Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Talisman: Sedan s korejskými kořeny

Pekingský autosalon bude svědkem premiéry nového velkého Renaultu. Ponese staronové jméno Talisman.
Zpět na článek
20. 3. 2012 07:39
20. 3. 2012 09:49
20. 3. 2012 13:23
20. 3. 2012 15:13
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 3. 2012 21:42
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 3. 2012 21:43
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 3. 2012 21:42
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 3. 2012 08:47
20. 3. 2012 14:06
20. 3. 2012 14:21
20. 3. 2012 14:38
20. 3. 2012 09:50
20. 3. 2012 09:50
20. 3. 2012 14:26
20. 3. 2012 15:01
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 3. 2012 15:09
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 3. 2012 17:07
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 3. 2012 20:36
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 3. 2012 17:10
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 3. 2012 17:01
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 3. 2012 17:09
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 3. 2012 21:52
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 3. 2012 15:22
20. 3. 2012 15:49
20. 3. 2012 22:22
22. 3. 2012 00:52
20. 3. 2012 07:13
Talisman? Spis manasek...
Myslel jsem si, ze nic horsiho, nez tohle: [odkaz] uz vytvorit nejde.

Nicmene kdyz se chce, vsechno jde...
Rozbalit vlákno
22
20. 3. 2012 09:49
Re: Talisman? Spis manasek...
Netrep, v tvojom odkaze je jeden z najodvážnejšie nadizajnovaných sériových vozov. Poznám plno všeobecne chválených vozov, ktoré mu v dizajne nesiahajú ani po kotníky.
Mimochodom, SM-7 nevyzerá nijak tragicky. Niet dôvodu na posmešné úsmevy.

To Sleeper: nebol Koleos vyvinutý v Renaulte, len pustený na trh najskôr ako Samsung? Pri zmienkach o tom, že Koleos je Samsung premaľovaný na Renault som už v diskusiách na ACZ niečo podobné už začul...
20. 3. 2012 11:17
Re: Talisman? Spis manasek...
Odvazny je, to nepochybne.
A taky hnusny.

Co se tyka SM7, tak v porovnani s konkurenci je tragicky.

A osobne mne mrzi, ze evropske automobilky, ktere pred par lety ukazovaly celemu svetu, jak se maji delat auta, dnes jen prelepuji znacky na lowendove vyrobky...
20. 3. 2012 11:29
Re: Talisman? Spis manasek...
jo přesně jsi to vypíchl ať si ty svoje šumty korejci strčí někam....
20. 3. 2012 13:59
Re: Talisman? Spis manasek...
No az tak radikalny bych nebyl.
Ale at se Samsung prodava jako Samsung, nebo Kia, nebo treba Hindustan, ale Renault by mohl zmobilizovat svou hrdost a prijit s vlastnim modelem, ne s preznacenym korejcem (ktery kdo vi jestli neni preznaceny Nissan :-) )
Avatar - Ronault.
20. 3. 2012 14:11
Re: Talisman? Spis manasek...
Do jisté míry souhlasím, z druhé strany jak píšu níže, Renault vlastní pokud vím nějakých 75-90% akcií Samsungu a evidentně chce rozšířt vliv na Asijských trzích i pomocí drobných změn.

A pak je tu tatéž stránka věci, kterou píšeš... na EU trhu by tohle prodávat neměli. Chápu ještě Fluence (reálně to vůbec není špatné auto), ale Latitude a Koleos... 8-s
Stejný základ techniky typu motory, podvozky, elektronika atd. je naprosto pochopitelný, viz koncern, ale přelepování znáčků je jen lanciování své pozice 8-s
20. 3. 2012 14:19
Re: Talisman? Spis manasek...
Ten Fluence mi vzdy pri pohledu zepredu pripomina ty pokusy s obojzivelnymi auty, neni to dobre posazene na ceste. Nicmene to tady ted neni o Fluenci (Fluencu?).

