Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Čínská mafie si potrpí na německá SUV

Na veřejnost pronikly fotografie aut čínských mafiánů, oblíbili si především vozy Porsche.
Zpět na článek
Avatar - MAP2009
2. 4. 2012 20:02
Hm
Klucí chtěj spolehlivý kvalitní vůz, na to mnení nic špatného. :yes:
Avatar - PlugIN
29. 3. 2012 23:22
Re: btw. Nemecka kvalita
mno tohle se hold stává skoro každému, aspoň že jim to opraví zadarmo no :-) obvykle se takový chybičky odhalí při testování, občas ne no a pak musí docházet k opravám ;-) to je prostě nevýhoda velkovýroby >:D
29. 3. 2012 15:18
Módní policie
Zdá se, že čínská mafie zkorumpovala i módní policii >:D Trenýrky a kérky, to je ultra cool styl!
29. 3. 2012 00:00
Re: Je mi blbě ze zdejších názorů
Jenže já píšu o současném stavu, nedělám si iluze, nic se diskuzeně nepokouším popírat. Prostě to beru tak, jak to je.
28. 3. 2012 20:13
Re: Je mi blbě ze zdejších názorů
To je ale přesně důsledek toho vašeho ,,prémiování,, lidí. Kdyby to byl fízl ,kterej nerozlišuje chlapa v cayenu ,kterého vidí v TV a chlapa ve 120cítce tak by to dopadlo jinak. Sám si užnal ,že je ti z toho zle. A vidíš ,proto je mi z toho zle i teď a tady...
28. 3. 2012 14:33
Re: Je mi blbě ze zdejších názorů
Jde mi o výsledek. Ten ukazuje na ukázkové škatulky.

Mohu s tím nesouhlasit, nemusí se mi to líbit, ale je to bežná a zažitá praxe již z dob totality.
28. 3. 2012 14:27
Re: Je mi blbě ze zdejších názorů
Ovšem ten úředník/policajt tím porušil zákon a teď přinejmenším přišel o práci. Za totalitních režimu byly podobné věci zákonem ustanovená a technicky plně legální praxe, to snad je zásadní rozdíl, ne?
28. 3. 2012 14:23
Re: Je mi blbě ze zdejších názorů
Nevěřím tomu, že by státní úředník... viz aféra Janoušek. Vožralej a možná i sjetej chlap, co přejel ženskou, utíkal před policajtama a oni jsou z něj tak podělaní strachy, že mu ani nenasadí pouta, nechají ho telefonovat na všechny strany, neseberou řidičák, neprohledají ho, výslýchají ho s dvěma promilema v krvi a pak ho ještě pustí domů.

Tady těch škatulek je, až je mi z to ho zle. 8-s
28. 3. 2012 13:49
Re: Je mi blbě ze zdejších názorů
Bohužel se tak opravdu nechová spousta lidí, ale to není otázka režimu a je to jen ostuda těch lidí. Nicméně stát, ve smyslu úřadů a státních institucí snad dnes žádné škatulkování nepraktikuje.
Což za komunismu (o fašismu ani nemluvě) nebylo - nepřijetí na školu, do práce, nemožnost vycestovat atd. byla oficiálně odůvodněna třeba tím původem...
Takže rovnítko totalita = rovnost všech a ne-škatulkování opravdu neplatí a neplatilo.
28. 3. 2012 13:39
Re: Je mi blbě ze zdejších názorů
Ten tvůj poslední odstavec, to je čistá iluze. Takhle to za okny fakt nefunguje.
28. 3. 2012 13:37
Re: to vaše posuzování lidí podle aut
To vše navazuje na ten odkaz výše.
28. 3. 2012 11:00
Re: ZADNE PREKVAPENI
diky za kazdou pozitivni neformálni sankci-takhle zacina kraft durch freude!
p.s. mimochodem, soucasti kdf (pozor, nikoliv kdf82) byl i oktober fest-kdo by to byl rekl, ze?
28. 3. 2012 10:52
Re: Je mi blbě ze zdejších názorů
Jaké jako prostředí jsem popsal ?? prosím vysvětli... Prostředí ve kterém žiju je úplně odlišné od toho co popisuju... bohužel jsou kolem mě lidé spíš jako ty.
28. 3. 2012 10:32
Re: MEGAUPLOAD
Schopný člověk, pokud mu to lidi dávali, nevidím v tom problém...
Avatar - 4hill
28. 3. 2012 10:31
Re: MEGAUPLOAD
Myslíš tu vepřovou hlavu co si nechala vyplácet stamiliony za uložení dat někoho jiného? Jo typickej lidumil co prosazuje demokracii.. >:D
28. 3. 2012 10:13
MEGAUPLOAD
Moc nerozumím tomu, proč je majitel Megaupload strkán do jednoho pytle s mafií... On se ničím neprovinil, to jenom americká lidově demokratická republika z něho udělala zloducha...
28. 3. 2012 10:11
Re: ZADNE PREKVAPENI
TO JE MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOC :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: takeover záchvat smíchu jsem na auto.cz ještě neměl >:D jdu si přečíst tvoje další příspěvky, ty máš dar synu:-)
28. 3. 2012 08:50
Re: Je mi blbě ze zdejších názorů
Právě naopak! Komouši sice měli plnou hubu řečí o rovnosti, ale ve skutečnosti je "kastování" lidí typickým znakem totalitních režimů - buď podle rasy, nebo podle třídního původu, případně členství v té které partaji. Však i tady na auto.cz zavedl ty nesmysy o "prémiových lidech" (snad bývalý) kádrový referent, že...

Naopak znakem svobodné společnosti, jaká tady dnes (snad víceméně) je, je to, že každého vnímá jako jednotlivce, individualitu a nevytváří žádné "šuplíky" a "škatulky", bez ohledu na původ, stranickou legitimaci, sexuální orientaci, náboženství nebo barvu kůže. :yes:
Avatar - Katikakus
28. 3. 2012 08:47
Re: to vaše posuzování lidí podle aut
Trefne napsano... :yes:
28. 3. 2012 08:45
Re: to vaše posuzování lidí podle aut
diskutovalo se tu:
"Myslíš si, že když vytáhneš za límec člověka z Skového mercedesu, tak je to automaticky vekslák, pasák či jiný gauner? Za mě můžu říct, že spíše natrefím na nějakého vysoce postaveného člověka, který tedy zrovna špatný nebude."
nebo
"Opravdu nikdo nepovažuje za prémiového dealera drog jezdícího v BMW, či nějakého člena triády. Ale to jsou extrémy, které jsou vždy a všude. "
nebo
"až moc lidí by se velmi rádo, alespoň vnitřně, označilo za prémiové... ale k tomu jim jednoduše chybí minimálně ten kočár"
28. 3. 2012 08:31
Re: to vaše posuzování lidí podle aut
nevkládej mi do úst něco, co jsem neřekl
27. 3. 2012 22:17
Re: Je mi blbě ze zdejších názorů
A už jsem zase u toho socialismu.

