Kdyz chteji zvysovat prodeje, tak proc nenabizi Skodu Yeti 1.8 4x4 s automatem DSG na vsech trzich, ale pouze v Nemecku a v Rusku??? Auto s touto konfiguraci by bylo pro me idealni, ale ikdyz se v CR vyrabi, tak ho zde nekoupim :-/
Na idnes pred par dny psali, ze Skoda chysta velke SUV, jedno mensi nez Yeti a prodlouzenou 7mistnou verzi Yetiho. Bylo by to prima, ale aby to nebyla jen "kachna".
Ona by uplne stacila nejaka "combi" verze Yetiho a prodeje by byly mnohem vyssi, protoze ten mensi kufr opravdu mnoho kupcu odrazuje.
No nemyslim si, ze bych byl jeden z mala...diesel je sice zadanejsi, ale vychazi o ca 60 tis kc draze. A navic se v Nemecku 1.8 4x4 DSG nabizi uz ve verzi Active (25 100 euro) a 2.0 TDI 4x4 DSG je az od vybavy Ambition ( 29 600 euro). Cenovy rozdil je uz pak dost vyrazny.
Po letosnim mrazivem unoru znam lidi, kteri uz diesel nechteji. Je to holt skoda, ze se to auto u nas nenabizi :no::no::no:
Tak i ve Švýcarsku se prodává v Activu třeba motor 2,0 TDI 103kW 4x4 DSG a tady ani ne v manuálu. Prostě Češi jsou jiný národ, když už mají víc peněz, tak si za to koupí spíše výbavu než pohon (pokud neshání auto právě kvůli 4x4).
A podíl v Yetim diesel X benzín za rok 2011 v ČR činil 81% X 19% a za první 2,5 měsíce v roce 2012 je to dokonce 94% X 6%, takže určitě by se zavedení DSG v 1,8 nepromítlo výrazněji v prodejích...
Neměla by Škoda radši přemýšlet o nějakém rodinném voze ale Touran, Scenic, C4 Picasso atd.? Ten jí podle mne chybí úpně nejvíc. I když se říká že nový Roomster povyroste, ale já se ptám bude to stačit?
Protože jsou ve skutečnosti sedmimístné spíš jen v nouzové situaci. Pokud bys tedy nechtěl, aby Roomster narostl do velikosti Multivanu. Chápu, že Američané chtějí sedm míst, ale v Evropě? Skutečně se to tu prodává (pokud má tedy člověk na výběr - osobně dám přednost hlubšímu kufru před vyklápěcí třetí řadou)? Ani takové R bych nepovažoval za sedmimístné auto - kam si pak dáš bagáž...
Chces rict ze Alhambra nebo Sharan nejsou sedmimistne auta? A kdyz mas tazne a hodis za to vozik neni problem prevezt sest lidi z Vidne nebo z Prahy do lazni Klimkovice. Jen musis holt jejich kufry dat do toho voziku. ;-)
Tak to je pravda, zrovna dneska jsem se na to byl podívat ;-) Po vyklopení 3 řady sedadel je tam ještě dost místa. Tipuju tak 300-350l, kufr je pak hodně hlubový a vysoký, tj na 4 velký tašky na sobě :yes:
Je snad Sharan větší než Rko? Co se pohodlí na sedadlech týče, ano, dá se mluvit o sedmi místech, ale pořád je to spíš školní autobus. Do kufru zavazadla sedmi lidí nedáš. Pro mne jsou skutečně sedmimístné vozy až ty přestavěné dodávky.
Navíc tu padlo sedm míst za cenu Yetiho. To ti teda nevím, co by z toho Sharanu zbylo. Zároveň by to byl největší model Škodovky, větší i než Superb. I tady si nemyslím, že by VW nechal Škodu jít tak vysoko. Když už, tak půjde o něco o velikosti Touranu, možná o chlup nataženého. A v tom případě těžko půjde mluvit o plnohodnotných sedmi místech.
Nepopírám, že Sharan s rakví nebo vozíkem dokáže odvézt rodinu s pěti dětmi na dovolenou. Multivan byla trochu hyperbola, nicméně z mého úhlu pohledu pravdivá (skutečně Sharan a kolegy za plnohodnotně sedmimístné dle mých standardů nepovažuji).
Škoda by okrem iného mohla dostať pekné klasické kabrio - cenou by rozhodne urobila rozrucha v kabrioletoch má Škoda predsa len nejakú tradíciu. Plus kupé.
No a chýba ešte pick-up, Roomster so svojim dlhým podvozkom sa na to priam pýtal.
Je to absurdní,naznačují,auta plachtama zahalují a ostatní výrobci mezitím vyrábí a prodávají.
Brzo jim ujede vlak i s mašinkou.Mají stejné gebíry,jak za časů pořadníků na Favorita.
Při koupi vozu je tak neskutečný výběr a oni se chovají jak přestárlé prostitutky,které nabízejí,co již nemají.Stačí si projít nabídku autosalonu škody,versus cokoli a každý vidí tu ubohost. Nu což,když myslí,ať na to dojedou.Korea je do pár let srovná.
(Myšleno ve třídě do půl miliónu korun.)Všechny ty srovnávací tabulky prodejů si mohou dát jako krytku podběhů v kufru u citigo. :-! >:-[]
kdekdo tady polemizuje, proč by se mělo vyrábět zrovna (další) SUV, ale nyní je to největší trend. už podlehlo i Lambo, Bentley, Maserati... u masovější značky jako je škodovka je to ještě logičtější.