Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Passat zvolen služebním autem roku

Volkswagen Passat je oblíbené firemní auto. A neplatí to pouze v Německu nebo u nás, ale například i v Británii.
Zpět na článek
22. 3. 2012 11:53
22. 3. 2012 15:14
22. 3. 2012 16:22
22. 3. 2012 17:55
22. 3. 2012 19:58
22. 3. 2012 20:30
22. 3. 2012 22:05
22. 3. 2012 13:01
22. 3. 2012 13:27
22. 3. 2012 13:44
22. 3. 2012 18:03
22. 3. 2012 19:55
22. 3. 2012 21:34
22. 3. 2012 22:02
22. 3. 2012 23:16
23. 3. 2012 08:58
22. 3. 2012 14:07
22. 3. 2012 15:18
22. 3. 2012 15:25
22. 3. 2012 15:29
22. 3. 2012 15:34
22. 3. 2012 20:35
22. 3. 2012 11:53
Hezký
A kdo je vítězem mezi firemními vozy v ČR?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Starfighter
22. 3. 2012 15:14
Re: Hezký
Řekl bych, že Octavia.
22. 3. 2012 16:22
Re: Hezký
Já to myslel jako regulérní dotaz, zda taková anketa existuje také u nás. A pokud ano, tak kdo má českého Oskara.
Avatar - rohYpnol
22. 3. 2012 17:55
Re: Hezký
Já bych to tipival na Fabii, jen váhám, jestli TDI nebo HTP...
22. 3. 2012 19:58
Re: Hezký
Vy to fakt nikdo nevíte???
Avatar - rohYpnol
22. 3. 2012 20:30
Re: Hezký
no jestli myslíš anketu

[odkaz]

tak Picanto ;-)
22. 3. 2012 22:05
Re: Hezký
No konečně, ale že to trvalo! ;-)
22. 3. 2012 12:10
a pro nas, motoristy/ridice, to je dobře nebo špatně?
pro toho, kdo si ho poridi a splni se mu tak sen, asi spatne: o pocitu ucasti v exkluzivnim klubu passatbesitzeru si muze nechat dal zdat-zde je v rozplizlym klubu motorovejch mysi (ridicu), ktery vozi vzorky od instantnich polivek, přes implantáty, beton, tasky, propisky, pojisteni, po parkety, mejdla, prasky (praci i jiny)... a jsou pritom v sedmem nebi.
pro toho, kdo si ho hodla poridit a co nejlevneji, asi dobre-ojetin bude na trhu vic a biude z ceho vybirat... (je to divny, ale tyhle motorovy mysi se obecne o passaty vice staraj)
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Dinar
22. 3. 2012 12:23
Re: a pro nas, motoristy/ridice, to je dobře nebo špatně?
Tyhle věty ovšem píšou většinou členové exkluzivního klubu pickupářů, těch co ta okna nasmlouvaná myší v passatu jedou montovat, ty parkety a beton pokládat a přitom ve svém berlingu udělají trapnému kravaťákovi myšku, aby viděl, kdo je tu Pan řidič. No, a po večerech sní, přesně jak píšeš, o době, až si tu olítanou vstupenku do rozplizlého klubu motorových myší s dvě stě tisíci km na počítadle bude moct pořídit, a tak počítá před spaním ... jedna, dvě.. kolik parket budu muset ještě položit?... >:D :-!
22. 3. 2012 12:56
Re: a pro nas, motoristy/ridice, to je dobře nebo špatně?
hele, mistre, ktery vety mas presne na mysli? se mi zda, ze potrefena husa se dycinky ozve... necti mezi radky, ale soustred se na obsah, mozna, ze ti dojde, ze text je ouplne o necem jinym, ty pikapáři. ale co bych pro tebe neudelal, tak jeste jednou: hit vw (a po pravu-je to komercni hit) je masovka, ale samotny vw jej vydavana za exkluzivitu. ti vadi, ze propiskari jsou za passata radi? ti vadi, ze pres 50% z nich, kdyz jdou z fleetu, si ho koupi domu? proc? me to pride hezky... maj svoje auto radi... a tak... nebo se vyzvejkni co ti vadi!
Avatar - white label
22. 3. 2012 18:47
Re: a pro nas, motoristy/ridice, to je dobře nebo špatně?
Ano, právě tato tvá reakce je důkazem, že potrefená husa obvykle spolehlivě zakejhá... :*) >:-[]
22. 3. 2012 23:33
Re: a pro nas, motoristy/ridice, to je dobře nebo špatně?
dekujeme kriminalni ustredne za rozbor, a az se proberes, tak vysyp ty husi dukazy, musej se ti nadouvat rukavy! jinak by si jeden moh myslet, ze ti vadi, kdyz se nekdo hezky stara o svuj vuz, a ma ho rad, a je ochoten ho vytahnout z fleetu, tj. hrobnikovi z lopaty...
22. 3. 2012 13:03
Re: a pro nas, motoristy/ridice, to je dobře nebo špatně?
Přímo na komoru :yes:
22. 3. 2012 14:42
Re: a pro nas, motoristy/ridice, to je dobře nebo špatně?
a nejni to brzy? nechej sampionovi cas alespon do fl?
Avatar - 4hill
22. 3. 2012 13:43
Re: a pro nas, motoristy/ridice, to je dobře nebo špatně?
dobrý :yes:
Avatar - Starfighter
22. 3. 2012 15:14
Re: a pro nas, motoristy/ridice, to je dobře nebo špatně?
:yes:
22. 3. 2012 17:32
Re: a pro nas, motoristy/ridice, to je dobře nebo špatně?
Jak pise GTI: na komoru >:D :yes:

Miluju ve sluzebnim pickupu lezici nadridice, loket na okno, nezbytny skalopevny vyraz a hlava plna nesmyslu a domnenek...
Avatar - white label
22. 3. 2012 18:46
Re: a pro nas, motoristy/ridice, to je dobře nebo špatně?
:yes: ;-)
23. 3. 2012 00:44
Re: a pro nas, motoristy/ridice, to je dobře nebo špatně?
Zajímavé - pokud na silnici potkám opravdové p.r.a.s.e., ve čtyřech případech z pěti sedí v Passatu. A to i v Americe, kde je jeden Passat tak na tisíc aut.
22. 3. 2012 13:03
Re: a pro nas, motoristy/ridice, to je dobře nebo špatně?
Já bych ( >:D ) olítanýho Passata po vokravatěným cesťákovi nechtěl ani zadarmo.
22. 3. 2012 13:21
Re: a pro nas, motoristy/ridice, to je dobře nebo špatně?
Jestezes tam dal ten smajlik, jinak bych rekl, zes nam ztopperovatel >:D
Avatar - -TEAC-
22. 3. 2012 13:01
pochvala
Alespoń jako služebák je nejlepší!Dávám palec :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bristol
22. 3. 2012 13:27
výsledek
pro obyčejného uživatele neříká pořádně skoro nic o daném produktu a jeho kvalitě...dá se říct že hodnotí kvalitu služeb dealera...nikoli auta...respektive...ty jsou až na druhém místě...u podniků je na prvním místě cena, leasingové služby, péče dealera, hospodárnost, provozní náklady, spotřeba, u některých podniků samozřejmě prostor, u jiných image...a jízdní vlastnosti atd které jsou pro běžného uživatele klíčové...to se z toho člověk těžko doví...

jinak skvělá anketa pro firmy při rozhodování o nákupu nové flotily... :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
8
22. 3. 2012 13:44
Re: výsledek
firmy se ale rozhodují podle úplně jiných priorit...
Avatar - skejpa
22. 3. 2012 18:03
Re: výsledek
Firmy se rozhodují hlavně podle kritérií, které Bristol popsal. Samozřejmě je tu ještě kritérium země, odkud automobil pochází. Ale jinak už tam moc podstatných věcí není. A jízdní vlastnosti, výkon a zábava za volantem... Nenech se vysmát. Tohle firmy nezajímá skoro vůbec. Snad jen ten výkon trochu.
22. 3. 2012 19:55
Re: výsledek
To je typický pohled lidí z venku. Pokud by ses ve fleetmanagementu pohyboval, tak bys věděl, že jsou ta kritéria ve skutečnosti jiná. Neříkám, že u všech, ale dost firem už naštěstí pochopilo, že u firemního auta jsou důležitější jiné věci, než je vstupní cena. A jízdní výkony a zábava za volantem to, synku, rozhodně nejsou. To mi veř.

