Novinky
nick.name
0
kdekdo tady polemizuje, proč by se mělo vyrábět zrovna (další) SUV, ale nyní je to největší trend. už podlehlo i Lambo, Bentley, Maserati... u masovější značky jako je škodovka je to ještě logičtější.
Přejít do diskuze
Rovných 300 litrov - ale taký Grand Espace má v 7-miestnej konfigurácii kufor o objeme 465 litrov, Sharanu by predĺžená verzia tiež svedčala.
Jednoduché riešenie - predajne Škody oblúkom obchádzaj. Automobilových značiek je na trhu dosť, je z čoho vyberať.
Tak i ve Švýcarsku se prodává v Activu třeba motor 2,0 TDI 103kW 4x4 DSG a tady ani ne v manuálu. Prostě Češi jsou jiný národ, když už mají víc peněz, tak si za to koupí spíše výbavu než pohon (pokud neshání auto právě kvůli 4x4).
A podíl v Yetim diesel X benzín za rok 2011 v ČR činil 81% X 19% a za první 2,5 měsíce v roce 2012 je to dokonce 94% X 6%, takže určitě by se zavedení DSG v 1,8 nepromítlo výrazněji v prodejích...
A podíl v Yetim diesel X benzín za rok 2011 v ČR činil 81% X 19% a za první 2,5 měsíce v roce 2012 je to dokonce 94% X 6%, takže určitě by se zavedení DSG v 1,8 nepromítlo výrazněji v prodejích...
No nemyslim si, ze bych byl jeden z mala...diesel je sice zadanejsi, ale vychazi o ca 60 tis kc draze. A navic se v Nemecku 1.8 4x4 DSG nabizi uz ve verzi Active (25 100 euro) a 2.0 TDI 4x4 DSG je az od vybavy Ambition ( 29 600 euro). Cenovy rozdil je uz pak dost vyrazny.
Po letosnim mrazivem unoru znam lidi, kteri uz diesel nechteji. Je to holt skoda, ze se to auto u nas nenabizi :no: :no: :no:
Po letosnim mrazivem unoru znam lidi, kteri uz diesel nechteji. Je to holt skoda, ze se to auto u nas nenabizi :no: :no: :no:
Súhlas.
Škoda by okrem iného mohla dostať pekné klasické kabrio - cenou by rozhodne urobila rozrucha v kabrioletoch má Škoda predsa len nejakú tradíciu. Plus kupé.
No a chýba ešte pick-up, Roomster so svojim dlhým podvozkom sa na to priam pýtal.
Škoda by okrem iného mohla dostať pekné klasické kabrio - cenou by rozhodne urobila rozrucha v kabrioletoch má Škoda predsa len nejakú tradíciu. Plus kupé.
No a chýba ešte pick-up, Roomster so svojim dlhým podvozkom sa na to priam pýtal.
....my nesmíme ani naznačovat......
Je to absurdní,naznačují,auta plachtama zahalují a ostatní výrobci mezitím vyrábí a prodávají.
Brzo jim ujede vlak i s mašinkou.Mají stejné gebíry,jak za časů pořadníků na Favorita.
Při koupi vozu je tak neskutečný výběr a oni se chovají jak přestárlé prostitutky,které nabízejí,co již nemají.Stačí si projít nabídku autosalonu škody,versus cokoli a každý vidí tu ubohost. Nu což,když myslí,ať na to dojedou.Korea je do pár let srovná.
(Myšleno ve třídě do půl miliónu korun.)Všechny ty srovnávací tabulky prodejů si mohou dát jako krytku podběhů v kufru u citigo. :-! >😒]
Je to absurdní,naznačují,auta plachtama zahalují a ostatní výrobci mezitím vyrábí a prodávají.
Brzo jim ujede vlak i s mašinkou.Mají stejné gebíry,jak za časů pořadníků na Favorita.
Při koupi vozu je tak neskutečný výběr a oni se chovají jak přestárlé prostitutky,které nabízejí,co již nemají.Stačí si projít nabídku autosalonu škody,versus cokoli a každý vidí tu ubohost. Nu což,když myslí,ať na to dojedou.Korea je do pár let srovná.
(Myšleno ve třídě do půl miliónu korun.)Všechny ty srovnávací tabulky prodejů si mohou dát jako krytku podběhů v kufru u citigo. :-! >😒]
Nestaci, videl jsi nekdy kufry arabu co jezdi do klimkovickych lazni? Bud das do auta sest arabu a nebo jejich kufry. Toz tak. 😉
Je snad Sharan větší než Rko? Co se pohodlí na sedadlech týče, ano, dá se mluvit o sedmi místech, ale pořád je to spíš školní autobus. Do kufru zavazadla sedmi lidí nedáš. Pro mne jsou skutečně sedmimístné vozy až ty přestavěné dodávky.
Navíc tu padlo sedm míst za cenu Yetiho. To ti teda nevím, co by z toho Sharanu zbylo. Zároveň by to byl největší model Škodovky, větší i než Superb. I tady si nemyslím, že by VW nechal Škodu jít tak vysoko. Když už, tak půjde o něco o velikosti Touranu, možná o chlup nataženého. A v tom případě těžko půjde mluvit o plnohodnotných sedmi místech.
Nepopírám, že Sharan s rakví nebo vozíkem dokáže odvézt rodinu s pěti dětmi na dovolenou. Multivan byla trochu hyperbola, nicméně z mého úhlu pohledu pravdivá (skutečně Sharan a kolegy za plnohodnotně sedmimístné dle mých standardů nepovažuji).
Navíc tu padlo sedm míst za cenu Yetiho. To ti teda nevím, co by z toho Sharanu zbylo. Zároveň by to byl největší model Škodovky, větší i než Superb. I tady si nemyslím, že by VW nechal Škodu jít tak vysoko. Když už, tak půjde o něco o velikosti Touranu, možná o chlup nataženého. A v tom případě těžko půjde mluvit o plnohodnotných sedmi místech.
Nepopírám, že Sharan s rakví nebo vozíkem dokáže odvézt rodinu s pěti dětmi na dovolenou. Multivan byla trochu hyperbola, nicméně z mého úhlu pohledu pravdivá (skutečně Sharan a kolegy za plnohodnotně sedmimístné dle mých standardů nepovažuji).
Osobně si myslím, že by třeba Alhambra slušela víc Škodě než Seatu. K rádoby sportovní značce se praktické MPV moc nehodí :no😒br />
Vetší SUV by se hodilo taky, něco proti středním SUV, např. Santa Fe a pod...
Vetší SUV by se hodilo taky, něco proti středním SUV, např. Santa Fe a pod...
Tak to je pravda, zrovna dneska jsem se na to byl podívat 😉 Po vyklopení 3 řady sedadel je tam ještě dost místa. Tipuju tak 300-350l, kufr je pak hodně hlubový a vysoký, tj na 4 velký tašky na sobě :yes:
Ano, to je přesně cesta pro škodu - MPV.
A mimochodem - neslibovali nám náhodou souzi z Bolky každý 1/2rok nový model?
A mimochodem - neslibovali nám náhodou souzi z Bolky každý 1/2rok nový model?
Stačí klidně dát na střechu široký střešní box a nemusíš ani tahat vozík. A zrovna Sharan má i v 7 místné verzi ještě celkem slušnej kufr.
Chces rict ze Alhambra nebo Sharan nejsou sedmimistne auta? A kdyz mas tazne a hodis za to vozik neni problem prevezt sest lidi z Vidne nebo z Prahy do lazni Klimkovice. Jen musis holt jejich kufry dat do toho voziku. 😉
..stačí překopat výrobní linku na razdvatrosky - (tedy TAZ 1203) a havrani a lapiduši maj zas vystaráno 😄
Techniku Touaregu dostane jen stěží. Je to prakticky to nejlepší, co má VW ve své nabídce, tak to přeci nemohou dát do Škody.
Protože jsou ve skutečnosti sedmimístné spíš jen v nouzové situaci. Pokud bys tedy nechtěl, aby Roomster narostl do velikosti Multivanu. Chápu, že Američané chtějí sedm míst, ale v Evropě? Skutečně se to tu prodává (pokud má tedy člověk na výběr - osobně dám přednost hlubšímu kufru před vyklápěcí třetí řadou)? Ani takové R bych nepovažoval za sedmimístné auto - kam si pak dáš bagáž...
Protože jsi jeden z mála, který by tuto kombinaci kupoval. Je to propočítané a mnohem víc se vyplácí tato kombinace s dieselem 2,0 TDI.
Naprosto souhlasím. Nějaký sedmimístný model v podobné cenové relaci jako Yeti by byl jistě nejužitečnější.
...napisat okolo jednej kratkej citovanej vety cely clanok a nerecyklovat stare clanky... >😁
skode drzim palce. Len nech to nie je prerobeny tuareg a nech to nema nic spolocne s dizanom oktavie..
Neměla by Škoda radši přemýšlet o nějakém rodinném voze ale Touran, Scenic, C4 Picasso atd.? Ten jí podle mne chybí úpně nejvíc. I když se říká že nový Roomster povyroste, ale já se ptám bude to stačit?
Kdyz chteji zvysovat prodeje, tak proc nenabizi Skodu Yeti 1.8 4x4 s automatem DSG na vsech trzich, ale pouze v Nemecku a v Rusku??? Auto s touto konfiguraci by bylo pro me idealni, ale ikdyz se v CR vyrabi, tak ho zde nekoupim 😡
Na idnes pred par dny psali, ze Skoda chysta velke SUV, jedno mensi nez Yeti a prodlouzenou 7mistnou verzi Yetiho. Bylo by to prima, ale aby to nebyla jen "kachna".
Ona by uplne stacila nejaka "combi" verze Yetiho a prodeje by byly mnohem vyssi, protoze ten mensi kufr opravdu mnoho kupcu odrazuje.
Na idnes pred par dny psali, ze Skoda chysta velke SUV, jedno mensi nez Yeti a prodlouzenou 7mistnou verzi Yetiho. Bylo by to prima, ale aby to nebyla jen "kachna".
Ona by uplne stacila nejaka "combi" verze Yetiho a prodeje by byly mnohem vyssi, protoze ten mensi kufr opravdu mnoho kupcu odrazuje.
Pokud bude mít v příplatkové výbavě vzduchové pérování a pohon 4x4 z Touaregu vč. uzávěrek + např. Area view, pak má velkou šanci uspět.