Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - petrumr
toroidní nádrž
petrumr
| 19. 3. 2012 19:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
toroidní nádrž
Nicco
| 20. 3. 2012 10:46
Ked ich navaris 10 do serie, tak nieco s tym povalcujes ;-)
Avatar - petrumr
toroidní nádrž
petrumr
| 20. 3. 2012 19:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Slavek-TDM
Bod 3 - prohlidky
Slavek-TDM
| 19. 3. 2012 19:56
Plynar me informoval, ze sekvencni vstrik ma prohlidky az po 20ti tisicich nebo jednom roce. A tech 600 mi pripada prehnany, vcetne filtru a revize.
Bod 3 - prohlidky
Milenius
| 20. 3. 2012 11:18
Přesně tak, já tam jako blbec jel po 10 tisících a po otázce "proč tady jste, máte s tím nějaký problém" jsem byl ujištěn, že je prohlídka až při klasické servisní prohlídce nebo po roce.
Avatar - gld
Bod 3 - prohlidky
gld
| 20. 3. 2012 16:55
koľko teda stojí tá preventívna prehliadka vrátane filtru?
Tohle všechno není důležité
-Boxer-
| 19. 3. 2012 20:05
Bod 1 - nemám žádný problém, neparkuji a ani nemám zájem parkovat
Bod 2 - čas není důležitý
Bod 3 - prohlídka u nejmenované firmy v Praze po 15tis a stojí to 250,-
Bod 4 - po 5 letech už mám nový auto
Bod 5 - to je fakt hrozný ... :-)))) ( nehledě na to, že já mám vedle nádrže schovaný víčkem)
Bod 6 - mám to místo rezervy a vozím spreje (2), rezerva jsou zbytečný kila navíc a počet míst? tak to je fakt hrůůůůza! A Ti co měli donedávna přepážku ti měli těch míst víc, že?
Bod 7 - tak to mě dostalo ... :-)))))))
Bod 8 - já nevím jak kdo, ale já mám výkon naopak o něco větší... potvrzeno měřením :-))))

Takže co? Takže nic. Pravda je taková, že stanic je už jako hub po dešti a při ceně LPG (u nás 15,9) mi to vychází na 1,60,- Kč/km. Ale už to nesleduju... Auto vydrží cca 5 let a pak šup do kopru... Ostatní "negativa" viz nahoře... :-)
SOUHLAS, ČLÁNEK JE PŘÍŠERNÝ
petrbehounek
| 19. 3. 2012 23:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
SOUHLAS, ČLÁNEK JE PŘÍŠERNÝ
_Teddy_
| 20. 3. 2012 07:04
Ad. 6: Spomen si na to, ked raz budes v noci v dazdi kdesi saskovat so sprejom! Ja som to uz zazil, a odvtedy odmietam jazdit na aute ktore nema aspon dojazdovu rezervu. Na mojom vlastnom mam samozrejme plnohodnotnu. Ono ist sto km na dojazdovom koliesku rychlostou 80 pricom auto tancuje po celej ceste tiez nie je ziaden pozitok...
SOUHLAS, ČLÁNEK JE PŘÍŠERNÝ
Milenius
| 20. 3. 2012 11:21
Já to řešil jinak - sice opravnou sadu mám, ale připlatil jsem si za asistenční službu i na defekt pneumatiky (to pětikilo za rok mi za to stojí) a pokud to nastane, tak zavolám a ať se starají...
SOUHLAS, ČLÁNEK JE PŘÍŠERNÝ
sumy
| 20. 3. 2012 11:51
Zeptám se, jak asistence řeší tuto situaci? To Vám věnují zadarmo rezervu, nebo Vás odvezou do servisu, kde možná budou mít pneu vašeho typu a rozměru? Jak dlouho trvá než přijede asistence mimo velká města? Dojezdovka zabere prd místo a defekt je vyřešen během max 5 minut. Ale samozřejmě rozumím i druhému přístupu: já platim-vy se starejte
SOUHLAS, ČLÁNEK JE PŘÍŠERNÝ
_Teddy_
| 20. 3. 2012 12:04
No ja som to napokon tiez riesil tak isto, ale az po dvoch pokusoch "zalepit" defekt tym sprejom. Najprv som totiz myslel ze tych ~20km este dako dojdem, nechcelo sa mi po 4 hodinach jazdy kdesi o polnoci este cakat na asistencnu sluzbu, ked som uz bol "na dohlad" ciela. Napokon som ale na nu aj tak musel cakat...

A ked som pritom, raz som volal asistencnu pri defekte, aj ked som mal rezervu. Jednoducho som tym pidi-klucom nedokazal povolit srouby na kolese. Ten srandovny vercajg vyzeral jak z domceku pre barbiny, mal sotva 15cm dlhe "rameno", este navyse aj bol trochu "vyhrkany", nemohol som sa ani na to postavit a uvolnit to vahou. Odvtedy k tomu nosim aj polmetrovu trubku...
Avatar - Ronault.
SOUHLAS, ČLÁNEK JE PŘÍŠERNÝ
Ronault.
| 20. 3. 2012 12:44
To je typický problém dnešních automobilek :no: A je to čím dál, tím horší. Beru, lidi jsou čím dál tím levější, kde jsou doby, kdy si kde kdo doma opravil auto, dnes se jezdí do servisu i vyměnit žárovku nebo mezi létem a zimou měnit kola, takže automobilky s tím počítají.

Prvně to začalo dáváním do aut naprosto neschopných heverů ve tvaru Y, X jsem neviděl ani nepamatuju. Já si ho po zkušenosti, kdy mi Fabka z toho spadla (naštěstí už bylo kolo přišroubované jedním šroubme, jsem začal vozit X hever. Pak dojezdovky... OK, to bych ještě bral. A dnes? Lepící sada 8-s :no:

Dokážu si představit, když třeba jezdím každý den 15 km do práce, že rezervu nevozím, OK, nějak se to dá případně vyřešit, ale někam dál a ještě navíc, když potřebuju dorazit do cíle...
Avatar - petrumr
SOUHLAS, ČLÁNEK JE PŘÍŠERNÝ
petrumr
| 20. 3. 2012 18:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
SOUHLAS, ČLÁNEK JE PŘÍŠERNÝ
sumy
| 20. 3. 2012 08:26
Za 13 let co jezdim jsem měl 4x defekt-1x píchnuto a 3x roztrženej bok(2x ten samej obrubník-jo vim, moje demence) , ale jednou se mi novej zimák samovolně roztrhl na boku po ujetí 30km od pneuservisu po nazutí 8-s (semperit) bez rezervy prostě ne :-! sprej je faj, ale tak pro manželku na kočárek >:D
SOUHLAS, ČLÁNEK JE PŘÍŠERNÝ
coolio
| 20. 3. 2012 09:51
:yes: Přesně tak. Mně se roztrhl bok pneumatiky ve španělských Pyrenejích - bez rezervy bych byl v ...
SOUHLAS, ČLÁNEK JE PŘÍŠERNÝ
Nicco
| 20. 3. 2012 11:14
Alebo inak povedane, rezerva nie je potrebna, lebo: "Za 13 let co jezdim jsem měl 4x defekt"
SOUHLAS, ČLÁNEK JE PŘÍŠERNÝ
sumy
| 20. 3. 2012 11:39
Samozřejmě, je to o úhlu pohledu-sklenice může být polopná, nebo poloprázdná. Jinak, v letadle jsem padák taky ještě nepotřeboval a beru si ho s sebou :-!
SOUHLAS, ČLÁNEK JE PŘÍŠERNÝ
_Teddy_
| 20. 3. 2012 12:06
Ako prirucnu batozinu? >:D
SOUHLAS, ČLÁNEK JE PŘÍŠERNÝ
sumy
| 20. 3. 2012 12:29
Kdepak, jako vyměkčení pod záda :-! >:D
SOUHLAS, ČLÁNEK JE PŘÍŠERNÝ
Milenius
| 20. 3. 2012 11:24
Taky jezdím 13 let a jen jednou jsem píchnul, bok jsem nikdy neprorazil, jak to děláte, jezdíte smykem na doraz k obrubníku?
SOUHLAS, ČLÁNEK JE PŘÍŠERNÝ
sumy
| 20. 3. 2012 11:46
No ten obrubník byla čistě moje demence-prostě v jedný vesnici přidělaly parkoviště s obrubníkem, tak, že zasahuje do silnice a neoznačili to. No a cestou v zimě s ještě lehce zamlženým sklem jsem to trefil. Pak 1x sama od sebe bez doteku s čímkoliv jen tak za jízdy a těď jsem si vzpomněl(ale to už je víc jak 10 let) jsem ještě vzal o obrubník švagrovu omegu-taky bok gumy (šikula mi tam vjel a já uhnul ke straně-moc) :-( . Teď to musí sice vypadat, že jsem upná řidičcská guma(možná i jsem >:D ) ale za těch 13 let mám víc jak 400.000km bez nehody(srnku nepočítám)
SOUHLAS, ČLÁNEK JE PŘÍŠERNÝ
Raven34
| 22. 3. 2012 10:54
:no:
pán autor zabudol na HLAVNÝ problém LPG - vyššia teplota spalovania.
Čakal som že v technicky zameranom článku by to malo byť aspoň okrajovo spomenuté, ale všetko sú len diletantské žvásty.

benzín spaluje pri cca 550 °C, LPG pri cca 750 °C (+-). Niekto si povie "no a čo", pravda je ale taká že ked dupnete auto poriadne na krk tak vám môže odísť tesnenie pod hlavou, alebo aj dokonca prasknúť hlava motora, čo je čoraz častejšie u nových áut (ľahšie materiály etc...)
Avatar - Slavek-TDM
SOUHLAS, ČLÁNEK JE PŘÍŠERNÝ
Slavek-TDM
| 22. 3. 2012 14:26
Tak to bych prosil o nejaky odkaz, kde tyto teploty beres. Ono totiz urcit teplotu spalovani neni jako strcit teplomer do zadnice. Trochu jsem se tomu venoval a zjistil jsem, ze u obou paliv zalezi na mnoha faktorech - bohatost smesi, jeji rozvrstveni ve spalovacim prostoru, tlaku a i na umisteni svicky a vstriku. Navic teplota neni stejna ani v ramci jednoho cyklu, takze se maximalne muzes vzit nejaky prumer z vyfokovych plynu. A tam to neni vubec jednoznacne, pri bohatejsi smesi muze LPG mit klidne nizsi teplotu spalin nez BA95, alespon co jsem cetl.
Avatar - Ronault.
Víceméně opět dobré shrnutí...
Ronault.
| 19. 3. 2012 20:37
Aneb:
1. Nebudete moci libovolně parkovat
Jak píše autor, kdo tohle kontroluje? Už jste někdy v podzemním parkovišti viděli policistu, tedy krom toho, když přijeli do Tesca pro svačinu nebo si vyzvednout zlodějíčka chyceného sekuriťáky?
Osobně jsem podzemní zákaz porušil vědomě jen ve Florencii, tam se prostě nic jiného najít nedalo, ale jak jsem koukal kolem, tak jsem nebyl sám, Taliáni tohle asi neřeší, stejně jako dávání směrovek >:D

2. Budete muset čekat na obsluhu
Tohle je přece plus, ne? Za méně peněz vám ještě někdo načepuje a když teď byly ty velké mrazy, tak jsem jen našrouboval redukci, zazvonil a běžel do tepla k pokladně a cestou jen řekl obsluze "dejte tam co se vleze" >:-[] (kdy jste tohle říkali s benzínem, krom chvíle, kdy jste si pro benzín zajeli za hranice?)

3. Každý rok musíte na prohlídku
Musíte? No já nevím, reálně musíte, ale potvrzení o tom nikdo nekontroluje. Já jezdím maximálně jednou za rok a to jen kvůli seřízení a to je více než 10t km. Cena? Jak kde, 200 kč, ale i 600 kč, záleží na firmě. Membrány vydrží daleko více než 60t, Favorit 120t km, druhé auto dokonce první kolem 200t km. Taky hodně záleží na kvalitě plynu, když berete "šmejd" zanesou se rychle, to platí stejně jako u benzínu nebo nafty.

