Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia III vyzrazena! Nabídne větší kufr a pohlednější design

Čtrnáctideník AutoTip přináší v aktuálním vydání informace o chystaných modelech Škody. Vedle Fabie je to třeba i velké SUV, které by se mohlo jmenovat Snowman.
Zpět na článek
9. 4. 2012 23:44
10. 4. 2012 03:32
10. 4. 2012 09:37
10. 4. 2012 10:59
9. 4. 2012 23:48
10. 4. 2012 09:31
10. 4. 2012 11:53
10. 4. 2012 11:52
9. 4. 2012 23:50
10. 4. 2012 09:52
10. 4. 2012 00:02
10. 4. 2012 09:22
10. 4. 2012 00:10
10. 4. 2012 01:15
10. 4. 2012 06:50
10. 4. 2012 07:18
10. 4. 2012 08:46
10. 4. 2012 09:39
10. 4. 2012 11:24
10. 4. 2012 15:44
10. 4. 2012 09:51
10. 4. 2012 11:16
10. 4. 2012 11:25
10. 4. 2012 11:36
10. 4. 2012 13:37
10. 4. 2012 14:23
10. 4. 2012 14:49
10. 4. 2012 18:54
10. 4. 2012 22:30
10. 4. 2012 19:06
11. 4. 2012 00:52
Avatar - Ada je zase tady
9. 4. 2012 23:24
Zase ta obludná kola
Vždyť ta neúměrně velká kola působí vůči pontonu té karoserie jako designový faul :no: :no: :no:

Celkově to působí velice negativně = příliš malé světlomety, příliš velká tlama chladiče, příliš nízká zasklená plocha :no: :no:

Kyblíky okolo přístrojů určitě chybět nebudou :no: S touhle obludou Škoda díru do světa neudělá :no:
Rozbalit vlákno
20
Avatar - gld
10. 4. 2012 00:11
Re: Zase ta obludná kola
Povedal by som, že malé svetlá sa vracajú do módy.
10. 4. 2012 01:13
Re: Zase ta obludná kola
Co se vám nelíbí, druhým se líbí. Velká kola působí sportovně a pozitivně na jízdní vlastnosti, nevymetají tolik, u nás všude běžné, díry. Poku dnes malá světla dokáží svítit jako dřívější velké paraboly, není důvod, aby byla velká.
Avatar - Ada je zase tady
10. 4. 2012 01:45
Re: Zase ta obludná kola
Traktor má také velká kola, takže má podle tebe lepší jízdní vlastnosti a působí sportovně?

Tahle piksla do výroby nepůjde, protože je příliš odporná. Připadá mi, jako by tvar skutečného vozu někdo (se silným ukrajinským přízvukem) popisoval do telefonu a podprůměrný kreslíř to podle toho popisu namaloval. :no:
Avatar - DRBNUTY
10. 4. 2012 03:30
Re: Zase ta obludná kola
Adolfe mam pre teba uplne idealne auto.Velke svetlomety, ziadna tlama chladica, velka presklena plocha, male kolesa a ziadne kelimky! >:D
[odkaz]
10. 4. 2012 07:30
Re: Zase ta obludná kola
jezis to jsem se zase poranu zasmal >:D :yes: :yes:
Avatar - zdravy rozum
10. 4. 2012 08:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
10. 4. 2012 08:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 4. 2012 09:32
Re: Dokonca to od skody asi aj odkukali
Nema to diesel
Avatar - Ada je zase tady
10. 4. 2012 10:12
Re: Dokonca to od skody asi aj odkukali
Diesel TDI nova Fabia samozrejme mit bude. Spis se podivuji nad tim, ze do toho podle vseho asi stale budou montovat zazehovy motor na bendzin. :no:
Avatar - DRBNUTY
10. 4. 2012 12:30
Re: Dokonca to od skody asi aj odkukali
Ale bude mat.
[odkaz]
Avatar - Ada je zase tady
10. 4. 2012 10:11
Re: Dokonca to od skody asi aj odkukali
Nejsem Adolf, soudruhu
10. 4. 2012 10:58
Re: Dokonca to od skody asi aj odkukali
Spíš Adam, co? ;-)
Avatar - DRBNUTY
10. 4. 2012 19:28
Re: Dokonca to od skody asi aj odkukali
Promin Adolfe >:D
10. 4. 2012 16:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 4. 2012 06:18
Re: Dokonca to od skody asi aj odkukali
Pokud to PR Skody zase vytahne, tak se bude prodavat minimalne, jako ta soucasna designova "zrudnost" ... o tom nepochybuj >:-[]
Avatar - GeorgeWWW
10. 4. 2012 08:17
Re: Dokonca to od skody asi aj odkukali
Ohledně světel - koukni se, jak vypadá Mission L. Má tak malá světla? Ne. Tohle je jen domněnka kohosi, kdo vzal čumák Vision D a připlácl ho na hatchbacka, takhle Fabie vypadat nebude.
Avatar - Ada je zase tady
10. 4. 2012 10:13
Re: Dokonca to od skody asi aj odkukali
Ano, take to tak vidim. Viz moje vyjadreni vyse.
11. 4. 2012 15:24
Re: Dokonca to od skody asi aj odkukali
Fuj fuj fuj design škodovek je prostě ohavný... od jedničkové oktávky a faby neudělali nic kloudného :-(
Avatar - Jurrisek
4. 5. 2012 09:57
Re: Dokonca to od skody asi aj odkukali
Asi proto se tak všude ve světě líbí a maj tak velké prodeje ;-)
4. 5. 2012 14:31
Re: Dokonca to od skody asi aj odkukali
ve svete... tim myslis v Indii ?
Jinak ten design je na mile za korejcema.. a korejci jsou v prodeji a tohle je navrh.... ;-\
9. 4. 2012 23:44
Apríl
Ten už byl. :-!

