Novinky
Scirocco (hlavně pak TDI), CR-Z nebo Veloster jsou sportovní vozy jak stehno. >😁 >😒] Já mám radost z dobrého umístění Z4, MX-5, XK a ani výsledek Lotusů neni úplně špatný.
hele do Šíra se nenavážej! To auto začíná tam, kde většina končí... na 120 koních.... 😉 A ten krouťák, který ti nabídne verze TDi, by odtáhl lokomotivu.... panáčku.... :-! 😄
Sice rocco má i verze, které označit za sportovní je velký rouhání, ale má i motory, které jsou hodně slušný, například rocco R. Spíš než nad roccem by jsem se pozastavil na CR-Z a Velosterem, které kromě toho, že se tak chtějí tvářit mají se sportovním autem společné tolik jako vegan s dvoukilovým steakem.
Ani jedno jsem naptri at mensim vykonem nebo designem. Kolik je tam treba M-kovych BMW?
Za 1. je to předokolka, takže sportovní auto to neni už z principu a za 2. by mě zajímalo, kolik je z těch 26916ks verzí R a kolik TDI...(?) Takže asi tak. :-!
Předokolka není sportovní auto už z principu? Myslíš z tvého principu. Zkus říct redakci Eva, TG, Speedu, AUTOCARU a dalším, jak je možné, že se u nich předokolky dostávají do srovnávacích testů sportovních aut a některé jsou tam dokonce velmi úspěšné i mezi zadokolkama...
Pro Z4 není úspěch, že se konkurence v podobě SLK prodává 2x více. Asi to bude tím, že tam chybí atmosférický motor.
Skoro 16 tisíc prodaných RCZ je v porovnání s ostatními podobně drahými auty pro Peugeot parádní výsledek :yes:
Kampak se poděl Nissan GTR?!
Neříkejte mi že se jich prodalo méně jak 10, když jen tady v čr už se letos prodala ofiko dvě Camara...
A to sme v rámci evropy pidi zemička..
A to sme v rámci evropy pidi zemička..
v první 15tce tři modely (ze třech možných).
911 při tom spíš v prodejích na 2011 kroutila starým modelem a o Boxteru a Caymanu se to dá říct rovněž.
Zřejmě slušný oddíl😊
911 při tom spíš v prodejích na 2011 kroutila starým modelem a o Boxteru a Caymanu se to dá říct rovněž.
Zřejmě slušný oddíl😊
v prvej 5tke a dokonca jeho predaj stale rastie :yes😒br />
bravo pezot :yes😒br />
inak ako vidime trh so sportovymi autami upada a ani sa necudujem, su neprakticke drahe a clovek ak chce sportoovat za volantom velakrat uz ani nemusi siahat po nejakej drahej tradicnej znacke, sportove vyzitie nam dnes poskytne akakolvek bezna znacka staci len silnejsi motor a je to :yes:
bravo pezot :yes😒br />
inak ako vidime trh so sportovymi autami upada a ani sa necudujem, su neprakticke drahe a clovek ak chce sportoovat za volantom velakrat uz ani nemusi siahat po nejakej drahej tradicnej znacke, sportove vyzitie nam dnes poskytne akakolvek bezna znacka staci len silnejsi motor a je to :yes:
Tak já CR-Z po brně potkávám často
Osobně se mi auto líbí hodně, ale zabíjí to výkon 120 koní, to není ani na přesun mezi kavárnami a cena 400 000 za základ, po cca už 3 velké slevě od Hondy je stále mimo mísu...
RCZ je pěkné, ale nevejdu se do něj, takže je pro mě pasé, zlatýmůj boxster proti RXZ >😁
Osobně se mi auto líbí hodně, ale zabíjí to výkon 120 koní, to není ani na přesun mezi kavárnami a cena 400 000 za základ, po cca už 3 velké slevě od Hondy je stále mimo mísu...
RCZ je pěkné, ale nevejdu se do něj, takže je pro mě pasé, zlatýmůj boxster proti RXZ >😁
Přece jej nemusíš mít s 120 koňmi, má i 200 koňový výtečný HTP.
Tak Hondu CR-Z máš jen se 120 koňmi, jiná motorizace není, pouze upravená od Mugenu, tak chbějící koníky doplnila :yes:
RCZ a CR-Z je tak trochu něco jiného 😄
No právě, viz 18:43, viz jeho příspěvek, kde o RCZ píše až v úplném závěru (jednou dokonce s překlepem jako o "RXZ")😒br />
"Tak já CR-Z po brně potkávám často
Osobně se mi auto líbí hodně, ale zabíjí to výkon 120 koní, to není ani na přesun mezi kavárnami a cena 400 000 za základ, po cca už 3 velké slevě od Hondy je stále mimo mísu...
