudělaj tramvaj jak je poslední dobou u škodovky dobrým zvykem. Spíš by to chtělo obráceně o co širší o to kratší ;-)
Das Auto
| 6. 3. 2012 14:07
pokud vim, tak přední náprava má pocházet z novýho Pola (jiná, než Fabka) a zadek z O1, potažmo Roomsteru
Avatar - Hammunasakra
Das Auto
| 6. 3. 2012 15:29
VW se "obecně" u těchto vozů drží "svwého standardu" - menší rozvor a na něm "větší" auto = větší zavazadelník tam "vychází" vpodstatě "automaticky" :-)
Avatar - iudex
Das Auto
| 6. 3. 2012 12:16
Skús zaloviť v minulosti, než začneš plakať nad tým, ako sa koncernová unifikácia rozmáha. Práve prvý Seat Toledo bol technicky veľmi príbuzný s Golfom a bola to snaha Seatu získať "veľké" auto za málo peňazí, postavené na báze existujúceho hatchbacku, bez nákladného vývoja. Jediný prvok originality bola päťdverová karoséria, na rozdiel od príbuzného "Golfu s batohom" - štvordverového Venta.
Avatar - Bubáq
Das Auto
| 6. 3. 2012 12:20
... a tady u tohoto Toleda nemáš ani to! (Právě že více individualizovaná karosérie by byla pro seat potřeba).
Avatar - Choochoo
Das Auto
| 6. 3. 2012 12:53
Presne a porad ne uplne dobre. Ovladani klimy nekde u zeme, kam na to neni videt, nahore ventilacni otvory zbytecne veliky. takova zastarala klasika. Nad ruckou loketka, ktera dost kamosovi na OI vadila. To byla vzdycky komedie v kopci na krizovatce. Jedno tesneni ve dverich a ten nechutnej sporakovej kolik na svetla co trci na prvni fotce uz nebudu ani zminovat. Auto za 250, nic proc by stala se na to nekam chodit koukat :no:
Das Auto
| 7. 3. 2012 00:23
Očividně Seat dostává solidní základ, o který se bude moci prodejně opřít. Otázka je, co přijde dál. Jestli se u Audi vzchopí a začnou Seat budovat, nebo jestli to přenechají VW a bude se hlavně rebrandovat. Popřípadě nějaká třetí možnost.
Avatar - Well-being
No, co se dá dělat ...
| 6. 3. 2012 12:08
škodovka stále nebude mít hečbek v nižší střední ... :no:
No, co se dá dělat ...
| 6. 3. 2012 12:38
[odkaz]
Avatar - KANKUNEN
No, co se dá dělat ...
| 6. 3. 2012 12:51
Já právě tento Octavia HB prodávám z rodinných důvodů, ale až první den následujícího měsíce. Bez ztočených km a se serviskou.
No, co se dá dělat ...
| 6. 3. 2012 18:11
Ale bude ;-) Snad už příští rok. Viz vyjádření Dr.Scholze (idnes.cz) a můj příspěvek dole (18:08). Nebude to čistý hatchback, ale spíš Sportback. Je nač se těšit.
No, co se dá dělat ...
| 7. 3. 2012 20:23
Pokud nebude další karosářskou variantou ,,Rapidu" kombi (což už prozradil někdo z představenstva Škody) tak se mi jako další verze nejpravděpodobněji jeví varianta hatchback kterou již představila studií Vision D. Pokud to tak opravdu je, tak máme na světě i nový Seat Leon.
No já nevím...
| 6. 3. 2012 13:05
... připadá mi to jako vůz z roku 1998... ale třeba bude v reále lepšejší...
Ten dyzajn--to je jak
| 6. 3. 2012 13:05
návrat do budoucnosti >:D , když to porovnám třeba s KIA/Hyundai, tak to je UBOHOST erst klasse. Ale pytel brambor se do kufru jistě vejde :-! , takže vlastně paráda!
Zvenku
| 6. 3. 2012 14:14
vypadá fajn, i když pořád trochu úzce, vevnitř to smrdí lácí, ale za čtvrt míle se nedá nic jinýho čekat, zvlášť když se podíváme, co je schopno vypustit BMW za poněkud jiný peníze ;-\
Avatar - Hombre_71
Jedné věci opravdu nerozumím...
| 6. 3. 2012 16:13
...pokud je tohle auto v podstatě Škoda, proč si sakra nechali ukrást světovou premiéru ?! 8-s Na druhou stranu, pokud je to v podstatě Škodovka a bude se dokonce vyrábět v Boleslavi, tak jako Seat se díky jejích prodejním akcím bude dát koupit za mnohem zajímavější peníze než "originál". Čili chytrý a poučený zákazník na tom vydělá.
Jedné věci opravdu nerozumím...
| 6. 3. 2012 16:32
Poněvač koncern tak určil. Podle mě si budou dělit trhy. Toledo budou tlačit na "vyspělejší trhy", Rapid na východ (včetně číny), kde je škodovka silná a má servisní síť. Ženevu sleduje více západní Evropa, Rapida si nechají do Brna nebo Moskvy v létě.
Jedné věci opravdu nerozumím...
| 6. 3. 2012 17:31
No a hádejte kdo bude úspěšnější a bude koncernu vydělávat? Na 100% Rapid, tj měli ho představit jako první ;-)
Jedné věci opravdu nerozumím...
| 6. 3. 2012 20:35
Vydělávat budou prakticky stejně. Budou se dělat na stejné lince. Jestli se prodá auto s maskou takovou nebo takovou bude úplně jedno.
Jedné věci opravdu nerozumím...
| 7. 3. 2012 17:15
ericn má pravdu, více pujde na dračku škoda.
Jedné věci opravdu nerozumím...
| 6. 3. 2012 18:06
Vždyť Mission L se ukázal už ve Frankfurtu 2011. A co je jiného Mission L než téměř sériový Rapid ? ;-) Měl k sériové podobě stejně tak blízko jako Toledo Concept, který stojí na velkých kolech (v sérii tak velká nebudou), má kůží obšitou přístrojovku (nebude) atd.
Toto auto opravdu vyvíjela škodovka, SEAT z něj vychází.
Jedné věci opravdu nerozumím...
| 6. 3. 2012 20:16
To, co vetsinu lidi zmatlo je nazev. Toledo je vnimano jako seriovy model proto, ze ma, narozdil od skodovky, jejiz "MissionL" ji radi k pouhym konceptum, seriove jmeno. Tim padem vsichni to sluvko concept, ktere prozmenu skoda nema, prehlednou. Stejne jako totozny tvar karoserie, az na predek a zadek teda. V Zeneve kazdopadne chybi finalni seriovy rapid s normalnim interierem, koly atd. Tim by ale zase vynikl fakt, ze je toledo vlastne skodovka, takze udelali dobre.
Jedné věci opravdu nerozumím...
| 6. 3. 2012 20:46
Souhlas, s těmi jmény se to moc nepovedlo. Spousta lidí v tom teď má chaos. Někteří si snad i myslí, že to auto vyvinul SEAT a ne naopak ... 8-s

