500 a 540 K jsou legendami a pro mne těmi nejkrásnějšími Mercedesy, které kdy vznikly. :yes:
Ham.
0
Jj, vrchol Mercedesu, špičkové detaily, nezávislé zavěšení, řadový osmiválec dopovaný kompresorem, vlastně jeden z prvních downsizingů proti tehdy běžným 12 válcům u konkurence, díky tomu krásně lehkonohé a v provedení roadster prudce elegantní.
blowiik
0
:yes:
armanyk
0
Auto je to nádherné, dokonale zrestaurované a technicky, vzhledem k době vzniku, dokonalé.
Jen tomu továrníkovi bych moc s tou krádeží nevěřil, taky mohl být ve finanční tísni a auto prodat. Jednoznačně bych požadoval doložit autentické policejní protokoly o hlášení krádeže, jinak má smolíka.
Navíc vzhledem k historii bych mu přiznal maximálně náhradu ve výši tabulkové hodnoty pojišťoven se započtením amortizace za dobu od roku výroby do dneška. 😉
esenbe
0
s americkou pistolí u hlavy se ti jakožto německému prumýslníkovi v roce 1945 špatně odmítá.
Jen tomu továrníkovi bych moc s tou krádeží nevěřil, taky mohl být ve finanční tísni a auto prodat. Jednoznačně bych požadoval doložit autentické policejní protokoly o hlášení krádeže, jinak má smolíka.
Navíc vzhledem k historii bych mu přiznal maximálně náhradu ve výši tabulkové hodnoty pojišťoven se započtením amortizace za dobu od roku výroby do dneška. 😉