Novinky
Zaujala mě věta: V posledních letech jsme výrazně zvýšili počet automobilů vyrobených ve vysoké kvalitě. Něco mi tady nehraje. 8-s
A copak ti na te vysoke kvalitě nehraje ?
Okupace posledních míst v Autobildu, problémy s motory, to je ta vysoká kvalita?
Ja mam za to že kvalita a spolehlivost jsou docela jine vlastnosti.
Myslis si snad, ze kvalitni auto muze byt nespolehlive? Nebo naopak, muze nespolehlive auto byt kvalitni? Kvalita a spolehlivost jsou odlisne vlastnosti, ktere vsak jdou ruku v ruce.
Takže vlastně VW jsou teměř ve všech připadech jedny z nejspolehlivějšich aut.
Rozvin trochy tvou myslenku o tom jak nespolehlive auto muze byt kvalitni.
No pravě to by zajimalo mě. Zde se popira kvalita kterou je VW všeobecně znama a naopak se vyzdvihuje nespolehlivost.
Takze podle tebe, kdyz PR znacky rekne, ze vyrabi kvalitni automobily, tak to tak je. >😁
Tohle opravdu nechapu...copak ma PR společneho s realitou ?
To same jako Volkswagen v posledni dobe s kvalitou.
Prostě klasicky člen z antiVW odděleni ktery by si přal.
Nic takoveho neni. Zato jedinci obhajujici neobhajitelne zde ocividne jsou. Bohuzel ke kazdodenni realite maji hodne daleko.
Těžko můžem podezřívat Autobild že v testech nadržuje korejcům. V testech na spolehlivost 100tis km v zastoupení 4ks aut Hyundai/Kia a 8x VW Průměr trestných bodů na jedno auto 12,5 bodů na Hyunday/Kia a 32,75 bodů pro VW. Čili slovy řečeno VW jsou 3x méně spolehlivá než Hyundai/Kia. A to jsou v tom i trestné body za korozi i30.. Co jsem vyčet u VW v tom hlavní trestné body přidělovala cca 8x nějaká porucha v motoru. To mám téměř 100% jistotu že se mi v tom motoru něco do 100 tis km pose...
No on pravě kde kdo podezřiva Autobild z nadržovani koncernu VW. V tom by se měl pak udělat nějaky pořadek. Jinak spolehlivosti se nezabyva pouze Autobild a kde je tedy ta pravda ?
Ono toho, co Autobil dela, mnoho spravne neni. Testy kvality a spolehlivosti jsou zde vsak v poradku.
Auto uvnitř nevrže - je kvalitní. Ale nejede - je nespolehlivé. >😁
Pro meně chapave dobře napsano. :yes:
Aha, tak to uz chapu. Kvalita automobilu se meri podle vrzajiciho interieru. >😁
Tak, ted se ti smeji i vrabci na strese.
Tak, ted se ti smeji i vrabci na strese.
Někomu musiš jit naproti jen po malych soustech aby pochopil i zakladni věci.
Bylo to jen "základní" rozdělení a hlavně jsem to psal trochu s úmyslem pobavit a odlehčit konverzaci.
Je mi jasný, že šrouby kol z novinovýho papíru nebudou zrovna kvalitní ani spolehlivé (nebrat za slovo, myslím to s nadsázkou - radši jsem to napsal), nebo když ti bude téct kolem střešního okna, které ale bude fungovat (mechanismus otevírání), tak je spolehlivé, ale nekvalitní.
Ale hlavní rozdíl bych viděl asi v tomhle😒br /> Dlouhodobá kvalita (fungování tlačítek v int., těsnost oken/dveří atp., ono vrzání ve voze, koroze) je závislá hlavně na výrobci.
Dlouhodobá spolehlivost (hlavně motor) je z velké části závislá také na údržbě. Dle mého názoru je odpovědnost za dlouhodobou spolehlivost 50/50 výrobce/majitel.
Je mi jasný, že šrouby kol z novinovýho papíru nebudou zrovna kvalitní ani spolehlivé (nebrat za slovo, myslím to s nadsázkou - radši jsem to napsal), nebo když ti bude téct kolem střešního okna, které ale bude fungovat (mechanismus otevírání), tak je spolehlivé, ale nekvalitní.
Ale hlavní rozdíl bych viděl asi v tomhle😒br /> Dlouhodobá kvalita (fungování tlačítek v int., těsnost oken/dveří atp., ono vrzání ve voze, koroze) je závislá hlavně na výrobci.
Dlouhodobá spolehlivost (hlavně motor) je z velké části závislá také na údržbě. Dle mého názoru je odpovědnost za dlouhodobou spolehlivost 50/50 výrobce/majitel.
Priklad se stresnim oknem neni moc stastny. Stresni okna si automobilka sama nevyrabi. Na druhou stranu je do aut zasazuje. Tudiz, pokud ti kolem stresniho okna do auta zatekat, jde o spatnou kvalitu na strane automobilky, nikoli vyrobce oken.
Proto píšu "výrobce" a ne "automobilka" 😉 Ale je fakt, že když se něco kazí, tak se nadává automobilce, i když to vyrábí někdo úplně jinej v úplně jiným státě nebo na jiným kontinentě.
Pokud zateka skrz okno, pak to beru. Ale zatekani okolo jde pravem na vrub automobilky.
Všetko ide na vrub automobilky. Vsádza do hry vlastnú povesť, keď kupuje od ďalšieho dodávateľa. Záruky ti predsa nedáva výrobca okna ale vozidla. Každá jedna závada ide na vrub výrobcu vozidla - v jeho rukách je výber dodávateľa aj vstupná a výstupná kontrola a zodpovednosť voči zákazníkovi.
Auto beriem ako celok - je mi fuk, kto vyrába okná alebo výplne dverí. Chcem aby nevŕzgalo, nič sa nekazilo a proste jazdilo bez problému. Auto, ktorému sa stále kazia drobnosti, je na nervy. Auto, ktorému sa drobnosti nekazia, ale po pár desiatkach tisíc km prdne turbo, alebo natiahnutá rozvodová reťaz rozbije blok, je rovnako na nervy. Nekvalitné a nespoľahlivé ide ruka v ruke. Môže byť majitel starostlivý ako chce, ak má šrot, nepomôže ani dôkladná starostlivosť.
Momentálne vlastním Renault. Trochu na jamách vŕzga, ale ide bez poruchy druhý rok. Napriek povesti o nekvality francúzskych značiek. Poviem - zatiaľ vyzerá byť kvalitné a je spoľahlivé. Mám pravdu?
Momentálne vlastním Renault. Trochu na jamách vŕzga, ale ide bez poruchy druhý rok. Napriek povesti o nekvality francúzskych značiek. Poviem - zatiaľ vyzerá byť kvalitné a je spoľahlivé. Mám pravdu?
Dle adorantů korejské prodkuce, kteří po notné dávce plynu Vypatlogen, prorokují, že zítra to ve Vlkohradu konečně zavřou, tak přichází tato fantastická zpráva... >😁
Většinou se jedná a nepřímou úměru..čím více vyrobených, tím horší kvalita- viz VW a tak je to ze vším.
Najdou se ale i vyjímky např Toyota..
Najdou se ale i vyjímky např Toyota..
Aha.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
To sis dobře naběl.
U Jetty se mu nelíbily akorát tvrdší plasty v inetriéru. A to jsem pořád u auta golf s kufrem a ceně Toyoty iQ.
Camry od Toyoty tam v interiéru rukama skoro rozebral, jak byla "poskládáná".
U Jetty se mu nelíbily akorát tvrdší plasty v inetriéru. A to jsem pořád u auta golf s kufrem a ceně Toyoty iQ.
Camry od Toyoty tam v interiéru rukama skoro rozebral, jak byla "poskládáná".
Plasty a zpracovani. To same jako u Toyoty.
Uvedl jsi prostě špatný příklad. Toyota je na tom i s dražším vozem podstatně hůře.
Tva jednoduchost me stale udivuje. Pokud mas problem s prekladem, dej mi vedet, rad pomuzu. Zamer se na rok vyroby a pocet najetych km.
Ty se zaměř na zpracování interiéru, a tím nemyslím roztrhanou přístrojovku, ale zpracování dílu a jejich upevnění. Zatímco Camry ten člověk dokázal oškubat holýma rukama, tak u Jetty se mu to bez šroubováku, klíčů a přípravků nikdy nepovede.
Materiály plus minus stejné, cena Camry je od Jetty ale o dobrých 5 000 $ vyšší.
Materiály plus minus stejné, cena Camry je od Jetty ale o dobrých 5 000 $ vyšší.
Tvrdé plasty, jinak je všechno OK. Zkus takhle poplácat Avensis po palubovce [odkaz]
Zrovna tak jako jelito. Jestli mas problem s prekladem, dej mi vedet.
Klidně ten svůj správný překlad sem napiš. Nevím na co čekáš. :-!
Tak to je trefa.
Sám jsem si myslel, že když za IQ chtějí snad 450 tis, tak bude aspoň velmi solidně zpracováná a houby houby zlatá rybko. To na tom se zpracováním byl i starý Favorit lépe.
Sám jsem si myslel, že když za IQ chtějí snad 450 tis, tak bude aspoň velmi solidně zpracováná a houby houby zlatá rybko. To na tom se zpracováním byl i starý Favorit lépe.
dietmar
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Zbožne přani zdeformovanych jedincu.
Proč zbožné přání? Bohužel smutná pravda.
A dovedeš používat i to, co nosíš na krku?
Jen naznačím. Zbytek by ti mohl snad i dojít.
Když se VW u nás a potažmo v Evropě prodá několik set tisíc či milonů ročně, a pokud bude poruchovost na hranici 3%, což je pořád pod úrovní jiných značek, tak logicky, které auta půjdou vidět více? Ty, kterých tu jezdí pár desítek tisíc, či ty, které se vyskytují ve statisících?
Jen naznačím. Zbytek by ti mohl snad i dojít.
Když se VW u nás a potažmo v Evropě prodá několik set tisíc či milonů ročně, a pokud bude poruchovost na hranici 3%, což je pořád pod úrovní jiných značek, tak logicky, které auta půjdou vidět více? Ty, kterých tu jezdí pár desítek tisíc, či ty, které se vyskytují ve statisících?
3% prasklych zarovek, nebo 3% potkanych rozvodu? Jelito, ty jses opravdu tak jednoduchy, nebo to ze sebe jen delas a pak si uzivas toho, ze se ti lide smeji?
Znovu, když o tom víš kulový, nerýpej se v tom, uděláš tu ze seba zase vola. :-!
PS: Statistiky dodal do minulé diskuze Král deště.
PS: Statistiky dodal do minulé diskuze Král deště.
Jelito, obhajujes neobhajitelne. Smir se s tim, ze kvalita vyroby Volkswagenu sla rapidne dolu. S tim jde ruku v ruce spolehlivost, ktera je v dnesni dobe horsi nez u Renaultu. A bude hur.
Ach jéje, zase jen výstříky nenávisti a osobní blbosti.
Co se od takovýho děcka jakým jsi, dalo čekat. :-!
PS: Klidně se rozepiš o tom rapidním snížení kvality u VW. Ve které továrně jsi byl? S kým jsi jednal? Co jsi tam viděl?
Co se od takovýho děcka jakým jsi, dalo čekat. :-!
PS: Klidně se rozepiš o tom rapidním snížení kvality u VW. Ve které továrně jsi byl? S kým jsi jednal? Co jsi tam viděl?
Ach ta tvoje jednoduchost. MPI motory byly zastarale. Nebyly zadnym prebornikem ve spolehlivosti. Nemely ale takove problemy jako TSI. S jejich prichodem sel Volkswagen s kvalitou a spolehlivosti rapidne dolu.
K tomu nepotrebuji zadneho zastupitele PR znacky, ktery stejne nic neprizna. Pouhopouha matematika pro zakladni skoly a trocha rozumu staci. Ty postradas ale oboji jelito.
K tomu nepotrebuji zadneho zastupitele PR znacky, ktery stejne nic neprizna. Pouhopouha matematika pro zakladni skoly a trocha rozumu staci. Ty postradas ale oboji jelito.
Já se tedy nebavím o motorech MPI, ale o statistice z minulého roku. Zase seš vedle. :-!
Jelito, vedle jsi ty. Podivej se na co jsi reagoval. Precti si vlakno a poznas, ze jsi jediny, kdo se zde bavi o statistice z minuleho roku.
Pak tady pobrekavej, ze te lide nazyvaji jelitem....
Pak tady pobrekavej, ze te lide nazyvaji jelitem....
Pokud svůj osobní dojem stavíte nad čísla, tak zajisté máte pravdu vy.
Ovšem tato "pravda" má platnost jen ve vaší hlavičce. :-!
Ovšem tato "pravda" má platnost jen ve vaší hlavičce. :-!
:yes: :-!
konstrukcna chyba srdca auta :no😒br />
kazdopadne vdaka tejto "potupe" pre vw fans je jasne, co sa s nimi bude po velmi dlhu dobu tiahnut...
este raz gratulacie k fandeniu tejto znacky :yes😒br />
PS😒br /> Jubilejním kusem se stal Golf TSI BlueMotion s motorem o výkonu 77 kW (105) v ledové modré se speciálním balíčkem: 4 x rozvodová sada ZDARMA!
>😁
A ked uz tak__s hrdzou sa jazdit da, ale s preskocenou retazou...no neviem ;-\
jo a v tomto storoci hniju tiez aj folcvagny [odkaz] ;-\
To zkus říct Mercedesu. Samozřejmě, že konstrukční vada může způsobit nadměrné rezavění.