Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Cee'd po modernizaci (nové fotografie)

Výstavní premiéra je potvrzena na frankfurtské IAA, prodej začne oficiálně v září.
Zpět na článek
10. 8. 2009 15:25
12. 8. 2009 20:21
13. 8. 2009 09:57
31. 8. 2009 13:40
neregistrovaný "yzma"
12. 8. 2009 19:04
neregistrovaný "exctenar"
10. 8. 2009 15:47
neregistrovaný "FenyAMG"
10. 8. 2009 19:44
neregistrovaný "507--"
13. 8. 2009 16:55
neregistrovaný "exctenar"
10. 8. 2009 18:34
10. 8. 2009 19:19
neregistrovaný "RayBan"
10. 8. 2009 19:38
10. 8. 2009 22:12
13. 8. 2009 12:35
13. 8. 2009 17:00
neregistrovaný "exctenar"
18. 8. 2009 09:55
10. 8. 2009 19:44
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
10. 8. 2009 19:46
neregistrovaný "507--"
11. 8. 2009 14:53
neregistrovaný "507--"
11. 8. 2009 14:58
neregistrovaný "507--"
11. 8. 2009 13:35
neregistrovaný "zulyk"
11. 8. 2009 14:54
neregistrovaný "507--"
10. 8. 2009 22:01
11. 8. 2009 08:38
11. 8. 2009 09:11
12. 8. 2009 21:59
11. 8. 2009 09:58
11. 8. 2009 11:31
neregistrovaný "VaclavII"
11. 8. 2009 12:30
neregistrovaný "VaclavII"
12. 8. 2009 16:36
neregistrovaný "VaclavII"
19. 8. 2009 17:34
19. 8. 2009 18:03
11. 8. 2009 12:23
11. 8. 2009 12:34
neregistrovaný "VaclavII"
11. 8. 2009 12:38
11. 8. 2009 12:49
neregistrovaný "VaclavII"
11. 8. 2009 13:06
11. 8. 2009 16:09
11. 8. 2009 17:55
11. 8. 2009 12:17
11. 8. 2009 13:02
11. 8. 2009 13:15
12. 8. 2009 21:57
11. 8. 2009 19:04
12. 8. 2009 12:11
12. 8. 2009 13:30
18. 8. 2009 09:36
19. 8. 2009 11:41
neregistrovaný "kello"
31. 8. 2009 13:53
neregistrovaný "yzma"
19. 8. 2009 13:12
10. 8. 2009 15:25
jééžiš
šmarjá, stačí se podívat na první fotku a hned je jasné, že dopředu zapomněli kucí korejští přimontovat ještě brýle :-) tak šilhavé auto jsem ještě nevidel:) No, předek horší, zadek kombíku naopad daleko daleko lepší, uvidíme na cestě
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Auto CZ
12. 8. 2009 20:21
Re: jééžiš
:-! tento spoločensko užitočný model, ktorý si kupujú nadržaný mladíci a pretlstnutý podnikatelia ma postarané o klientelu,.. auto sa začína časom podobať na svojho majiteľa,... ľutujem však dealerov s náhradnými dielami, aby zvládli časom ten chaos v katalógoch s dielami na tento šmejd .. >:D
12. 8. 2009 21:48
Re: jééžiš
a.)uveď zdroj, z ktorého poznáš skladbu zákazníkov, kupujúcich model cee´d
b.)uveď príklad tvrdenia, že auto sa časom začína podobať na svojho majiteľa
c.)popíš, ako si prišiel na to, že cee´d je šmejd

V prípade nespokojivých odpovedí budem nútený konštatovať, že šmejda do svojej lebečnej dutiny si nafasoval ty, a de facto si tým pádom úplný blb. :-!
Avatar - Auto CZ
13. 8. 2009 09:57
Re: jééžiš
jééžiš ty mi úplne pripomínaš rýchlokvaseného školiteľa predmetnej značky, toto ťa takto učili v Kórei?? .. tvoje a,b,c ma netrápia, nakoľko ja som svoj kapitál vložil do predaja týchto šmejdov, a odrbovať ľudí že tá samorezka a to se***vým lepidlom zlepené, ten najmäkšší plast nemá nikto na svete a pozrite sa na tie kotúčové brzdy vzadu a ta najnovšia supertechnológia a za super peniaze auto .. BLEWHH... :-! >:-[]
neregistrovaný "yzma"
31. 8. 2009 13:40
Re: jééžiš
hmm ak mas taky pristup, tak potom neviem naco tuto znacku predavas. ved ju mozes uplne vypustit a zivit sa nejakou inou ...
10. 8. 2009 15:40
Správný facelift
Nemám rád Kiu. Nekoupil bych si auto asijské a tím méně korejské značky. Vadilo by mi (mimo jiné), že v době kdy evropské značky začaly montovat motory DOHC, kotoučové brzdy na všechna kola a pětistupňové převodovky, v Koreji ještě křížili osly metodou pokus-omyl. Taky by mi vadilo, že moje peníze tečou mimo Evropu - a to se děje, bez ohledu na to, kde se to které auto zrovna vyrábí.

Přesto musím přiznat, že se mi Ceed po faceliftu líbí (alespoň podle fotek). FL napravil to, co mi na původní verzi vadilo a nic "nezprasil", což se o mnoha jiných FL říct nedá (Clio by mohlo vyprávět...). A hlavně tímto faceliftem Kia pokračuje ve snaze vtisknout všem svým produktům tvář, společný tvar přídě. Ano, Korejci se učí rychle, pro evropské značky možná až moc rychle.

