a pro nas, motoristy/ridice, to je dobře nebo špatně?
pro toho, kdo si ho poridi a splni se mu tak sen, asi spatne: o pocitu ucasti v exkluzivnim klubu passatbesitzeru si muze nechat dal zdat-zde je v rozplizlym klubu motorovejch mysi (ridicu), ktery vozi vzorky od instantnich polivek, přes implantáty, beton, tasky, propisky, pojisteni, po parkety, mejdla, prasky (praci i jiny)... a jsou pritom v sedmem nebi.
pro toho, kdo si ho hodla poridit a co nejlevneji, asi dobre-ojetin bude na trhu vic a biude z ceho vybirat... (je to divny, ale tyhle motorovy mysi se obecne o passaty vice staraj)
Re: a pro nas, motoristy/ridice, to je dobře nebo špatně?
Tyhle věty ovšem píšou většinou členové exkluzivního klubu pickupářů, těch co ta okna nasmlouvaná myší v passatu jedou montovat, ty parkety a beton pokládat a přitom ve svém berlingu udělají trapnému kravaťákovi myšku, aby viděl, kdo je tu Pan řidič. No, a po večerech sní, přesně jak píšeš, o době, až si tu olítanou vstupenku do rozplizlého klubu motorových myší s dvě stě tisíci km na počítadle bude moct pořídit, a tak počítá před spaním ... jedna, dvě.. kolik parket budu muset ještě položit?... >:D:-!
Re: a pro nas, motoristy/ridice, to je dobře nebo špatně?
hele, mistre, ktery vety mas presne na mysli? se mi zda, ze potrefena husa se dycinky ozve... necti mezi radky, ale soustred se na obsah, mozna, ze ti dojde, ze text je ouplne o necem jinym, ty pikapáři. ale co bych pro tebe neudelal, tak jeste jednou: hit vw (a po pravu-je to komercni hit) je masovka, ale samotny vw jej vydavana za exkluzivitu. ti vadi, ze propiskari jsou za passata radi? ti vadi, ze pres 50% z nich, kdyz jdou z fleetu, si ho koupi domu? proc? me to pride hezky... maj svoje auto radi... a tak... nebo se vyzvejkni co ti vadi!
Re: a pro nas, motoristy/ridice, to je dobře nebo špatně?
dekujeme kriminalni ustredne za rozbor, a az se proberes, tak vysyp ty husi dukazy, musej se ti nadouvat rukavy! jinak by si jeden moh myslet, ze ti vadi, kdyz se nekdo hezky stara o svuj vuz, a ma ho rad, a je ochoten ho vytahnout z fleetu, tj. hrobnikovi z lopaty...
Re: a pro nas, motoristy/ridice, to je dobře nebo špatně?
Zajímavé - pokud na silnici potkám opravdové p.r.a.s.e., ve čtyřech případech z pěti sedí v Passatu. A to i v Americe, kde je jeden Passat tak na tisíc aut.
pro obyčejného uživatele neříká pořádně skoro nic o daném produktu a jeho kvalitě...dá se říct že hodnotí kvalitu služeb dealera...nikoli auta...respektive...ty jsou až na druhém místě...u podniků je na prvním místě cena, leasingové služby, péče dealera, hospodárnost, provozní náklady, spotřeba, u některých podniků samozřejmě prostor, u jiných image...a jízdní vlastnosti atd které jsou pro běžného uživatele klíčové...to se z toho člověk těžko doví...
jinak skvělá anketa pro firmy při rozhodování o nákupu nové flotily... :yes::yes:
Firmy se rozhodují hlavně podle kritérií, které Bristol popsal. Samozřejmě je tu ještě kritérium země, odkud automobil pochází. Ale jinak už tam moc podstatných věcí není. A jízdní vlastnosti, výkon a zábava za volantem... Nenech se vysmát. Tohle firmy nezajímá skoro vůbec. Snad jen ten výkon trochu.
To je typický pohled lidí z venku. Pokud by ses ve fleetmanagementu pohyboval, tak bys věděl, že jsou ta kritéria ve skutečnosti jiná. Neříkám, že u všech, ale dost firem už naštěstí pochopilo, že u firemního auta jsou důležitější jiné věci, než je vstupní cena. A jízdní výkony a zábava za volantem to, synku, rozhodně nejsou. To mi veř.
Např. pokud by se firmy orientovaly podle ceny, jak zde oba zmiňujete, tak by nejrozšířenějším firemním autem byly Dacie, Daewoo (pardón Chevrolety) a Fiaty.
Tak konkrétně u nás bylo možno vybírat jen z koncernových aut, maximálně německých (opel). A pak už jen ty kritéria co jsme psali... Takže asi tak. Má to mít nějakou vypovídající hodnotu ale jízdní vlastnosti ? :))))
No jasně, ty tu car policy netvoříš. O tom, co je možné a co ne, rozhoduje někdo jiný, ty jen v rámci možností vybíráš to nejmenší zlo, pokud ovšem patříš k těm šťastnějším a máš možnost alespoň jakéhosi výběru. Ale ten předvýběr se dělá ne základě kombinace mnoha různých parametrů. A není to jen o nákupní ceně. Pokud by to tak bylo, tak jezdíš v nejlepším případě ve fijatu nebo s pí*ou na kapotě.
není to jen o ceně. je to ale hlavně o ceně. poskládaj se různé požadavky a kdo u toho nabídne nejmenší cenu, vyhrává. pod požadavkem může být i třída auta, země původu atd. jestli tomu pořád nerozumíš, tak už radši neodpovídej.
