pomaly ale isto klesa ako v cechach tak aj u nas, konkurencia je v tejto triede velmi velka a pokial ide o vnutorny priestor je yeti zvnutra dost male a uzke auto, ano yeti ma razvor octavky ale ma vacsie blatiky a kolesa cize zvnutra ma menej miesta vzadu - sportage alebo kaskaj su uplne inde :yes: navyse so zakladnym tsi je to auto slabe a zakladny model ma tusim aj tvrdu palubovku no ak ked is chcem priplatit tak cena ide prudko hore a dat za male auto nejakych 16 tisic eur tak to uz mozem ist od ASXka ktore je razvorom vacsie a nemusim sa obavat ze mi odide turbo.
porovnanie:
dlzka:
Duster: 4315mm
ASX: 4295mm
Yeti: 4233mm
razvor:
Duster: 2673mm
ASX: 2670mm
Yeti: 2578mm
kufor:
Duster: 408L
ASX: 419L
Yeti: 405L
strata v razvore na asx alebo duster je priepastna pricom auta su podobne dlhe , myslim ze kaskaj a aj sportage maju tiez vacsi razvor aj kufor, yeti bol sikovna volba este ked sme tu nemali ASX alebo inovovany kaskaj alebo sportage ci duster, momentalne je ale ponuka uz taka ze uz je z coho vyberat. Cochvila dorazia dalsie derivaty ASXka od pezota a citroena a yetimu sa este len potom zacne tazsie dychat.
Rád bych se zeptal, topper někde pracuje nebo jenom doma cáká na monitor u každého článku kde se objeví Kia? Pokud má ve čtvrt na dvanáct čas shánět tolik údajů, doporučuji jeho zaměstnavateli podívat se na jeho využití pracovní doby. Anebo, a to je pravděpodobnější, je to školák, který nás tady u článků o škodovce přesvědčuje "že tohle by v životě nekoupil" jak to je tady zvykem. Děkuji.
A jak tentokrát okomentuješ ty "kia"blbe, že se tvoje vášnivě milovaná značka musela smířit už i na omezeném českém trhu s pozicí za Tigim?
Jinak je vidět, že o autech víš úplnej prd, když tady tvrdíš, že u auta s délkou přes čtyři metry je rozdíl 82 mm propastný a to už nemluvím o těch třech litrech v kufru....
Jinak bych ti doporučil jedno - odeber se do Pezinku, tam je na kraji města za sjezdem z oné přírodní závodní dráhy "údajně" dobrá psychatrická léčebna a tam tě tvé závislosti na psaní totálních kravin na server AUTO.cz třeba zbaví. Nejenom drogy nebo gamblerství jsou nebetpečné závislosti, věř tomu - jsou toho plná média a přehlédnout to nelze, ale teprve když to člověk sleduje v "praxi", tak pochopí (jako v tvém případě), že to opravdu může být nebezpečné.....
Kdyby Skoda i v CR nabizela Yetiho 1.8 4x4 DSG, tak by se jich jiste prodalo o nejake to procento vice (pro me je toto idealni konfigurace Yetiho). Z neznamych duvodu jej nabizi pouze v Nemecku a Rusku :no::no:
Nastesti NDR neni daleko ;-)
Duster ztraci hodne letos i v Nemecku a tak jej nyni zlevnili o 1000 euro.
Poradi v Nemecku je zatim takove :
1. VW Tiguan
2.Nissan Qashqai
3.BMW X1
4.BMW X3
5.Skoda Yeti
problem yetiho je ze je maly, ved je len 23 centi dlhsi ako fabia alebo rio a vo vnutri je uzky a razvor ma uz po vzore vw tradicne najmensi v triede , ASX a kaskaj su uplne inde ;-)
Yeti má jeden problém. U auta s pohonem na všechny kola by se dalo předpokládat že potencionální kupec může být lyžař. A ten má smůlu, lyže jedině na střechu. Když sklopím zadní dělené sedadlo tak tam nedám ani svoje 160cm lyže.Prostě vysoké a krátké auto.
Souhlasím, že lyže patří na střechu. Ale nesouhlasím, že se do auta nevejdou. Bez problému ( skrz střední sedadlo ) se vejdou i 180cm lyže ( delší u nás nikdo nemá ) a kupodivu převeze i 2m dlouhé lišty.
Nesnaž se nám tady předstírat, že jsi tohle auto viděl nekde zblízka a naživo. Tvrzení, že se tam nevejdou lyže je ukázkou toho, že ho znáš tak maximálně s obrázků, monitoru počítače a nebo, když kolem tebe projede na ulici....vsadím se, že nemáš ani ty lyže. Zato, jak se tady projevuješ, máš podle všeho jenom tak škodovkakomplex - ten máš ale zato hodně dlouhej......