Nemám z toho žádnou radost, ale tomuhle FL chtě nechtě musím dát :yes:

;-\
Rozbalit vlákno
10
Avatar - white label
10. 8. 2009 17:02
Re: Správný facelift
Na prvním odstavci se jednoznačně shodnem. Na druhém v podstatě také, jen ten face... je sice určitě povedený, ale že by až tak vyjímečně..., tady se zřejmě shodneš více s GTIm...
10. 8. 2009 17:19
Re: Správný facelift
No, za výjimečný bych ten FL neoznačil, za velmi povedený ano. Ani tak bych ale Ceed nestavěl na špičku třídy - tam vidím z hlediska tvarů Bravo a C4, z hlediska techniky Golf, Focus a nejspíš novou Astru.
Avatar - white label
10. 8. 2009 18:30
Re: Správný facelift
Tak na špičku třídy, bych cee´d ani po face rozhodně ještě také nastavěl, designem ani technikou... :-!
11. 8. 2009 00:54
Re: Správný facelift
"Ani tak bych ale Ceed nestavěl na špičku třídy - tam vidím z hlediska tvarů Bravo a C4, z hlediska techniky Golf, Focus a nejspíš novou Astru"
.....a z hlediska prodejů Cee´d....
Avatar - iudex
11. 8. 2009 09:24
Re: Správný facelift
Len malá poznámka k tomu DOHC: v dobe, ked napr. Skoda vo svojej Felicii montovala vlastné dvojventilové motory OHV (!) a jeden dvojventilový OHC (pozicaný od VW), Hyundai Accent mal troj- a stvorventilové motory OHC, resp. 2xOHC.
Ale principiálne más pravdu, progres Kórey je az neskutocný a taký Hyundai z krízy vychádza ako globálny vítaz (vid napr. predaje v USA).
11. 8. 2009 09:51
Re: Správný facelift
OK, ale já měl na mysli dobu, kdy Škoda prodávala tak PRVNÍ Felicii (tedy kabriolet z Octavie) :-)
Avatar - iudex
11. 8. 2009 09:58
Re: Správný facelift
Tak to áno.
Ale to sa dá povedat i o iných, napr. v egyptskom Sharm el Sheiku boli pred 30 rokmi iba beduínske dediny a vojenská základna a teraz sú tam hotely najzvucnejsích mien a celý svet tam chodí na dovolenku. A naopak niekdajsie dovolenkové raje Ostblocku ako Balaton zijú len z minulej slávy.
neregistrovaný "exctenar"
12. 8. 2009 19:04
Re: Správný facelift
Tohle auto je evropské a z Evropy.Korejský je leda majitel.Designér je němec,motor německý,podvozek též...A k té vzdělanosti lidí z Asie asi takhle: v době, kdy na území jakési EU byla doba kamenná, např.číňané už znali a používali akupunkturu.Že ji znali i jiní z kontinentu,se ví. Že je to řádově 7000 let nazad, se také ví. Takže moc bych lidi z Asie neurážel a už vůbec se jim nesmál.Hezký unijní večer :-!
12. 8. 2009 21:53
Re: Správný facelift
K prvému odstavcu - v dobe, keď svet vyrábal dobré autá, Japonci robili maximálne to isté, čo pripisuješ Kórejcom. A tvrdíš, že by si si japonské auto preto nekúpi?
A že tvoje peniaze tečú mimo Európu - prečo ti to vadí? Tie tečú kde-kade aj tak, a bez toho, aby si sa nad tým pozastavoval. A nie iba z áut, ale z vecí každodenne potreby.

S ostatným súhlas, KIA sa skutočne profiluje a stáva sa stále silnejším hráčom. Značku, ktorú pred 15-20 rokmi málokto vôbec registroval, dnes pozná každý.
19. 8. 2009 16:36
Re: Správný facelift
mám nissan sunny 1,4 z r.1995,krom lití benzínu údržba prakticky žádná,olej do výměny prakticky bez úbytku,negarážovaný,koroze minimální,najeto skoro 240000 km,16 ventil,ABS a kotoučovky na všech kolech,kolik evropských aut v této kategorii to v těch letech mělo?
Nezastávám se korejských,čínských nebo indických aut,jsou to opravdu vyhozené peníze,ale Asie je velká a patří tam i Japan.
Řekl bych zbytečně ostrá reakce
neregistrovaný "FenyAMG"
10. 8. 2009 15:47
Ceed
Pěkné, ale Hyundai i30 se mi líbí stále víc :yes:
Rozbalit vlákno
0
10. 8. 2009 16:13
KLADIVO NA CEE´D 1
No, hůře už to pro majitele c1 dopadnout nemohlo. Novinka se vizuálně napřímila, zdospělela a vypadá jako přijatelný žáklad evropských kompaktů. Ovšem být v postavení majitele c1... to je o zlost. Současná modernizace totiž odstřelila svého předchůdce do roviny vskutku prvních pokusů...

Tedy oproštěni od garážové kotvy, my svobodní, zvedněme palec. Kia to zvládla s nebývalou noblesou. Na poměrně harmonickou kabinu naroubovala osobitou, originální tvář. A to se cení. Bravo a mégane získávají velmi zdařilého soka. Co se týká vyvážení karoserie jako celku, stavím dokonce z těchto tří konkurentů nový cee´d (vizuálně) na vrchol. Jako dvojku nominuji Bravo a třetí místo zůstává méganu.