To lanciovani tu vyjde ve slovnicku pojmu :yes:
Avatar - Ronault.
20. 3. 2012 17:03
Re: Talisman? Spis manasek...
Tak mě osobně Fluence a jeho příď nevadí, když vemu auta v tomto segmentu, tak se mi nelíbí ani příď Cruzeho, vlnobití Elantry se mě hrubě nelíbí (zlatá i30) a jediná Jetta je koukatelná, ale jak pro koho. Ale jak píšeš, o tom ta diskuze není.

Lanciování si nechám patentovat ;-)
20. 3. 2012 18:43
Re: Talisman? Spis manasek...
Fluence je koukatelný, u Cruze s tebou nesouhlasím, Elantra je děs. Btw ohledně toho auta co je v tomhle článku, tak doufám, že se Rendlík nezblázní a nepošle ho do Evropy. Myslím, že zkušenost Latitůdou by mohla stačit ne? >:D :no:
Avatar - Emel
20. 3. 2012 21:37
Re: Talisman? Spis manasek...
Jakou zkušenost myslíš? U nás se Latitude relativně daří, za loňský rok má na kontě 109 aut, což je například dvakrát víc než Jaguar XF (aniž bych z toho chtěl vyvozovat nějaké závěry).
20. 3. 2012 14:36
Re: Talisman? Spis manasek...
Co je spatneho na Koleosu? Neni to uplne krasne auto, ale jinak v urcitych konfiguracich na nem nevidim nic spatneho...
Rozhodne bych radeji Koleose nez Sportage a ix30...

A Latitude je paradni kocar, konecne auto, ktere se pri jizde houpe ve vsech trech osach >:-[]
Avatar - Ronault.
20. 3. 2012 17:01
Re: Talisman? Spis manasek...
Přiznám se, že s Koleosem jsem byl na vážkách, protože určitě najde nějaké své příznivce, pokud mu dají šanci, samozřejmě.

Latitude ale ne, to je prostě na vrcholný model hoooodně málo 8-s
20. 3. 2012 15:56
Re: Talisman? Spis manasek...
Podívej se na auta, která v Číně prodává VW a pak mudruj. V Korei se asi nic jiného než lowend neprodává, protože Renault Samsung SM7 (jeho korejský název) je za stejné ceny jako jeho korejská konkurence Kia K7 a Hyuandai. Jiná auta se v této třídě ani neprodávají. Pro korejce je to velký luxusní sedan, pro tebe lowend. Dle korejských testů je zvláště interiér velice povedený - špičkové materiály a vynikající zpracování. Třeba se i v těch našich lowendech dočkáme pravého dřeva. Na nový evropský Renault si ještě chvilku počkej až ho dají společně s Nissanem a Mercedesem dohromady. :-)
21. 3. 2012 09:17
Re: Talisman? Spis manasek...
VW prodava v cine auta, ktera byla a jsou VW.
Ja nejsem korejec, takze mne Samsung nebere, apriori to nemusi byt nijak spatne auto, ale rozhodne to je spatny Renault - jestli mi rozumis.
21. 3. 2012 14:55
Re: Talisman? Spis manasek...
V Korei se jmenuje Renault Samsung SM7, tak to asi Renault je.
Avatar - iudex
20. 3. 2012 12:54
Re: Talisman? Spis manasek...
Odvaha nemusí znamenať krása. A v tomto prípade to platí dvojnásobne. Ostatne táto generácia Primery bola tak "obľúbená" a tak sa "páčila", že bola predčasne ukončená, odišla veľmi rýchlo do zabudnutia a pre istotu už ani nemala nástupcu. ;-)
20. 3. 2012 14:01
Re: Talisman? Spis manasek...
Primera nebola jediná u Nissanu, ktorá nedostala nástupcu.
Jej poblémom nebol ani tak nezvyklý dizajn, ako skôr nízka spoľahlivosť a vysoká cena. Plus prístroje v strede, ktoré sa okrem MPV-trieda akosi neveľmi akceptujú.
Primera nebola synonymom krásy, ale bolo veľmi pohľadné a zaujímavé auto. Byť to model o triedu nižšie, kritiky dizajnu by bolo oveľa oveľa menej. Dnes by sme tieto tvary nazývali takmer konzervatívnymi - napríklad v porovnaní s tým, čo predvádza Ford alebo Hyundai.
Avatar - iudex
20. 3. 2012 14:19
Re: Talisman? Spis manasek...
Túto konkrétnu generáciu som poznal a jazdil, ako to bolo nevyvážené zvonka, o to viacej extravagantné a chaotické to bolo vnútri (nielen prístroje v strede, aj tá plocha prístrojov pod nimi á la klávesnica: [odkaz] A ako píšeš, na Japonca spoľahlivosť úbohá.
20. 3. 2012 16:00
Re: Talisman? Spis manasek...
Mne sa to z pohľadu dizajnu páči - mám rád nezvyklý či výnimočný dizajn. A tieto vozy rozhodne nie sú škaredé - prívlastok "nezvyklé" im sedí rozhodne viac. Ergonómiu či komfort hodnotiť nebudem, nejazdil som, len som v nej párkrát sedel.
Žiaľ, spoľahlivosť a cena boli dve veci, čím sa táto Primera určite chváliť nemohla.
20. 3. 2012 14:04
Re: Talisman? Spis manasek...
Pritom se puvodni Primery prodavaly dobre, takze Nissan touhle "odvaznou" generaci cely, jinak uspesny, projekt zabil.

