Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Ženeva

Autosalon Ženeva

První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.

Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.

Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.

Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Autosalon Ženeva 2020

Autosalon Ženeva 2019

 

Autosalon Ženeva 2018Autosalon Ženeva 2017
Autosalon Ženeva 2016Autosalon Ženeva 2015
Zpět na článek

Ženeva živě: Dacia Lodgy na vlastní oči (autosalonové video)

28 komentářů

wolff
Jéžiši.... tohle fakt nééééé, to už je moc.
Avatar - Renton
Renton
Normalne MPVcka su pre ludi, co chcu skoncit so zivotom a myslia si, ze ich uz nic pekne necaka (Clarkson). Pre koho je tato Dacia?
Avatar - Aladeen
Aladeen
Najkrajšie na tomto aute je asi interiér , ten sa podobá na luxusnejšie značky 😉 Ale to čo je vonku... V predu ako hladná kosatka a v zadu ako zadnica učiteľky Slovenčiny resp. Češtiny :-! dizajnér bol asi v mierne podnapitom stave keď to kreslil :no: :no: :no: :no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
toto auto ludi presvedci praktickostou a jednoduchostou, nelaka na dizajn ale na uzitkovu hodnotu :yes: a ta je v mnohych pripadoch nastastie dolezitejsia ako pekny zovnajsok 😉

nejakemu podnikatelovi alebo mladej rodine s detmi je dizajn u p.dele, potrebuju prakticke velke lacne slusne auto a dacia im ho ponukne :yes:
Avatar - woody-alien
woody-alien
Náhodou my jsme měli na základce hezkou učitelku češtiny a to včetně pozadí... >😁 Ale je fakt, že i můj bratr,majitel Loganu, který v současnosti zvažuje nákup buď MCV nebo Dusteru a ještě čekal, jak to bude s Lodgy, tak tento výtvor označil za obludu. 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a nejake slusne kolesa s diskami a lepsiu vybavu nie zakladnu a auticko to moze byt velmi sikovne :yes: a dovolim si povedat aj pekne :yes😒br />
tie smiesne fotky z autosalonu v tej smiesnej farbe nevypovedaju nic, chce to nazivo vyskusat a hodit tam nejaky sikovny motor a peknu farbu a dobre kolesa a potom vyniest zavery.

Mne sa nahodou pozdava, o uspesnosti niet pochyb, duster v podstate tiez nie je ziadna bomba a predava sa super a aj sandero, toto MPV je pre ludi ktori auto potrebuju na prevoz a prakticky ho vyuziju nie pre ludi ktori sa empeveckom ukazuju ze na neho maju. Navyse aj rozne firmy a taxiky a kdejake donaskove sluzby si isto lodgyho oblubia :yes😒br />
ludia si h onebudu kupovat kvoli dizajnu a machrovnaiu ale kvoli tomuto😒br />
[odkaz]

a prave ten priestor si zamiluju :yes:
ericn
Hele myslím, že ani barva ani vetší kola tomuhle autu moc nepomůžou ;-\ je to masa plechu a plastu celkem bez nápadu, malá vnitřní šířka a vzadu místo 3 sedaček lavice, kam dáš 2 sedačky a končíš. Dacie, čekal jsem víc :no:
Avatar - J_Design
J_Design
Taky bych od Dacie čekal větší vnitřní variabilitu... ty lavičky mě překvapují. Na druhou stranu je to mnohem lacinější na výrobu. Jako uživatel Espace můžu říct že stejně té variability nevyužívám a buď jezdím bez sedaček nebo 2 + 2... Jinak po designové stránce určitě neurazí a neřekl bych že je to auto ošklivé. Naopak si na nic nehraje a dělá na mě dobrý dojem... přesně takový jek by mělo: "Nejlevnější MPV."
ericn
No titul nejlevnější MPV mu asi nikdo nevezme, ale mohli si dát trochu záležet hlavně na zadná části auta, působí to dost humpolácky ;-\ Lavice je jasný důkaz lacinosti auta, nicméně mohla být alespoň o 5-10cm širší, aby tam mohli větší rodiny dát 3 sedačky do 146cm se prostě nevejdou... Souhlasím s tím, že tohle auto si na nic nehraje 😉
hipisko
jakze nevojdu, ked vosli do loganu, tak vojdu aj sem
hipisko
nesuhlasim. uz do loganu si dal tri sedacky takze u tohoto auta nebude problem s troma sedackami.
Ako taxik nie je lepsie auto. Dokonca by som toto radsej kupil ako nejake berlingo do firmy.
Jediny preslap u tohoto auta vidim male kolesa, proste dali prednost ucelu(velky kufor, nizke naklady) na ukor komfortu prejazdu nerovnosti a drzania v zatackach, naopak bude lepsie zrychlenie. Este jedna vec ma zaujima, ma dacia konecne 6kvalt? Toto je to, co napr dusteru chyba(duster ma kvazi 6 kvalt, kedy je kratka jednotka nepouzitelna na relanej ceste a zvysok je normalna 5st prevodovka).
ericn
Celkem jednoduše, průměrná sedačka má cca 50cm šířku = 3x50 neni 146cm, takže to neklapne, popřípadě to bude tak natěsno, že to bude hodně obtížný. Hlavně nemá 3 samostatné sedačky, to mi na tom vadí nejvíc, btw Logan má pouze 144cm, tj dát tam 3 sedačky musí být porod. Já mám v autě vzadu šířku 153 (P500😄 a taky to neni žádný med. Tj 7 resp. 9cm je určitě na vnitřní šířce dost znát :no:
nick.name
zase další rumunský strašák - to se bude panečku prodávat! nejspíš se stane i autem roku!
:marTy
😉
Avatar - Bubáq
Bubáq
Myslím, že Dacia opravdu nepředvedla žádný výkon hodný uznání. Možná ale, že sílící imigrace do Evropy (západní!) vytváří vhodnou klientelu, která fakt nebude hledět na to, co za svoje peníze kupuje; hlavně že to jede a za ne moc peněz. Navíc se jedná nejspíše o model, který se bude vyrábět i v Maroku, Egyptě a kdoví, kde ještě Renault buduje továrny pro výrobu těchto Dacií.
Už mockrát jsem se přesvědčil, že design exteriéru auta je opravdu neuvěřitelně subjektivní záležitost, t.j. mnohokrát se líbí i úplný "hnus". Takže tam nemá cenu mířit s úvahami o potenciálním úspěchu modelu.
Zde u Lodgy ale vidím (na fotkách), že je mimořádně odfláknutý i design interiéru- a to je na pováženou. Korejci jdou přesně opačným směrem, a jistě vědí, proč. Vylepšují použité materiály, technická řešení a dbají na to, aby budovali image kvality. A daří se jim obdivuhodně. Nechápu, proč se Dacia vydala (pro Evropu) směrem hodně zpět.
Proto bych uvítal, kdyby stručné dojmy z nového auta byly doplněny o oficiální vyjádření automobilky k novince. Třeba se tam vyskytují nějaké formulace, které by tuhle "záhadnou" strategii vysvětlily...
Petto
prave ze klientela hladi na to co kupuje, preto sa dacia predava. tu vetu by som skor pouzil na niekoho kto si kupi octaviu tour - ono to nejede a je to za moc penez
Avatar - Dave 11
Dave 11
Mimořádně šeredné auto srovnatelné snad jedině se Ssang Yongem Rodius... :no: :no: >😒]
hipisko
tak to si este nevidel ssangyong kyron, to je taky grc, ze musim urobit vzdy opatrenia, aby mi zmizol z oci(predbehnut, ci spomalit), aby som nemal pokazenu chvilu. To auto je urazka dizajnu, geneticky odpad automobiloveho priemyslu.

[odkaz]

ak ti pripada byt skaredy na fotke, tak ver, ze nazivo je to ovela ovela horsie.
tato dacia je dizajnovy skvost.
miro 49
Nemůžeme předem posuzovat,jak uspěje tohle auto.Pamatuji jiné zcela nemožné auto,nepohodlné ,malé,,pomalé,celkem ošklivé zvenčí a ještě více uvnitř,motor smradlavý dvoutakt a přeci na ně jejich majitelé nedali dopustit,protože jejich trabant kombi dovezl na chatu rodinu,stavební materiál,nářadí,pomocníky,projel i nemožnými cestami,byl jednoduchý-generálka motoru za 2 hodiny výměnným způsobem.
Dnes rodina se 2 malými dětmi,která více cestuje s další výbavou-tříkolka,kola ,lyže,boby která potřebuje někdy odvézt další osoby např rodiče a nemůže si dovolit drahé auto asi Dacii zvolí.
Avatar - KubikCv
KubikCv
Dneska už není na trhu něco tak levného a spolehlivého.Bylo to moje první auto a najezdil jsem s ním porci km jako s běžnou služebkou.Stylem sednu nastartuju jedu...olej,filtry,rozvody,fridex...nic.… větší dělník té doby byl Wartburg tourist.Karoserie na rámu snesla snad jakoukoliv zátěž.

Bohužel ani Dacie už se neobejde bez "kurvítek"... ESP,tempomat..velká navi atd.Vypadá to,jako by si rumuni chtěli hrát na něco víc...
Design je velké překvapení...Logan MCV je design ryze účelový (levné formy),ale v celku vypadá opravdu pěkně.Lodgy má vysoký ponton...malá kola..divnou příď. Ale kdo ví...jestli cena zvítězí nad odporem.
Avatar - Well-being
Well-being
sedmimístné auto za 250 tis. Kč. Proč řešit takové nepodstatné věci jako je vzhled exterieru či interieru ... 😉
Avatar - Choochoo
Choochoo
Osobne mi to taky neprijde hrozny. Zvenku je videt vliv Renaultu. Tady jde hlavne o tlak na cenu/uzitnou hodnotu a to si myslim ze splni velmi dobre. Nove Toledo mi neprijde o nic lepsi, na me teda taky pusobi hodne lacine. Tak nekde mezi Lodgy a novou I30, Ceedem.
Lio
Co tu trepete o dizajne? velke mpv za 9.990 ??? koho zaujima dizajn? fetujete? Ved toto je cisto funkcne auto, pre nemajetnu rodinu, alebo pre firmu na vozenie zamestnancov do prace. Naco su takymto skupinam auta so super dizajnom ale za cenu ktoru si nemozu dovolit???
TommII
Dlouho jsem přemýšlel, jestli Dacia vyrobí ještě někdy něco hnusnějšího než Duster a povedlo se! Tohle předčilo veškerá očekávání... Řeči o tom, že design není důležitý jsou k smíchu. Vždyť právě Dacia dokázala udělat levné auto i docela snesitelným v podobě Sandera. Všechno levné nemusí být nutně hnusné... Ale interiér na Dacii dobrý!
Lio
sused ma Dustera v ciernej s peknymi diskami a ked stoji v rade SUV-ciek tazko spoznas ze je to SUV inej kategorie ako ostatne. Myslim ze ked dobre zladis farbu a disky, tak to moze byt celkom pekne SUV.
zino
To prečo toto? [odkaz] >😁
Avatar - Stefič
Stefič
abys viděl, že ananas tam prostě nenarveš 😄
megacruiser
Třeba Logan MPV byl dobrý auto ale Lodgy, to už je neuvěřitelný skok. Dokonce má ovladače všech oken na dveřích řidiče. To neumí ani superauto Škoda ShittyGo - tam zcela nepochopitelně nelze ovládat okno spolujezdce od řidiče... A teď vykládejte o šetření za každou cenu.
Pro někoho, kdo potřebuje vozit 5 a více lidí, nebo často vozí hodně věcí a nemá peněz na rozhazování je Lodgy jasná volba. Jen hlupák by koupil 7 místnou ojetinu stočenou o statisíce kilometrů, pokud bude nová Lodgy do 250 tisíc. Zbývá si jen přát, aby se Renaultu dařilo udržet kvalitu.