Brav...íčko kia :-O ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
15
10. 8. 2009 16:25
Re: KLADIVO NA CEE´D 1
A proč jsi do srovnání se Ceedem vybral jen a zrovna tyto dva konkurenty? Co Focus, Golf, Astra (stará a nová), 308, C4, i30, Japonsko...? Nebo snad považuješ Tebou jmenovanou trojici za tvarově nejzdařilejší v celém segmentu? Nic proti tomu, ale já bych z těch tří umístil na stupně vítězů jen Fiata Bravo, před Ceed i Megane bych řadil některá jiná auta.
10. 8. 2009 16:33
Re: KLADIVO NA CEE´D 1
Vybral jsem ty dva proto, že je považuji za přímou konkurenci cee´da. Ani Golf ani Focus nejsou přímými konkurenty, to je kompaktní extraliga. i30 je sourozenec, tam nejde o konkurenci ale o vizuální kanibalismus, a C4 je nyní zcela okrajový model, 307 pak je blížeji k elitě (focus, GOLF).

A právě mégane, jakož i Bravo jsou především vizuálně (a o tom nahoře píši) s cee´dem velmi "spřáteleni". Proto to porovnání.
10. 8. 2009 16:52
Re: KLADIVO NA CEE´D 1
OK. Nesouhlasím, ale rozumím.
10. 8. 2009 17:28
Re: KLADIVO NA CEE´D 1
:yes:
Avatar - nalimer
10. 8. 2009 16:53
Re: KLADIVO NA CEE´D 1
Ak by som mal vychadzat z toho, ktora automobilka v C segmente vyraba 3-/5- dv. hatchback a kombi, volba by prisla na Ford Focus, Opel Astra, Peugeot 308, Renault Megane 3 a VW Golf VI.
Mozes porovnavat podla vykonu, vybavy... Ale v segmente C neexistuje oficialne "extraliga" (viem kam smerujes, ale vyssia cenovka auta nemusi znamenat aj lepsi servis ci kvalitu vozidla).
10. 8. 2009 17:28
Re: KLADIVO NA CEE´D 1
:yes:
11. 8. 2009 00:58
Re: KLADIVO NA CEE´D 1
když už chceš dělat rozumy tak 308, ne 307..... :-!
Avatar - white label
10. 8. 2009 17:08
Re: KLADIVO NA CEE´D 1
Tak to mě se ten povedený face zdaleka taková "bomba" nezdá... myslíš si, že je teď (díky němu) na tom Ceed opravdu designově lépe než třeba to Bravo? :-O
Podle mě teda určitě ne...
10. 8. 2009 17:19
Re: KLADIVO NA CEE´D 1
V komplexu jo. Současně oceňuji u kii snahu o unifikaci svých předků (myšleno jako předků aut... :-) Podle mého cee´d vykročil (vizuálně) k regulernímu evropskému kompaktu.
Avatar - white label
10. 8. 2009 18:20
Re: KLADIVO NA CEE´D 1
S unifikací svých "genetických" předků by to KIA tak "složité" (jako evropská konkurence) určitě neměla... :*)
Vizuálně cee´d vykročil, což o to, ale "cesta" před ním je ještě pořád relativně dlouhá a trnitá... :-!
10. 8. 2009 18:26
Re: KLADIVO NA CEE´D 1
Ano.
neregistrovaný "507--"
10. 8. 2009 19:44
Re: KLADIVO NA CEE´D 1
To je zaujímavé, že keď ty máš pochváliť auto iného výrobcu ako je nemecká veľká trojka a pár výnimiek, tak ak je skutočne čo chváliť, tak pochváliš, ale vždy pri tom musíš brblať. :-)
10. 8. 2009 20:30
Re: KLADIVO NA CEE´D 1
>:D ;-) :yes:
Avatar - gld
10. 8. 2009 22:11
Re: KLADIVO NA CEE´D 1
to furt omielaš ako kolovrátok, nie je snáď úlohou faceliftu práve TO aby každý videl že tvoje rok staré auto je už neaktuálne? a tebe je to alebo fuk (ak si normálny) alebo utekáš do showroomu brať liftovaný model :-!
12. 8. 2009 21:55
Re: KLADIVO NA CEE´D 1
Povedal GTI niečo iné? :-O
10. 8. 2009 17:14
Ten kombík je fakt hnus
Majitele by měli zavírat hned u vrat autosalonu do svěrací kazaje a vozit k Chocholouškovi.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "exctenar"
13. 8. 2009 16:55
Re: Ten kombík je fakt hnus
To mne docela zaujalo: můžeš,prosím,pokud to není tajné, sdělit nějaký racionální důvod? Za ten nepovažuji logo výrobce a hříčky na pseudo-image aj. kecy. Kdybys tušil,co se kde a pro koho vyrábí...pak máš asi domácí doživotí >:D :yes: Bez netu a my ochuzeni o myšlenky. Mezi námi: nějak bysme si s tím poradili, v klidu... :-!
Avatar - salamoon
10. 8. 2009 17:31
Predosla generacia bola krajsia
nova bude mat lepsi interier.....