Např. pokud by se firmy orientovaly podle ceny, jak zde oba zmiňujete, tak by nejrozšířenějším firemním autem byly Dacie, Daewoo (pardón Chevrolety) a Fiaty.
Avatar - skejpa
22. 3. 2012 21:34
Re: výsledek
Tak konkrétně u nás bylo možno vybírat jen z koncernových aut, maximálně německých (opel). A pak už jen ty kritéria co jsme psali... Takže asi tak. Má to mít nějakou vypovídající hodnotu ale jízdní vlastnosti ? :))))
22. 3. 2012 22:02
Re: výsledek
No jasně, ty tu car policy netvoříš. O tom, co je možné a co ne, rozhoduje někdo jiný, ty jen v rámci možností vybíráš to nejmenší zlo, pokud ovšem patříš k těm šťastnějším a máš možnost alespoň jakéhosi výběru. Ale ten předvýběr se dělá ne základě kombinace mnoha různých parametrů. A není to jen o nákupní ceně. Pokud by to tak bylo, tak jezdíš v nejlepším případě ve fijatu nebo s pí*ou na kapotě.
Avatar - skejpa
22. 3. 2012 23:16
Re: výsledek
není to jen o ceně. je to ale hlavně o ceně. poskládaj se různé požadavky a kdo u toho nabídne nejmenší cenu, vyhrává. pod požadavkem může být i třída auta, země původu atd. jestli tomu pořád nerozumíš, tak už radši neodpovídej.
23. 3. 2012 00:47
Re: výsledek
No - podle mých zkušeností - a i podle výběru aut pro dálniční policii - je to o tom, kdo líp podmaže fleet managera nebo car policy makera. Ford a Opel by se měli rychle u VW poučit ....
23. 3. 2012 08:58
Re: výsledek
synku, proč to hrotíš? Ty se taky živíš fleetmanagementem? Co jsou to ty "různé požadavky", které se mají poskládat, aby se podle toho rozhodlo o ceně? Nejdřív si o tom něco zjisti a potom zkus argumentovat. To, že jezdíš služebním autem ještě neznamená, že fleetmanagementu rozumíš.
Avatar - Bubáq
22. 3. 2012 13:36
Důležitý titul
V ČR hlasuji pro Insignii. V čem je lepší než Pašík?
1. Cena servisu a náhradních dílů.
2. Mnohem více výbavy za stejné peníze
3. A zkrátka není tak nudná.
4. Přitom až dosud vykazuje naprostou spolehlivost (jako Pašík blahé paměti).
5. A o krádežích ani nemá smysl se zmiňovat, tam je pašíkova achilovka...
Rozbalit vlákno
14
22. 3. 2012 15:22
Re: Důležitý titul
Insignii vnímám na stejné úrovni jako Mondeo. Na Passat ztrácí oba dva. Sice málo, ale jde to poznat, jak např. v interiéru (materiály, slícování a po delší době jeho ošumtělost) tak na detailech zvenku.
Avatar - Bubáq
22. 3. 2012 16:11
Re: Důležitý titul
Potom nesleduješ 100.000 km testy AutoBildu. Insignie je na tom z hlediska použitých materiálů, jejich opotřebení a spolehlivosti komponentů tak, jako nikdo jiný v této třídě. Passat je daleko za Insignií a Mondeo se krčí kdesi na dně tabulky, kde se potenciální zákazníci raději už ani nekoukají. Vnímat nestačí: je třeba sledovat testy, které odhalují pravdu...
22. 3. 2012 16:19
Re: Důležitý titul
To se pleteš, Mondeo (současná 3. generace) skončilo těsně pod polovinou tabulky, viz:
[odkaz]
Naopak Passat skončil až u dna tabulky, spolu s Polem, Foxem a Touranem:
[odkaz]
22. 3. 2012 16:42
Re: Důležitý titul
V tabulce je starý Passat nějaké 4 roky od testu, od koupi asi ještě dělší doba. Výsledky dobré tak pro bazarové kovboje, ne pro ty, kteří jdou pro nové auto.
22. 3. 2012 18:15
Re: Důležitý titul
Ovšem současný Passat je pouze faceliftem toho testovaného s nevelkými technickými změnami (např. PD vs. CR, ale stejný základ motoru), takže obavy jsou myslím na místě i u aktuálního provedení.
22. 3. 2012 18:19
Re: Důležitý titul
Je najivní si myslet, že se za pět let ve výrobě nic nezměnilo. :-!