Takhle, takhle fakt ne. Máš li málo peněz, buď více pracuj, nebo si najdi jinou lépe placenou práci, prostě s tím něco dělej. Chodit s nataženou rukou, nebo pokoušet se rozhodovat o tom, kdo kolik dostane, to je výsadou těch neschopných.

PS: Nejsem pojištěn přes ZFP (ani nevím, co to znamená), vodu piju z vodovodu a finanční záležitosti si díky svému vzdělání řeším sám). Takže vedle kolego...
27. 3. 2012 22:15
Re: Je mi blbě ze zdejších názorů
Přesně to, které popisuješ. Je to zcela přirozené.
27. 3. 2012 21:18
Re: Je mi blbě ze zdejších názorů
Většinou se tyto vozy kupují ve firmě ,která místo toho aby zvedla platy svým zaměstnancům tak vyhazuje za blbosti. A o tom jestli ta firma šlape a nebo nešlape to zase vypovídá prd. A už vůbec nevíš kdo tam sedí ... Ty určitě jsi pojištěn přes ZFP, piješ vodu od Aquelu a komunikuješ s paní od Partners viď ,protože přijet za tebou člověk ve fleetové Skládě tak mu asi sežereš všechno, protože je to solidní člověk:-))) ....V solidní firmě jezdí ředitelé v oktávce a generální v superbu. Mimochodem zatím co jsem měl možnost poznat tak z auta s řidičem (A8) vystupoval jen obchodní nebo finanční ředitel TV Nova (která je mimochodem ve velkých finančních potížích a kdyby za ní nestál silný partner tak už je dávno pod drnem) no a pak taky nějaký ředitel ČD - o nich snad nemusím ani mluvit :-)
27. 3. 2012 21:08
Re: Je mi blbě ze zdejších názorů
Cože ? Ty jsi fakt asi upadl ... Jak proboha víš v jakém prostředí žiju ?
27. 3. 2012 20:55
Re: Mafie?
Aha a obchodnik s drogami neni mafian? Jo takhle, ty sis nekde precetl o puvodni mafii na sicilii, pripadne sis pustil kmotra a ted chces pochybovat o magnatskosti toho jedince, vid? ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 3. 2012 20:48
Re: divné by bylo
Pozor - jaká práce je všeobecně považována za dobrou?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 3. 2012 20:45
Re: Co o nás říká naše AUTO?
:yes:
27. 3. 2012 20:44
Re: to vaše posuzování lidí podle aut
Spíš jde o to, že se tady řeší takové hovadiny jako "prémiový člověk". Dělit lidi jako nějaké zboží na kategorie je prostě zhovadilost. nevím kam na pojmy jako "prémiový člověk" chodíte. Na Auto.cz Jinde se to snad nevyskytuje.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 3. 2012 20:44
Re: Je mi blbě ze zdejších názorů
:yes: :yes:

Plus další :yes: za zmíněné vykonané skutky.
27. 3. 2012 20:37
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Konkretne o bydleni nebyla rec, ja jen na zacatku chtel poukazat ze lide kteri jsou extremne dobri v necem a jsou dle meho soudu premiovi, nemusi byt petrolhead a maji treba nulovy vztah k autum, tot cele, v cem bydli dva lide o kterych jsem psal nemusim zde snad ani vypravet, ne garsonky to nejsou.
27. 3. 2012 20:29
Re: to vaše posuzování lidí podle aut
Spíš sis tu diskusi evidentně nepřečetl.. nikdo tu netvrdí, že grázlové jezdí busem nebo něco podobnýho.
27. 3. 2012 20:28
Re: to vaše posuzování lidí podle aut
Diskutovalo se zde toto: [odkaz]
27. 3. 2012 20:17
to vaše posuzování lidí podle aut
je morem této společnosti
jedna skupinka si myslí, že novým prémiovým vozem jezdí jenom grázl a druhá se tváří, jako kdyby grázlové jezdili busem, v principu jste ale oba mimo, jediný vztah mezi autem a jeho vlastníkem končí v rovině chci/nechci a můžu/nemůžu si ho dovolit a dovozování čehokoliv dalšího je problém pouze vnitřku vašich hlav - bohužel je tento problém celospolečenský
27. 3. 2012 19:29
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Já také neříkám, že jsou takoví všichni, pouze jsem poukázal, že klišé ohledně doktorů, totiž homogenní vrstvy špatně placených avšak nejpotřebnějších a užitečných skromných lidí zdaleka neplatí. A ano, zloději jezdí třeba v tom BMW, s tím nemám problém. Zloděj má peníze, tudíž si kupuje to nejlepší z trhu... :-) Jak jsem psal na začátku, ve většině případů platí, že prémioví lidé jezdí prémiovými vozy, což neznamená, že s nimi nemůže jezdit i zlodějská chamrať.