Ale on ti Klaudius uz vysvetli, ze "iba trepes nezmysle"...
20. 3. 2012 15:58
Re: Talisman? Spis manasek...
To si píš... ;-)
Avatar - Ronault.
20. 3. 2012 13:00
Re: Talisman? Spis manasek...
Nechválím tyto počiny obecně, ale není se co divit, je to prostě auto pro asijský trh, tak proč ne. Spíše mě zaráží ty posměšky na adresu typu "převlečený samsung". Říká se běžně A3 převlečený Golf? Renault vlastní drtivou většinu akcií Samsungu, tak si přece s ním může dělat co chce...
20. 3. 2012 14:00
Re: Talisman? Spis manasek...
Viz 13:59
20. 3. 2012 07:39
Cena vývoje
"náklady na něj ovšem přesáhly hranici pěti miliard" - nesmysl. Tolik by to nestálo, ani kdyby to mělo být první auto na světě. V dnešní době skládaček stojí vývoj pakatel.
Motory nemuseli vyvíjet, žádné převratné patenty taky nepřijdou...

Tyhle nesmyslné částky jsem četl v souvislosti s více automobilkami. Kolik by tehle aut museli prodat, aby se to zaplatilo? Jde jen o to, jak vyvézt zizsky bez zdanění.
Rozbalit vlákno
9
20. 3. 2012 08:24
Re: Cena vývoje
Nesmysl to rozhdoně není. Co myslíš, že se všechno počítá do těch 5 miliard? To máš zaměstnanci - hypoteticky, kdyby na tom pracovalo 1000 lidí a průměrný plat 30000kč, tak už jen to ti dává miliardu, plus další náklady - prostory, energie atd.. Takže to klidně k těm 5 miliardám může klidně jít.
20. 3. 2012 08:33
Re: Cena vývoje
No jo, hypoteticky. Ale hypoteticky na tom mohlo pracovat 50 lidí. Prostory, energie... ty prostory asi nebudou mít rozlohu Jižní Koreje, ale spíš jednoho většího baráku a ten 4 mld rozhodně nespotřebuje.
Avatar - lordlord
20. 3. 2012 09:14
Re: Cena vývoje
my vyrábeli do prototypu auta víko 1 kus za 10 euro, který jsme dodali do německé firmy, ta ho prodalal automobilce za 100 eur. Jaké jsou ceny u složitějších věcí netuším, cena vývoje je určitě v miliardách
Avatar - gld
20. 3. 2012 09:49
Re: Cena vývoje
Vieš o tom prd a kecáš. 50 ľudí na vývoji celého auta? No možno na kaipan šestnástku.. 8-s
20. 3. 2012 13:01
Re: Cena vývoje
Tento argument me dokonale presvedcil, ze jdem se mylil. Diky.
Avatar - gld
20. 3. 2012 13:23
Re: Cena vývoje
Nemáš za čo. Nabudúce skús trocha porozmýšľať, než tu začneš rozhadzovať múdra hodné kapytána autopriemyslu ;-)
20. 3. 2012 09:50
Re: Cena vývoje
Načo rozoberáš veci, o ktorých nemáš ani šajn?
20. 3. 2012 13:01
Re: Cena vývoje
Tento argument me dokonale presvedcil, ze jdem se mylil. Diky.
