Novinky
1.2 TSI je dobrý motor, jen je škoda, že manuál má jen 5 st. U takových aut bych raději viděl 6M
Proc?
no, tak třeba na dálnici se šestka určitě hodí (z vlastní zkušenosti). snižuje spotřebu a lépe se dá využít výkon motoru
Na dalnici je to jen o otackach = o prevodovym pomeru posledni rychlosti a stalyho prevodu. A ty ma 5M priblizne stejny jako 6M. U takhle placatyho motoru (bavme se o krivce momentu) je 6 kvaltu spis marketingovej tah. Jak jinak vysvetlit, ze silnejsi stejnej motor ve stejnym aute ma o rychlost vic, kdyz by to melo byt spis naopak? Rozdil v maximalni rychlosti to neobhaji...
Me tedy jak u 1.2TSI 77kW tak u 1.4TSI 90kW pripada sest kvaltu az moc. I kolega radi kolikrat obrychlost (nejcasteji ze 4ky na 6ku).
Me tedy jak u 1.2TSI 77kW tak u 1.4TSI 90kW pripada sest kvaltu az moc. I kolega radi kolikrat obrychlost (nejcasteji ze 4ky na 6ku).
Ja taky občas řadim ob kvalt ale to neznamena že 6 kvalt nema přinos. Rozhodně 6rychlostni převodovka neni jen marketingovy tah a svuj přinos u 1.2TSI určitě ma. V několika testech se o tom přesvědčili.
Jak pišeš lepe se využije vykon motoru je tedy pružnějši a dokaže jezdit za miň. Navic podle testu je 6kvalt povedenějši převodovka co do kvality řazeni než 5kvalt.
Jenze kazdy razeni znamena ztraty a v realu jezdit za min? To by me schvalne zajimalo. Podle tabulky co mam k dispozici ma Fabia 1.2TSI merenej prumer - OPRAVA, spatne jsem koukal, 6MT neni.
Kvalita razeni, to je mozny ze 6MT je lepsi, ale to neni vec poctu rychlosti, nybrz konstrukce a vyroby.
Kvalita razeni, to je mozny ze 6MT je lepsi, ale to neni vec poctu rychlosti, nybrz konstrukce a vyroby.
Jak už tu pišu tyhle 2 varianty už byli porovnavany. Na stejne trase byl 6kvalt u většiho a těžšiho auta uspornějši o 3dl.Konkretně Golf vs Ibiza kombi.
Jenze neberes v potaz jednu vec - jsou to dve ruzny auta. A jsem si jistej, ze vyvojari venovali Golfu daleko vetsi pozornost nez Ibize - ve vsech smerech, tedy i v odporu vzduchu, zakrytovani podvozku a tak. Navic jak je jiz vyse psano, 5MT ma o na nejvyssi stupen vyssi otacky pri stejne rychlosti a to ma taky vliv. Kdyby byvaly byly otacky stejny, nebude to zdaleka takovej rozdil.
su robia srandu ? 16 ky kola a 1,2 tsi ? >😁 >😁 :no: hodne mena formula racing >😒]
Extrémna škoda že do ST nedali 2.0 tdi. Taký malý kombík s 2.0 tdi motorom - spotrebou 5l a výkonom ako RS hm....Lebo jazdil som na 1.6 tdi a subjektívne ale aj objektívne veľa neodskočí od motora 1.9 tdi 110k - a to je 15r starý motor!......a 1.9 ani neujde ani nespotrebuje menej...
Vlastním Ibizu SC 1,2 l TSI 77 kW/105 hp. Od šestého května 2011, kdy jsme si ji novou vyzvedli, jsem do této chvíle najel téměř 18 000 km. Motor je skvělý, tichý, agilní a auto zrychluje neobyčejně ochotně. Start z křižovatky na zelenou je radost. Turbo zatahuje od 1550 otáček, takže stačí jen lehce polechtat plynový pedál. Převodovka je pětistupňová manuální. Diskutovanou šestku považuji za zbytečnou. Při rychlosti 130 km/h motor točí 3 000 otáček. Vůz je v provedení SPORT na továrních pneumatikách 225/45 s šestnáctipalcovými litými koly. Nejvíc si jízdu v něm užijete nikoli na dálnici, ale na hladkých, klikatých a hlavně málo frekventovaných okreskách. Uváděná kombinovaná spotřeba 5,1 l/100 km je možná, já ale jezdím dynamicky a palubní počítač mi ukazuje průměr 5,6 l. Je to krásné malé auto pro dva, kvalitně udělané v koncernové kvalitě a dělá mi velikou radost.
[odkaz]
[odkaz]
Pěkne auto a dobra volba chvalim.
Jinak ale jak už jsem psal 6kvalt vyznam opravdu ma. Konkretně byli porovnavany pravě Ibiza a Golf. A Golf ač je větši a těžši dokaže byt diky 6kvaltu pružnějši a uspornějši. Navic 6 rychlostni převodovka je udajně co se řazeni tyče lepši. Škoda že koncern u Seatu a Škodovky šetřil.
Jinak ale jak už jsem psal 6kvalt vyznam opravdu ma. Konkretně byli porovnavany pravě Ibiza a Golf. A Golf ač je větši a těžši dokaže byt diky 6kvaltu pružnějši a uspornějši. Navic 6 rychlostni převodovka je udajně co se řazeni tyče lepši. Škoda že koncern u Seatu a Škodovky šetřil.
Dynamicky za 5,6 ? U TSI je 5,6 spotřeba při normální jízde 😄
V nabídce je sedmistupňový automat DSG i pro moji motorizaci, a samozřejmý je pro FR a Cupra. Možná příště. Nic proti šestce, jistě by se šikla, ale neschází mi. 😉
No, "dynamicky", já vím, že bych na to mohl dupat i víc, ale nejsem ani žádný "louda". Kombinuji prvky úsporné jízdy s plným využíváním dynamiky motoru v nízkých otáčkách. Rovné a nudné úseky jezdím na tempomat, ale opuštěné okresky jsou jiné kafe. 😉 Zimní kola mám 185/60 na patnáctkách Ronalech 42 a je fakt, že nemají takový valivý odpor. V létě na těch širokých není problém dostat se přes šest litrů na sto. Na dálnici k sedmi litrům. Spotřeba je závislá hodně na zatížení. To je ovšem vlastní nízkoobjemovým turbomotorům. 😄
gratulujem,
nic lepsie v tejto triede nie je takze super volba a navyse pekna farba :yes😒br />
super auto, prajem nekonecne vela stastnych kilometrov a nech robi radost :yes:
nic lepsie v tejto triede nie je takze super volba a navyse pekna farba :yes😒br />
super auto, prajem nekonecne vela stastnych kilometrov a nech robi radost :yes:
Dneska jsem viděl Ibizu Bocanegra v bílé barvě. To auto mě úplně uhranulo, vypadalo výborně, dynamicky a neskutečně sexy.
SEATU dávám za Ibizu :yes:
SEATU dávám za Ibizu :yes:
dokonalost v malej triede ma uz roky meno ibiza :yes: