Novinky
Tie vystupene svetla vpredu aj vzadu to je co za humus... Otras !!! :no:
Je to všechno pěkné, ale já se stále nemohu zbavit pocitu, že nově kontruované teréňáky jsou offroady spíše do města. Respektive offroady, které bahno a sajrajt za dobu své životnosti nikdy neuvidí.
Už při pohledu na interiér si moc nedokážu představit, jak do toho leze třeba lesník v za***ných gumákách. Jak dlouho asi vydrží nezávisle zavěšená kola na přední nápravě skutečně tvrdý terén?
Každé auto by mělo mít nějaký smysl. Tohle smysl moc nedává. Spíš bych si představoval něco takového [odkaz]
Už při pohledu na interiér si moc nedokážu představit, jak do toho leze třeba lesník v za***ných gumákách. Jak dlouho asi vydrží nezávisle zavěšená kola na přední nápravě skutečně tvrdý terén?
Každé auto by mělo mít nějaký smysl. Tohle smysl moc nedává. Spíš bych si představoval něco takového [odkaz]
No zrovna land cruiser je jeden z tech offroadu, ktere se terenu opravdu neboji. A pokud do toho chces v gumakach a v lese, tak tu je Hilux
Porovnavas jablka s hruskami. Pohlad do cenniku odhali, ze to nie je nic pre lesnych robotnikov. Hlavnym trhom tohto LC je Blizky vychod, Afrika, Rusko, Ukrajina a pod., kde sa miestna "kapitalotvorna vrstva" spokojne prevezie na tomto drobcekovi po meste, po pusti alebo aj po lese.
No nevim, detaily te posledni verze jsem nezkoumal, ale kdekoli jsem se ocitnul "v terenu", tak tam byly hodne Hiluxy nebo Land Cruisery.
Treba na tehle fotce jsou myslim same Land Cruisery, byla jich tam v te oblasti naprosta vetsina (rekneme 80😖. Je to ani ne 100 km od Mt. Everestu. [odkaz]
Treba na tehle fotce jsou myslim same Land Cruisery, byla jich tam v te oblasti naprosta vetsina (rekneme 80😖. Je to ani ne 100 km od Mt. Everestu. [odkaz]
Jak už někdo napsal, porovnáte uplně odlišná auta. Chtěl bych vidět dřevorubce s LC V8 za 2 miliony 😉 Model Land Cruiser je legendarní a Toyota by si asi vážně nedovolila vyrobit Land Cruiser, co by něco nedokázal v terénu. Ze svých zkušeností to V8, i třeba LC 120 i novější 150 ukážou víc než dost 😄 ale přeci jenom v dnešní době to není auto jen do terénu, je to hlavně pro lidi co si můžou dovolit vyndat 2 miliony a ty to mají třeba i kuli té image a i bezpečnosti. Já myslim, že V8 je ohromně povedený auto i teď po faceliftu 😄 Nejdůležitější je se v tom autě svést a myslim, že většina by změnila názor a odpustila jí i hovadinu jako LED pro denní svícení 😉 jinak myslim, že kdyby tam Toyota ta světla pro denní svícení nedala, byla by tady opět diskuze typu "2 miliony za auto a ani ledky tam nedají" >😁 😄 je fakt těžký padnout do noty všem lidem 😉
Když jsem sháněl bezpečné auto pro rodinu za účelem dlouhých přesunů + schopnosti jet mimo silnici, vyšel mně LCV8 nakonec zcela jednoznačně. Touareg mně přišel "nijaký" a uvnitř poměrně malý, i když je to bez debat dobré auto. O poruchovosti Land Roverů jsou na webu celé stránky a v trochu metrosexuálním Discu jsem si v zatáčce připadal jak kdybych stál na štaflích ve větru (cena vyšších výbav RR už pro mě není), v X5 mně málem upadly záda a LC 150 má málo výkonu pro bezpečné předjíždění + jízdu na dálnici v Německu. Takže nakonec LCV8 a pro běžné ježdění nastavit režim sport. Pouze do města se to nehodí - zvrácená spotřeba při akceleracích a nevhodné rozměry - snad to vylepší parkovací kamery, které dle Vašeho článku by konečně měly být po stranách i vpředu. Jinak naprostý souhlas s příspěvkem "Legenda".
tie led diody su pekne na nejakom sportovom aute ale na taketo velke terenne auto mi nepasuju, posobi to gycovo a smiesne aj ked je pravda ze majitelia takehoto auta zrejme blato a teren neuvidia nikdy lebo z LC sa stava imidzovka a luxusne auto vhodne pomaly uz len na dialnicu