Tolik k těm renderům.

Fabia tak vypadat bude (hlavní prvky), ale bude proporční, na renderech je slepenina.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - DRBNUTY
10. 4. 2012 03:32
Re: Apríl
Fabia a proporcni?Myslis ako ta aktualna? >:-[]
10. 4. 2012 09:37
Re: Apríl
Ten kto to placal v PS aspon mohol prerobit liniu okien aj na druhej strane auta :no:
10. 4. 2012 10:59
Re: Apríl
Hlavně rychle, dřív než ostatní, ať prodaj více výtisků. 8-s
9. 4. 2012 23:48
velká show
V autotipu to budou asi samí velcí showmani. Ale díky velkému Snowmanu, "to by mohl vymyslet snad jen idiot, když už je tu název yeti, což je celkem dobrý" a nějakému ani ne moc povedenému paskvilu na obálce. Myšleno to foto "fabie". Si udělají větší prodejní koláč. Moc se mi nechce věřit ani, že by viděli nějakou skicu jako základ pro toto.
Rozbalit vlákno
25
10. 4. 2012 00:00
Re: velká show
asi tak... myslim si, že kdyby škodovka pustila info do nějakýho časáku, tak to bude svět motorů (ostatně jako to bylo s projížďkou ve vision D). A podle mě má Kabaně poslední možnost udělat z fobie hezký auto. Když se nepovede ani tahle generace, tak už je fabka zatracená >:D
10. 4. 2012 00:04
Re: velká show
Co to meleš?
Fabia je poměrně úspěšný vůz. Prodalo se jí víc, než třeba zde tolik opěvovaného Fiatu 500.

Ano, i ta nová úzká a podle monohých "hnusná" je úspěšnější, než první generace. ;-)
10. 4. 2012 00:33
Re: velká show
Fabia se dobře prodává proto, že je to vynikajícím marketingem výborně podpořené, průměrné auto. Je to to samé, jako když se v minulosti prodával Brouk, nebo Corolla. Zas až tak výjimečná auta to nebyla, ale prodávala se dobře proto, že dobře odvedla svou práci, ne proto, že by byla až tak dobrá. Neúspěch Škody by si přál jen idiot, to ale neznamená, že Fabia je to nejlepší co dokáže segment nabídnout.
10. 4. 2012 11:14
Re: velká show
Je nesmysl se na ni tak dívat. Nabízí slušnou paletu výborných motorů, verzi kombi, to se v této třídě zase tak často nevidí a přidává i solidní možnosti konfigurace. Celkově je to auto povedené, nebýt té disproporce, chyby by se hledaly těžko.
10. 4. 2012 14:14
Re: velká show
To je taky tak trochu diskutabilní. Ty "skvělé" motory, (ač se vyrábějí poměrně dlouho), mají problémy s rozvodovým řetězem a je úplně jedno, že v celkovém počtu se chyby objevily pouze u malého % z nich. Pravděpodobnost, že si koupím auto s motorem jenž má konstrukční chybu, tu prostě je. Proto se taky šušká, že se Škoda vrátí ke klasickému rozvodu řemenem. Např. 1.4 TFSI skvělý motor je, ale kolik lidí si koupí Fabii RS? Potom je tu sázka na jistotu, a to je Fabia v dieselu, ale ten je do malého, agilního hatchbacku, (u kombi jsem ochoten o dieselu diskutovat) nesmysl.
10. 4. 2012 14:25
Re: velká show
Nechci se tu pouštět do opětovné a zcela zbytečné diskuze na téma poruchovosti TSI motorů, ale z globálního hledika na tom nejsou nijak hůře, než obdobná konkurence. Týdně se těch motůrků nabouchají tisíce. To je to poslední, čeho bych se bál.
10. 4. 2012 06:16
Re: velká show
Rozhodne to neni tim, ze by byla kdovijak dobrym autem... soucasna generace je pouze pro firmy, naivni cesky a jiny vychodni lid a pak takly pro sebetryznitele...
10. 4. 2012 11:15
Re: velká show
A já říkám, že nejlepší nebude, ale nejhorší už vůbec ne. ;-)
Avatar - pumpkin
10. 4. 2012 09:20
Re: velká show
Tak m.dlouhy podľa teba mele a ty sa nerozpakuješ porovnať predajnosť Fabie s 500-kou? 8-s
10. 4. 2012 11:02
Re: velká show
Porovnávat prodeje můžu u čeho chci. ;-)
10. 4. 2012 09:31
Re: velká show
Srovnávat Fiat 500 a Fabii v prodejnosti.........perla měsíce.
10. 4. 2012 11:04
Re: velká show
Proč ne?
Mířím tím spíš na zdejší pomatence, kteří považují pětistovku za prodejní šlágr, ale v provnání s postkomunistickou automobilkou z východního bloku a jejího donedávna nejmenšího modelu, to zase taková sláva, jak jde vidět, není. ;-)
10. 4. 2012 11:33
Re: velká show
Optikou toho, že je to v podstatě více naleštěná panda s lepší marží, 500 je prodejní šlágr. Tím spíše, že prodejně za tím výchozím modelem nijak drasticky nezaostává. Smutné je spíše to, že aktuálně je to asi to nejlepší a pro zákazníky nejatraktivnější, co může Fiat pod svým vlastním logem nabídnout.

Ale jestli chceš srovnávat tuctová auta bez ohledu na segment, tak tu fabii v rámci značek Škoda a Fiat porovnávej s pandou, tam se ještě můžeme bavit o nákupu value for money (i když jinak velké money).
Avatar - ethicon
10. 4. 2012 15:20
Re: velká show
ty zase pletieš jablká s hruškami..osobne si myslím, že to robíš naschval :-) 500ka je predsa malá nie lacná a nepraktická imidžovka, predalo sa jej za rok 2011 196800..na takto koinfigurované auto to úspech je...porovnávať to s autom zameraným na bežnú skôr menej majetnú rodinu (Fábia) je holý nezmysel..
Avatar - ethicon
10. 4. 2012 10:36
Re: velká show
porovnávať predaje 500ky a Fábie je uplne od veci, sú to za 1. autá z iných segmentov , za 2. určené pre úplne inú cielovú skupinu zákazníkov...3. cenovo 500 začína inde....keď si si zobral zase na mušku Fiat tak to porovnaj z predajmi Punta (rovnaký segment) za rok 2011 (283,248) verzus Fabia (266,800)...ak je teda Fábia pomerne úspešná o čom nikto nepochybuje, aké je Punto?
10. 4. 2012 11:05
Re: velká show
O Punto zde nejde. ;-)
Avatar - ethicon
10. 4. 2012 15:10
Re: velká show
a o 500 ku tu išlo? :-)
10. 4. 2012 11:27
Re: velká show
Tobě přijde jako úspěch, že fabií se v Evropě prodá 165 000 ročně a pětistovek "jen" 156 000? No já bych to tak nepopsal, když navíc zvážíš, že punta se prodalo 220 000 kusů. Ale možná to porovnáváš podle ceny, co já vím... Ale je fakt, že místní prognostici Fiatu věští často takovéto prodejní propadáky.