4. Nádrž vydrží jen 10 let
Bohužel je to tak. Nutno dávat bacha při kupování ojetého auta s LPG. Z druhé strany každý ví, jak to u nás chodí na STK...

5. Díra v nárazníku a nálepka na skle
Ani jedno nemám. S dírou v nárazníku záleží na šikovnosti technika. Dnes už je to přežitek. Nálepku nemám, zastaven policisty několikrát, ani jednou nikdo neřešil, ani na STK si toho nevšimli. Kdyby něco, mám ji po ruce. Prostě se mi tam nelíbí.

6. Ubude místo v autě
Bohužel je to tak. Dokonce i to upevnění rezervy. Na první STK to bylo uvedeno v lehkých závadách a musela se upevnit. Váhal bych určitě nad dojezdovkou. Vše řeší samozřejmě hned na počátku správný výběr auta, asi těžko bude stačit 200 litrů pro celou rodinu, když tam ještě dám nádrž.

7. Kdekdo se vašeho vozu bude bát
Bojí se jen staré a hloupé blonďáté ženské ;-) Naopak když někoho vozíte pravidelně, tak je jen rád, že to má za "polovic" taky ;-)

8. Plyn sníží výkon
Ano i ne. Favorita mi tak dobře vždy seřídili, že jel dokonce lépe na LPG, aktuálně přímostřikový motor taky, ale ty rozdíly jsou opravdu minimální.

Ale jinak dobrý článek.
Víceméně opět dobré shrnutí...
kyklop
| 20. 3. 2012 09:24
2. :yes: >:D
Víceméně opět dobré shrnutí...
ryccardo
| 20. 3. 2012 09:48
Souhlas :yes: >:D
Víceméně opět dobré shrnutí...
TonyOL
| 20. 3. 2012 13:15
:yes:
Avatar - Flai
Díra v nárazníku ...
Flai
| 20. 3. 2012 09:03
V pohodě se to dá vyřešit montáží k hrdlu plnění benzínu ;-) budou mi to tak dělat na mém autě,hodně lidí ani neví že to tak muže být a neumí si to prosadit :-) sice je s tím více práce než udělat díru do narazníku,ale jak řikal technik z firmy není problem ...
Mýty o LPG
cabry
| 20. 3. 2012 09:36
Jinak s těmi 10 lety to taky není úplná pravda. Stačí si dojet na revizi těsně před skončením platnosti nádrže a potom hned šup na technickou a máte jí na 12 let. Jezdím do práce 60 km tam a stejně zpět denně a rezervu nevozím. Kdybych náhodou kolo prorazil,tak mi ho holt někdo doveze. Ale když člověk jezdí jako člověk a ne jako prase,tak by se to stát nemělo.V podzemkách parkuju celkem běžně a opravdu jsem nikdy neviděl nikoho,kdo by to řešil. Nehledě na to,že spousta parkovišť je v podstatě otevřenejch a stejně tam ty značky mají. Holt zase vládní paskvil.Jinak jezdím za 1,40kč/km a nemám problém.Výkon se sekvenčním vstřikováním taky OK.
lpg? ne! proč? nevím.
kexxik
| 20. 3. 2012 10:14
nechápu ještě jednu věc. Někdo LPG odmítá, ale neví proč. Prostě řeknou, že plyn nechtějí, ale proč? :-) už jsem zažil argument, že to auto tak "zničíš" nebo auto vezmeš "duši" :-)