Škodovka později dokonce uvede na trh ještě jinou karosářskou verzi, kterou však SEAT nedostane.

Je pravda, že Toledo Concept má k serii přece jen o něco blíže než Mission L (např. kliky dveří, vnitřky světel, materiály v interieru, skleněná střecha), nicméně to pořád není sériové provedení.

Původně měl stát RAPID už v Ženevě. Nechápu, co vedlo koncernové vedení k posunutí premiéry sériovky až na září 2012.

Mohlo to být proto, aby si pro Škodu důležitý model - CITIGO 5D - užil také autosalonovou pozornost a nebyl zastíněn. Je také pravda, že jakmile půjde do prodeje RAPID, skončí výroba Octavie TOUR. Ta se momentálně prodává poměrně dobře, takže v podstatě není kam spěchat s nástupcem. Kdo ví ;-)

Každopádně věřím, že se sériovka bude líbit a i slušně prodávat (už se těším až mi bude parkovat pod okny). Osobně nemám problém s tím, že na základě RAPIDu bude stát i TOLEDO. Souhlasím s tím, co uvedl Scholz - diferenciace obou aut se povedla (na první pohled je člověk od sebe pozná - tedy alespoň z předního a zadního pohledu). V konečném důsledku je to také dobře pro zaměstnanost - TOLEDO se bude vyrábět na jedné lince s RAPIDem a to v Mladé Boleslavi.
Kombi?
| 6. 3. 2012 16:45
Bude i kombík?
Kombi?
| 6. 3. 2012 18:08
Nebude. Ale jak se dnes vyjádřil Scholz v Ženevě, můžeme se těšit na nějakou emocionálnější variantu ;-) (idnes.cz) Tipuji to na vůz stylu Audi A3 Sportback, tzn. ani combi, ani hatchback.
Kombi?
| 6. 3. 2012 20:46
To je z praktického pohledu téměř liftback. Asi bude záležet na místním vkusu zákazníků, co kde lépe půjde na prodej.
Kombi by příliš lezlo do zelí Octavii, na druhou stranu toto bude tlačit na delší Fabii. Ta už tak je v divné pozici po náběhu Citigo. Možná bude příští Fabka něco ve formátu Vengy (takové Polo Plus) a bez kombíku.
Kombi?
| 6. 3. 2012 20:54
Neřekl bych, že je to liftback. Pod liftbackem si představuju současnou Octavii. Z bočního pohledu je jasný rozdíl:

Octavia Liftback (stejný typ karoserie, jako bude mít výchozí verze RAPIDu)
[odkaz]

A3 Sportback (potenciální další karosářská verze RAPIDu)
[odkaz]

Sportback má delší zadní převis než třeba Golf, ale kratší než Octavia Combi. Když se k tomu přidá troška emocí, může z toho vzniknout celkem pěkné vozítko ;-)
VW lowend
| 6. 3. 2012 19:50
Ať se na mně nikdo nezlobí - tomuhle Seatu kouká sláma ze sedaček, palubovky a snad i zpod blatníků.
Nejsem fanoušek koncernových vozů ale pevně věřím, že tak hluboko nové škodovácké modely neklesnou.
VW lowend
| 6. 3. 2012 21:11
Název A-Entry mluví za vše : pro koncern jsou RAPID i TOLEDO modely, které stojí na spodním okraji třídy A (Octavia/Golf/A3/Leon).