Je mi úplně jasné, proč se tu rozhořela tahle debata.. až moc lidí by se velmi rádo, alespoň vnitřně, označilo za prémiové... ale k tomu jim jednoduše chybí minimálně ten kočár :-) A tak tu pak můžeme číst názory, že "prémioví" lidé v jejich okolí zásadně jezdí škodovkami, kií popřípadě bydlí v garsoniéře na Jižním městě, protože jim to stačí.
27. 3. 2012 19:20
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Vase zkusenosti jsou na stejne urovni - kdyz tu nekdo napise, ze dva znami zlodeji jezdi v BMW. Totiz, Vase zkusenost nemusi a vetsinou ani nepasuji na cely treba v tomto pripade lekarsky stav. >:D
27. 3. 2012 19:07
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Souhlas. Tady mraky prispevku a ze Mercedes stavi svuj Fluence s prednim nahonem si temer nikdo nevsiml. :-)
27. 3. 2012 18:57
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Klidně zůstaň. Já si rád přitopím. ;-)
27. 3. 2012 18:56
Re: Co o nás říká naše AUTO?
V tom případě se tady bavíme o nějakých hezkých snech. Bohužel, nevidím v tom žádný užitek.
27. 3. 2012 18:53
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Nepoprel jsem sve presvedceni, ja s tebou souhlasim jen tvrdim ze by to tak byt nemelo a ze politika tyto lidi negeneruje, a nebrz tito lide tam jiz prichazeji, ti premiovi bohuzel (a je to skoda pro celou spolecnost) ne.
27. 3. 2012 18:53
Re: Je mi blbě ze zdejších názorů
Samozřejmě. Tyto vozy se v drtivě většině kupují na firmu a většinou na firmu, která šlape. Dává práci lidem a asi nebude skoupá na korunu. Stejně jako člověk, který v tom autě bude sedět.
27. 3. 2012 18:52
Re: Je mi blbě ze zdejších názorů
Ono většinou člověk píše to, co zná. Z prostředí ve kterém žije. To je mu nejbližší a o tom něco ví. Pak se snaží paušalizovat.

Ty nejsi výjimka.
27. 3. 2012 18:50
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Souhlas. Presto bych rad zustal u oznaceni jednodussi clovek.
27. 3. 2012 18:50
Re: Co o nás říká naše AUTO?
V tom případě si zde popřel své přesvědčení či přání o výskytu prémiových lidí v politice.
27. 3. 2012 18:49
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Postkomunistické státy přejí extrémům.

Procento "blbů" ve společnosti je "stejné" v jakémkoliv státě.
27. 3. 2012 18:45
Re: ZADNE PREKVAPENI
Já jen nevím, kde ty BMW a Porsche kupují, když se dle statistik v Číně neprodávají. Možná jsou na fotkách jen nějaké napodobeniny. On i ten mafián asi nebude origo.
27. 3. 2012 18:37
Re: Co o nás říká naše AUTO?
A presto nesouhlasis s tim ze postkomunisticke staty jsou daleko vetsi hruza nez rozvinutejsi ekonomiky?
27. 3. 2012 18:33
Re: Je mi blbě ze zdejších názorů
Paklize je to jak rikas, zpravidla nebude tento majitelem predmetneho vozu, ale vuz bude fleetovy a on je zpravidla predsedou spravni rady. ;-)
27. 3. 2012 18:33
Re: Je mi blbě ze zdejších názorů
Jak to můžeš vědět. Kolik těch vysoce postavených lidí znáš osobně tak ,že o nich víš vše ? Kolik vlastně znáš takových lidí obecně ? Znáš vůbec sebe ? ... Ty jako by jsi neposlouchal. Já netvrdím ,že mít S kový mercedes je špatné. Naopak je to úžasná věc a je dobré jí vlastnit. Ale když tedy vlastním takovou věc můžu se pak zařadit někam výš. Jinam než ostatní ? Nemohu ... Prostě se ti snažím zase vysvětlit ,že něco vlastnit nebo umět nebo nějak vypadat/vystupovat nic neznamená ... Jde jen o to jak s tím ve výsledku naložíš ... Nicméně nikdo nepotřebuje jedinou s těch věcí ,aby byl dobrým člověkem ...
27. 3. 2012 18:31
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Spravne jsi vystihl a pojmenoval problem, a to je duvod moralniho rozkladu a devastace spolecnosti. Jednodussi jedinci si vzdy reknou kdyz mohou oni mohu taky. problem je ze vetsinova spolecnost se sklada z velke miry z techto jednodussich lidi.
27. 3. 2012 18:30
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Já ten svět taky docela znám. Nesedím totiž jen na zadku v kanclu.
27. 3. 2012 18:29
Re: Co o nás říká naše AUTO?
I kdyby sem cas od casu premiovy clovek zabloudil (ja ho tu jeste nezahledl) vzdy tady bude daleko vice pozeru. ;-)
27. 3. 2012 18:26
Re: Co o nás říká naše AUTO?
A z toho jsi si vytvoril nazor na cely rozvinutejsi svet?
27. 3. 2012 18:25
Re: Je mi blbě ze zdejších názorů
ma pravdu, predsedo! ten nehraje durcha s otépéčkama
27. 3. 2012 18:25
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Do politiky nikdy nepůjde člověk, který je schopný se zabezpečit vlastní prací. Protože tou se zabezpečí lépe a zachová si vlastní důstojnost.

V politice sedí většinou kamarádíčkové, neschopní a úplatní křiváci.
27. 3. 2012 18:23
Re: Je mi blbě ze zdejších názorů
Ty se tady opět snažíš protlačit extrémy.

Myslíš si, že když vytáhneš za límec člověka z Skového mercedesu, tak je to automaticky vekslák, pasák či jiný gauner?

Za mě můžu říct, že spíše natrefím na nějakého vysoce postaveného člověka, který tedy zrovna špatný nebude.
27. 3. 2012 18:22
Re: Je mi blbě ze zdejších názorů
:yes: :yes: :yes:
27. 3. 2012 18:21
Re: Je mi blbě ze zdejších názorů
:yes: :yes: :yes:
27. 3. 2012 18:19
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Unikas od tematu, neresim politiku jako takovou, resim lidi kteri do ni vstupuji a o kterych ty pises ze je ta politika produkuje.
27. 3. 2012 18:19
Re: Co o nás říká naše AUTO?
A já ti říkám, že je to obyčejná iluze. Neb ještě teď mám v blahé paměti, jak si na mého tmavovlasého kamaráda ukazovaly švédské děti a pokřikovali na něj gypsy.
27. 3. 2012 18:18
Re: divné by bylo
Jo, takových lidí znám taky dost. Ale většinou jezdí v něčem nenápadném - třeba Mondeu. A to právě proto, že mají všeobecný rozhled, jsou slušní, inteligetní, nemají potřebu si nic dokazovat a dokážou si spočítat, jaké auto se vyplatí si pořídit :yes:
27. 3. 2012 18:18
Re: Je mi blbě ze zdejších názorů
cože ?? Jestli něco nesnáším tak je to tenhle režim. Já se jen naučil neodsuzovat lidi podle vzhledu a nebo vystupování. Možná je to tím ,že jsem delší čas pobýval různě po světě. Všichni si zdaleka nejsme rovni a někdo má více a druhý méně. A proto aby jsi měl více tak se musíš snažit. Ale nemůžeš kastovat lidi. A už vůbec ne podle majetku, vzdělání etc. - Jestli existuje nějaká kasta tak Dobrý/Špatný.
27. 3. 2012 18:17
Re: Co o nás říká naše AUTO?
A cetl jsi to cele? A chces mi snad tvrdit ze chudi lide, treba v takovem Nemecku bezne nazyvaji ty jeste chudsi sockama, lopatama a pod.? Vyjed nekdy do sveta pobav se tam s lidmi vsak uvidis co je to lidstejsi spolecnost. Btw. nepsal jsem o tom ze tyto staty jsou dokonale. pouze ze jsou lidstejsi a za tim si stojim.
27. 3. 2012 18:14
Re: Je mi blbě ze zdejších názorů
Z tebe kouká komunistická minulost. Všichni jsme si rovni! 8-s

