Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Český trh v únoru 2012: Nejprodávanější malé terénní vozy, SUV a crossovery

16 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
pomaly ale isto klesa ako v cechach tak aj u nas, konkurencia je v tejto triede velmi velka a pokial ide o vnutorny priestor je yeti zvnutra dost male a uzke auto, ano yeti ma razvor octavky ale ma vacsie blatiky a kolesa cize zvnutra ma menej miesta vzadu - sportage alebo kaskaj su uplne inde :yes: navyse so zakladnym tsi je to auto slabe a zakladny model ma tusim aj tvrdu palubovku no ak ked is chcem priplatit tak cena ide prudko hore a dat za male auto nejakych 16 tisic eur tak to uz mozem ist od ASXka ktore je razvorom vacsie a nemusim sa obavat ze mi odide turbo.

porovnanie😒br />
dlzka😒br /> Duster: 4315mm
ASX: 4295mm
Yeti: 4233mm

razvor😒br /> Duster: 2673mm
ASX: 2670mm
Yeti: 2578mm

kufor😒br /> Duster: 408L
ASX: 419L
Yeti: 405L

strata v razvore na asx alebo duster je priepastna pricom auta su podobne dlhe , myslim ze kaskaj a aj sportage maju tiez vacsi razvor aj kufor, yeti bol sikovna volba este ked sme tu nemali ASX alebo inovovany kaskaj alebo sportage ci duster, momentalne je ale ponuka uz taka ze uz je z coho vyberat. Cochvila dorazia dalsie derivaty ASXka od pezota a citroena a yetimu sa este len potom zacne tazsie dychat.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Vyjmenoval jsi nám ty méně podstatné rozměry a teď se podívej na ty podstatnější

Duster😒br /> podélný prostor vpředu min/max (mm): 850 / 1100
podélný prostor vzadu min/max (mm): 650 / 900
výška nad sedadlem - vpředu (mm): 907
výška nad sedadlem - vzadu (mm): 895
šířka vpředu (mm): 1411
šířka vzadu (mm): 1438
délka sedáku vpředu (mm): 470
délka sedáku vzadu (mm): 460
výška opěradla vpředu (mm): 600
výška opěradla vzadu (mm): 500

ASX😒br /> podélný prostor vpředu min/max (mm): 930 / 1140
podélný prostor vzadu min/max (mm): 750 / 960
výška nad sedadlem - vpředu (mm): 980
výška nad sedadlem - vzadu (mm): 970
šířka vpředu (mm): 1440
šířka vzadu (mm): 1410
délka sedáku vpředu (mm): 510
délka sedáku vzadu (mm): 500
výška opěradla vpředu (mm): 630
výška opěradla vzadu (mm): 660

Yeti😒br /> podélný prostor vpředu min/max (mm): 910 / 1090
podélný prostor vzadu min/max (mm): 470 / 810
výška nad sedadlem - vpředu (mm): 1030
výška nad sedadlem - vzadu (mm): 1020
šířka vpředu (mm): 1430
šířka vzadu (mm): 1420
délka sedáku vpředu (mm): 490
délka sedáku vzadu (mm): 480
výška opěradla vpředu (mm): 640
výška opěradla vzadu (mm): 630

A zjistíš, že na ty rozdíly nejsou zase tak hrozné.
Avatar - Bubáq
Bubáq
:yes: :yes: :yes:
Uhodils hřebíček na hlavičku.... toto jsou rozhodující míry! Ten topper je fakt teoretik....a demagog.
Avatar - kari.laz
kari.laz
On hlavně není schopen pochopit, že někdo může udělat vnitřně prostorný auto i na menším rozvoru. On jediný co zkoumá je rozvor.
GTI
Skvělá práce :yes:
pitrys
Rád bych se zeptal, topper někde pracuje nebo jenom doma cáká na monitor u každého článku kde se objeví Kia? Pokud má ve čtvrt na dvanáct čas shánět tolik údajů, doporučuji jeho zaměstnavateli podívat se na jeho využití pracovní doby. Anebo, a to je pravděpodobnější, je to školák, který nás tady u článků o škodovce přesvědčuje "že tohle by v životě nekoupil" jak to je tady zvykem. Děkuji.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Podle četnosti a rychlosti jeho příspěvků předpokládám, že nikde nepracuje a jenom sedí u počítače.
BeranK
A jak tentokrát okomentuješ ty "kia"blbe, že se tvoje vášnivě milovaná značka musela smířit už i na omezeném českém trhu s pozicí za Tigim?

Jinak je vidět, že o autech víš úplnej prd, když tady tvrdíš, že u auta s délkou přes čtyři metry je rozdíl 82 mm propastný a to už nemluvím o těch třech litrech v kufru....

Jinak bych ti doporučil jedno - odeber se do Pezinku, tam je na kraji města za sjezdem z oné přírodní závodní dráhy "údajně" dobrá psychatrická léčebna a tam tě tvé závislosti na psaní totálních kravin na server AUTO.cz třeba zbaví. Nejenom drogy nebo gamblerství jsou nebetpečné závislosti, věř tomu - jsou toho plná média a přehlédnout to nelze, ale teprve když to člověk sleduje v "praxi", tak pochopí (jako v tvém případě), že to opravdu může být nebezpečné.....
Avatar - JGucci
JGucci
Kdyby Skoda i v CR nabizela Yetiho 1.8 4x4 DSG, tak by se jich jiste prodalo o nejake to procento vice (pro me je toto idealni konfigurace Yetiho). Z neznamych duvodu jej nabizi pouze v Nemecku a Rusku :no: :no:
Nastesti NDR neni daleko 😉

Duster ztraci hodne letos i v Nemecku a tak jej nyni zlevnili o 1000 euro.

Poradi v Nemecku je zatim takove 😒br /> 1. VW Tiguan
2.Nissan Qashqai
3.BMW X1
4.BMW X3
5.Skoda Yeti

a az za Yetim jsou Kuga,Duster atd.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
problem yetiho je ze je maly, ved je len 23 centi dlhsi ako fabia alebo rio a vo vnutri je uzky a razvor ma uz po vzore vw tradicne najmensi v triede , ASX a kaskaj su uplne inde 😉
Avatar - JGucci
JGucci
No ale na ASX se neda koukat...a palubovka z QQ by byla OK asi tak pred 10 lety!
Pavko111
Yeti má jeden problém. U auta s pohonem na všechny kola by se dalo předpokládat že potencionální kupec může být lyžař. A ten má smůlu, lyže jedině na střechu. Když sklopím zadní dělené sedadlo tak tam nedám ani svoje 160cm lyže.Prostě vysoké a krátké auto.
pitrys
Ano, lyže patří na střechu.
kodl33
Souhlas ... ale je tady ještě možnost dát lyže do kufru 😄 ...
Avatar - Mikesus
Mikesus
Souhlasím, že lyže patří na střechu. Ale nesouhlasím, že se do auta nevejdou. Bez problému ( skrz střední sedadlo ) se vejdou i 180cm lyže ( delší u nás nikdo nemá ) a kupodivu převeze i 2m dlouhé lišty.
BeranK
Nesnaž se nám tady předstírat, že jsi tohle auto viděl nekde zblízka a naživo. Tvrzení, že se tam nevejdou lyže je ukázkou toho, že ho znáš tak maximálně s obrázků, monitoru počítače a nebo, když kolem tebe projede na ulici....vsadím se, že nemáš ani ty lyže. Zato, jak se tady projevuješ, máš podle všeho jenom tak škodovkakomplex - ten máš ale zato hodně dlouhej......