Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva živě: Volvo V40 už není kombi

Další ostré Volvo se jmenuje V40. Je prvním zástupcem nové generace kompaktních Volv.
Zpět na článek
7. 3. 2012 14:46
7. 3. 2012 14:59
7. 3. 2012 15:25
7. 3. 2012 15:50
7. 3. 2012 15:28
7. 3. 2012 15:28
7. 3. 2012 19:08
7. 3. 2012 16:22
7. 3. 2012 17:04
7. 3. 2012 22:57
8. 3. 2012 11:48
Avatar - eLzyx
7. 3. 2012 14:46
T5
je pro Evropu potvrzený benzinový přeplňovaný pětiválec? Nebo stále hovoří jen o T5, aniž by se vědělo, zda jde o pětiválec či čtyřválec (jako v nové S/V60) ...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: T5
Nyní je to pětiválec 2,5 litru a T4 může být i pětiválec 2,0 litru i čtyřválec 1,6 litru (oba 132 kW).
Zdravím z Ženevy
LV
Avatar - eLzyx
7. 3. 2012 14:59
Re: T5
Díky za briskní odpověď :yes:
7. 3. 2012 15:25
Re: T5
A co ma pod kapotou ten kousek na fotkach?

Je tam na zadi 2,4 (nebo S4) ?

Dekuji...
7. 3. 2012 15:50
Re: T5
OK, zajdu si k ocnimu :-)

Dekuji :-)
7. 3. 2012 15:28
Julinka
Z tejto fotky je jasne, na koho mieria:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
7. 3. 2012 15:28
Re: Julinka
...myslis Maserati? >:D
7. 3. 2012 19:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 3. 2012 16:22
V první linii
Těžký úder do konkurenčních řad. :yes: Chce to ještě vidět živě, ale jinak je to aspirant na nejhezčí hatchback ve své třídě.

1er, A3, Giulietta i nápadně podobné Áčko může tiše závidět

Obecně Volvo zcela pochválit nemohu ale za V40 a V60 :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - kari.laz
7. 3. 2012 16:48
Re: V první linii
Volvo u mě kleslo s tím cirkusáckým přístrojovým štítem. Nic tak ošklivého jsem dlouho neviděl a s překombinovanou zádí a aplikací vlnek se zařadilo do módy vedle FF, i30 a pod. Proč nemohli zůstat u krásných tvarů XC90 a XC70.

XC70 XC90 :yes:
nové V40 :no: :no: :no:
7. 3. 2012 17:04
Re: V první linii
Toho štítu jsem si ani nevšiml... interiér je možná slabší stránkou, hlavně dle této fotky plné prázdných ploch [odkaz] ale věřím, že realita bude lepší.

Narozdíl od uvedených vlnobijců to Volvo dokázalo zpracovat elegantně. Nemám k zadním křivkám výhrad. :yes:
Avatar - kari.laz
7. 3. 2012 17:23
Re: V první linii
S křivkami si rozhodně poradili o mnoho lépe, než mistři pokřivení korejci.
Ale už to není to Volvo, co to bývalo. Vždycky bylo seversky chladné, bez zbytečných ozdob, funkční dessign, jednoduchost ukrývající eleganci. Ani jednu z těchto vlastností V40 nemá. Zařazuje se do davu "módně zvlněných" aut, kterých je čím dál tím více.

A tohle je jak pěst na oko

[odkaz]
7. 3. 2012 21:13
Re: V první linii
Naprostý souhlas, tohle už není Volvo, ale pokus o vlnobití - asi modní trend. Začalo to s ještě děsnějším S60/V60 a pokračuje tímhle hatchkombi V40. Předchozí designový styl byl lepší - XC70 je pořád paráda :yes:

BTW nové MB třídy A se s premiovým hatchem vypořádalo mnohem lépe ;-)
Avatar - rohYpnol
7. 3. 2012 21:36
Re: V první linii
Myslím že vím jak to myslíš. A nezbývá mi než souhlasit.

Dříve bylo Volvo chladné, funkční, nestárnoucí, svojské.
Dnešní Volvo staví na kombinovaném, možná až překombinovaném, zdobném designu. Jednoduchá nevtíravá elegance a nadčasovost naprosto fuč. Místo toho prvoplánovitá líbívost...

Za mě třeba nemohu napsat, že by se mi V40 nelíbila. Jenže jakožto bylo Volvo v mém hledáčku, tak tohle už nějak přestává být tím Volvem, za kterým bych šel. Stejně tak ten přechod od kombíku ke stylovému hatchi. Je fajn mít stylový hatchback, jenže spousty zákazníků by chtělo kombi. Tímto modelem podle mě říká stávajícím majitelům V40 - běžte ke konkurenci. A nevím nevím, jestli na tohle chytnou tolik nových rybek...

No a jinak se taky připojuji - předchozí XC70 a XC90 byla óda na švédský design. Nikdy jsem nic hezčího neviděl :yes: :yes: :yes:
7. 3. 2012 22:57
Re: V první linii
Vzhledem k velikosti, nebo spíše malosti V60ky je V40 jen jiná karosářská varianta stejného auta ;-) Opticky rozhodně.
Dřívě to měli očíslované jak u Audi. Střední třída 4, Vyšší 6, Nejvyšší 8... později nižší střední A3 vs. V30. Teď už nepasuje nic k ničemu.

"Módní" zmuchlaniny nemůžu odsouhlasit. Divočejší (ale velmi pěkné) jsou jen zadní partie, jinak dveře zůstávají dveřmi a nikde se netvoří prolisy horské dráhy. Toho se držel i Benz-A
:yes:
8. 3. 2012 06:36
Re: V první linii
Když se to přepne do standardu, tedy "analogového" rychloměru, tak není tak strašný: [odkaz] :-)
8. 3. 2012 08:27
Re: V první linii
Zvenčí velmi slušné, ale interiér mi připomíná styl Citroenu či Hondy. Minimalistické přístroje, velké plastové plochy, vyloženě lacině působící kovové rámečky - to může hodně lidí s prémiovými nároky odradit.
7. 3. 2012 19:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
8. 3. 2012 11:48
Interiér
vypadá hodně lacině.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
8. 3. 2012 19:56
Re: Interiér
To je tím, že je to osvícený bleskem. Když takhle vyfotíte Audi, bude taky vypadat lacině :-)