20. 3. 2012 14:12
Re: Cena vývoje
Ak stráviš nejaký čas niekde v automobilke blízko vývoja, potom skús rozdávať múdra. Okolo 120 ľudí malo vývojové oddelenie pred dlhými rokmi v TAZ-ke - a to sa riešili iba úpravy vozu na udržanie vo výrobe a v predaji. Vývoj kompletného auta v dnešnej dobe plne zamestná min. 600-800 ľudí v rámci značky, a podobne pekných pár stovák, ak nie tisícov v dodávateľských firmách. Dnes je úplne bežné, že automobilka si externe objednáva napríklad výrobu a dodávku nárazníkov vrátane ich vývoja. Vývoj nového vozidla zahŕňa okrem návrhu a skúšok samotného auta aj vývoj technológie a výrobných zariadení - a to je plno nástrojov, dopravníkov, robotov, jednoúčelákov a tak ďalej, zahŕňa školenie tisícov ľudí vo výrobe, v servisoch, dokumentáciu a metodiky, legislatívu, logistiku a plno ďalších vecí. Žiadna maličkosť.
Avatar - KANKUNEN
20. 3. 2012 08:03
Áda bude mít radost
jak krásně vzniká ucelená řada Renault řada do LOW END. Má to však obrovskou výhodu, že Renault jako jediná evropská automobilka bude moct bránit Evropu před čínskými nájezdy, protože Evropa si tady nechá vplout pracovitější asiaty a zároveň živí nepracující menšiny.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 3. 2012 15:13
Re: Áda bude mít radost
Citroën má řadu DS, Renault... Samsungy.
20. 3. 2012 18:44
Re: Áda bude mít radost
>:D k tomu asi neni co říct ... :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 3. 2012 21:42
Re: Áda bude mít radost
:yes:
Avatar - rohYpnol
20. 3. 2012 21:33
Re: Áda bude mít radost
a VW má Škodu ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 3. 2012 21:43
Re: Áda bude mít radost
Tím pádem je VW bez fantazie :-)
20. 3. 2012 22:03
Re: Áda bude mít radost
Už jsou v té fázi........ " a dál už jen sociální jistoty "
Avatar - Emel
20. 3. 2012 21:39
Re: Áda bude mít radost
Mno, Renault má taky řadu RS / Gordini.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 3. 2012 21:42
Re: Áda bude mít radost
To ano, ale tam ty odlišnosti od klasiky nejsou tak výrazné...
20. 3. 2012 08:47
Ale jo
Tohle je podle me cesta, jak si zajistit v ramci vlastni znacky dostatecnou odlisnost od evropske produkce - je to sice reseni pro individualisty, nicmene Evropa bude pro prelepene Samsungy pouze doplnovky trh, tzn zadne prehnane naklady pro evropsky prodej a image jim to podle me zvedat pomuze, viz Latitude, ktery ma docela uspech.

