Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Tourneo Custom: Ženevský koncept se bude vyrábět, má spotřebu 6,9 l

Sériové provedení se poprvé představí na veletrhu užitkových vozidel v Birminghamu.
Zpět na článek
20. 3. 2012 09:50
20. 3. 2012 18:54
20. 3. 2012 11:31
20. 3. 2012 11:59
20. 3. 2012 15:58
21. 6. 2012 15:32
Avatar - 3_diamanty
20. 3. 2012 07:53
ten vyherny automat
alebo lepsie povedane stredova konzola vyzera hrozne preplacane chaoticky a na ten mix tlacidiel tak na ten sa nechyta ani lietado a potom sa cudujeme ze preco focus neslape ako predosle modely - ved sa staci pozriet na interier aj exterier a slusny clovek zaplace ;-) a je smutne ze tymto stylom sa vybrali vsetky fordy.

Znacky ako pezot kia alebo seat sa uz snazia zjednodusovat uhladzovat interiery a linie a ford sa vybral naspat cestou chaosu a preplacanosti ktora vladla tak pred 8 rokmi ale dnes je to uz minulost. Len si porovnajme interier golfu ceeda alebo lancera s focusom a uvidime neskutocny chaos a preplacanost v podani fordu oproti konkurencii a o exterieri plati v podsatte to iste, tie fordacke patvary na tie uz nikto nenaleti, uz aj korejci si tak pred 5 rokmi uvedomili ze dizajn musi nejako vyzerat ale ford ako keby sa vracal do minulosti a este sa tym chvali.

inak este nezabudnime dodat ze keby tam na tomto velkom forde bolo logo hyundai alebo kia tak by to bol samozrejme srot so skaredym interierom ale kedze je tam logo ford tak tu mame opat prenadherne auto

>:D

komu sa toto moze pacit netusim:
[odkaz]

zrejme nejakym technikofilom :)

daleko viac sa mi paci toto:
[odkaz]

a chlapci poviem vam, nazivo je este krajsi
;-)
Rozbalit vlákno
1
20. 3. 2012 20:36
Re: ten vyherny automat
Tak temi odkazy si ukazal jeden extrem vedle druheho. Ten ford je az moc prekombinovany naopak mitsu je az nezdrave jednoduche a no seredne. I ten vauwe vypada lip nez ten mitsu, kdyz nepocitam pouzite materialy.... Myslim si ze rozumny stred mezi timto jsou nove peugeoty a opely, kde to vypada slusne a ne takto prehnane popripade humusne....
Avatar - Bubáq
20. 3. 2012 09:50
Sakra!
Zase tak blbě krátká opěradla u sedadel ve 2. a 3. řadě... Výrobci by u MPV měli nabízet "americké" captain quad chairs alespoň jako opci. Zejména v "osobní" verzi by to byla jistě žádaná výbava. Transporter je důkazem;
Rozbalit vlákno
1
20. 3. 2012 18:54
Re: Sakra!
No a ještě jedna věc, dost se mi nelíbí uspořádání 2+2+3 = vzadu bude určitě lavice, co bude vážit 40-50kg... Raději bych viděl 2+3+2 s vyndavacími samostatnými sedadly, tj možnost z toho udělat variantu 2+2+2 ;-) No uvidíme, jak to nakonec bude...

Jinak exteriér auta se mi celkem líbí, ale ten vnitřek, chjo... Ford to z tou digihrou na palubce se s spoustou tlačítek dost přehání, Fiesta, Focus a teď tohle. Moc "user friendly" mi to nepřijde :no:
20. 3. 2012 11:31
Komfort
"Automobil je založen na nové globální platformě Ford, která byla zkonstruována s cílem dosáhnout jízdních vlastností na úrovni osobního vozu – jmenovitě agilní ovladatelnosti, dokonalejšího jízdního komfortu a snížené úrovně vnitřního hluku."

To jsem teda zvědavej. Největší sranda je, až nám budou tvrdit, jak tam ta pevná zadní náprava na listových perech je tím nejlepším řešením :-) A bez pořádné zadní nápravy to pořád bude uskákaná koza.
Rozbalit vlákno
3
20. 3. 2012 11:59
Re: Komfort
Dodávka zůstane dodávkou. Tohle jsou jen marketingový fráze bez významu. Pokud chceš jízdní vlastnosti osobáku, nekupuj si dodávku. Pokud tě zajímá užitečná hmotnost, nekupuj si MPV.
20. 3. 2012 15:58
Re: Komfort
...tak pokud jsi se zbláznil a čekáš,že tím budeš v zatáčkách natrhávat imprezám zadek,tak ano-takoví blázni budou zklamaní! Ale Ti budou zklamaní celej život a ze všeho...

Ale normální lidi to budou srovnávat s jinýma dodávkama a třeba budou mile překvapeni... :-)
Avatar - lango
21. 6. 2012 15:32
Re: Komfort
No dle mých zkušeností je že pokud budu vozit náklad je pevná náprava to nejlepší.
A ten hluk, pokud bude nižší jéje jen tak dál ať to pohodlí ten řidič má.