EDIT: Pro pořádek uvedu, že cituji tato čísla: [odkaz]
10. 4. 2012 11:40
Re: velká show
Já tě trochu doplním, celosvětově se prodalo Fabií: 266,800 kusů za rok 2011.
10. 4. 2012 11:42
Re: velká show
Hoď prosím odkaz, rád mrknu na globální prodeje. Díky.
10. 4. 2012 11:52
Re: velká show
Prodeje nové Fábky jsou víceméně na stejné úrovni jako byla první generace. Jenže třeba prodeje oktávek se vůči původní generaci zdvojnásobily, u Superbu došlo mezigeneračně k pětinásobnému zvýšení prodejů. Jasně, velkou roli hrají "nerozvinuté" trhy, kde se auto velikosti Fábky neprodávají vůbec.
Ale zaznamenal jsem víc názorů "kdyby se dnes vyráběla ta starší Fábka, tak bych o ní uvažoval, ale tenhle hnus se mi nelíbí". Já mezi ně patřím taky ... a navíc v nabídce benzínových motorů nevidím nic, co by stálo za koupi.
Avatar - chlapecx
18. 6. 2012 00:53
Re: velká show
jo jenže ty jako tupec neuvažuejš následující:
1) octavia šla s cenou DOLŮ - i proto už se všichni těší na RAPIDA, aby vyplnil díru a Octavia MOHLA jít trochu "výše" samozřejmě v další generaci to nebude tak "nápadné" :-)
2) Tour, jako předfacelift se započítává zvlášť, nebo DOHROMADY? :-)
3) u SUPA NEPŘEKVAPUJE, když SUP II je asi 1000x hezčí než SUP I (není to "Stejně vypadající" - měl stejně hnusný světla jako OI, ale "větší" - asi jako Passat s logem Škoda:-)) - a o pár set tisíc dražší Octavia :-D" nemlvuě o motorech :-) navíc je zde COMBI a PASSAT má silnou konkurenci východně od Deutschlandu že :-) TAKŽE??? :-)
4) no, kdo by jen kvůli proporcím na šířku volil "Fabii I" kde by ale na délku si SKORO VZADU NESEDL, a vepředu i vzadu MĚL HLAVU až NA STŘEŠE :-) tak je u mě BLB :-) a to nemluvě o MOTORECH :-) HTP bylo POSÍLENO, technicky DOLADĚNO, některé jeho kosntrukční vady Upraveny, spotřeba šla mírně dolů, živost a výkonnost ve "vyšších rychlostech" je TAKY o maličko lepší než u první generace.... a nemluvě o dalších starých 1,4, 1,6... a tak dále.... a TSI má sice nějaké mouchy, ale tam je to asi jako s "acerem" :-) dělá se jich tolik, že pár jich ovšem "klekne" :-) taky se to ale "vychytá že" :-) přece jen je to motor mající "pár let" :-) :-!
Avatar - Andreas96
9. 4. 2012 23:50
Podobnost
zezadu mi to hrozně připomíná 5ti dvéřové Fiat stilo...
Rozbalit vlákno
0
9. 4. 2012 23:59
Zadný pohľad
Mohli si dať toľko námahy, aby riešenie 5 dverí priblížili súčasnému trendu. Ale nie, oni tam dajú klasické vybratie na značku.
Rozbalit vlákno
1
10. 4. 2012 09:52
Re: Zadný pohľad
Třeba to bude mít jen 4 dveře jako Veloster >:-[]
Avatar - Fe
10. 4. 2012 00:02
hovadiny
Načo nám tu strkáte zlepené hovadiny? Reklama na časopis sa dá robiť aj inak si myslím.. :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
10. 4. 2012 00:10
To tu ešte nebolo
Žeby prvá fábia, ktorú si človek kúpi, lebo "chce" a nie preto že "musí"?

Škodovke ide potlesk, vyzerá to výborne :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
10. 4. 2012 09:29
Re: To tu ešte nebolo
Je to lepší než současný hurvínek, ale žádný zázrak to není.
10. 4. 2012 00:13
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
10. 4. 2012 00:24
Re: bych se vsadil..
Kdo uvažuje, je mu jasné, že jde o nějaký poslepovaný méně povedený render a ne o finální podobu. ;-)
10. 4. 2012 00:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
10. 4. 2012 00:26
Re: bych se vsadil..
Tohle bych opravdu bral s rezervou...
Avatar - Choochoo
10. 4. 2012 07:35
Re: bych se vsadil..
Ten zadni brzy klesajici C-sloupek je teda pecka, vylozene se hodici k autu od ktereho se ocekava hlavne ucelnost. Jde jen o jasnou splacaninu z prvky Mision L. Prijde mi to jak trochu ohranacena stara A3 [odkaz] Ty casaky je skoda kupovat :no: I technicky je to slabota.

Kdyz na to tak koukam, tak se mi uz ten design (prvky Mision L) nejak okoukal a to to ma vyjet az 2014. Nova 208 vypada na fotkach mnohem lepe, rekl bych uzasne, povedena novinka, ktera bude v prodeji o rok drive :yes:
U Skody maj problem prijit s designem na dalsich 5let. To zas vypada na karu, ktera bude pri uvedeni zrala na facelift jak Fabka II ;-)
Nakonec se zjisti ze Fabka III bude jen zkraceny Rapid, jinak to u techto lowendu Skody nevidim ;-) Co jineho taky cekat po uvedeni Leona nebo Toleda nebo co to bylo za lowenda. Kdaz ma FIII vyrust a Rapid ma byt mensi nez Octavka ;-) Tipuju to na 80% stejnbych dilu ;-)
10. 4. 2012 01:15
tak to je...
...velmi průměrná práce s Fotošopem :-)
Rozbalit vlákno
4
10. 4. 2012 06:14
Re: tak to je...
Samozrejme ty to umis mnohem lepe... zkus kontaktovat redakci, treba te zamestnaji. Skoda tveho "virtualniho" talentu :-!
Avatar - 3_diamanty
10. 4. 2012 07:30
Re: tak to je...
taky talent ako ty co tu este sedis? sup robit dizajnera :yes:
Avatar - zdravy rozum
10. 4. 2012 08:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 4. 2012 01:04
Re: tak to je...
potřebuješ to zakroužkovat? Kluci, hlavně klid...je přece úplně jedno jak to umím já, tahle montáž bude vypadat pořád stejně blbě
10. 4. 2012 06:13
Kozoidni design je mozna minulosti...
A to je dobre :yes: Mozna ze i ja se do budoucna dostanu do faze, kdy zapomenu na znacku, kterou preferuji a zacnu premyslet o "ceskem" aute.
Musim rict, ze tahle Fabka vypada opravdu dobre :yes: Ale vazne nevim jak tam chteji dostat tech 350l (bez rezervy a na zadnich mistech prostoru jak v O1 - ne dekuji, zkuste to jinak)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
10. 4. 2012 06:50
Kufr
S tím kouzlením s objemem kufru to je jako se spotřebou. U Superbu je kufr dlouhá nudle u japonského kombíku je kufr stejně dlouhý, ale mnohem širší a stejně má v papírech o 100 litrů míň. Výška kufru zase tak důležitá není.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - sendador
10. 4. 2012 07:18
Re: Kufr
Predevsim nechapu, k cemu je dobry u B-segmentu kufr 350l... jestli rozmery porad takhle porostou, tak se bude zakladat stale vice kategorii, aby taky existovaly mala auta
Avatar - strýček BOB
10. 4. 2012 07:24
Das rejže...
"Šachová partie koncernů VW a Hyundai/Kia pokračuje." >:D >:D Já jenom, že v civilizované Evropě korejské křápy nikoho nezajímají. Dokonce i v Rumunsku se to moc neprodává. To jenom tady, v banánové republice, se hraje taková hra, nasypte miliardu do reklamy a...to by v tom byl čert, že ten koncern neporazíme.

Hojandojééé :no:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
10. 4. 2012 07:29
Re: Das rejže...
odporucam psychiatra ;-) , clanok je o fabii ak si si nevsimol tak sa nerob este vacsim ... ako si :yes:
Avatar - WinDiesel
10. 4. 2012 08:43
Re: Das rejže...
Na rozdíl od Tebe nejsou němečtí novináři ani manažeři natvrdlí a berou správně korejskou snahu se prosadit velmi vážně.....
10. 4. 2012 09:48
Re: Das rejže...
Tak sa pozri na predaje napr. Rio versus Polo alebo Sportage versus Tiguan a porovnaj to za posledne 4 roky, napr. tak v Rakusku a budes vidiet, ze HY/Kia je pre VW uz davno VAZNYM superom.
10. 4. 2012 10:40
Re: Das rejže...
>:D >:D >:D to víš, že nezajímají, ony se jich DOKONCE BOJÍ, chlapče!

Evropské automobilky se bojí korejské konkurence!!!

