Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Mercedes-Benz SL 65 AMG: V12, dvě turba, 464 kW

34 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
mercedes vyřadil konečně 5GTronic?

Ale že jim to trvalo. Zajímavé, že v těchto modelech se tomu nikkdo nesmál, ale běda, když to samé (ovšem pod označením W5A580) bylo v jeepech, chryslerech a ted lanciích. to se ta převodovka strhala ve všech testech, ale pro Luxusní mercedes to bylo doted dobré.

HAHAHA. Ty převodovky sou co se týče železa 100% shodné, A perlička na závěr: Stejnou skřín dodnes používá i Maybach.

Takže autorům testů doporčuji překousnout tužku a posmeváčkům doporučuji až uvidí 12tiválcový MB nebo Maybach, vysmát se majiteli do xichtu, jak mohl být tak tupej a koupit si auto s pětistupnovou převodovkou v roce 2011😄 >😒] >😒]
Avatar - CHerokee
CHerokee
Ta převodovka u V12 měla své opodstatnění. Když jsem se na to ptal techniků, tak říkali, že to je kvůli točivému momentu.

Vysmát se majiteli Maybachu do xichtu.....vy musíte být ale prudký závistivý inteligent.
blowiik
:yes:
Avatar - Anonym
Anonym
vůbec ne, k závisti není důvod, převodovku máme oba stejnou >😁
npc
ja bych o tuposti nemluvil, tech 1000 Nm je na papire nicnerikajici cislo, ale predstavte si, ze metrakovej chlap s metr dlouhym klicem drzi remenici kliky a vy nastartujete a nepatrnym polechtanim plynu ho roztocite jak hadroveho panaka.
Avatar - Anonym
Anonym
To byla ironie, zjevně nepochopená....

Kdybys to nějakému skutečnému majiteli řekl, asi bys mu nestál za odpověd popř. by tě odkázal do patřičných míst.

Chtěl sem vypíchnout to, že pro V12 s hvězdou na grille je ta převodovka OK, pro V8 a V6 neprémiových značek je to vykopávka.
Taky zajímavej úhel pohledu že....
_MT_
Přesně. Také mi bylo řečeno, že je to kvůli točivému momentu.
Johnnn
BMW si o 1000 Nm může nechat jenom zdát... Rád bych viděl jak by na takový toč. moment narouboval 8° Steptronic.
vanos
BMW používá více typů osmistupňového automatu od ZF, nicméně ten nejodolnější z nich zvádne "jen" 750 Nm. Ani vlajková loď ZF, která se dodává např. do A8, nepřenese více než 900 Nm.
_MT_
Kdyby byla poptávka, tak to podle mne na 1000 Nm zvládnou posunout.
_MT_
Na předchozí 65 AMG byla převodovka jedna z mála věcí, kterou jsem kritizoval. Asi trpíš paranoiou. Zajímalo by mne, kolik jsi viděl testů dvanáctiválců MB, kde vychvalovali převodovku.
Avatar - Anonym
Anonym
Nevychvalovali. Taktně se mlčí.
Ovšem jak ta skřín nebyla v Mercedesu/Maybachu, každej si do ní kopnul že je to stará vykopávka.

Že je to stejná vykopávka jak v tom Mercedseu už jaksi nebylo zmíněno....
To je to co mi vadí.
1000 Nm nebo 600, to už je jedno. Podstatný je že to tam MB furt montoval. Měl proto své důvody, stejně jako pro to mají důvody ostatní kteří jí používají a kteří takyé pracují na náhradě.

Taky se mi líbil tuhle článek u konkurence s konstatováním, že 4 stupnová převodvka v autě z roku 02 je dnešního pohledu přežitá.

Jistě, s tím se dá souhlasit, ale touhle matematikou je vlastně Ferrari z roku 1978 totální plečka, protože si ho dá k obědu nějaký dnešní Nissan nebo Camaro.
Jde o to se podívat na věc vždycky tím správným úhlem.
_MT_
U Maybachu to mlčení ještě pochopím, tam jde o princip. A rozhodně to není jediná věc, která na něm byla zastaralá. Bohužel.
npc
JEZKOVY OCI....Ja osobne smekam, ze neco takoveho je vubec technicky mozne vyrabet v takove velke serii. Tim myslim prevodovku s takovymi parametry. je to +- tataz specifikace, co se montuje do Veyrona, tam je tez 7stupnova skrin a vyporadava se s 1250 Nm. A srovnejte si cenu Veyrona a tohodle Medoura a srovnejte si pouzite materialy a naklady na servis. Pokud nekdo bude tvrdit, ze ta predchozi prevodovka byla strasnej kram a uz davno tam mela byt 7stupnova, tak to muze rovnou tvrdit, ze cele tohle SELE je kram, protoze nema parametry aktualniho Veyrona... k smichu. Tohle je technika na hranici lidskych moznosti, lip to proste uz nejde...pokud nechete stavet omezenou kusovou serii z exotickych materialu, kde na vysledne cene vubec nezalezi. Respektive za cenu Veyrona si pohodlne poridite tri az pet takovychhle SLek.
_MT_
A jaké převodovky se podle tebe dávají do náklaďáků? Z budoucnosti? Na tom pětikvaltu prostě bylo znát konstrukční stáří. Sedmistuňová dvouspojka Veyronu od Ricarda byla hlavně zajímavá tím, že tam sázela rychlosti ještě rychleji než tehdejší převodovka F1 od Ferrari (s výjimkou Enza, které mělo obdobně rychlou převodovku). Ale dnes jsme zase dál a jde to ještě líp. Tahle převodovka zdaleka není limit lidských možností. Ani ta ve Veyronu.
jirin
1000Nm nebo 600 uz nehraje roli.... skoda, ze jsi to nerekl v MB pri predchozi verzi SL, urcite by te poslechli, protoze jsi odbornik pres kroutak. A srovnavat V12 s V6(V😄......to je dalsi perla.
Avatar - Anonym
Anonym
Aha, takže co je dobrý pro V12 je špatný pro V8 si chtěl říct? Taky dobrá myšlenka, nikdo nic nesrovnával, ale pokud ěnco stačí pro V12, musí to stačit logicky i pro V8.

4válce v tom zrovna nehrajou velkou roli, vono takovej VW Paheton V12 by mohl vyprávět že. Ten výkonovými parametry 440 HP při objemu 6,0 doslva ohromí proti OHVkovému 6,1 HEMI V8 430 HP....

560 NM toho Pahetonu je taky nijak neoslní....Protže 6,1 HEMi má 569 Nm 😄)

Takže ono je V12 a V12. Některý V12 maj právě podobný parametry co V8, takže když může být pětikvalt ve V12, může být i ve V8.

Jenže problém je ten, že jak je to prémie, tak je to Ok, jak to prémie není, je potřeba si do toho kopnout. V tom je celej ten fór. Zkus si to přiznat.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
A představ si, milý Barichello, že 5GTronic stále koupíš v E na CNG, to je co! A v roce 2012! Pokud jsi schválně napsal u Maybachu rok 2011, protože se už nevyrábí (?), ale já myslím, že ještě nějaké 2012 kusy jsou, takže fakt existuje V12 s 5q automatem, no pokálej se z toho... Máš jen mindrák, určitě se nikdo amerikám s Mercedesáckým 5q automatem nesmál, to jen ty to zveličuješ...
Avatar - Anonym
Anonym
Ne?

Já ti sem postnu pár testů Jeepu GrandCherokee, Lancie Thema (Chrysler 300) a tamnější narážky na zastaralý 5st. automat...

Uvidíme kdo přehání, zda já nebo novináři a hlavně zda měří všem stejným metrem...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Tak jasně, že to v těch testech zaznělo, jinak by to asi nebyl dobrý test, kdyby neupozornil na fakt, že testovaný vůz disponuje převodovkou s méně stupni, ale já se vsadím, že všude určitě psali také, že to je dobrá převodovka i přes své stáří. Zaznít to vždy zazní, ale jen ty z toho děláš kovbojku.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
auto snov :yes😒br />
medakom fandim uz od cias prveho slk-cka ktore bolo na tu dobu prvym sportovym autom s otvaratelmou pevnou strechou a vyzera doteraz to auto perfektne :yes😒br />
toto velke SL je samozrejme ine kafe - toto je sen
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Němám rád tyto premotorované beštije, radšej mám auta pre normálných ludí treba Picanto alebo Logan bohajeho. >😁
jirin
To je zajimavy, majitelum X5/X6 nadavas a zavidis jak jsou drahy a zbytecny, ale SL V12 AMG ti nevadi...
chrudoš
Jak tu psal kdosi pod premierou SL, ze je to to prave porno na kolech, bylo to spis takova softarna, toto je hardcore porno se vsim vsudy jen pro ty nejodvaznejsi, 12 vlacu pod kapotou dopovane 2 turby, na to je i eurodrzek kratkej, tohle chce mit poradnou porci km a zatacek za sebou, klanim se tem, kdo jej zkroti 😄
Ondris
Nema problema, zkroti to ESP a ostatni trpaslicci. 😄
Nemit je, typicti ridici by meli zivotnost v radu minut...uzasny parametry :yes:
chrudoš
Asi tusim, jak bude u vetsiny ridicu jizda probihat, jednou jsem byl svezen v BMW M6, ktera byla chipnuta atd, proste si ji typek koupil a chtel z ni mit co nejsilnejsi svi ni, kdyz me pak vezl a porad daval plyn na podlahu, elektronika se s autem tak prala, az me to zarazilo, auto bylo pri rozjedech naprosto osekane, nastesti pro toho dotycneho ( a hlavne pro me 😄 ), jinak by skoncil v prvni skarpe. Takovym autum se na semaforech bez elektroniky proste nakladat neda, je to vrazda, priznejme si, ze malokdo to umi zvladnout
npc
akorat je skoda, ze timhle autem se asi hned tak nesvezu 😐
Zdeno5
Na stránke AMG uvádzajú uvedenie na trh v septembri 2012 a cenu v Nemecku 236 334 €.
_MT_
Mercedes příjemně překvapil. Po stažení předchozí SL 600 a SL 65 AMG to vypadalo, že Mercedes na dvanáctiválce zanevřel. Jsem rád, že jsem se mýlil.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Souhlas, je fajn, že některá z automobilek má koule i dnes takové auto postavit a sériově vyrábět 😄
_MT_
Hlavně to znamená, že i příští CL bude mít dvanáctiválec. Tam jsem se jeho ztráty bál ještě víc.
_MT_
"Technika SL 63 AMG se od „pětapadesátky“ liší trochu více"

"Přední nárazník dostal oproti SL 55 AMG větší vstupy vzduchu"

Nevím, co s tou 55 máte. Model s takovým označením už dlouhou dobu nebyl v řadě SL na trhu.
Sleeper
Právě píšu nové géčko a když jsem se díval do tohoto článku, zjistil jsem, že jsem to tedy pěkně smotal. Omlouvám se, už je to opraveno. Místo SL 63 AMG mělo být SL 65 a místo SL 55 mělo být SL 63 AMG. Přiznávám, že mi MB v nedodržování těch kódů, které jsem vzpomínal na začátku, dělá dost velký zmatek.
nick.name
Málem jsem začal brát vážně zlověstné zvěsti o konci stuttgartských V12... a oni představí takový skvost, dokonce i se 7°automatem, ta spotřeba taky vynikající!