To o čem píšeš v závěru, to je obyčejná slušnost, mnohdy zákonem podpořená.
27. 3. 2012 18:13
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Logicky, politika je vždy o kompromisech, alespoň tedy ta demokratická. A v ní, abys prosadil některé ze svých myšlenek a přesvědčení, musíš uhnout od jiných. A už jen to dává velký prostor ke změně celé koncepce a vnímání tvých politických názorů. Jak se říká, někdy (nebo mnohdy) vyleze paskvil.
27. 3. 2012 18:13
Je mi blbě ze zdejších názorů
Proboha ... Kastovat lidi na prémiové a hádat se o to kdo je a není prémiovým člověkem. Žádné věci jako je auto, hodinky, sako a také žádné vlastnosti typu vzdělaný, vysoce postavený, ideový lídr apod. z nikoho nikdy lepšího člověka neudělaly. Já už chápu proč je česká republika s myšlením tak v pr*deli ,protože stále existují lidé ,kteří si myslí opak. Až vám nějaký neprémiový člověk zachrání život a nebo vám pomůže (většinou to přichází od těch lidí od kterých to nečekáte) s čímkoliv, možná změníte názor. Člověka nedělá nové sako, vysoké vzdělání a nebo respekt ve společnosti - člověka dělají především vykonané skutky. Nemusíte rovnou zachraňovat zemi ,stačí jen koukat kolem sebe.

P.S.: Nikdy jsem nechápal jak někdo může naletět na špek nějakým mistrům v saku a pěkném autě = nyní už to chápu. Sbohem česká republiko a nauč se nekoukat na auta,hodinky, vzdělání a imidž. Miř hloub prosím ...
27. 3. 2012 18:10
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Politika by nemala produkovat lidi, do politiky by z logiky veci meli premiovi lide prichazet. Ze tomu tak neni je jiz jina vec.
27. 3. 2012 18:05
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Jsi mimo. Nikdo se tu nepasuje. Neumíš ani číst.
27. 3. 2012 18:04
Re: ZADNE PREKVAPENI
sním či bdím?! víš co? jdi, kup si vlak do příbora, nahlaš se v mistni knihovne, a popros je, at ti pujci spis sigismunda šloma o mihuli říčni! tim zacni!
p.s. nemas nahodou doma ve skrini berthu pappenheimovou (tohle vypadá na solidni vymetani komina)?
27. 3. 2012 18:04
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Jenže politika přece neprodukuje prémiové lidi. Politika je svinstvo, to přece ví každý.
27. 3. 2012 18:03
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Jen tvoje iluze.

[odkaz]
Avatar - ethicon
27. 3. 2012 18:01
Re: Co o nás říká naše AUTO?
ahá čiže taký lekár psychiater tým, že nemá napríklad plat ako riaditel banky, napriek vzdelaniu nielen vysokoškolskému, ale napríklad aj postgraduálnemu či postavením a vážnosťou v spoločnosti nezaraduješ medzi takzv. "prémiových" ludí .."prémiový" ludia sa napríklad vôbec nemajú potrebu predvádzať anonymne niekde na tu auto.cz, preto je otázne spoločenské postavenie či vzdelanie väčšiny tu chronických prispievateľov...je to až smiešne ako sa tu niektorí pasujete do role nejakej anonymnej virtuálnej elity, ktorá aj tak začína zapnutím možno firemného počítača a končí jeho vypnutím...
27. 3. 2012 18:01
Re: TO JE TEDY ŠOK!
Ty mě teda podceňuješ. ;-)
27. 3. 2012 17:55
Re: Mafie modrých ptáků z odSS
sem nevedel, ze se em zije pod pseudonymem avatas, a ze ty plany nakonec čórnul...!
p.s. jak jinak by vedel o wehiklu...
27. 3. 2012 17:54
ZADNE PREKVAPENI
Jelikoz je nemeckym trendem vyrabet automobily s rozlobenym ci agresivnim vyrazem, neni zadne prekvapeni, ze je take kupuji agresivni kupujici. Mafie je spolecnost agresivni, znacne autoritativni, nedemokraticka a zde i automobil slouzi k ukazce nadrazenosti ci k zastraseni ostatnich.
Dalsim velkym odberatelem jsou zeme arabskych narodu. Znovu se zde objevuje stejny vzor. Jde o zeme s neexistujici demokracii, kde automobil slouzi jako ukazka jakesi nadrazenosti. Zde vsak zaroven hraje roli cena. Jde vetsinou o zeme nezatizene danemi, automobily zde stoji podstatne mene a kde cena benzinu je 0.35c/l (stav 25.3.2012).
Podobne je tomu v zemich, ktere se demokraticky tvari, nove zrozene demokraticke spolecnosti, ktere prochazeji prvni fazi premeny z diktatury. Sem patri i kotlina ceska, Rusko a dalsi postkomunisticke zeme. Temto zemim jeste zatim vladnou lide, kteri zbohatli velice rychle (je uplne jedno jakym zpusobem), nebo se jimi stat chteji. Bankovni konto ma bohuzel tendenci menit se rychleji nez jeho majitel a duvod pro koupi takoveho automobilu je pouha demonstrace financniho uspechu majitele.
Samozrejme je zde i skupina kupcu, zijicich v zemich, kde diktatura nikdy nebyla nebo skoncila ve casove vzdalenosti >10 generaci. Zde jde vetsinou o zavedene zakazniky, verne znacce a segmentu po nekolik generaci. I zde vsak je patrny stejny vzor jako v predesle skupine, vzor tzv. "rychlych penez" v podobe kulturnich hvezd, rapparu, apod.
Takze k jadru....cinska mafie si kupuje nemecke SUV? Samozrejme, ze kupuje, je to uplne normalni proces vyvoje kterekoliv spolecnosti.
V kazde skupine jsou i vyjimky. Tyto jsou procentualne zanedbatelne.
Avatar - Pepa Vomáčka
27. 3. 2012 17:43
Re: Mafie modrých ptáků z odSS
Tak tak, takhle na ně! Mafiáni!
27. 3. 2012 17:40
Re: Mafie modrých ptáků z odSS
Auto.cz vážně? Pro tebe a podobné jsou k dispozici diskuse pod články v rudém právu, eh totiž na novinkách.cz >:D
Avatar - avatas
27. 3. 2012 17:36
Mafie modrých ptáků z odSS
....a nač si potrpí modrobolševická mafie v čechách? Nu,přece na značky 00 07,1111,2222 a podobné zvrhlosti na úrovni deváté bé základní školy.Jen Jan Tleskač jezdí koncernovým wehiklem..... >:-[]
Avatar - Hotwire
27. 3. 2012 17:34
tss
keby to bol patriot tak sedla tu napodobeninu rollsu od geely >:-[] >:-[]
27. 3. 2012 17:33
Re: divné by bylo
Jak říkám, pokud si opravdu myslíte, že je tento popis utopie, je to bohužel náladou ve společnosti a halvně velice špatnou vizitkou nynějších médií, které v současné době neposkytují vyvážené zpravodajství a objektivní náhled na dění, ale honí se za skandály, aférami a katastrofami. Hlavní je prsotě náklad a sledovanost... Mimochodem toto je zajímavá paraela se zpravodajstvím minulého režimu, tehdy zase naopak existovaly zprávy pouze pozitivní nebo žádné. Ani jeden z extrémů není v pořádku.
27. 3. 2012 17:31
Re: Prémiové...
Totálna blbosť, kámo. Auto môže byť čiastočným obrazom svojho majiteľa - svojim stavom, vizážou, čistotou, prejavmi na ceste... a dosť. Značka, výbava, veľkosť alebo cena nemusia hovoriť nič o svojom pánovi.
Nie je dôležité kto si, ale aký si - a s tým nemá auto ako vlastníctvo nič spoločné.
27. 3. 2012 17:28
Re: divné by bylo
Ano to o čem mluvíš tzn. bije manželu a dceru zavřenou ve sklepě, nebo že bere úplatky, to jsou ty vyjímky a ty vůbec neřeším.

