Design
bullock
0
Ahá, tak v Postupimi se vaří ten designový Eintopf pro celý koncernový pluk >😁
este si to raz rozmyslite. mozno ide o spionaz VW. ved, aby nasledujuce volvo vyzeralo ako Roomster ci Fabia2...
No,určitě si to díky tvému doporučení rozmyslí..Ingenlath je odborník na slovo vzatý.Pro Volvo bude velkým přínosem. Hlavně už žádné vlny a Korejský oči.. :yes:
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ovšem jeho dítětem je Fabia 1. generace, nikoliv druhé.
Mimochodem není nad to sáhnout k dobovému tisku: [odkaz] a dát si pár věcí dohromady. Je škoda, že nedošlo na vize Ingenlatha ohledně směrování designu škody. Doufejme, že u Volva bude mít volnější ruce a za nějaký čas nás přesvědčí o své invenci a vyzrálosti :yes:
Mimochodem není nad to sáhnout k dobovému tisku: [odkaz] a dát si pár věcí dohromady. Je škoda, že nedošlo na vize Ingenlatha ohledně směrování designu škody. Doufejme, že u Volva bude mít volnější ruce a za nějaký čas nás přesvědčí o své invenci a vyzrálosti :yes:
Moc pěkný odkaz, díky :yes😒br />
Toto je jedna z nejdůležitějších událostí roku a spíš desetiletí. Spojení Volva, které má excentrickou nezávislost jako nezměnitelný filozofický základ, a mimořádně nadaného excentrika Ingenlatha by mělo být ideální manželství. A navíc nad tím bude z nejvyšší designérské židle ve skupině Geely bdít velekněz Horbury. Což kromě velkého nabuzení pro Volvo znamená i upozornění, že Geely myslí svou budoucnost naprosto vážně a že zřejmě začne velmi rychle stoupat mezi lepší značky. Dávám sem pro doplnění ještě jeden loňský rozhovor s Horburym: [odkaz]
Přesně, jak říkáš - škoda, že v rámci Škody/VW Gruppe nebylo nakonec možné člověka Ingenlathova typu opravdu využít.
Toto je jedna z nejdůležitějších událostí roku a spíš desetiletí. Spojení Volva, které má excentrickou nezávislost jako nezměnitelný filozofický základ, a mimořádně nadaného excentrika Ingenlatha by mělo být ideální manželství. A navíc nad tím bude z nejvyšší designérské židle ve skupině Geely bdít velekněz Horbury. Což kromě velkého nabuzení pro Volvo znamená i upozornění, že Geely myslí svou budoucnost naprosto vážně a že zřejmě začne velmi rychle stoupat mezi lepší značky. Dávám sem pro doplnění ještě jeden loňský rozhovor s Horburym: [odkaz]
Přesně, jak říkáš - škoda, že v rámci Škody/VW Gruppe nebylo nakonec možné člověka Ingenlathova typu opravdu využít.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.