Rozbalit vlákno
0
10. 8. 2009 18:34
REKLAMY
Dejte tu reklamu s ČSSD do haj.zlu, nebo se z těch upřímných sloganů pobleju! Kdo se na to má koukat?!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "RayBan"
10. 8. 2009 19:19
Re: REKLAMY
souhlas, peníze až na prvním místě :-(
Avatar - T613
10. 8. 2009 19:38
Re: REKLAMY
Pokud máš firefox tak si nainstaluj adblock. Reklamu jsem neviděl pěkně dlouho.
Avatar - gld
10. 8. 2009 22:12
Re: REKLAMY
no veru, dneská už nemáš od politiky pokoj ani v chorvátsku ani na auto.cz >:-[]
13. 8. 2009 12:35
Re: REKLAMY
Naprosto s tebou souhlasím, politika na tomhle serveru nemá co dělat. Sice to serveru přináší peníze, ale kdo se má na to koukat,takže buď se prodejce reklam moc snažil(tučná provize)nebo nám tím redakce asi chce něco říct >:D
neregistrovaný "exctenar"
13. 8. 2009 17:00
Re: REKLAMY
To bych redakci zase tak nepodceňoval,na to jsou jiné servery...Myslím že je dobré, aby příp. fanoušci oranžových viděli,kam jejich slibotechna všude vráží peníze,aby pak měla na úplně vše a zadara.Třeba zařídí, že auta budou mít jednotonou cenu, např. 350 tis a hotovka.Bude to jak v CCCP-jednotná cena masa a řezník sekal vše,jak přišlo pod ruku.Někdy maso, jindy kosti, všichni spokojeni...takže jako výstraha dobrý!!!
18. 8. 2009 09:55
Re: REKLAMY
jednoznacny souhlas
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
10. 8. 2009 19:44
Moderní, ale...
... provedení před faceliftem se mi zdálo možná krapet vyváženější. Zásah do designu by měl přinést osvěžení, ale celková čistota tvarů? S konečným verdiktem si počkám na reál...
Rozbalit vlákno
4
11. 8. 2009 00:51
Re: Moderní, ale...
reál (podle mě): auto vypadá moderněji a hlavně podstatně širší...musím říct, že se mi líbí :-) :yes:
Avatar - Pierro
11. 8. 2009 12:14
Re: Moderní, ale...
souhlasím, také mi nějak spíš seděla ta původní verze... :-|
Avatar - woody-alien
11. 8. 2009 14:39
Re: Moderní, ale...
Já jsem z toho spíš rozpačitej. Původní Ceed byl podle mě ucelenější, teď jakoby příď byla z jinýho auta. Možná jen zvyk, ale na mě to tak působí. ;-\
12. 8. 2009 21:56
Re: Moderní, ale...
V reáli to vyzerá viac ako dobre, aj keď pocit, že predok je o generáciu novší ako zbytok auta sa dostaviť môže. Koniec-koncov, to je skutočnosť prítomná u väčšiny faceliftov...
neregistrovaný "507--"
10. 8. 2009 19:46
Teším sa na nový model
Cee´d bol mojim Favoritom, ak by som si mal kúpiť Fabiu v plnej výbave. Ale teraz? Dostať auto ako je Megan za cenu Cee´da, tak tomu sa odolať nedá.
Rozbalit vlákno
16
10. 8. 2009 20:30
Re: Teším sa na nový model
Trefa :yes:
neregistrovaný "507--"
11. 8. 2009 14:53
Re: Teším sa na nový model
;-) :yes:
10. 8. 2009 21:09
Re: Teším sa na nový model
2 krat meraj raz rez... nie je vsetko zlato co sa blisti... myslis, ze preco su ceny take nizke, pretoze 50% materialov je dovazenych priamo z koree a tam je kvalita velmi nizka, co sa prejavi tak po cca 80000 km /tlmiče v gacoch, korozia, vrzganie vsetkeho co vrzgat moze.../
Avatar - gld
10. 8. 2009 22:14
Re: Teším sa na nový model
a ešte aj šikmé oči majú tí kórejci a montujú to na slovensku
!! pfuj také auto, idem ja štelovať váhu vzduchu na ochcáfke lebo nemôžem kukať na toto
11. 8. 2009 07:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "507--"
11. 8. 2009 14:58
Re: Teším sa na nový model
Tak to asi bol niekde na transkontinentálnej výprave, keď si už stihol pokoriť hóódne hoodne nad 100 000km, ale to, že je Cee´d zatial bez problémov je logické. Inak by sa nechvástali zárukou 5 resp. 7 rokov na životné orgány respektíve 150 000km, čo je aj v realite záruka tak na 7 rokov, pokiaľ je auto rodinné.
Avatar - Ronault.
11. 8. 2009 16:03
Re: Teším sa na nový model
60 000 ročně se dá zajet bez sebemenších problémů, pro některé jsou dané i větší kilometrové nájezdy denním chlebem.
Avatar - R32
11. 8. 2009 08:35
Re: Teším sa na nový model
Fakt inteligentný príspevok... si myslíš že v Kórei lozia ešte po stromoch či čo? Vedia tam vyrobiť top kvalitu ako kdekoľvek inde na svete, je to len o tom akú kvalitu odberateľ požaduje...
11. 8. 2009 09:10
Re: Teším sa na nový model
Neodsudzujem Ceed ako taky, pomer cena/vykon/kvalita zodpoveda za vsetko. Ale o top kvalite by som nehovoril...
Avatar - R32
11. 8. 2009 09:15
Re: Teším sa na nový model
Súhlas, ja netvrdím, že Ceed je tá top kvalita... Mne len tvoj príspevok pripadal taký, že v Kórei nevedia urobiť nič poriadne a aj všetky materiály z Kórei stoja za prd...
neregistrovaný "zulyk"
11. 8. 2009 13:35
Re: Teším sa na nový model
myslim, ze prave kvoli pomeru cena/uzitkova hodnota si korejci najdu svojich zakaznikov, nehraju sa na spickovu kvalitu, presvedcit konzervativnych europanov by bolo aj tak velmi velmi tazke, ale na solidne auto za dobry peniaz
11. 8. 2009 08:47
Re: Teším sa na nový model
Bohuzial realita je taka ze Juzna Korea je asi tak 10 rokov pred nami, presne ako tu niekto spominal, kvalita je podla toho co pozaduje zakaznik. Auta pre ich trh su napr. ovela menej kvalitne ako tie pre Europu a to z jednoducheho dovodu, v Korei je auto spotrebny material, ktory sa casto meni a nie je to akysi socialny status majitela ako tu v Europe. Musel by si tam zit aby si pochopil tak rozdielnu kulturu. Korejec si doma auto kupuje podla farby, pripadne nejakej vybavy a v automate. Vacsina z nich netusi ani aky motor v aute maju, len vedia co tam maju tankovat.
Avatar - Pierro
11. 8. 2009 12:19
Re: Teším sa na nový model
čoveče šelby, neztrapňuj se tu. V Jižní Korei jsi v životě nebyl, prakticky nic o ní nevíš a budeš nám tu vykládat něco o kvalitě jejich produkce... Nejprve si o této zemi něco nastuduj, pak zapátrej které všechny firmy odtud pochází a co vyrábí (hlavně pak v jaké kvalitě) a pak nám tu o tom zkus něco podnětného napsat. Doufám že to bude smysluplnější, než tvůj příspěvek výše... :-!
11. 8. 2009 21:17
Re: Teším sa na nový model
Z koree som sa vratil cca pred 2 tyzdnami... bol som na sluzobnej ceste, pre pripravovany novy model Hyundayu, co bude vyrabany v Ziline /mimochodom za 2 tyzdne bude vyrobenych prvych pilotnych 8 aut/ takze len tolko na zaciatok... a narozdiel od teba ja nemusim studovat "KOREU", aby som vedel, ze korejska kvalita sa nevyrovna EU, ty teoretik.
Avatar - Pierro
12. 8. 2009 14:58
Re: Teším sa na nový model
A rozprávka o červenej čiapočke, tá by nakoniec nebola??? Alebo tú o troch prasiatkach... >:D
Ak teda takto prezentuješ svojho chlebodarcu a píšeš to čo píšeš, divím sa že ťa ešte posielajú na služobné cesty do Martina tým skôr potom do Koreje... >:-[]
neregistrovaný "507--"
11. 8. 2009 14:54
Re: Teším sa na nový model
A máš aj záruku? >:D ;-)
Avatar - hedvin
10. 8. 2009 22:01
desing
ten novy desinger od Audi děla posledni dobou pěkna auta :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - R32
11. 8. 2009 08:38
Re: desing
Peter Schreyer robil pre Audi aj VW (TT, Beatle), evidentne spravil dobre, že zdrhol, tu mu ruky nikto nezvezuje a môže sa odviazať... Viete si predstaviť Soul od VW ?? >:D
Avatar - iudex
11. 8. 2009 09:34
Facelift a facelift
Sú facelifty, ktoré auto vytvorené urcitým dizajnovým stýlom a zameraním zbastardia, pridajú k jednému stýlu (napr. ostré hrany) iný (obliny), zmiesajú, poprú vlastný dizajnový jazyk, len s cielom posunút sa niekam dalej. Takých príkladov by sa naslo neúrekom (napr. Subaru tribeca, Mitsu Colt).
A sú facelifty, ktoré ako maliar pár tahmi stetca doladia nieco, co je dobré, ale nieco tomu chýba (napr. Golf 5,5, C-Max).
A kam patrí Ceed? Nedá sa jednoznacne povedat. V detailoch je to posun, ako celok sa mi ale javí ako mierne popretie svojho oblého predchodcu. Ak by som teraz kupoval Ceed, asi by ma nepresvedcil, ze pockat sa oplatí. ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - R32
11. 8. 2009 09:58
Od veci...
Viem že od veci no práve som čítal že Michael Schumacher za Massu nepôjde nakoľko u neho pretrvávajú bolesti krčnej chrbtice... 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "VaclavII"
11. 8. 2009 11:31
pěkné
Musím uznat, že toto se povedlo. Vypadá to velmi elegantně, dokonce auto vyzařuje, resp. maska, "kvalitu" - nedá se říct, že by na tomto FL šetřili. Někteří píší, že se to designově vyrovná Meganovi - dle mého nikoli, ani náhodou. Spíš bych řekl, že se změna podobá něco jako od VW Golf 5 - 6. Samozřejmě pokud jde o vnější design. Co se týče kvality, resp. dílenského zpracování, tak KIA je min. 15 let nazpět od VW.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - white label
11. 8. 2009 11:36
Re: pěkné
Spíš bych řekl, že by se to jen chtělo (od začátku) podobat Golfu...což je podstatný rozdíl...výsledek se ale "zvrtává" ke stylu MegIII a spol.
neregistrovaný "VaclavII"
11. 8. 2009 12:30
Re: pěkné
Naprostý opak, pokud si vedle sebe postavíme Megana, Golfa a Ceed, tak jde na ruku Golfáčovi. Tato KIA už vypadá sebevědomě, přesně jako Golf. Meganu člověk musí přijít na chuť a pokud přijde, tak již nechce nic jiného. Kdežto Golf a Ceed tě má omráčit hned při prvním dojmu, tak aby jsi nerozmýšlel, nesrovnával a šel pro něj. :-)
Avatar - white label
11. 8. 2009 19:35
Re: pěkné
Tak že konzervativní design Golfu tě má "omráčit" hned při prvním dojmu, jo... Václave, Václave... tebe ještě "na sobě" čeká hodně práce... ;-) :-!
neregistrovaný "VaclavII"
12. 8. 2009 16:36
Re: pěkné
Samozřejmě, že toto konzervativní auto omráčí konzervativní lidi (viz. několik ód od G-jako "Guru"-jako GTI). :-! :-! :-! :-! :-! :-!
19. 8. 2009 17:34
Re: pěkné
Dneska jsem se starou prošel autosalony a je pravda, že mě ten Megane III moc nebere. V čem naopak Renault vyniká oproti ostatním v mainsteamu jsou interiéry. Nebojím se napsat, že je o třídu výš než ostatní. Největší zklamání je pro mě Peugeot. Tamjsem nepochopil kam se za pár let dokázali dostat. Znovu jsem se také přesvědčil, že bych v Yetim bych zachvíli nasranej co jsem to koupil. Postavit ho před barák by šlo, ale sedět v něm asi dlouho ne. Jak má vypadat pořádné MPV mě ukázal Scénic. Za ta léta Renault MPV prostě umí. Zatím není nic co by mě na tom autě vadilo. I ten multifunkční displej má něco do sebe.
Avatar - miromen
19. 8. 2009 18:03
Re: pěkné
S YETIM souhlas je to sedadlova tragedie a to jak vpředu tak v zadu.
Avatar - Pierro
11. 8. 2009 12:23
Re: pěkné
proč si myslíš že je cedník 15 let za Golfem?? Kdes přišel na tuhle hoVadinu?? :-!
neregistrovaný "VaclavII"
11. 8. 2009 12:34
Re: pěkné
Kde jsem na to přišel??? V reálu, když jsem měl možnost srovnat G6 a Ceeda. Každý, kdo si to srovná, ošahá, tak ti řekne, minimálně jedna generace tomu chybí.
Avatar - Pierro
11. 8. 2009 12:38
Re: pěkné
Václave, Václave, nesnaž se nám tu věšet bulíky na nos. Souhlasil bych s tebou, pokud bys napsal že kvalita Golfa a cedníku jsou přeci jen ještě jiné světy ale plácat tu něco o patnáctiletém odskoku mi přijde jako hodně zcestné. Golf je velice kvalitní (a také poněkud dražší) zástupce své třídy. Ceed je totéž, snad jen v poněkud levnějším balení, čemuž odpovídá i jeho cenovka. Za ty peníze se ovšem jedná o velice povedené a moderní auto, které rozhodně Golfu neleze a ani nemá zájem lízt do zákaznického zelíčka, kapiš?? ;-)
neregistrovaný "VaclavII"
11. 8. 2009 12:49
Re: pěkné
Však já přeci nic z toho co píšeš nepopírám. Rozdíl je především v tom, že Golf již má blízko (v dnešní době) do luxusu. A rozdíl je právě v tom, že dnes použité materiály jsou pro někoho luxus, aby později (15 let) mohl využívat tytéž materiály. Já se nestavím do role odpuzovatele KIA, jenom trochu srovnávám. A můžeš mi věřit, že mám radost, když se KIA daří. Ale těžko si dovedu představit, že KIA jednou bude udávat směr. Toť vše.
Avatar - Pierro
11. 8. 2009 13:06
Re: pěkné
Vašku o to bych se nebál, KIA směr nikdy udávat nebude. Ale již dnes je jasné, že půjde s kvalitou nahoru a nebude trvat dlouho, vyrovná se japonským i evropským konkurentům. Jinak na Golfu nic luxusního nevidím, je to jen velice solidně postavené auto své třídy. Dalo by se říci jedno z nejlepších. Uvidíme jak rychle se budou v budoucnu zmenšovat rozdíly v kvalitě... :-|
Avatar - Ronault.
11. 8. 2009 16:09
Re: pěkné
Já bych spíše řekl, že pár plastů na palubní desce není synonymem kvality. A například, pominu-li motory VW, které jsou za opravdu tučný příplatek (TSI), tak se Golf pro změnu nechytá... jak v CRDi, tak v základní 1,4
Avatar - miromen
11. 8. 2009 17:55
Re: pěkné
Přesně tak golf je pěkně drahy. Nahodi solidni zakladni cenu a všude se piše jak neni golf levny. Rozdil mezi zakladni 1,4 a TSI 90 litru to je pěkna kur.....
Avatar - King
11. 8. 2009 12:17
Civicoid
Tak už je to, zdá se, definitivně potvrzeno. Peter Schreyer byl do Kia přijat proto, aby přišel na to, že je třeba nový design co nejvíce přiblížit Hondě. Od téměř identického klonu Civicu alias Forte/Koup přcházejí další auta, u nichž jsou opticky uzké dlouhé světlomety přímo napojeny na masku chladiče, nejlépe šestiúhelníkovou. Spolu s ceedem je v tomto duchu navrženo i sorento. Bohužel jediné auto, co doposud od Schreyera za něco stálo, bylo Kee [odkaz] , které neměli kuráž vyrábět. ;-\ :no:
Rozbalit vlákno
3
11. 8. 2009 13:02
Re: Civicoid
Teda promin, ale tohle je snad jeste vetsi blabol nez ze Mazda opisovala od Hondy Accord pri navrhovani puvodni sestky.
Avatar - King
11. 8. 2009 13:15
Re: Civicoid
Bohužel nikoli.
12. 8. 2009 21:57
Re: Civicoid
Kúp si okuliare, potrebuješ dioptrie.
Avatar - Wolfsteen
11. 8. 2009 19:04
Konečně
Si dali teda na čas s těma fotkama. Já tyhle Kie viděl už před 3 týdny na nádraží v České Třebové a nebyly vůbec nijak maskované. Byl jich tam plný vlak.
Rozbalit vlákno
0
11. 8. 2009 20:08
1.4 CVVT 66kW
Divím se, že tady není ani zmínka o plánovaném nasazení motoru 1.4 CVVT 66kW, když na roadlook.pl tato informace normálně je...
Rozbalit vlákno
5
12. 8. 2009 11:35
Re: 1.4 CVVT 66kW
Můžeš sem prosím dát link na tu informaci, rád bych si to přečetl, díky :yes:
12. 8. 2009 16:57
Re: 1.4 CVVT 66kW
Však ho máš v tom příspěvku výš. Nebo si skoč k libovolnému prodejci KIA. ;-)
Avatar - miromen
13. 8. 2009 00:18
Re: 1.4 CVVT 66kW
Tak jsem se tam dival a nic nenašel.
13. 8. 2009 17:07
Re: 1.4 CVVT 66kW
Ani já ne. K dobrému chování na netu patří i to, že pokud mám informaci pro ostatní, tak k ní dám přímý odkaz a ne jenom název nějakého situ. - Já znám 1,4/66 kW jenom jako jednu z verzí motoru Alpha II (Hyundai, samozřejmě), který měl (nebo možná pořád má) být nasazený do mild hybridů společně s elmotorem (Rio). Zde: (německý odkaz) [odkaz] a anglický: [odkaz] Proto by mě docela normálně zajímalo, jestli jsou nějaké nové informace, že by se měl tenhle motor uplatnit samostatně - a proč.
13. 8. 2009 18:32
Re: 1.4 CVVT 66kW
No v době kdy jsem to psal, tak to bylo na titulce roadlooku: [odkaz] Prostě základní 1.4ka bude mít místo 80.2kW jen 66kW... jinak to potvrzují i prodejci v CZ... stačí použít google... [odkaz] ale tady si to už najděte sami... ;-)
Avatar - theolli
11. 8. 2009 21:44
Golf a Ford extraliga???
To jsem se zase jednou zasmál,koukám samej znalec. Jo Corolla to je etalon třídy a myslím že takový Golf ji vždycky jen doháněl,když měla Corolla klimu nebo okna v elektrice tak o tom se Golfu jen zdálo a v motorech na ně nemá VW ani dneska!!!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
10
Avatar - white label
11. 8. 2009 21:49
Re: Golf a Ford extraliga???
Počkej, Corolla, Corolla..., to mi něco říká..., jo to je teď ten sedan
"z Aurisu", že... ;-)

P.S. No jo, chudák stará, dobrá Corolla, ta dopadla co..., tohle si přece určitě nesasloužila... :-!
11. 8. 2009 23:59
Re: Golf a Ford extraliga???
Neměli se šťourat v těch turbech.
11. 8. 2009 22:19
Re: Golf a Ford extraliga???
Corolla, to je nějakej papoušek?
Avatar - miromen
11. 8. 2009 22:53
Re: Golf a Ford extraliga???
Špatně jsi to pochopil papoušek je ten golf. >:D
Avatar - white label
11. 8. 2009 23:24
Re: Golf a Ford extraliga???
Ještě žes dal na konec toho smajlíka..., jinak by to úplně postrádalo logiku... ;-)
Avatar - miromen
11. 8. 2009 23:32
Re: Golf a Ford extraliga???
Ale vahal jsem.
11. 8. 2009 23:44
Re: Golf a Ford extraliga???
Ale, že tu corollu přepapouškoval, co?
Avatar - miromen
11. 8. 2009 23:52
Re: Golf a Ford extraliga???
Tak to určitě. Ve světě papoušku je auris oškubana andulka. Co se mu ale nada upřit tak nove motory 1.6 a 1.8 ikdyž jsem je nejel tak papirově je to slibne.
11. 8. 2009 23:58
Re: Golf a Ford extraliga???
Papír snese hodně, ale žít ze slávy o spolehlivosti v dnešní době přetechnizovaných aut, neni věčný. To si myslím, že platilo v době, kdy měl člověk jedno, nebo dvě auta na celý život a ne dneska, kdy ho odhodíš po třech, nebo pěti letech.
Avatar - miromen
12. 8. 2009 00:05
Re: Golf a Ford extraliga???
Pravda a prodeje aurisu to jen dokazuji. Divim se že toyota neuděla nějaky rozsahlejši facelift.
