Tentokrát budu za blba já, protože jsem to myslel jinak. Pokusím se vysvětlit, náměstí s natěsno vedle sebe postavenými domy bývají (povětšinou, ovšem nic neplatí absolutně atd. ;-) ) starší a tudíž výrazně vzhlednější než nová moderní náměstí, na kterých daleko spíš najdeš budovy s průchoďákem kolem dokola. Jestliže to u vás musíš vzít kolem domu širokánským okruhem, pak existuje důvodný předpoklad, že je to náměstí vzhledné. Uffff. :-)
Aha, tak tohle zrovna není tento případ, to menší náměstí je tady už hezkých pár století..., samozřejmě, jako většinu náměstí u nás, jej nejvíc (a do značné míry nezvratně) zdevastovali "komanči" během své "zlaté" 40-ti leté éry... :no:8-s
Aha, sorry. Špatně jsem tě četl. Pochopil jsem to tak, že tam ty mezery jsou a to jsem si představil ty novostavby řadových (rozuměj typizovaných) domků s těmi směšnými předzahrádkami, co nám tak rády vyrůstají v okolích měst a pak si představil nějakou jen trochu širší ulici, kterou nějakej stupid na MÚ na popud developera, pojmenoval náměstí xy, protože se to pak líp prodá.
Taky mě napadlo, že ta největší revolučnost tohoto vozu spočívá zejména v tom, že není jen pro dva chlapy i vzadu, ale dokonce i pro tři chlapy "zezadu"... :-O >:-[]
Ale já nikde nepsal nic o výstavbě rodinných domů, jedna strana náměstí je v přece principu také řadová zástavba, kdy na sebe domy navazují, hlavní rozdíl je v tom, že na náměstích se zpravidla bydlí v horních podlažích domů a přízemí je komerčně využíváno jako nebytové prostory, ať už k pronájmu, nebo pro vlastní výdělečnou činnost majitele domu... :-)
Pokud člověk může soudit podle Leafu, tak za ideálních podmínek ujede 270-300 km, možná i o něco víc. Ale za špatných bude třeba počítat s tou stovkou.
Není to první ani poslední věc, u které ČR spí. Alespoň by se páni politici mohli rozhodnout, jestli stanice na výměnu baterií ano nebo ne. Také kvůli tomuhle postoji bude ČR patřit mezi poslední země, do kterých se elektrické modely budou zavádět.
I za půl milionu je to zajímavý počin (byť ne nutně ekonomický). Leaf také bude zlevňovat - někam na úroveň Priusu. Oproti Priusu nabídne zlomkové náklady na kilometr (bráno v energiích) výměnou za menší dojezd. A v některých evropských zemích bude Zoe doslova za hubičku. Známý pořizoval do firmy Leafy a jeden vyšel na cca 16 tisíc € před slevou od dealera (s bonusem bezproblémového parkování). Většina lidí je asi ráda, že takové pobídky v ČR nejsou, ale zájemci o tahle auta zapláčou - v zemi s mnohem vyšším průměrným příjmem ho koupíš za méně než polovinu.
Ano, u nás zatím s nějakýma ekopobídkama počítat nemůžeme, nemluvě o nějakých veřejných dobíjecích stanicích, nebo dokonce stanic na okamžitou výměnu bateriií...
P.S. Taky nikde nepíšu, že tu není co oslavovat... ;-)
Tak to už není tak zajímavý, kdyby to bylo za těch 15 a nedostal bych na to úlevu na dani, tak bych do toho šel, ale za 20 už je to moc. Njn. špatně jsem to pochopil.
No na elektroauto je to dobrá cena zvlášť při francouzské pobídce 5000 EUR, kdy se auto dostává na dohled 10000eur tedy cirka 240 000 Kč a pokud bych si měl za tuto cenu vzit citigo nebo el renaulta du do renaulta.(I když má na kapotě dámské přirození) >:D Lepší ekonomika provozu,lepší výbava, větší auto. Doma připojím k soláru a budu jezdit na sluníčko :-) no a jestli bude zataženo tak na uran, v horším případě na uhlí :-(
PR oddělení slavit nemusí, ZOE je oslavou samo o sobě. Elektrický subkompakt se špičkovou technikou a designem za cenu Clia je nabídka, které bych těžko odolal. Jen u nás zůstane cena na úrovni Clia v základu jen snem. :-(
Mám stejnou výtku, a pokud mohu věřit komentářům k zamaskovaným testovacím vozům, tak se stejné řešení kličky zadních dveří chystá i pro nové Clio. Pitomá móda.
A ty jsi snad někde na náměstí viděl, že by všechny domy na jedné straně náměstí měly mezi sebou mezery a mohls tak chodit kolem každého jednoho z nich dokola? To by pak teprve bylo "krásné" náměstí... ;-)
To přece vůbec nebude problém, pokud se podíváš na ty tvary, tak nejsou nějak vyloženě avantgardní, tuhle masku a světla nebude problém zakomponovat do každé třídy, daleko lépe než to šlo třeba v té současné
Tohle je prozrazená nově připravovaná extrémně ekologická verze Zoe, která se bude jmenovat ObZoe. Pohánět ji budou tyto tlušťošky.
Má to efekt na životní prostředí, kdy energetické zdroje mají dostatečně velké rezervy, nejvíce na na kontitentu severní Ameriky. Předností je téměř neomezený dojezd.
Také nutno zmínit efekt na snížení emisí v letectví, kdy se bude moci zrušit dvojsedadla pro obézní a tím zvýšit kapacity.
Myslelo se i na přínos pro spotřebitele. Jde o první automobil, který bude řidiči platit za jízdu v něm, protože pro pohonné jednotky to bude forma diet. Spolupodílet na financování se mají i zdravotní pojišťovny.
Renault samozřejmě již začal provádět tajná testování a na silnicích se pohybují první "muly", kdy pod jinou karoserii se testuje nová technika: [odkaz]
Však Megane prošel faceliftem tento rok, decentním, ale prošel, těžko bude následovat další. Clio nebude nijak aplikovat novou masku, ale příjde ještě letos komplet nové. Laguna je taky po faceliftu, nová má přijít v roce 2013, takže pravděpodobně už s novou maskou a mohlo by ji dle předzvěsti jménem Zoe slušet.
Latitude těžko nějaký facelift dostane a těžko v novým stylu, když ani současný nemá.
Tak já bych to chtěl vidět aplikovaný hlavně na Altitude, tam už by to byl oříšek. Ona i takto uhlazená Laguna už by mohla být (vzhledově) problematická.Clio i Megane by to ještě unesli (narozdíl od Ady, i když to se uvidí 30.dubna).
Avantgarda je predsa niečo iné. GTI Ti to pod článkom k Mercedesu A vysvetlí...
Za mňa Renault opäť :yes:
Ale jednu výtku by som predsa len mal - skrytá kľučka zadných dverí proste na iné ako športovo ladené auto nepatrí. Mrzí ma, že aj u Renaultu podľahli tejto nepeknej móde.
Nechcete ještě udělat aspoň pár chlebíčků...., tady bude dneska slavit snad celé místní PR oddělení Renaultu, jen u Ady to vypadá na osobní tragédii... >:-[]
Průkopnictví, progresivní charakter, smělý přístup ke kreativitě - skoro to působí jako letmý návrat do doby, kdy byla avantgarda denním chlebem Renaultu.
A vhodný hudební doplněk pozvolného vstřebávání designu, resp. tvarové podstaty? Kupříkladu zde - [odkaz]
Myslím, že väčšina so mnou bude súhlasiť ak poviem, že toto je jeden z najkrajších Reanultov aké kedy automobilka stvorila. Dokonca tam vidím náznaky spolupráce s Nissanom a to je len fajn! Len tak ďalej, držím palce! :yes:
Dámy a páni, sme svedkami automobilovej revolúcie. Mnohí si to ešte neuvedomujú, ale Renault priniesol veľmi moderné plne elektrické auto, ktoré si kúpite do pol milióna korún. Jednoducho prvé cenovo dostupné a prakticky použiteľné mestské auto. To všetko s krásnym dizajnom ktorý by len málokto čakal v sériovej výrobe.
Teraz sa ukazuje kto je tým tvorcom automobilov. BRAVO RENAULT! :yes:
Tak tu máme oficiálně představený už čtvrtý elektromobil této značky! Vše začalo dvoumístným vozíkem do města Twizy, následoval elektrický sedan Fluence Z. E. a dodávka Kangoo Z. E. A nyní Renault představil sériový kompaktní hatchback Zoe. Musím říct, že už jeho koncept se mi velice líbil, sériová verze má pěkný design, jednoduchý a přehledný interiér s dotykovou obrazovkou a pokud bude mít toto auto dojezd až 210 km, tak by mohlo být úspěšné. Přeci jenom vypadá jako pořádné auto na rozdíl od trojice vozidel ION/C-Zero/i-MiEV. Jeho kompaktnost je dobrá, takovýto elektromobil mi dává smysl, na rozdíl od sedanu Fluence Z. E., který mi nepřipadá vhodný do městského provozu, elektromobily se zatím kvůli menší kapacitě jinam než do města nehodí. A cena je taky docela přijatelná, zvláště pro Francouze za 395 tis., pro nás ostatní bez dotace je to už trochu horší, a to za 520 tis. Ale pořád je o 200 tis. levnější než Ion.
Jen tak dál Renault.