jinak článek hodnotím průměrně. Líbí se mi jedna věc, jak neplynaři už nemají argument, proč lpg ne, tak vždycky začnou zákazem do podzem. garáží. Já v takové garáži teda parkuju s lpg jako ostatní, ale hlavně nevím o nikom, kdo by pořád jezdil do podzemky a v reálném životě to prostě nikoho neomezuje.
Jistě, že má LPG nějaké nevýhody, ale s tím do toho musíš jít, když to chceš.
lpg? ne! proč? nevím.
alex11
| 20. 3. 2012 13:55
osobně o LPG uvažuji, ale autorizovaný servis SUZUKI mě od toho zrazuje a při hlubším dotazování mě odkazuje na firmu zabývající se montáží LPG.
Jedná se mi o přestavbu Suzuki Grand Vitary 2.0 benzín, 103kw, r.v. 2007, v autorizovaném servise mi potvrdili možnost zničení motoru, od ventilových sedel až po propálený písty apod..
LPG firma mě sice uklidňuje přimazáváním vent. sedel, ale sama přiznává že nemá dlouhodobou zkušenost s tímto motorem + mi není schopna říct jaké budou další nutné náklady v průběhu let.
Rád se nechám vyvést z omylu, pokud mi někdo dokáže rozumně poradit.
lpg? ne! proč? nevím.
xpaja
| 20. 3. 2012 21:55
už pod minulým článkem o lpg sem k tédle problematice něco psal:
"U fordu se můžou vyskytovat problemy od doby co začli používat motory Mazda MZR neboli Ford Duratec. Nejproblémovější je motor 1,6l co se dával do focusů.
Obecně jsou problémy s tím, že LPG má delší dobu hoření a hoří při vyšší teplotě.
Při chudé směsy pak může docházet k podpalování ventilů. Předělat jde samozřejmě každé auto, je to jen otázka peněz. V NL se například běžně u Fordů měnili hlavy za "plynové". Jejich úprava by měla cca odpovídat těm co se používají pro E85, které má do jisté míry podobné vlastnosti.
Na tomto odkazu je black List od výrobce LPG zařízení PRINS ( [odkaz] Těch motorů je tam spousta, ale reálná situace není tak černá. Jen je nutné LPG po zajetí dobře seřídit a občas kontrolovat vůle ventilů (á 30kkm).
Pro LPG je ideální kombinace Hydraulických zdvihátek ventilů, které si sami upravují jejich vůli a tvrzených ventilovych sedel. Bohužel dnes je těchto motorů jako šafránu. Boom hydroštelů byl na přelomu osmdesátých a devadesátých let, od začátku tisíciletí od nich výrobci houfně ustupují a používají podložky či kalíšky. U některých motorů ventily nelze seřídit v podstatě vůbec.
O přínosu Flashlube a podobných maziv se dá spekulovat, neexistuje snad žádná studie, která by jejich přínos potvrzovala. Někteří plynaři o nich mluví jako o zbytečnosti bez valného přínosu jiní naopak. Do turbo motorů se bežně nepoužívají, i když v dněšní době existuje i přímaz "pod tlakem".
O těchto důležitých informacích se článek vůbec nezmiňuje, přijde mi to jako mnoho slov o ničem."

Teď jen doplním: Japonské motory jsou obecně citlivější na LPG, celkem obstojně ho snáší boxery od Subaru (bo je s tím prodávala i fabrika), jinak opravdu žádná sláva. Koukni na ten blacklist, jestli tam ten svůj motor najdeš. A i když tam bude, ještě to neznamená že je vše ztraceno. Chce to mít dobře seřízený plyn, poprvé zkontrolovat vůle ventilů řekněme po 15kkm, pak stačí po 30kkm. Pokud se k tomu autu budeš chovat slušně mělo by to být OK.
Naopak dobře LPG snáší italové, hodně se tam na to jezdí, takže se přizpůsobily. Bohužel dnes už to je samý JTS, takže přestavba vyjde dost draho.
Avatar - Slavek-TDM
lpg? ne! proč? nevím.
Slavek-TDM
| 21. 3. 2012 21:39
Tak s timto souhlasim. Doplnim, ze Subaru nemelo fabrickou prestavbu, delalo to Vialle. Jen u nekterych modelu se menila hlava jako priprava.
Do 6ti valcu boxeru se LPG obecne nedoporucovalo (a motor EZ30 je i na seznamu Prinse), presto Vialle ho ma v nabidce (ale nevim proc jen pro Tribecu).
Zajimavy je, ze ackoliv starsi H6ky snasely plyn udajne lip nez novejsi 3.0R 180kW. Muj odhad je, ze stary sestivalce tahly lepe od spodu a mely jen 4rychlostni prevodovku.
Avatar - petrumr
lpg? ne! proč? nevím.
petrumr
| 20. 3. 2012 18:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Příští týden
TonyOL
| 20. 3. 2012 13:18
jsem zvědav na auta vhodná na přestavbu. Doufám, že to nebudou jen auta nad 2,0 l obsahu. Máte někdo na plyn nějaké TSI? Zkušenosti? Díky.
Avatar - Slavek-TDM
Příští týden
Slavek-TDM
| 20. 3. 2012 13:57
Minule se to probiralo po clankem o LPG. Vialle ma prestavbu pro TSI motory. Uzivatel treba zde:
[odkaz]
Ale stoji to ranec, nicmene technika je vymakana. Pouzivaji puvodni vstriky pro benzin, takze asi nejaka jednocestna pripojka kapalneho LPG do vysokotlakyho vedeni.
Příští týden
TonyOL
| 20. 3. 2012 15:10
Díky
LPG
páka
| 20. 3. 2012 13:39
Zdravím dle mého názoru je LPG v současné době pro normální - nepříliš bohaté lidi optimálním pohonem především z ekonomického i ekologického hlediska. A dnes je i bezpečný (nikdo už nevozí 10 kg bombu v kufru). Každý ať si spočítá, co ho stojí provoz v benzínu či naftě během např. 10 let a navíc se dá u toroidní nádrže na LPG o 2 x 5 let prodloužit její životnost. Nejlepší je koupit cca 3-4 leté auto s LPG s přiměřeně výkonným motorem . Ale záleží na tom, na co kdo má.. Přeji hezký den,
Avatar - petrumr
LPG
petrumr
| 20. 3. 2012 19:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Bludy
childofbodom
| 20. 3. 2012 15:58
Ja osobne si myslim, ze tento clanok je dost hlupy...niektore argumenty (napriklad s tym, ze sa ludia boja auta), su hluposti...

Osobne mam Feliciu na LPG, ja neviem jediny dovod preco nie LPG. Felicia nam jazdi prefektne, dokonca nemusime ani moc sa obmedzovat na extra setrnu jazdu, jazdime za 4-4,5€cent/km a vykon to nijak neovplyvnilo, ako som zatial spozoroval... este by som dodal ze napriklad niektore auta - Kia Venga atd. rezervu ani nikdy nemali, cize tieto auta nebudu musiet odkladt rezervu ke ju ani nedali...za 15rokov ani jeden defekt, nie je co riesi.

LPG rocks! :-)
Autor clanku videl asi auto na LPG naposledy pred 5 rokmi xD
spigy11
| 20. 3. 2012 16:37
Zdravim,

tak tento clanok ma tak vytocil ze som sa musel zaregistrovat.
Mam prerobene auto Opel Astra G hatch na plyn od 1/2012 takze mam co k teme dodat (vacsina plati na SR).
1. Nebudete moci libovolne parkovat
toto mi vobec nevadi a to mam zenu a deti, tak co trochu sa prejdem
2. Budete muset cekat na obsluhu
Nie je to vzdy pravda, podla oficialneho stanoviska Slovnaftu si mozem kazdy tankovat, kto urobi kratke skolenie, FAIL
3. Každý rok musíte na prohlídku
na SR kazde 2
4. Nádrž vydrží jen 10 let
za 10 rokov sa mi investicia tak vrati ze si mozem kupit zlatu nadrz
5. Díra v nárazníku a nálepka na skle
FAIL, mam deti v aute cize mam uz aj tak nalepku Baby on board, k diere vacsina firiem montuje predsa LPG pripojku hned pri tej od benzinu, FAIL
6. Ubude místo v aute
zase to iste dnesne toroidne zadrze idu namiesto rezervy, cize nie je pravda, a podla platnej vyhlasky staci sada na opravu pneu cize sprej
7. Kdekdo se vašeho vozu bude bát
Podla ADAC testu je LPG nadrz ovela lepsie zabezpecena ako benzinova,svedci o tom aj jej konstrukcia a fakt ze sa meni po 10 rokoch
8. Plyn sníží výkon
Kamo mam 1.4 66kW pri tento motorizacii by som znizenie vykonu lahko spozoroval, nic take nemam problem ist na 5 v meste pri 50km/h a motor mi neceka, dokonca si dovolim tvrdit ze chod na LPG je tichsi ako na benzin, suvisi to asi s chemickym zlozenim zmesi propan-butan lahsi uhlovodik.