12. 8. 2009 12:11
Furt ta Kia
Kie může řada konkurentů leda tiše závidět ten poprask, který dokáže pokaždé vyvolat. Marketingové lapače opět fungují bez chyby a emoce pění - prostě sen každého autovýrobce. A přitom v daném případě jde "jenom" o FL a skutečný nový cee'd je touhle dobou někde - v modelárně? nebo o kus dál? - každopádně už koncepčně vymyšlený a na cestě. Přes úctu k železnému koštěti, kterým designéři Kie čistí tvarosloví značky, je FL cee'du naroubovaný na Kovácsova bumbrlíčka, to se změnit nedá, jinak by se hluboký FL přehoupl rovnou v novou generaci. Takže logicky zůstávají i některé nelogičnosti vzhledu: ale Kia láká obecenstvo hlavně na výkladní skříň nových stylotvorných prvků, zkouší, co s lidmi udělá jasný přechod od bionické selanky do tvrdého minimalistického sochaření, znovu zavádějícího ostré úhly a hrany. Kia čichá změnu světového názoru na vizuální pojetí karosérií a hodlá přitom být pokud možno na pole position. Koneckonců, její Schumacher-Schreyer má krk nepohmožděný, takže na startu chybět nebude. Kdo si myslí, že Kia nemá ambice stát se spolu s Hyundaiem trend-setterem, se hodně mýlí. Jestli se jim to podaří, je jiná věc - ale zatím se jim podařilo dostat se ze skladu popelnic do záře reflektorů u hlavního vchodu.
Trochu se v tom soustředění na vnější vzhled vytratil daleko důležitější domácí úkol, který Kia měla zapsaný do notýsku - vylepšení komfortu jízdy, stability a ovladatelnosti, plus některé další technické finesy. Takže ostré plechy nebo černolesklé plasty, já si počkám, až se FL cee'd dostaví na ulici - a běda, jestli bude zadní náprava zase tlouct jako bubeníček! ;-)
Rozbalit vlákno
2
12. 8. 2009 13:30
Re: Furt ta Kia
Hezky řečeno.

Nejde jen o vzhled, ale i o kvalitativní změny. Jmenujme nově laděné odpružení a zavěšení kol, xenony, více výkonových variant turbodieselové jednašestky, která bude údajně nově k dispozici s ISG a šestikvaltem, zcela nový multifunkční volant, dvouzónová klima atd. Na druhou stranu nelze přehlédnout i úsporné kroky jako např. vypuštění dvoulitrového turbodieselu z nabídky, zmenšení počtu prolisů na kapotě, proslýchá se i o úbytku tlumicích hmot.

Že by zadek tloukl jako bubeníček, to bych Patriku netvrdil, ale s krátkými nerovnostmi se popasovat moc neumí. To je ale vada i jiných podvozků. Snad se to zlepší - ve vlastním zájmu by to měli brát jako prioritu.

Ještě snad k té snaze Kie stát se jakýmsi trendsetterem - no, zní to sice hezky, ale při vší úctě na to minimálně v krátkodobém horizontu nemá. Je to přece jen spíše low-tech značka, která se (zatím) hodně inspiruje jinými.
12. 8. 2009 17:10
Re: Furt ta Kia
:yes: :-) Tak jest. Oni to možná jen páni redaktoři zapomněli ze zahraničních zdrojů dočíst až do konce, kde se o těch technických změnách píše. Ovšem zatímco úpravy vzhledu jsou evidentně splněné, já jako outsider si budu muset ještě pár týdnů počkat, jakže dopadly ty změny podvozku. S bubeníčkem jsem schválně přeháněl, i teď je jízda snesitelná, ba slušná - ale musí být zkrátka o dost lepší, aby Kia mohla postoupit do dalšího ročníku. Jinak ji ani dvouzónová klima a hill assist nevytáhne z toho, čemu říkáš low-tech - a Kia to velice dobře ví.

Pokud jde o trend-settera, debata není, jestli jím chce být - to chce a jasně to prohlásila. Otázka proto je, jak to chce udělat a případně kdy. Schopnost skokového vývoje kombinovaného s vytrvalým rychlým tempem už Kia (Hyundai) prokázala za posledních 10 let - některé jiné automobilky jako by ve srovnání s ní jenom předváděly moonwalk. ;-)
18. 8. 2009 09:36
zkratim to:
je to bastl;-/ Z toho predku je az moc citit, ze patri k jinemu autu. Puvodni auto si jakstaks zaslouzilo palec nahoru, timhle ho hodne pokazili...ale jinak je to krasny ukazkovy priklad jejich celkoveho chovani jako automobilky: musi mit na autech zkratka vsechno, kazdou linku, hranu, kazdy napad, ale pritom si neprispousti, ze mene je kolikrat vic...takovy pubertaci (a to nemyslim nejak hanlive, proste "Lsama ruka, sama noha")
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kello"
19. 8. 2009 11:41
Denjé svietenie, xenon a 6kvant pri 1,6diesel
Mna skor zaujíma čí ro bude mať xenon, denné svietenie a 6 kvant pri 1,6diesel
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "yzma"
31. 8. 2009 13:53
Re: Denjé svietenie, xenon a 6kvant pri 1,6diesel
xenon ... nie - ziadna KIA ho nema oficialne - okrem Opirusu :-)
denne svietenie mala uz terajsia 09 ... ano
6kvalt pri diesli ... ano
19. 8. 2009 13:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0