Tohle jsou Němci, ti mění něco neustále. Jelikož ti to asi nic neříká, zeptej se nějakého dodavatele pro automotive.
22. 3. 2012 20:43
Re: Důležitý titul
To je možné, že se leccos mění, ale kdo říká, že každá změna je k lepšímu? Krize teď automobilky nutí k ještě drsnějšímu omezování nákladů, takže stejně jako některé problémy zmizely (zmiňované PD), jiné nové se zase mohly objevit...
22. 3. 2012 21:21
Re: Důležitý titul
Tady se opět pouštíš na velmi tenký led spekulací a ničím nepodložených domněnek.
22. 3. 2012 21:49
Re: Důležitý titul
Ano, přesně jako ty.
22. 3. 2012 22:06
Re: Důležitý titul
Nikoliv, mluvím ze své osobní zkušenosti.

V tomhle jsi tu sám.
Avatar - rohYpnol
22. 3. 2012 20:38
Re: Důležitý titul
Jenže třeba právě změna C-R místo PD vyřešila hlavní kámen úrazu častých problémů - nepovedený 2.0TDI-PD...takže to sis poněkud namastil máslo na hlavu :-!
22. 3. 2012 16:57
Re: Důležitý titul
insignie uz byla v 100.000 testu?
22. 3. 2012 15:31
Re: Důležitý titul
insignie je vse jenom ne spolehliva. prolezl jsem ruzna fora majitelu insignii a to auto si teda vubech nechvali. naopak. nikde jinde jsem nevidel, aby majitele psali o litosti nad svoji volbou auta. proste se to veze na vlne vectry.
22. 3. 2012 16:43
Re: Důležitý titul
Z osobní zkušenosti s Oplem tvé slova a domněnku nemám problém odkývat.
22. 3. 2012 14:07
Logické
Ano, tohle je ocenění přesně vystihující Passat. Ostatně je to typická úloha Passatu na jeho domácím trhu a přesně s ohledem na požadavky služebního auta je i navržen - nekonfliktní, dokonale kompromisní, nikoho neurážející, nepřitahující pozornost, nebudící závist, zkrátka šedá myš.
Rozbalit vlákno
8
22. 3. 2012 15:18
Re: Logické
A znáš příklad mainstreamového auta ve střední, které je konfliktní, nekompromisní, okolí urážející, pozornost přitahující a závist budící, zkrátka mainstreamového bílého levharta? >:D :no:
22. 3. 2012 15:25
Re: Logické
hmmm, náhodou, bily levhart je bozstvem plodnosti v tatarstánu...
22. 3. 2012 15:29
Re: Logické
Ano, třeba takový Citroën C5 v okolí určitě nezapadne, někoho naprosto nadchne, jiným naprosto nesedne. A jeho ladění je ne-kompromisně zaměřené na maximální komfort i za cenu nižší agility a absence sportovních vlastností. A ano, zažil jsem že budí i závist, což je samozřejmě smutné ;-\
22. 3. 2012 15:34
Re: Logické
tak trochu p508 sw gt ;-)
Avatar - rohYpnol
22. 3. 2012 20:35
Re: Logické
Jednoznačně C5 - vyvolává tu samé konflikty, je nekompromisně komfortní, uráží tu mnohé diskutéry, přitahuje pozornost a budí závist majitelů DreiZilinderů ;-)
Aspoň teď víme, jak tu o něm máme mluvit - mainstreamový bílý levhart :-!
23. 3. 2012 00:50
Re: Logické
V Česku určitě budí nejvíc závisti Passat - ale ve světě ve srovnání s ním je konfliktní a oči přitahující každé auto, na které se podíváš!
29. 3. 2012 12:01
Re: Logické
Kdo tady prosím řeší, jaká jsou jiná auta? Byl tu popsán Passat tak, jak je. Bránit se ukazováním na druhé je poněkud dětinské.
A když už se ptáš, vyloženě excentrické je v této třídě máloco - namátkově ta C5 či 159. Ale i tak jsou skoro všichni zajímavější než Passat, který je prototypem výše napsaného popisu. Neříkám, že to je špatně, prostě to tak je.