Ziadam autora aby pred tym ako vypusti dalsi absurdny clanok, si pozrel splynovace aspon z roku 2010 a vyssie.

A zistil si realne fakty, nie clanky z roku pana
LPG servis Praha
volvoT4
| 20. 3. 2012 18:48
Nemáte někdo dobré zkušenosti s nějakým LPG servisem v Praze? Jsem na 100%, že do toho jdu, už jenom hledám servis - scháním reference. Mám Volvo V40 T4 rv. 1999. Díky
Avatar - petrumr
LPG servis Praha
petrumr
| 20. 3. 2012 19:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
LPG servis Praha
volvoT4
| 20. 3. 2012 19:20
auto je v perfektnim stavu, 120tis najeto, co jsem počítal, tak za 14 měsíců se mi zaplatí přestavba v hodnotě cca 35tis, když počítám ty 2-4km co to jede pouze na benzín po startu. Nové auto nechci, tohle mi vyhovuje :-)
LPG servis Praha
gil54
| 20. 3. 2012 23:26
Ano, jistě, v Praze ti to zmrší a i ukradnou. A to proto, protože to budou montovat ti přivandrovalý moraváci, co se do Prahy hrnou zprava, zleva pod tlakem. Od poslanecké sněmovny až po poslední stavbu.

Jak se ti to čte, ty tolerantní a slušně vychovaný moraváku ?

Už aby se všichni jako ty na tu slavnou Moravu vrátili a co nejdřív se osamostatnili.
Avatar - petrumr
LPG servis Praha
petrumr
| 21. 3. 2012 19:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
LPG servis Praha
gil54
| 22. 3. 2012 20:45
Ani tomu ani co jsi ani napsal ani moc ani nerozumím.
Nechápu, jak souvisí barvy na semaforech s LPG, nebo se zloději, nebo s moraváky.
pitchoviny
objekt21
| 20. 3. 2012 20:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
LPG
páka
| 20. 3. 2012 23:41
Nikoho nemám zájem přesvědčovat o výhodnosti LPG, ale přiznejme si, že pokud chceme či musíme jezdit autem, tak toho nemáme příliš na výběr.diesel je dobrý hlavně na spotřebu, tah a kroutící moment, ale cenově je stejný i leckde dražší, než benzín. V průměru se náklady na palivo za 1 km pohybují od 2 Kč a výše. LPG může být o cca 1 Kč níže. Od roku 1996 jsem jej měl za cca 11 tis. Kč namontovaný u Rapida 136 a motor běžel klidněji a tišeji( LPG má vyšší oktanové číslo). Odjel jsem s ním mj. Belgii a 3x Chorvatsko.Pak jsem si pořídil z NL 4 roky starý Mitsubishi Space star, též s LPG, kde je start na benzín a po zahřátí automaticky na LPG, najeto má cca 13O tis. km a bez problémů. Toroidní nádrž lze za asi 3 tis. 2 x na 5 let bez výměny prodloužit. Je to přesně o tom, jak kdo moc jezdit potřebuje a na co taky má. A bezpečnost provozu je zde vyšší, než u benzínu. Ale to šetření je podobné i u jiných zdrojů a možných úspor energie. Např. u "solárů" je návratnost desítky let, zde stačí i 2 roky .Takže na otázku LPG ano či ne? Ať si každý vybere sám.
Vaš názor
luneb
| 22. 3. 2012 14:16
Caute.
rad by som sa spytal nejakych odbornikov.Co si myslite o prerobeni na LPG u 10 rokov starej skody fabia combi, ktora ma najazdene 95 000 km.Ide hlavne o to, ci by som z tej prestavby mohol profitovat. Podla mojich prepoctou by to mohlo byt vyhodne po odjazdeni cca 20 000 km.Otazkou je, ze nedokazem odhadnut v akej kodicii je auto a s akymi pripadnymi vydajmi este musim pocitat. Do motoru som zatial zasahoval len raz, ked som musel vymenit tesnenie pod hlavou valca.Motoricky zatial slape v pohode, ale otazne je ci by pre ten motor nebolo prerobenie prilis velkym šokom.Napiste mi, prosim, ake s tym mate skusenosti.Dik

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku