Ekonomika
Kdyby Skoda i v CR nabizela Yetiho 1.8 4x4 DSG, tak by se jich jiste prodalo o nejake to procento vice (pro me je toto idealni konfigurace Yetiho). Z neznamych duvodu jej nabizi pouze v Nemecku a Rusku :no: :no:
Nastesti NDR neni daleko 😉
Duster ztraci hodne letos i v Nemecku a tak jej nyni zlevnili o 1000 euro.
Poradi v Nemecku je zatim takove 😒br /> 1. VW Tiguan
2.Nissan Qashqai
3.BMW X1
4.BMW X3
5.Skoda Yeti
a az za Yetim jsou Kuga,Duster atd.
Nastesti NDR neni daleko 😉
Duster ztraci hodne letos i v Nemecku a tak jej nyni zlevnili o 1000 euro.
Poradi v Nemecku je zatim takove 😒br /> 1. VW Tiguan
2.Nissan Qashqai
3.BMW X1
4.BMW X3
5.Skoda Yeti
a az za Yetim jsou Kuga,Duster atd.
Yeti má jeden problém. U auta s pohonem na všechny kola by se dalo předpokládat že potencionální kupec může být lyžař. A ten má smůlu, lyže jedině na střechu. Když sklopím zadní dělené sedadlo tak tam nedám ani svoje 160cm lyže.Prostě vysoké a krátké auto.
Ano, lyže patří na střechu.
Souhlasím, že lyže patří na střechu. Ale nesouhlasím, že se do auta nevejdou. Bez problému ( skrz střední sedadlo ) se vejdou i 180cm lyže ( delší u nás nikdo nemá ) a kupodivu převeze i 2m dlouhé lišty.
Nesnaž se nám tady předstírat, že jsi tohle auto viděl nekde zblízka a naživo. Tvrzení, že se tam nevejdou lyže je ukázkou toho, že ho znáš tak maximálně s obrázků, monitoru počítače a nebo, když kolem tebe projede na ulici....vsadím se, že nemáš ani ty lyže. Zato, jak se tady projevuješ, máš podle všeho jenom tak škodovkakomplex - ten máš ale zato hodně dlouhej......
porovnanie😒br />
dlzka😒br /> Duster: 4315mm
ASX: 4295mm
Yeti: 4233mm
razvor😒br /> Duster: 2673mm
ASX: 2670mm
Yeti: 2578mm
kufor😒br /> Duster: 408L
ASX: 419L
Yeti: 405L
strata v razvore na asx alebo duster je priepastna pricom auta su podobne dlhe , myslim ze kaskaj a aj sportage maju tiez vacsi razvor aj kufor, yeti bol sikovna volba este ked sme tu nemali ASX alebo inovovany kaskaj alebo sportage ci duster, momentalne je ale ponuka uz taka ze uz je z coho vyberat. Cochvila dorazia dalsie derivaty ASXka od pezota a citroena a yetimu sa este len potom zacne tazsie dychat.
Duster😒br /> podélný prostor vpředu min/max (mm): 850 / 1100
podélný prostor vzadu min/max (mm): 650 / 900
výška nad sedadlem - vpředu (mm): 907
výška nad sedadlem - vzadu (mm): 895
šířka vpředu (mm): 1411
šířka vzadu (mm): 1438
délka sedáku vpředu (mm): 470
délka sedáku vzadu (mm): 460
výška opěradla vpředu (mm): 600
výška opěradla vzadu (mm): 500
ASX😒br /> podélný prostor vpředu min/max (mm): 930 / 1140
podélný prostor vzadu min/max (mm): 750 / 960
výška nad sedadlem - vpředu (mm): 980
výška nad sedadlem - vzadu (mm): 970
šířka vpředu (mm): 1440
šířka vzadu (mm): 1410
délka sedáku vpředu (mm): 510
délka sedáku vzadu (mm): 500
výška opěradla vpředu (mm): 630
výška opěradla vzadu (mm): 660
Yeti😒br /> podélný prostor vpředu min/max (mm): 910 / 1090
podélný prostor vzadu min/max (mm): 470 / 810
výška nad sedadlem - vpředu (mm): 1030
výška nad sedadlem - vzadu (mm): 1020
šířka vpředu (mm): 1430
šířka vzadu (mm): 1420
délka sedáku vpředu (mm): 490
délka sedáku vzadu (mm): 480
výška opěradla vpředu (mm): 640
výška opěradla vzadu (mm): 630
A zjistíš, že na ty rozdíly nejsou zase tak hrozné.
Uhodils hřebíček na hlavičku.... toto jsou rozhodující míry! Ten topper je fakt teoretik....a demagog.
Jinak je vidět, že o autech víš úplnej prd, když tady tvrdíš, že u auta s délkou přes čtyři metry je rozdíl 82 mm propastný a to už nemluvím o těch třech litrech v kufru....
Jinak bych ti doporučil jedno - odeber se do Pezinku, tam je na kraji města za sjezdem z oné přírodní závodní dráhy "údajně" dobrá psychatrická léčebna a tam tě tvé závislosti na psaní totálních kravin na server AUTO.cz třeba zbaví. Nejenom drogy nebo gamblerství jsou nebetpečné závislosti, věř tomu - jsou toho plná média a přehlédnout to nelze, ale teprve když to člověk sleduje v "praxi", tak pochopí (jako v tvém případě), že to opravdu může být nebezpečné.....