Navic Samsungy maji naprosto odlisny vhled od H/K, tzn spojeni s Koreou neni tak ocividne, v ocich konzervativnich Evropanu by to mohlo byt mesi minus nez u H/K
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
20. 3. 2012 09:05
Proč ?
Proč už konečně nepošlou ten znak dámského přirození na smetiště dějin a nelepí na ten kufr (kapotu a volant) znak Samsungu? Prodej v Evropě by se nepochybně zvýšil oproti stavu, kdy je tohle přibližovadlo prodávané pod znakem automobilky, které se každý soudný člověk raději obloukem vyhne. Pokud to nenavrhoval francouzský ***, nebudou v tom žádné francouzské díly a nedotkne se toho ruka francouzského Araba, mohlo by to být obyčejné tuctové auto, které by si třeba někdo i koupil.

Jinak je třeba přiznat, že (až na tu pramicoidní záď) je inspirace nedostižným vzorem Passatu zřejmá (pochopitelně bez verze 4 motion a Variant).
Rozbalit vlákno
4
20. 3. 2012 14:06
Re: Proč ?
Pokud znak Renaultu (diamant >:D ) pripomina damske prirozeni, tak se schvalne zadivej na znak Samsungu. Radeji ani nechci domyslet, jake asociace by ve spojeni s "diamantem" mohl vyvolat...
20. 3. 2012 14:38
Re: Proč ?
Teplous ako ty tomu bude urcite rozumiet ... >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
20. 3. 2012 17:53
Re: Proč ?
Pokud nekdo muze oznacit za vozidlo svych snu rendlik megere, tak beru takove reakce s usmevem >:D
Avatar - gld
20. 3. 2012 09:50
Latitude
Takto mohol/mal vyzerať latitude.
Rozbalit vlákno
1
20. 3. 2012 09:50
Re: Latitude
Dobrý názor. :yes:
20. 3. 2012 10:26
A u mňa dobre...
Vôbec to nie je škaredé. Mne sa to auto celkom páči. Podľa mňa tu behá mnoho podstatne škaredších aut. Ak by dokázali udržať cenu (asi nie) ako je v Korei, tak by si zákazníka našla. Keci o znaku ženského prirodzenia nie su argument, Ádo... Či by sa ti viacej páčil piktogram toho mužského? >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
20. 3. 2012 12:05
Szarkozyho slzy
No okomentoval bych to informací z obalu jídla, co si právě připravuji. Vyrobeno ve výrobním závodě, který také používá ryby, korýše, měkkýše, vejce a hořčici. >:-[] 8-s
Rozbalit vlákno
3
20. 3. 2012 14:13
Re: Szarkozyho slzy
Oujee...tak...dobrou...chut... >:D
20. 3. 2012 14:13
Re: Szarkozyho slzy
Zas to nie je také zlé. Len proste iné, ako by sme od Renaultu čakali. ;-)
20. 3. 2012 14:26
Samsung
Jaké je vůbec postavení Samsungu na domácím korejském trhu a v Asii? U nás je to samý Hjóndé a o Samsungu není vůbec slyšet (ne že by se mě po něm stýskalo).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 3. 2012 15:01
Pomatení smyslů...
Renault se zřejmě rozhodl, že postupně zcela degraduje jména snových vizí velkého tvůrce Patricka le Quémenta... co to bude příště? Raději nad tím ani neuvažuji...
Rozbalit vlákno
20
Avatar - iudex
20. 3. 2012 15:06
Re: Pomatení smyslů...
No to je jasné: Tvoj nick sa bude vynímať na zadku nejakého konformného, praktického a bezpohlavného Samsungu s kosoštvorcom na kapote. >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 3. 2012 15:09
Re: Pomatení smyslů...
Je to možné >:D
20. 3. 2012 16:03
Re: Pomatení smyslů...
Kroky Renaultu ťažko zodpovedne hodnotiť, ukáže až čas. Konkrétne tento veľký voz mi nepríde až tak zlý. Dizajn je pomerne jednoduchý, napriek tomu výrazný a ľahko zapamätateľný. A má aj istú dávku elegancie. Nesedí mi palubka, ako v Latitude, aj tu pôsobí nepatrične obrovským dojmom, chcelo by to výrazne zjemniť.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 3. 2012 17:07
Re: Pomatení smyslů...
Vnímám Tvé rozumné úvahy, ale dívám-li se na design modelu, jehož výrobce stvořil Avantime a přehled unikátních vizí, řídím se jen emocemi a na ekonomické či jakékoli jiné důvody nehledím. Je to možná nepraktické a nezodpovědné, ale nemohu jinak. Z ideového hlediska je pro mne Talisman mordýř všeho, čeho bylo dosaženo, ne-li i toho, co se chystá (navzdory tomu, že může jít v praxi o poměrně uhlazený produkt...).
20. 3. 2012 18:59
Re: Pomatení smyslů...
Z tohto pohľadu niet o čo sa prieť. Súhlas. Od umeleckých diel k spotrebákom. Taká je realita.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 3. 2012 20:36
Re: Pomatení smyslů...
:yes: Ještě, že umíme snít.
20. 3. 2012 21:41
Re: Pomatení smyslů...
Dokonalost a předvídatelnost boří sny. Proto asi máme ten Renault tak rádi. Nikdy nevíš, čím tě zase překvapí. :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
20. 3. 2012 16:09
Re: Pomatení smyslů...
No jo, tak podle čumáku by to mohl prodávat i americký Nissan. Zadek myšlenku pomocí budget provedení nepřetavil v nic úžasného. Zkrátka Renault končí s originálními karoseriemi Lagunou, resp. Espacem.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 3. 2012 17:10
Re: Pomatení smyslů...
Prozatím rozhodně Espacem či Lagunou.
Avatar - Pekelná Micinka
20. 3. 2012 17:44
Re: Pomatení smyslů...
Nechci být zlým prorokem, ale podle mě je důvodem rebrandování Samsungů to, že velké sedany se zkrátka Renaultu nevyplatí vyvíjet a nevidím nic, co by neznačovalo do budoucna nějakou změnu.
20. 3. 2012 18:54
Re: Pomatení smyslů...
Ta změna už je ohlášená. V roce 2014 čekej výsledek spolupráce Renault, Nissan, Mercedes.
Avatar - Pekelná Micinka
20. 3. 2012 19:03
Re: Pomatení smyslů...
To jsem tedy zvědavý, ale co to přinese MB? Na nové E-čko je to brzy, S-klasse si snad budou držet jako exkluzivní zboží a C je zas moc malé pro Renault, pokud bychom to brali podle sedanů.
20. 3. 2012 19:54
Re: Pomatení smyslů...
elektrinu, diesle
20. 3. 2012 16:42
Re: Pomatení smyslů...
Podívej se aktuální evropské počiny. Zoe je taky zklamání? Dle mého názoru jde v případě Zoe o ideální splynutí designu a filosofie tohoto auta. Čistota designu je v naprostém souladu s čistotou provozu.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 3. 2012 17:01
Re: Pomatení smyslů...
Zoe je výjimka, ten jsem také nemyslel.
20. 3. 2012 17:06
Re: Pomatení smyslů...
Není to výjimka, je to první auto od pokračovatelů PlQ.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 3. 2012 17:09
Re: Pomatení smyslů...
Je to výjimka v subjektivním pomyslném přehledu sériových modelů, jejichž názvy dříve nesly futuristické koncepty. Se Zoe (osobně) nemám problém, něco jiného je použití jmen Be Bop, Fluence, Koleos či Talisman.
Avatar - Pekelná Micinka
20. 3. 2012 17:08
Re: Pomatení smyslů...
No jenže tohle a Latitude ma se Zoe společný tak akorát znak a možná nějaké součástky v elektronice.
Avatar - Emel
20. 3. 2012 21:42
Re: Pomatení smyslů...
