Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Ženeva

Autosalon Ženeva

První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.

Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.

Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.

Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Autosalon Ženeva 2020

Autosalon Ženeva 2019

 

Autosalon Ženeva 2018Autosalon Ženeva 2017
Autosalon Ženeva 2016Autosalon Ženeva 2015
Zpět na článek

Ženeva živě: Volvo V40 už není kombi

21 komentářů

Avatar - eLzyx
eLzyx
je pro Evropu potvrzený benzinový přeplňovaný pětiválec? Nebo stále hovoří jen o T5, aniž by se vědělo, zda jde o pětiválec či čtyřválec (jako v nové S/V60) ...
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Nyní je to pětiválec 2,5 litru a T4 může být i pětiválec 2,0 litru i čtyřválec 1,6 litru (oba 132 kW).
Zdravím z Ženevy
LV
Avatar - eLzyx
eLzyx
Díky za briskní odpověď :yes:
MariAchi
A co ma pod kapotou ten kousek na fotkach?

Je tam na zadi 2,4 (nebo S4) ?

Dekuji...
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Je to D4 (2,0 l 130 kW)
[odkaz]
MariAchi
OK, zajdu si k ocnimu 😄

Dekuji 😄
Nicco
Z tejto fotky je jasne, na koho mieria😒br /> [odkaz]
MariAchi
...myslis Maserati? >😁
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
RS
Těžký úder do konkurenčních řad. :yes: Chce to ještě vidět živě, ale jinak je to aspirant na nejhezčí hatchback ve své třídě.

1er, A3, Giulietta i nápadně podobné Áčko může tiše závidět

Obecně Volvo zcela pochválit nemohu ale za V40 a V60 :yes:
Avatar - kari.laz
kari.laz
Volvo u mě kleslo s tím cirkusáckým přístrojovým štítem. Nic tak ošklivého jsem dlouho neviděl a s překombinovanou zádí a aplikací vlnek se zařadilo do módy vedle FF, i30 a pod. Proč nemohli zůstat u krásných tvarů XC90 a XC70.

XC70 XC90 :yes:
nové V40 :no: :no: :no:
RS
Toho štítu jsem si ani nevšiml... interiér je možná slabší stránkou, hlavně dle této fotky plné prázdných ploch [odkaz] ale věřím, že realita bude lepší.

Narozdíl od uvedených vlnobijců to Volvo dokázalo zpracovat elegantně. Nemám k zadním křivkám výhrad. :yes:
Avatar - kari.laz
kari.laz
S křivkami si rozhodně poradili o mnoho lépe, než mistři pokřivení korejci.
Ale už to není to Volvo, co to bývalo. Vždycky bylo seversky chladné, bez zbytečných ozdob, funkční dessign, jednoduchost ukrývající eleganci. Ani jednu z těchto vlastností V40 nemá. Zařazuje se do davu "módně zvlněných" aut, kterých je čím dál tím více.

A tohle je jak pěst na oko

[odkaz]
ericn
Naprostý souhlas, tohle už není Volvo, ale pokus o vlnobití - asi modní trend. Začalo to s ještě děsnějším S60/V60 a pokračuje tímhle hatchkombi V40. Předchozí designový styl byl lepší - XC70 je pořád paráda :yes😒br />
BTW nové MB třídy A se s premiovým hatchem vypořádalo mnohem lépe 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Myslím že vím jak to myslíš. A nezbývá mi než souhlasit.

Dříve bylo Volvo chladné, funkční, nestárnoucí, svojské.
Dnešní Volvo staví na kombinovaném, možná až překombinovaném, zdobném designu. Jednoduchá nevtíravá elegance a nadčasovost naprosto fuč. Místo toho prvoplánovitá líbívost...

Za mě třeba nemohu napsat, že by se mi V40 nelíbila. Jenže jakožto bylo Volvo v mém hledáčku, tak tohle už nějak přestává být tím Volvem, za kterým bych šel. Stejně tak ten přechod od kombíku ke stylovému hatchi. Je fajn mít stylový hatchback, jenže spousty zákazníků by chtělo kombi. Tímto modelem podle mě říká stávajícím majitelům V40 - běžte ke konkurenci. A nevím nevím, jestli na tohle chytnou tolik nových rybek...

No a jinak se taky připojuji - předchozí XC70 a XC90 byla óda na švédský design. Nikdy jsem nic hezčího neviděl :yes: :yes: :yes:
RS
Vzhledem k velikosti, nebo spíše malosti V60ky je V40 jen jiná karosářská varianta stejného auta 😉 Opticky rozhodně.
Dřívě to měli očíslované jak u Audi. Střední třída 4, Vyšší 6, Nejvyšší 8... později nižší střední A3 vs. V30. Teď už nepasuje nic k ničemu.

"Módní" zmuchlaniny nemůžu odsouhlasit. Divočejší (ale velmi pěkné) jsou jen zadní partie, jinak dveře zůstávají dveřmi a nikde se netvoří prolisy horské dráhy. Toho se držel i Benz-A
:yes:
Switch007
Když se to přepne do standardu, tedy "analogového" rychloměru, tak není tak strašný: [odkaz] 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Zvenčí velmi slušné, ale interiér mi připomíná styl Citroenu či Hondy. Minimalistické přístroje, velké plastové plochy, vyloženě lacině působící kovové rámečky - to může hodně lidí s prémiovými nároky odradit.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ham.
Ham.
vypadá hodně lacině.
[odkaz]
Switch007
To je tím, že je to osvícený bleskem. Když takhle vyfotíte Audi, bude taky vypadat lacině 😄