Novinky
auto snov :yes😒br />
medakom fandim uz od cias prveho slk-cka ktore bolo na tu dobu prvym sportovym autom s otvaratelmou pevnou strechou a vyzera doteraz to auto perfektne :yes😒br />
toto velke SL je samozrejme ine kafe - toto je sen
medakom fandim uz od cias prveho slk-cka ktore bolo na tu dobu prvym sportovym autom s otvaratelmou pevnou strechou a vyzera doteraz to auto perfektne :yes😒br />
toto velke SL je samozrejme ine kafe - toto je sen
Jak tu psal kdosi pod premierou SL, ze je to to prave porno na kolech, bylo to spis takova softarna, toto je hardcore porno se vsim vsudy jen pro ty nejodvaznejsi, 12 vlacu pod kapotou dopovane 2 turby, na to je i eurodrzek kratkej, tohle chce mit poradnou porci km a zatacek za sebou, klanim se tem, kdo jej zkroti 😄
Nema problema, zkroti to ESP a ostatni trpaslicci. 😄
Nemit je, typicti ridici by meli zivotnost v radu minut...uzasny parametry :yes:
Nemit je, typicti ridici by meli zivotnost v radu minut...uzasny parametry :yes:
Asi tusim, jak bude u vetsiny ridicu jizda probihat, jednou jsem byl svezen v BMW M6, ktera byla chipnuta atd, proste si ji typek koupil a chtel z ni mit co nejsilnejsi svi ni, kdyz me pak vezl a porad daval plyn na podlahu, elektronika se s autem tak prala, az me to zarazilo, auto bylo pri rozjedech naprosto osekane, nastesti pro toho dotycneho ( a hlavne pro me 😄 ), jinak by skoncil v prvni skarpe. Takovym autum se na semaforech bez elektroniky proste nakladat neda, je to vrazda, priznejme si, ze malokdo to umi zvladnout
Mercedes příjemně překvapil. Po stažení předchozí SL 600 a SL 65 AMG to vypadalo, že Mercedes na dvanáctiválce zanevřel. Jsem rád, že jsem se mýlil.
"Technika SL 63 AMG se od „pětapadesátky“ liší trochu více"
"Přední nárazník dostal oproti SL 55 AMG větší vstupy vzduchu"
Nevím, co s tou 55 máte. Model s takovým označením už dlouhou dobu nebyl v řadě SL na trhu.
"Přední nárazník dostal oproti SL 55 AMG větší vstupy vzduchu"
Nevím, co s tou 55 máte. Model s takovým označením už dlouhou dobu nebyl v řadě SL na trhu.
Právě píšu nové géčko a když jsem se díval do tohoto článku, zjistil jsem, že jsem to tedy pěkně smotal. Omlouvám se, už je to opraveno. Místo SL 63 AMG mělo být SL 65 a místo SL 55 mělo být SL 63 AMG. Přiznávám, že mi MB v nedodržování těch kódů, které jsem vzpomínal na začátku, dělá dost velký zmatek.
Málem jsem začal brát vážně zlověstné zvěsti o konci stuttgartských V12... a oni představí takový skvost, dokonce i se 7°automatem, ta spotřeba taky vynikající!
Ale že jim to trvalo. Zajímavé, že v těchto modelech se tomu nikkdo nesmál, ale běda, když to samé (ovšem pod označením W5A580) bylo v jeepech, chryslerech a ted lanciích. to se ta převodovka strhala ve všech testech, ale pro Luxusní mercedes to bylo doted dobré.
HAHAHA. Ty převodovky sou co se týče železa 100% shodné, A perlička na závěr: Stejnou skřín dodnes používá i Maybach.
Takže autorům testů doporčuji překousnout tužku a posmeváčkům doporučuji až uvidí 12tiválcový MB nebo Maybach, vysmát se majiteli do xichtu, jak mohl být tak tupej a koupit si auto s pětistupnovou převodovkou v roce 2011😄 >😒] >😒]
Vysmát se majiteli Maybachu do xichtu.....vy musíte být ale prudký závistivý inteligent.
Kdybys to nějakému skutečnému majiteli řekl, asi bys mu nestál za odpověd popř. by tě odkázal do patřičných míst.
Chtěl sem vypíchnout to, že pro V12 s hvězdou na grille je ta převodovka OK, pro V8 a V6 neprémiových značek je to vykopávka.
Taky zajímavej úhel pohledu že....
Ovšem jak ta skřín nebyla v Mercedesu/Maybachu, každej si do ní kopnul že je to stará vykopávka.
Že je to stejná vykopávka jak v tom Mercedseu už jaksi nebylo zmíněno....
To je to co mi vadí.
1000 Nm nebo 600, to už je jedno. Podstatný je že to tam MB furt montoval. Měl proto své důvody, stejně jako pro to mají důvody ostatní kteří jí používají a kteří takyé pracují na náhradě.
Taky se mi líbil tuhle článek u konkurence s konstatováním, že 4 stupnová převodvka v autě z roku 02 je dnešního pohledu přežitá.
Jistě, s tím se dá souhlasit, ale touhle matematikou je vlastně Ferrari z roku 1978 totální plečka, protože si ho dá k obědu nějaký dnešní Nissan nebo Camaro.
Jde o to se podívat na věc vždycky tím správným úhlem.
4válce v tom zrovna nehrajou velkou roli, vono takovej VW Paheton V12 by mohl vyprávět že. Ten výkonovými parametry 440 HP při objemu 6,0 doslva ohromí proti OHVkovému 6,1 HEMI V8 430 HP....
560 NM toho Pahetonu je taky nijak neoslní....Protže 6,1 HEMi má 569 Nm 😄)
Takže ono je V12 a V12. Některý V12 maj právě podobný parametry co V8, takže když může být pětikvalt ve V12, může být i ve V8.
Jenže problém je ten, že jak je to prémie, tak je to Ok, jak to prémie není, je potřeba si do toho kopnout. V tom je celej ten fór. Zkus si to přiznat.
Já ti sem postnu pár testů Jeepu GrandCherokee, Lancie Thema (Chrysler 300) a tamnější narážky na zastaralý 5st. automat...
Uvidíme kdo přehání, zda já nebo novináři a hlavně zda měří všem stejným metrem...