Mimochodem slušným člověkem nemyslím Ghándího :-).
27. 3. 2012 17:27
Re: TO JE TEDY ŠOK!
To slovko tam dal preto, aby si to pochopil aj ty... ;-)
27. 3. 2012 17:26
Re: divné by bylo
Ale takovi jiste jsou...
S tvou horni definici souhlasim, tam neni o cem diskutovat, jen bych to nenazval "premiovym" clovekem. Jenze nikdy nemas tolik informaci, abys mohl s absolutni jistotou usuzovat, jaky ma dany clovek kvality...
Mozna je uspesny a bohaty, ale bije manzelku a dceru ma zavrenou ve sklepe. Nebo jezdi jako prase. Nebo bere uplatky. Nebo ma v hlave nadelano po strance zvladani mezilidskeho kontaktu...nebo...
;-)
27. 3. 2012 17:25
Re: Co o nás říká naše AUTO?
:yes: Predatorskou fazi prochazeji v soucasne dobe postkomunisticke staty a staty s rozvojovym a rychle rostoucim hospodarstvim. Tam kde uz maji takzvane "nakopano" se spolecnost posunula lidstejsim smerem.
27. 3. 2012 17:25
Re: divné by bylo
Netušil som, že si taký idealista s utopistickým myslením... ;-)
27. 3. 2012 17:23
Re: divné by bylo
Na to pozor, to o čem píšu já, jsou prémioví lidé. To o čem tu mluvíš ty, jsou ELITY. Ano, těch je skutečně málo a jsou to vůdci. Ti mají ještě jistou intelektuální, morální a talentovou nadstavbu...

Ale jak píšu níže slušných lidí na pozicích, které by jim průměrný člověk záviděl, kteří mají v hlavně nějaký nadstandard a případně k tomu mají nějaké zajímavé koníčky je dost, dost a dost. To jsou premioví lidé.

Už bych to nerad dál rozebíral, nechci aby se tu z toho stalo nějaké plytké tahání za slovíčka :-)
27. 3. 2012 17:20
Re: Co o nás říká naše AUTO?
:yes: Ano a presto nemuzes pausalizovat jelikoz letiti praktici jsou skromnejsi lide kteri uz vi co je to zivot, nekouka jim jeste vlhky diplom z kapsy a nemysli si ze jim patri cely svet. Je to i o veku. ;-)
Avatar - jozephko
27. 3. 2012 17:20
A sú to vôbec originály?
A čo keď sú to len čínske kópie za pár drobných? >:D
27. 3. 2012 17:19
Re: divné by bylo
No nevím, slušných lidí na pozicích, které by jim průměrný člověk záviděl, kteří mají v hlavně nějaký nadstandard a případně k tomu mají nějaké zajímavé koníčky je dost, dost a dost. Za tím si stojím.
27. 3. 2012 17:18
Re: Co o nás říká naše AUTO?
No vidis jam muzou byt rozdilne pohledy na lidi, pro tebe je clovek ktery zije beznym zivotem a pracuje spolehlive pro celek malo premiovy. Pro mne je zase malo premiovy politik i kdyby mel na ruce Longinesky, vilu v Toscsansku a jezdil S-klasse nicmene delal by vse jen pro sve konto a pro ostatni vubec nic.
27. 3. 2012 17:17
Re: divné by bylo
To nebude mnou, to bude tim, zes definoval bohatyho syna Matky Terezy a Gandhiho. :-P
27. 3. 2012 17:16
Re: divné by bylo
Ne, nebudu se bavit o zadnem extremu...mimo toho, ktery jsi napsal ty.
Kolik znas podle tve definice "premiovych lidi"? A kolik se proda Audin, Lexusu, BMW a Mercedesu?
Hm...no to by tech par lidi splnujicich definici melo uz solidne narvanou garaz.

No hard feelings, jen poukazuji na jiste mezery v tve teorii. :-)
27. 3. 2012 17:14
Re: divné by bylo
Jestli nikoho takového neznáš, tak nejspíš hledej problém ve svém okolí a né v mojí definici >:D (uraženej smajlík :-P)
27. 3. 2012 17:12
Re: divné by bylo
Podle toho, co je psano nahore...ano. ;-)
Neznam nikoho, kdo by splnil vsechny podminky. I lide s prijmy v radech milionu a doktoratem vypadavaji alespon v jedne z nich :-)
27. 3. 2012 17:11
Re: divné by bylo
Vypadá to tak, vzhledem k tomu že nezmínil "lidové" bmw 3 nebo A4, ale rovnou vlajkovou loď... Tam samozřejmě to zastoupení jezdců A8 v celé populaci ČR bude stopové, ale tak je to všude na světě
27. 3. 2012 17:09
Re: divné by bylo
Spíš mi připadá, že se chce zase bavit o nějakém extrému.
27. 3. 2012 17:08
Re: divné by bylo
blížící se 100%? To máš o úrovni, ať už platové, nebo intelektuální a rozhledové, lidí v ČR tak špatné mínění?
27. 3. 2012 17:08
Re: divné by bylo
A ty by sis na ten svůj poslední odstavec vsadil?

Já teda ne.
27. 3. 2012 17:04
Re: divné by bylo
Fakty, ze jsi svou definici vyloucil podil populace blizici se ke 100% a ze "premiove auto" je spise dusledkem nez pricinou implikuji, ze vyvozovat z vlastnictvi premioveho auta "premiovost" cloveka je hovadina.

Takze clovek v Meganu bude nejspis uplne stejne "defektni" jako tvuj kovboj v A8. Obzvlast v zemi, kde se auta kupujou v bazaru.
27. 3. 2012 16:44
Re: TO JE TEDY ŠOK!
To slůvko "neřádí" je v té tvojí slovenštině jako pěst na oko! >:-[]
27. 3. 2012 16:37
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Ano, opět nemám co dodat. :yes:
27. 3. 2012 16:36
Re: divné by bylo
Pod todle se podepisuji. :yes: :-!
27. 3. 2012 16:24
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Mám pocit, že povolání doktor patří na auto.cz v diskusích k těm největším klišé, a ne jen zde. O tom, že jsou potřební, se snad ani není potřeba zmiňovat, stejně tak o záslužnosti jejich práce. Není ale zrovna náhoda, že dva nedávno vystudované doktory, mé bývalé kamarády, považuji za vůbec nejarogantnější jedince v mém okolí. Mísí se v nich nadřazenost (opravdu argumentují tím, že jsou těmi nejduležitějšími a při každé příležitosti plivou na jakékoli vzdělání kromě medicíny) a rozčarovanost, protože by rádi vydělávali 100tis.+ měsíčně a nevydělávají, je z nich silně cítit jakýsi mesiášský komplex. S oběma byla v posledních dvou letech natolik těžká konverzace, že jsme se přestali vídat...
27. 3. 2012 16:17
Re: Co o nás říká naše AUTO?
K PS, nevím, jestli to každé malé dítě opravdu ví.
Ale, vím, o to zde a ni teď nejde. ;-)
27. 3. 2012 16:14
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Doktorů znám několik, několik je i mých kamarádů, bývalých spolužáků.
Z toho co vím, mám problém napsat, že se jedná z větší části o prémivé lidi. Úplatky berou, alkoholu se nebrání, ve své společnosti mluví jak dlaždiči, pacienty označují za *, arogantní jsou více než já.

Nebudu si barvit svět na růžovo, ale obraz uvědomělého a dobrosrdečného doktora z černobílých filmů pro pamětníky, je jen dávným zašlým obrazem nějakého prémiového smyšleného ideálu, který ve společnosti nějak přetrvává.
27. 3. 2012 16:12
Re: divné by bylo
Prémiovej člověk? Prototyp prémiového člověka si představuju tak, že má společenské postavení, výborný všeobecný a kulturní rozhled, je intelektuálně zdatný, vykonávající práci, která je plénem všeobecně považována za dobrou (mohou jí nesnášet, ale stejně by s ním bez rozmyšlení měnili) a váže se k ní adekvátní ohodnocení. Často je to ideový lídr, takže si podle něj bude jeho okolí dotvářet své vlastní názory a bude mu naslouchat, také nejspíš bude mít dostatek financí, aby mohl provozovat záliby, které by vzhledem k finančním bariérám byly pro většinou společnosti těžko finančně utáhnutelné... a především, je to slušný člověk.
27. 3. 2012 16:07
Re: Co o nás říká naše AUTO?
A nebo ještě lépe, je to ten, co bohatým bere a chudým dává! >:D

To co jsi napsal by snad měla být definice průměrného slušného člověka, ne?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 3. 2012 16:05
Re: Prémiové...
Jistě, že nepíše špatně. Jen bych jeho opomenty neshrnoval do Tebou uvedených skupin.
27. 3. 2012 16:04
Re: divné by bylo
Me to nevysvetluj, nejsem hlupak ;-) To jakym autem clovek jezdi zalezi na jeho schopnosti (pripadne touze) vydelavat a ochotou vydelany penize nacpat zrovna do hromady plechu na kolech. Znam spoustu financne zajistenych lidi, kteri auto berou jen a pouze jako dopravni prostredek a z principu nechteji priplacet za cca stejny uzitek v premiovem kabatku. No a pak je tu nezanedbatelna skupina sumarne nazvatelna chátra, která má dostatek schopnosti "vydelat" penize na "poradnou masirku".

No, doufam, ze jednou bude mit GTI pravdu a v premiovych autech budou jezdit v 99% lidi vybaveni vic nez jen tucnym kontem.
Avatar - iudex
27. 3. 2012 16:03
Re: Co o nás říká naše AUTO?
A práve toto zmýšľanie spôsobuje, prečo je naša spoločnosť taká, aká je. Keď pre teba nie je "prémiový" človek ten, ktorý má kvalitné vzdelanie (a vyštudovať medicínu je stále asi najnáročnejšie z vysokých škôl) a robí v obore, ktorý primárne pomáha udržať či prinavrátiť jednu z najväčších hodnôt (zdravie), keď si nezaslúži úctu a rešpekt takýto človek, kto potom? Ty asi "prémiovosť" odvodzuješ od iných hodnôt, ako je vzdelanie, prínos pre blaho spoločnosti či altruizmus, asi hlavne peňazí a majetku, uznania a rešpektu či možno strachu a viac prémiový bude pre Teba dajme tomu úspešný predavač zlata či majiteľ prosperujúceho autobazáru.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 3. 2012 16:02
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Nemluvil jsem o beztřídní společnosti, která neexistuje a ani existovat nesmí. Rodíme se však do společenství, před kterým (a jeho náležitostmi a povinostmi) neunikneme. Lidé jsou na sobě závislejší, než jsme si schopni přiznat. Tak se věci mají a nikdo to nezmění.

A "predátorská fáze" lidského vývoje? Svádí-li někdo své chyby a prohřešky na přírodu, v mnoha případech (jistě ne vždy) z něj promlouvá lenost a nedostatek píle pro sebezdokonalení.

PS: Do souvislosti s Kristem bych nedával pedofilní kněze. Každé malé dítě ví, že s pravým křesťanstvím nemají nic společného. Ale to jen na okraj.
27. 3. 2012 16:00
by me zajimalo,
esli to nejni nahodou "premiovej" fake...? tzv., ledviny a vrtule na čumáku, ale x6 to neni, parohy a kastle saši poršů, ale 911 to není, co je to, jasny pane?
na druhou stranu, x6 look s 1,6 nissan 1998, za 300 kna popojizdeni po rejzovisti staci...
27. 3. 2012 15:58
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Z mého pohledu ano, je málo prémiový.

Nejde jen o to, starat se o sebe, či svojí vlastní rodinu a práci - to je povinnost.
27. 3. 2012 15:57
Re: Prémiové...
No vidíš, tak bys to měl zkusit vysvětlit těm, co GTIho neumí číst, ať už díky tomu, že na něj nemají intelektuálně, nebo trpí nějakým vlastním mindrákem z koncernu VW. On ten GTI totiž většinou špatně nepíše, zorientovaný je dobře.
27. 3. 2012 15:53
Re: Co o nás říká naše AUTO?
A co takhle jinak? Clovek vysokych moralnich kvalit, starajici se skvele o svou rodinu a odvadejici vynikajici praci na svem pracovisti at uz je to jakekoliv. Je takovy clovek malo premiovy?
27. 3. 2012 15:52
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Beztřídní společnost odešla s komunisty do věčných lovišť. Tahle fráze beztřídnosti je ale mnohými používána jako nějaký obraz ideálu.
Vetšinou tím šermují populisté typu komančů a socanů.

Nezlob se na mě, ale z podstaty lidství je to nesmysl. Člověk se takto nidky sám od sebe nezačne chovat. Popřel by přírodu, pudy, jako když ucukneš s rukou od horké polotny, popřel by vše, na čem je založeno přežití populace. Vždy tu bude někdo "dravější", cílevědomější, schopnější. A sám od sebe se o své úspěchy dělit nezačne, většinou až poté, kdy dospěje do nějakého toho "prémiového" stádia.

Náboženství bych sem vůbec netahal. Představ si, že v té druhé půlce světa by tě označili za prašivého psa - bezvěrce. Nebo taky eskapády různých pedofilních kneží, ano, je to extrém, ale tady to jde vidět fakt hodně.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 3. 2012 15:50
Re: Prémiové...
Právě proto jsem reagoval. Kvůli Tvé první větě.
Avatar - iudex
27. 3. 2012 15:47
Re: TO JE TEDY ŠOK!
Ja neviem, ja som slušný chlapec z dediny, ja sa pohybujem medzi Zetormi a John Deermi, u nás po roli Rollsy moc nechodia a mafia neřádí. :-)
27. 3. 2012 15:42
Re: Prémiové...
Protože je to donekonečna omílaná a překrucovaná fráze.

Opravdu nikdo nepovažuje za prémiového dealera drog jezdícího v BMW, či nějakého člena triády. Ale to jsou extrémy, které jsou vždy a všude. Těm se člověk nikdy nevyhne. A je blbost se bavit o těchto extrémech a stavět na nich svou obžalobu modelu či značky. Extrémy se sice vyskytují, ale vliv na celek mají zanedbatelný. Gaussova křivka funguje i zde.
Avatar - Andromeda
27. 3. 2012 15:40
Re: divné by bylo
Je to marný, je to marný... >:-[] ... Tady evidentně není pro rozum místo - to je ideologicko-sociální dogma...Nemá cenu se účastnit takových debat... ;-)
27. 3. 2012 15:32
Re: divné by bylo
Ano, také proto píšu ve většině případů a né vždy ;-)
27. 3. 2012 15:32
Re: Co o nás říká naše AUTO?
ten jouda považuje za správné, že na něj vyskočil uprostřed pustiny s nulovým provozem Chuck a pokutoval ho za mírné překročení. 3x fuj takovému policejnímu státu. Aby se člověk začal trvale bát, jaký předpis a zákon zase porušil. Ovce z nás chtěj mít a dobrovolně jim do té ohrádky lezeme. Nahnat strach a pak utahovat šrouby. Společnost strašení a bubáků.
Avatar - Andromeda
27. 3. 2012 15:29
Re: divné by bylo
Další premivý tragéd...Tenhle blud je snad nakažlivý...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 3. 2012 15:27
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Takové separování a kastování jen rozděluje společnost... i ti "prémioví" jsou jistým způsobem závislí na dělnictvu a té nejchudší a nejméně vzdělané vrstvě.

Nicméně - mezi "prémiové" bych řadil jedince, kteří se co nejvíce přiblížili Kristu a naplnili tak ideální představu lidství.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 3. 2012 15:23
Re: Prémiové...
Jen jsem poukázal na mnohokrát zmíněnou definici o prémiovosti člověka v souvislosti se spotřebním zbožím a připomenul, že ono rovnítko nelze použít vždy (což si řada lidí myslí). Proč jsi na to tak citlivý?
27. 3. 2012 15:21
Re: divné by bylo
Osobne znam skveleho chirurga ktery jezdi Octavii, a vis proc? Protoze rozumi lidskemu telu, ale o autech nema ani paru. Znam osobne velmi znameho hokejistu, ma Cayene a Octavii, ano ctes dobre nema k tomu Cayenu BMW1 ani Audi A4 ci podobne mensi auto, ma Octavii a vis proc? Protoze dle jeho slov: "je to auto jako kazde jine" konec citatu. Jako KAZDE jine a takhle nahlizeji lide kteri dokazali neco ve svem oboru a nejsou fandove do aut jako my. A ze by tihle lide nebyli premiovi, kdo uz pak tedy?
27. 3. 2012 15:21
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Kvalitní vzdělání, slušná pracovní pozice především ohodnocením, pozice ve společnosti, ohledy na druhé...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 3. 2012 15:18
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Jak si tedy představuješ prémiového člověka?
27. 3. 2012 15:17
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Proč by měl být zrovna psychiatr představitelem prémiového člověka?

Doby, kdy byl ve městě doktor uznávaný a díky svému vzdělání opravdu prémiový, jsou dááávno ty tam. V dnešní době ani např. platové ohodnocení to toho doktora mezi prémii neposune.
27. 3. 2012 15:15
Re: Prémiové...
No tak co řešíš? Naháníš příspěvky, nebo se chceš do umrtvení dohadovat s někým prostoduchým, kdo to tvrdit bude?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 3. 2012 15:14
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Jenže pan psychiatr (kterého lze bez jakéhokoli váhání označit za prémiového) řídí střední proud. Nemá chuť ani potřebu si pořídit něco reprezentativnějšího ;-)

Obecně - kdyby si mohl každý jedinec pořídit automobil podle svého (nemusel by zohlednit kupř. rodinu) a s neomezeným rozpočtem, mohli bychom říci, že automobil (podobně jako oděv, oblíbená hudba či obsah knihovny) je odrazem lidské duše.
27. 3. 2012 15:05
Re: Co o nás říká naše AUTO?
Pěkné, v podstatě dává pan psychiatr za pravdu GTIho tvrzení, "jdi do garáže a koukáš na sebe".
Tohle platí pro většinu populace. Stejně jak o tom píše ten psychiatr. ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 3. 2012 15:03
Re: Prémiové...
To si nemyslím.
27. 3. 2012 15:02
Re: Prémiové...
Tohle je extrém, nebo si snad myslíš, že BMW prodává jen mafii?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 3. 2012 15:00
Re: divné by bylo
Kteří lidé patří mezi prémiové? Kde jsou ony pověstné hranice? :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 3. 2012 14:58
Co o nás říká naše AUTO?
Myslím, že stojí za přečtení. Psáno inteligentním člověkem.

[odkaz]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 3. 2012 14:47
Prémiové...
Zdejší diskusní kolegové leckdy říkají "prémiové auto, prémiový člověk". Pánové, jak to vidíte tomto případě?
27. 3. 2012 14:41
Re: TO JE TEDY ŠOK!
A jak u vás na Slovensku? ;-)
27. 3. 2012 14:41
Re: divné by bylo
Kdepak, o extrémech se GTI nikdy nebaví a upozorňuje na to, to je parketou jiných jedinců. ;-)
27. 3. 2012 14:17
Mafie?
Zajímalo by mě jak je to s věrohodností tohoto článku... zase tak velký mafián to asi nebude...podle mě to je jen nějakej frajer co kšeftuje s drogama nebo něčím takovým...skutečnej mafián by se asi choval trošku jinak, než že by se nechal fotit v plavkách u svého Porsche...můj názor ;-)
Avatar - iudex
27. 3. 2012 13:54
Re: TO JE TEDY ŠOK!
Aj ja som šokovaný, čakal som, že budú jazdiť v Sandere či Upe. >:-[]
P.S. Inak čakal som skôr nejaké Rolls Royce, Ferrari či Caddy Escalade a oni takú bežnú európsku produkciu ako X6 či Cayenne. >:D
27. 3. 2012 13:38
Re: divné by bylo
To si ale pleteš. Prémiovej člověk jezdí ve většině případů prémiovej auťák... to je stoprocentní pravda, ale stejně tak si ho může koupit i nějakej ten póvl s nulovym přehledem a penězma...

Takže premiový člověk v 99% případů sedí v premiový káře, ale každou prémiovou káru nesedlá prémiovej člověk, kapišto? :-)
27. 3. 2012 13:32
TO JE TEDY ŠOK!
Lidé, kteří mají přístup k penězům (logicky tedy i "mafiáni"), rádi jezdí ve sporťácích a prémiových SUV, no tušil by to někdo z vás? :-O
27. 3. 2012 13:28
Díky
Děkuji redakci auto.cz za perfektní ukázku investigativní novinařiny. Jen houšť a větší kapky! 8-s
Avatar - iudex
27. 3. 2012 13:20
Re: divné by bylo
Trošku rozmýšľaj predtým, než reaguješ. ;-)
Avatar - positivemind
27. 3. 2012 12:39
Re: btw. Nemecka kvalita
No ty se tomu směješ, ale před 3 lety si známý dotáhl rok starou 530d z Německa, pojistil si ji a ještě tu noc mu shořela (zkrat v elektrice motoru, normálně to mělo v kapotě vypálenou díru). Pojišťovna se, logicky, moc netvářila.
27. 3. 2012 11:42
???
To je teda zpráva na motoristickým webu, bez který bych se rozhodně neobešel. 8-s BTW nevím co je na tom divnýho. V Americe je to to samý. Tam když se chce někdo předvýst jak má prachy tak jezdí v BMW,Mercedu, Audi nebo Porsche.
27. 3. 2012 11:04
Re: btw. Nemecka kvalita
U nenemeckych vozu se tyhle svolavacky povazujou za dukaz nekvalitni vyroby.
U nemeckych se povazuji za perfektni pristup vyrobce.
27. 3. 2012 10:31
Re: divné by bylo
To je narazka na GTI-ho tvrzeni, ze premiove auto = premiovy clovek. Bez vyjmky! ;-)

BTW: Libi se mi, jak to Janousek posunul, premiove nalit premiove prejizdi lidi... :-|
27. 3. 2012 10:05
btw. Nemecka kvalita
Nedalo mi to... po Ferarri uz horia aj BMW >:D >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]

[odkaz]
27. 3. 2012 10:04
Re: divné by bylo
premiove lidi? fetujes? skor by som povedal pre vypatlancov po lobotomii...
27. 3. 2012 10:00
divné by bylo
kdyby jezdily thalií, ale takhle je to vpořádku, pro prémiové lidi jsou určeny prémiové vozy
Avatar - 3_diamanty
27. 3. 2012 09:04
u nas je to podobne
a tusim aj inde vo svete nielen v cine, to len v ugande jazdia mafiani na defenderoch >:D