Tyto nové modely (RAPID/TOLEDO) budou určeny mladým rodinám, které samozřejmě hned na začátku nemají dostatek financí (splácí např. hypotéky, úvěry na bydlení), aby si koupily onu třídu A. Přitom chtějí velké a cenově dostupné NOVÉ auto (ne Passata s 200tis.km z bazaru). Myslím, že to RAPID i TOLEDO splní beze zbytku. Navíc oba přidají funkčnost, moderní motory TSI/TDI CR a elegantní a dá se říct i nadčasový design. Osobně jsem zvědav, kolika lidem se budou za takové tři roky ještě líbit aktuální modely např. Hyundai apod. - podle mě se dost rychle okoukají.

Pro náročnější zákazníky nabídne v budoucnu Škoda i SEAT nástupce současných modelů OCTAVIA a LEON. Ty samozřejmě v příští generaci zcela zřejmě o dost narostou a nabídnou i náročnější techniku na základě nové koncernové platformy MQB A. Těm už snad sláma odnikud koukat nebude ...
VW lowend
| 6. 3. 2012 21:46
Na jaké platformě je vlastně to RAPEDO?
VW lowend
| 6. 3. 2012 21:53
Vpředu PQ25 (Polo), vzadu PQ34 Lang (Octavia I) = osvědčené koncernové komponenty.
Střední podlaha nová. Nastavení podvozku nové. Všechny bezpečnostní prvky nové.

RAPEDO :yes: ;-)
VW lowend
| 6. 3. 2012 22:29
Co je nového na podlaze auta, které se nebude jmenovat Rapid?
VW lowend
| 7. 3. 2012 06:20
Předpokládám, že podlaha je snad nová vždy u nového modelu. Má to snad být POPULAR, tedy společně POPEDO.
VW lowend
| 7. 3. 2012 07:55
Obě dvě varianty jsou stavěné na modulech použitých v Roomsteru. Proto je také shodný rozvor.
VW lowend
| 7. 3. 2012 22:41
tak to bych se modlil i za toho Rapida, kterej mi doteď leze na nervy. Doufejme, že si název Rapid schovaj pro něco emotivnějšího a Popular strčej do krabice spolu se jménem Favorit a zamknou do trezoru na věky věků :no:
Opravdu parádní...
| 7. 3. 2012 19:15
Nemuzu si pomoct, ale opravdu se mi nove Toledo libi... interier bych samo preferoval v tmavych barvach. Ta cervena je super a ta kola (sice nepouzitelna...) jakbysmet :yes:
Kdyz si predstavim Skodlivku a jeji debilni usmev ala Roomster (Indie)... no, Seataci si s tim pohrali a poradili daleko lepe (stejne tak jako CitiGo x Mii).
Opravdu parádní...
| 8. 3. 2012 12:11
naprostý souhlas, Toledo se povedlo :yes:
Opravdu parádní...
| 8. 3. 2012 13:50
Souhlasím, myslím, že vím co bude mé další auto, líbí se mi a myslím, že se bude prodávat..
Avatar - Carlos Santana
Interiér
| 8. 3. 2012 14:53
Zvenku vypadá Toledo opravdu povedeně :yes:
Ale interiér na mě působí z fotek velice "levně", nedokážu si pomoci...
Avatar - switch.man
Interiér
| 12. 3. 2012 11:21
moje řeč.. exterier konzervativni jednoduchy skousnutelny pro kazdeho.. ale interier - to je uz trochu moc. A ten svetly asi_plast od listy dolu.. to je tragedie s ohyzdnou cernou bradavici v podobe zapinani svetel. :no:
JOOO
| 8. 3. 2012 19:10
Žádné potrhlé emoce, žádné halabala prolisy odněkud někam úplně jinam, žádné hraní si na sportovno, ale pořádný kus auta na snad solidních základech. Ke značce Seat mi tento design moc nesedí, ale Toledo se mi moc líbí a už se těším na Rapida.
JOOO
| 8. 3. 2012 23:49
Poriadny kus auta? Kde?
TFI?
| 8. 3. 2012 21:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Auto emoción... ???
| 8. 3. 2012 23:46
Ďalší VW-produkt bez štipky fantázie, zaujímavosti alebo čohokoľvek, čo už tu ešte nebolo. Nič, na čom by oko rado spočinuli, nič, čo by zaujalo, čo by stálo za zmienku alebo za pochvalu. Dokonalá bezpohlavná šeď a nuda...
:no:
Ne, ENJOYNEERING
| 9. 3. 2012 09:17
Nevíš , že SEAT už není Auto Emoción ? ;-)
Ne, ENJOYNEERING
| 10. 3. 2012 20:04
A čo teda je? Teda ak niečo?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku