Třeba Logan MPV byl dobrý auto ale Lodgy, to už je neuvěřitelný skok. Dokonce má ovladače všech oken na dveřích řidiče. To neumí ani superauto Škoda ShittyGo - tam zcela nepochopitelně nelze ovládat okno spolujezdce od řidiče... A teď vykládejte o šetření za každou cenu.
Pro někoho, kdo potřebuje vozit 5 a více lidí, nebo často vozí hodně věcí a nemá peněz na rozhazování je Lodgy jasná volba. Jen hlupák by koupil 7 místnou ojetinu stočenou o statisíce kilometrů, pokud bude nová Lodgy do 250 tisíc. Zbývá si jen přát, aby se Renaultu dařilo udržet kvalitu.
tak to si este nevidel ssangyong kyron, to je taky grc, ze musim urobit vzdy opatrenia, aby mi zmizol z oci(predbehnut, ci spomalit), aby som nemal pokazenu chvilu. To auto je urazka dizajnu, geneticky odpad automobiloveho priemyslu.
[odkaz]
ak ti pripada byt skaredy na fotke, tak ver, ze nazivo je to ovela ovela horsie.
tato dacia je dizajnovy skvost.
Celkem jednoduše, průměrná sedačka má cca 50cm šířku = 3x50 neni 146cm, takže to neklapne, popřípadě to bude tak natěsno, že to bude hodně obtížný. Hlavně nemá 3 samostatné sedačky, to mi na tom vadí nejvíc, btw Logan má pouze 144cm, tj dát tam 3 sedačky musí být porod. Já mám v autě vzadu šířku 153 (P5008) a taky to neni žádný med. Tj 7 resp. 9cm je určitě na vnitřní šířce dost znát :no:
nesuhlasim. uz do loganu si dal tri sedacky takze u tohoto auta nebude problem s troma sedackami.
Ako taxik nie je lepsie auto. Dokonca by som toto radsej kupil ako nejake berlingo do firmy.
Jediny preslap u tohoto auta vidim male kolesa, proste dali prednost ucelu(velky kufor, nizke naklady) na ukor komfortu prejazdu nerovnosti a drzania v zatackach, naopak bude lepsie zrychlenie. Este jedna vec ma zaujima, ma dacia konecne 6kvalt? Toto je to, co napr dusteru chyba(duster ma kvazi 6 kvalt, kedy je kratka jednotka nepouzitelna na relanej ceste a zvysok je normalna 5st prevodovka).
sused ma Dustera v ciernej s peknymi diskami a ked stoji v rade SUV-ciek tazko spoznas ze je to SUV inej kategorie ako ostatne. Myslim ze ked dobre zladis farbu a disky, tak to moze byt celkom pekne SUV.
Osobne mi to taky neprijde hrozny. Zvenku je videt vliv Renaultu. Tady jde hlavne o tlak na cenu/uzitnou hodnotu a to si myslim ze splni velmi dobre. Nove Toledo mi neprijde o nic lepsi, na me teda taky pusobi hodne lacine. Tak nekde mezi Lodgy a novou I30, Ceedem.
Náhodou my jsme měli na základce hezkou učitelku češtiny a to včetně pozadí... >:D Ale je fakt, že i můj bratr,majitel Loganu, který v současnosti zvažuje nákup buď MCV nebo Dusteru a ještě čekal, jak to bude s Lodgy, tak tento výtvor označil za obludu. ;-)
Re: Bude hodně zajímavé sledovat průběžně osud tohoto modelu
prave ze klientela hladi na to co kupuje, preto sa dacia predava. tu vetu by som skor pouzil na niekoho kto si kupi octaviu tour - ono to nejede a je to za moc penez
Dlouho jsem přemýšlel, jestli Dacia vyrobí ještě někdy něco hnusnějšího než Duster a povedlo se! Tohle předčilo veškerá očekávání... Řeči o tom, že design není důležitý jsou k smíchu. Vždyť právě Dacia dokázala udělat levné auto i docela snesitelným v podobě Sandera. Všechno levné nemusí být nutně hnusné... Ale interiér na Dacii dobrý!
Co tu trepete o dizajne? velke mpv za 9.990 ??? koho zaujima dizajn? fetujete? Ved toto je cisto funkcne auto, pre nemajetnu rodinu, alebo pre firmu na vozenie zamestnancov do prace. Naco su takymto skupinam auta so super dizajnom ale za cenu ktoru si nemozu dovolit???
Dneska už není na trhu něco tak levného a spolehlivého.Bylo to moje první auto a najezdil jsem s ním porci km jako s běžnou služebkou.Stylem sednu nastartuju jedu...olej,filtry,rozvody,fridex...nic.… větší dělník té doby byl Wartburg tourist.Karoserie na rámu snesla snad jakoukoliv zátěž.
Bohužel ani Dacie už se neobejde bez "kurvítek"... ESP,tempomat..velká navi atd.Vypadá to,jako by si rumuni chtěli hrát na něco víc...
Design je velké překvapení...Logan MCV je design ryze účelový (levné formy),ale v celku vypadá opravdu pěkně.Lodgy má vysoký ponton...malá kola..divnou příď. Ale kdo ví...jestli cena zvítězí nad odporem.
Nemůžeme předem posuzovat,jak uspěje tohle auto.Pamatuji jiné zcela nemožné auto,nepohodlné ,malé,,pomalé,celkem ošklivé zvenčí a ještě více uvnitř,motor smradlavý dvoutakt a přeci na ně jejich majitelé nedali dopustit,protože jejich trabant kombi dovezl na chatu rodinu,stavební materiál,nářadí,pomocníky,projel i nemožnými cestami,byl jednoduchý-generálka motoru za 2 hodiny výměnným způsobem.
Dnes rodina se 2 malými dětmi,která více cestuje s další výbavou-tříkolka,kola ,lyže,boby která potřebuje někdy odvézt další osoby např rodiče a nemůže si dovolit drahé auto asi Dacii zvolí.
No titul nejlevnější MPV mu asi nikdo nevezme, ale mohli si dát trochu záležet hlavně na zadná části auta, působí to dost humpolácky ;-\ Lavice je jasný důkaz lacinosti auta, nicméně mohla být alespoň o 5-10cm širší, aby tam mohli větší rodiny dát 3 sedačky do 146cm se prostě nevejdou... Souhlasím s tím, že tohle auto si na nic nehraje ;-)
Taky bych od Dacie čekal větší vnitřní variabilitu... ty lavičky mě překvapují. Na druhou stranu je to mnohem lacinější na výrobu. Jako uživatel Espace můžu říct že stejně té variability nevyužívám a buď jezdím bez sedaček nebo 2 + 2... Jinak po designové stránce určitě neurazí a neřekl bych že je to auto ošklivé. Naopak si na nic nehraje a dělá na mě dobrý dojem... přesně takový jek by mělo: "Nejlevnější MPV."
Bude hodně zajímavé sledovat průběžně osud tohoto modelu
Myslím, že Dacia opravdu nepředvedla žádný výkon hodný uznání. Možná ale, že sílící imigrace do Evropy (západní!) vytváří vhodnou klientelu, která fakt nebude hledět na to, co za svoje peníze kupuje; hlavně že to jede a za ne moc peněz. Navíc se jedná nejspíše o model, který se bude vyrábět i v Maroku, Egyptě a kdoví, kde ještě Renault buduje továrny pro výrobu těchto Dacií.
Už mockrát jsem se přesvědčil, že design exteriéru auta je opravdu neuvěřitelně subjektivní záležitost, t.j. mnohokrát se líbí i úplný "hnus". Takže tam nemá cenu mířit s úvahami o potenciálním úspěchu modelu.
Zde u Lodgy ale vidím (na fotkách), že je mimořádně odfláknutý i design interiéru- a to je na pováženou. Korejci jdou přesně opačným směrem, a jistě vědí, proč. Vylepšují použité materiály, technická řešení a dbají na to, aby budovali image kvality. A daří se jim obdivuhodně. Nechápu, proč se Dacia vydala (pro Evropu) směrem hodně zpět.
Proto bych uvítal, kdyby stručné dojmy z nového auta byly doplněny o oficiální vyjádření automobilky k novince. Třeba se tam vyskytují nějaké formulace, které by tuhle "záhadnou" strategii vysvětlily...
Hele myslím, že ani barva ani vetší kola tomuhle autu moc nepomůžou ;-\ je to masa plechu a plastu celkem bez nápadu, malá vnitřní šířka a vzadu místo 3 sedaček lavice, kam dáš 2 sedačky a končíš. Dacie, čekal jsem víc :no:
toto auto ludi presvedci praktickostou a jednoduchostou, nelaka na dizajn ale na uzitkovu hodnotu :yes: a ta je v mnohych pripadoch nastastie dolezitejsia ako pekny zovnajsok ;-)
nejakemu podnikatelovi alebo mladej rodine s detmi je dizajn u p.dele, potrebuju prakticke velke lacne slusne auto a dacia im ho ponukne :yes:
a nejake slusne kolesa s diskami a lepsiu vybavu nie zakladnu a auticko to moze byt velmi sikovne :yes: a dovolim si povedat aj pekne :yes:
tie smiesne fotky z autosalonu v tej smiesnej farbe nevypovedaju nic, chce to nazivo vyskusat a hodit tam nejaky sikovny motor a peknu farbu a dobre kolesa a potom vyniest zavery.
Mne sa nahodou pozdava, o uspesnosti niet pochyb, duster v podstate tiez nie je ziadna bomba a predava sa super a aj sandero, toto MPV je pre ludi ktori auto potrebuju na prevoz a prakticky ho vyuziju nie pre ludi ktori sa empeveckom ukazuju ze na neho maju. Navyse aj rozne firmy a taxiky a kdejake donaskove sluzby si isto lodgyho oblubia :yes:
ludia si h onebudu kupovat kvoli dizajnu a machrovnaiu ale kvoli tomuto:
Najkrajšie na tomto aute je asi interiér , ten sa podobá na luxusnejšie značky ;-) Ale to čo je vonku... V predu ako hladná kosatka a v zadu ako zadnica učiteľky Slovenčiny resp. Češtiny :-! dizajnér bol asi v mierne podnapitom stave keď to kreslil :no::no::no::no: