Novinky
ZocelenyDrapalik
0
😄 To by jste se divil, kolik mnohohodinových jednání a studií bylo třeba než bylo nejvyšším manažerstvem název schválen. Ono totiž čím jednodušší záležitost, tím více lidí má touhu se k tomu vyjádřit. Čím složitější a zásadnější rozhodnutí, tím méně lidí tomu rozumí, tím méně lidí chce riskovat, že by za to později mohli nést zodpovědnost, a tím jednodušší je takové rozhodnutí příjmout. Jak praví Murphy - délka rozhodování je nepřímo úměrná složitosti problému.
Přejít do diskuze
No, já celkem málo. Všechno v rámci předváděcích jízd automobilek. Ale budu samozřejmě rád, pokud nás poučíš a vysvětlíš, jak tomu doopravdy je.
Mně osobně se nelíbí. Víc by se mi líbil třeba Golf e-motion nebo eMotion/ eMOTION (jako symetrie k 4Motion/ 4MOTION). To blue bych prostě z názvu prototypu vypustil. Přijde mi to stejně trapné jako u MB.