Ehm, tedy zrovna Talisman mi jako koncept příliš k srdci nepřirostl... podle mě je to auto taková splácanina kulatého zadku a hranatého předku, který pak bohužel částečně došel naplnění u Vel Satise.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 3. 2012 21:52
Re: Pomatení smyslů...
Mě se líbí, i když mám daleko radši Vel Satis concept. Každopádně bych však vizi Talisman nepřál takový osud, který ho čeká...
Avatar - Aladeen
20. 3. 2012 15:22
Vada od VW
Toto auto aj ten ich Latitude ako keby zdedilo po VW Degeneráciu nazývanú "široký stredový Tunel " Bohužiaľ lebo mne sa to auto páči aj Latitude ale týmto som trocha sklamaný ... :-! :-! :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - nalimer
20. 3. 2012 15:49
najdi rozdiel
snimky talismanu uz nafotili v korei
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - iudex
20. 3. 2012 16:38
Re: najdi rozdiel
No to má s Renaultom spoločné asi toľko čo párok s mäsom. 8-s >:-[]
20. 3. 2012 16:45
Re: najdi rozdiel
A přitom v Korei se SM7 prezentuje jako auto s prestižním evropským designem a interiérem. :-)
Jen to mohlo být trochu víc podobné konceptu.
[odkaz]
20. 3. 2012 18:46
Re: najdi rozdiel
ty původní fotky Talismanu od nalimera vypadají dost hrozně, skoro jsem se lekl ;-)
20. 3. 2012 18:51
Re: najdi rozdiel
Třeba by někdo zadokolku s klasickým atmo šestiválcem ocenil. I tady na Auto.cz je často slyšet stýskání po starých časech. :-)
20. 3. 2012 18:59
Re: najdi rozdiel
Ale jo, tomu i rozumím, ale měli by v tom případě exteriér přizpůsobit evropskému looku Renaultu a ne jen to přelepit logo a změnit gril... ;-) Nějak mi to ke Cliu, Meganu, Scenicu, Laguně prostě nejde...
20. 3. 2012 19:50
Re: najdi rozdiel
To asi nikomu. Mňa ten voz ničím neuráža ani zvlášť neirituje, ale je fakt, že na Renault je to sakra málo.
20. 3. 2012 20:00
Re: najdi rozdiel
Taky mě to neuráží, ale jak říkáš na Renault je to prostě málo ;-)
Avatar - rohYpnol
20. 3. 2012 21:48
Chybějící článek
Jednoznačně tento model Renaultu schází. Schází ale nejen Renaultu, ale celé Evropské produkci. Zatímco německé limuzíny jsou bez vážnější konkurence sázkou na jistotu, tak mainstreamová alternativa chybí.
Chybí jako sůl. Peugeot vyklidil dobyté pozice 607ky, převeliká škoda. Renault má tradici, dříve poměrně oblíbený Safrane, poté poněkud přehnaná kreativita v podobě Vel Satisu.
Stejně tak Citroen poněkud přehnal svoji inovativnost a C6 sice přeskočila laťku konkurence, jenže ostatní už běží 1500 m ...
Francouzi se musí naučit, že v téhle třídě se zkrátka NEexperimentuje, tady se vsází na jistotu a na chyby není místo. Což může při tomto zglobalizovaném pojetí Renaultu jedině pomoct.
Takovýto model je potřeba a má na evropském trhu tradičně místo. Pokud přijde v této podobě i Renault, pak jednoznačně hodnotím kladně. Vždy se sice bude dívat na skvosty německého průmyslu jak hvězdář do dalekohledu... Ale sem s ním.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - VDC
22. 3. 2012 00:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 3. 2012 22:22
Pekné!
Mne sa to páči! Podľa mňa je ten Samsung veľmi pekné auto a dovolím si tvrdiť, že tunajší jedinci ho odsudzujú "lebo Renault". Keby na tom nebol znak Renault ale VW, tak od radosti by šli spoločne na gang bang párty...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
22. 3. 2012 00:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0