No - podle mých zkušeností - a i podle výběru aut pro dálniční policii - je to o tom, kdo líp podmaže fleet managera nebo car policy makera. Ford a Opel by se měli rychle u VW poučit ....
synku, proč to hrotíš? Ty se taky živíš fleetmanagementem? Co jsou to ty "různé požadavky", které se mají poskládat, aby se podle toho rozhodlo o ceně? Nejdřív si o tom něco zjisti a potom zkus argumentovat. To, že jezdíš služebním autem ještě neznamená, že fleetmanagementu rozumíš.
V ČR hlasuji pro Insignii. V čem je lepší než Pašík?
1. Cena servisu a náhradních dílů.
2. Mnohem více výbavy za stejné peníze
3. A zkrátka není tak nudná.
4. Přitom až dosud vykazuje naprostou spolehlivost (jako Pašík blahé paměti).
5. A o krádežích ani nemá smysl se zmiňovat, tam je pašíkova achilovka...
Insignii vnímám na stejné úrovni jako Mondeo. Na Passat ztrácí oba dva. Sice málo, ale jde to poznat, jak např. v interiéru (materiály, slícování a po delší době jeho ošumtělost) tak na detailech zvenku.
Potom nesleduješ 100.000 km testy AutoBildu. Insignie je na tom z hlediska použitých materiálů, jejich opotřebení a spolehlivosti komponentů tak, jako nikdo jiný v této třídě. Passat je daleko za Insignií a Mondeo se krčí kdesi na dně tabulky, kde se potenciální zákazníci raději už ani nekoukají. Vnímat nestačí: je třeba sledovat testy, které odhalují pravdu...
To se pleteš, Mondeo (současná 3. generace) skončilo těsně pod polovinou tabulky, viz:
[odkaz]
Naopak Passat skončil až u dna tabulky, spolu s Polem, Foxem a Touranem:
[odkaz]
V tabulce je starý Passat nějaké 4 roky od testu, od koupi asi ještě dělší doba. Výsledky dobré tak pro bazarové kovboje, ne pro ty, kteří jdou pro nové auto.
Ovšem současný Passat je pouze faceliftem toho testovaného s nevelkými technickými změnami (např. PD vs. CR, ale stejný základ motoru), takže obavy jsou myslím na místě i u aktuálního provedení.
To je možné, že se leccos mění, ale kdo říká, že každá změna je k lepšímu? Krize teď automobilky nutí k ještě drsnějšímu omezování nákladů, takže stejně jako některé problémy zmizely (zmiňované PD), jiné nové se zase mohly objevit...
Jenže třeba právě změna C-R místo PD vyřešila hlavní kámen úrazu častých problémů - nepovedený 2.0TDI-PD...takže to sis poněkud namastil máslo na hlavu :-!
insignie je vse jenom ne spolehliva. prolezl jsem ruzna fora majitelu insignii a to auto si teda vubech nechvali. naopak. nikde jinde jsem nevidel, aby majitele psali o litosti nad svoji volbou auta. proste se to veze na vlne vectry.
Ano, tohle je ocenění přesně vystihující Passat. Ostatně je to typická úloha Passatu na jeho domácím trhu a přesně s ohledem na požadavky služebního auta je i navržen - nekonfliktní, dokonale kompromisní, nikoho neurážející, nepřitahující pozornost, nebudící závist, zkrátka šedá myš.
A znáš příklad mainstreamového auta ve střední, které je konfliktní, nekompromisní, okolí urážející, pozornost přitahující a závist budící, zkrátka mainstreamového bílého levharta? >:D:no:
Ano, třeba takový Citroën C5 v okolí určitě nezapadne, někoho naprosto nadchne, jiným naprosto nesedne. A jeho ladění je ne-kompromisně zaměřené na maximální komfort i za cenu nižší agility a absence sportovních vlastností. A ano, zažil jsem že budí i závist, což je samozřejmě smutné ;-\
Jednoznačně C5 - vyvolává tu samé konflikty, je nekompromisně komfortní, uráží tu mnohé diskutéry, přitahuje pozornost a budí závist majitelů DreiZilinderů ;-)
Aspoň teď víme, jak tu o něm máme mluvit - mainstreamový bílý levhart :-!
Kdo tady prosím řeší, jaká jsou jiná auta? Byl tu popsán Passat tak, jak je. Bránit se ukazováním na druhé je poněkud dětinské.
A když už se ptáš, vyloženě excentrické je v této třídě máloco - namátkově ta C5 či 159. Ale i tak jsou skoro všichni zajímavější než Passat, který je prototypem výše napsaného popisu. Neříkám, že to je špatně, prostě to tak je.