RCZ je pěkné, ale nevejdu se do něj, takže je pro mě pasé, zlatýmůj boxster proti RXZ"
P.S. Byl u mě teď Co-pilot, před chvílí odjel.
Osobně se mi auto líbí hodně, ale zabíjí to výkon 120 koní, to není ani na přesun mezi kavárnami a cena 400 000 za základ, po cca už 3 velké slevě od Hondy je stále mimo mísu...
RCZ je pěkné, ale nevejdu se do něj, takže je pro mě pasé, zlatýmůj boxster proti RXZ"
P.S. Byl u mě teď Co-pilot, před chvílí odjel.
Jasně, trh upadá, jsou nepraktická a proto se ultimativky typu 458 Italia prodalo tolik, kolik se prodalo. Ty koukám bereš jen praktičnost a měřítkem je, jak se ti leze na podsedák.
Zadna statistika sportovnich aut se nekona. Kde je BMW M3, BMW 1er coupe a takto by se dalo napsat vic jak 20 aut ani bych se nezapotil...
Takovato statistika ma velky potencial zaujmout, ale takto nekompletni je snad lepsi ani nic nezverejnit. Nemame totiz ani tuseni kde se spousta aut pohybuje, a to ani radove a to je sakra spatne :no:
Takovato statistika ma velky potencial zaujmout, ale takto nekompletni je snad lepsi ani nic nezverejnit. Nemame totiz ani tuseni kde se spousta aut pohybuje, a to ani radove a to je sakra spatne :no:
458 Italia. Vysvětlím. Vzhledem k ultimativnosti, exkluzivitě značky a ceně je číslo prodeje 458 obrovský úspěch. Nutno poznamenat, že právem.
No nevím. Vzhledem k prodejním limitům značky jsou podle mě prodeje u Ferrari vůči ostatním vždy trochu zavádějící. A když už bych si dovolil srovnávat, tak ještě větší úspěch mi přijde Mercedes SLS. Toho se prodalo ještě o fous víc a přitom stojí podobné peníze jako Italia, ale je méně exkluzivní a více kompromisní - více GT. Vždyť už nad ním v tabulce žádný dražší sporťák není, s výjimkou speciálnějších devětsetjedenáctek...
No když na to ale koukneš z pohledu značek a né modelů, zjistíš následující. Když to rozdělíš na značky které dělají jen a pouze sportovní auta a tím se živí a na ty ostatní, co sporťáky dělají jen bokem a živí je prodej tuctovek, zůstane ti v tabulce možná dnes už jen to ferrari..? Jinými slovy, když si kupuješ jakýkoliv model ferrari, nedostaneš nic jiného než sporťák. No a v tabulce jsou hned 3 nebo 4 modely od ferrari, takže když je sečtu, je to pro ferrari jako značku celkem úspěch, ne..?
Že je Ferrari celkově úspěšné je bez diskuze, já jen poukazoval na to, že je v tabulce i větší "bomba" než Italia. A s tou sportovností, to je podle mě malinko sporné. Takové FF nebo Californii bych třeba na okruh moc nehnal. V tomhle je dneska Lotus nebo Lamborghini čistokrevnější. Ale to mě ani moc netrápí.
tento rebricek je totalna blbost. Je tam sirroco , ale chyba Megane Rs, Mazda MPs... Kde su seaty Cupra ?
Tak ono asi bude statisticky problém odlišit vrcholné sporotvní verze od běžných, proto tu jsou jen samostatné modely.
To není pravda, i sda cia rozděluje prodeje normálních a ultimátních verzí, jestliže je možno zjistit, kolik se prodalo dieslových a benzinových motorů u jednoho modelu a redakce to při statistikách normálně uvádí, rozhodně není problém zjistit prodeje ostrých verzí daného modelu. Otázkou zůstává, zda je to v redakčním zájmu.
Vážená redakce, jestliže v tabulce uvádíte auta jako VW Schiroco, nebo Peugeot RCZ, bylo by vhodné zařadit do tabulky i Megane 3 RS, což je nepopíratelně sportovnější auto, než Schiroco, nebo RCZ. Nebo hodláte udělat kategorii "Hot hatch" separátně? Předem děkuji za odpověď.
Ze predu si zase ja nevsimnu Scirocca, kazdy hleda neco jineho. Z boku si reknu Golf ale nema mensi okna? [odkaz] a zadek ve me teda sportovni emoce take nevzbudil
[odkaz]
V tunningu
[odkaz]
[odkaz]
K tomu Velosteru muzu rict jen to, ze me oproti fotkam velmi prekvapil a v cerne metle vypadal hodne dobre 😉
Hlavne si ale myslim ze jsem tyhle auta vubec nepatri 😉