--- "Považujeme firmy Hyundai a Kia za velmi vážné konkurenty, protože vyrábí dobré automobily, mají solidní design a zlepšují kvalitu," uvedl šéf prodeje německé automobilky Volkswagen Christian Klingler. "Jsou to velmi silné firmy a silní konkurenti," řekl o společnostech Hyundai a Kia šéf evropské divize největší americké automobilky GM.---

--- "Hyundai bude s Volkswagenem soupeřit o titul největšího výrobce automobilů na světě. Ne v tomto nebo příštím roce, ale rozhodně ve středně dlouhém období," uvedl analytik Frank Schwope ze společnosti NordLB. ---

--- Hyundai tvoří společně s dceřinou firmou Kia pátého největšího výrobce automobilů na světě. V Evropské unii tato dvojice představuje z hlediska prodeje největší asijskou automobilku, napsala agentura Reuters. ---

--- "Jsou dost agresivní po celé Evropě. Jsou jedním z našich největších konkurentů," uvedl šéf evropských aktivit největší japonské i světové automobilky Toyota Didier Leroy. ---

[odkaz]
10. 4. 2012 11:07
Re: Das rejže...
Opět prázdná hlava exceluje. 8-s
10. 4. 2012 12:03
Re: Das rejže...
Přesně tak, v tom s tebou souhlasím, máš-li na mysli pitomosti prázdné hlavy typu Bobíka: "Já jenom, že v civilizované Evropě korejské křápy nikoho nezajímají."

Takže pokud čteš, tak s ním tedy určitě souhlasit nemůžeš... Výroky oněch lidí z konkurenčních automobilek jsou toho jasným důkazem...

Hyundai! >:-[]

(A neříkej mi, že i oni šéfové od konkurence mají prázdné hlavinky!) >:D
10. 4. 2012 12:08
Re: Das rejže...
Prázdnou hlavou disponuješ ty, páč v ní nosíš jen odkazy a Ctrl+C & Ctrl+V. 8-s :no:
Avatar - das_autos
10. 4. 2012 16:46
Re: Das rejže...
ctrl-c ctrl-v >:D
Avatar - 3_diamanty
10. 4. 2012 07:28
hranatejsia ibiza
ale inak pekneeeeee :yes:
Rozbalit vlákno
0
10. 4. 2012 08:01
Kopa rečí pre nič.
Ako už tradične, tak je tu zase kopa rečí o ničom. Stačí chodiť pravidelne aj na www.autobild.de. Tam je jasne uvedené, že design novej Fabie je od © Marcelo Poblete. Nie od Škoda Auto.
P.S. Trúfam si tvrdiť, že novú Fabiu hodia na trh už 2013. Chválabohu. Ten dátum, že to bude v roku 2014, tak to je len oblbovanie. Nesmú predsa vyplašiť zákazníkov. Je predsa potrebné udržať predajnosť tohoto "mini monštra" aj v roku 2013.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bubáq
10. 4. 2012 08:27
Velmi nadějná zpráva
Mám několik důvodů věřit AutoBildu:
a) vždy mají nejpřesnější informace o nových modelech (nejen německých...)
b) obrázek ukazuje Fabii tak, jak si jí zákazníci oblíbí = malá Octavia
Proč malá Octavia: přece jde o to, aby auto opůsobilo velmi solidně, mělo co největší možné rozměry (včetně šířky) a působilo dostatečně reprezentativně (v rámci své třídy). Musím se smát zdejším odborným názorům na to, že tenhle nebo tamtem prvek je převzatý z toho (nebo zase jiného) modelu... Nakreslená Fabia působí jednoznačně škodvácky, tvar zadního bočního okna je shodný s řešením novému Rapidu (Mission L) včetně předku a zadku.
Podle mě jde o naprosto skvělý výstup práce týmu slovenského designera Jozefa Kabaně, za který si zaslouží velký potlesk. VELKÝ!
Fabii konečně čeká stejně skvělá budoucnost, jakou jí už dnes ukazuje Octavia. A škodovka tímhle počinem odstraňuje největší negativum své dosavadní modelové (designové?) politiky,
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
10. 4. 2012 08:45
Re: Velmi nadějná zpráva
Nesouhlasím. Mnohokrát se jejich informace, které si vyfabulovali nevím jak, nepotvrdily nebo byly zcela nepravdivé - například jako ty o motorech Renault v Mercedesu A - které se tam jaksi nedostavili a jsou tam motory Mercedes....
Avatar - Emel
10. 4. 2012 09:51
Re: Velmi nadějná zpráva
Jsou tam motory Mercedes, možná ovšem není ještě všem dnům konec...
Avatar - Bubáq
10. 4. 2012 10:44
Re: Velmi nadějná zpráva
Naproti tomu se jejich informace potvrdily v tolika případech, že jiná média vypadají vedle AutoBildu jako banda amatérů.
Čili není podstatné, zda se dvakrát, třikrát v předpovědích zmílili, ale je podstatné, že ve SROVNÁNÍ s jinými jsou mnohem úspěšnější.
Mimochodem, WinDiesele, moje poznámka se nevztahuje k vůbec žádnému údaji o technice nové Fabie, nýbrž k obrázku, který byl zde reprodukován... Ale stále mnoho * se jaksi pokouší za každou cenu polemizovat, i kdyby to mělo být o koze, že? Hanba všem, co používají net jako místo vhodné pro ranní (večerní) blití.... :-(
Avatar - GM.rja
10. 4. 2012 08:33
Který dizajnérský hovado
vymyslelo ten kus plechu vedle okna zadních dveří? To je teda zase "prvek" jak u Roooomsteru ta netrefená linie bočních oken, které doteď ve Schóda-daz-autó nikdo nevšiml. :*)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - zdravy rozum
10. 4. 2012 08:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
10. 4. 2012 08:41
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - WinDiesel
10. 4. 2012 08:45
Re: Vyzera to ako cesky rolls rocye
Už jsi dostal ranní dávku prášků???
10. 4. 2012 11:34
Re: Vyzera to ako cesky rolls rocye
Píše sa Royce. To dá preda "zdravý rozum". P.S. Aj žigulákom sa ešte nedávno hovorilo rómsky mercedes.
Avatar - zdravy rozum
10. 4. 2012 18:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 4. 2012 07:47
Re: Vyzera to ako cesky rolls rocye
A passat sa vola nemecká volga.
10. 4. 2012 08:46
Ale jo...
No konečně... mnohem hezčí než poslední (současná) generace... Hezčí "kukuč" (ty užší, obdélníkového charakteru světlomety), ale i "pozadí"... ! No, kéž by to tedy nakonec nějak tak aspoň vypadalo...
Rozbalit vlákno
0
10. 4. 2012 09:08
kecy v kleci
Jak napsal pred par dny nejaky Vlado: "Prej ,,odhalil". Tak milí pánové redaktoři, takové ,,odhalení" by ve photoshopu zvládlo malé děcko. Mimochodem, já už novou Fabii viděl, vzhledem k tomu, že pracuji na jejím vývoji. Teď je celé auto teprve ve fázi koncepčních vozů, což znamená, že na sérii si ještě hezky dlouho počkáte...a takhle nevypadá"
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pumpkin
10. 4. 2012 09:26
Re: kecy v kleci
tak nám ju nakresli a pošli do redakcie auto.cz...
10. 4. 2012 09:32
Tak to je nakádačka! Celej DUBEN
je APRÍLA :-O
Rozbalit vlákno
1
10. 4. 2012 09:44
Re: Tak to je nakádačka! Celej DUBEN
:-) :yes: Inu, blesk
10. 4. 2012 09:39
Konečně
Konečně trošku odvážnější dizajn dorazil i do škodovky. Je to velmi pěkné auto. Také je jasné, že je to jen koncept a to se bude od seriovky bohužel hodně lišit. Doufám, že se ve volku pochlapí a nechají to tak :-)
Rozbalit vlákno
3
10. 4. 2012 09:46
Re: Konečně
Toto je jen vyplod fantazie nezkuseneho novinare..
10. 4. 2012 11:24
Re: Konečně
To by byla škoda ...
10. 4. 2012 15:44
Re: Konečně
Vždyť jde očividně o slepeninu.
10. 4. 2012 09:51
AutoTip
Koukám, že nějaký podprůměrný grafik zasedl v redakci k PC, vyřezal světla z MissionL a nalepil je na všechna možná auta >:D
PR dobré, pravdivost a hodnota je však 0 ;-)
Rozbalit vlákno
0
10. 4. 2012 11:16
Clanek o SKODE
Uz jenom to, ze jak tady lidi tahaj Golfa pod jakykoli clanek, nekteri zacinaj tahat i Hyundai do prispevku pod clanek o Skode, neco vypovida o postaveni a ambicich Hyundaie.

To, ze to dela topper a jeste par jeho privrzencu, normalni je, ale kdyz to dela i sam Strejda, kterej do ted jen rejpal, ale nikdy nezacinal, tak asi ma plne kratasky, kdyz uz preventivne musi kopat do korejcu. A bude je mit plne cim dal tim vic...
Rozbalit vlákno
0
10. 4. 2012 11:25
BULVÁÁÁR!!!
... je toto médium, stejně jako Auto Bild (do jehož rodiny patří)...

P.S. Jestli chcete,také vám něco nakreslím >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
10. 4. 2012 15:30
Re: BULVÁÁÁR!!!
:yes: Ten titulek mi opravdu přijde bulvární.
Avatar - Meridiano
10. 4. 2012 11:26
Zaujímavý grafický návrh...
Bol som celkom zaskočený, keď sa na slovenských, českých a aj nemeckých stránkach ( iné pravdupovediac nesledujem) objavil tento návrh dizajnu novej malej Škody a všetky média sa o ňom vyjadrujú ako o hotovej veci,ktorá zo Škodovky unikla. Zarážajúce je, že každému, kto si porovná už len symetriu bočných okien na ktorých je zjavné , že sú absolútne rozdielne musí byť jasné , že je to len nepodarený návrhársky pokus hlboko pod úroveň dizajnérov Škody. Preto nechápem , prečo na takých stránkach ako auto.cz tomu vôbec dávajú priestor. 1.4 už predsa tohto roku bolo ;-\ :no:
Rozbalit vlákno
6
10. 4. 2012 11:29
Re: Zaujímavý grafický návrh...
To auto prostě podobně vypadat bude.

Ber to tak, že člověk, který to auto na vlastní oči viděl, popsal grafikovi hlavní markanty vozu a ten z něj udělal splácaninu, která se podobě nové Fabie docela dobře přibližuje. A to je celé. ;-)
10. 4. 2012 16:41
Re: Zaujímavý grafický návrh...
No, tak tady bych nebyl tak optimistický - původní fotomontáž Citigo neměla s realitou skoro nic společného (tedy co se nového čumáku týče) a také to někteří vydávali za skoro hotovou věc...
Avatar - Meridiano
10. 4. 2012 19:34
Re: Zaujímavý grafický návrh...
Môj nadpis bol mysleny prave tak ako pises :-!
10. 4. 2012 17:47
Re: Zaujímavý grafický návrh...
Nech je úroveň tohoto návrhu hocijaká ... dnešnú Fábiu jasne deklasuje ... >:D
Avatar - Meridiano
10. 4. 2012 19:33
Re: Zaujímavý grafický návrh...
O tom vôbec nepochybujem ;-)
26. 5. 2012 01:21
Re: Zaujímavý grafický návrh...
červená karoserie ale odraz na zemi je odlesk stříbrné karoserie >:D
10. 4. 2012 11:36
Cee'd
Tak dlouho někdo kreslil fabii, až z ní udělal cee'da. Pominu-li ten čumák, tak je to korea jak vyšitá. A ta červená barva to jen podporuje... No, snad to tak nakonec vypadat nebude...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - www.skodaoctavia.cz
10. 4. 2012 11:47
TO je fotomontáž nebo skutečný obrázek?
:-!
Rozbalit vlákno
1
10. 4. 2012 12:25
Re: TO je fotomontáž nebo skutečný obrázek?
skutečná fotomontáž :-)
10. 4. 2012 13:35
zase typické MBéčko
neboli taková Mission L na X způsobů. Každopádně lepší než ta současná Fabia alá krabice design, ale konkurence typu Rio, Polo, Ibiza ad. je už dnes úplně někde jinde.

Kam ta Škodovka na ty jména chodí? Yeti a Snowman, hmm >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
10. 4. 2012 15:28
Re: zase typické MBéčko
Obě záležitosti tebou popisované jsou, pokud vím, pouze výplody fantazie novinářů a nevidím důvod se jimi příliš zabývat.
10. 4. 2012 13:37
Mutant
Ak je toto finale, tak to je riadny mutant.
Nieco na sposob karikatur: [odkaz]
s neproporcionalnymi prvkami a tie kolieska z konskeho povozu to len dokresluju.
... a tento paskvil bude zase dakto pomyleny volat 'nadcasovy dizajn'.
Rozbalit vlákno
0
10. 4. 2012 14:23
FOUSÁČ
je to :D. A taky doufám, že je to apríl. Jak mission L je designový unikát, tak tohle je napodobenina auta.
Rozbalit vlákno
0
10. 4. 2012 14:49
ja nevim,
ale proc mi to designem pripomina dacii sandero? :*)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
10. 4. 2012 17:27
Oproti súčasnému modelu Fabie je to Vasilisa Prekrásna
Nájsť pekný malý hatchback - tak to je fest problém. So súčasnou Fabiou je to to isté. Jedinou jej krásou je účelnosť. Ale ak by nová Fabia vyzerala aspoň trochu ako auto na fotkách, tak by sa razom stala Vasilisou Prekrásnou v tejto triede.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Rojin
10. 4. 2012 18:54
no no
No, vypadá zajímavě, ALE, když se podívám na tento pohled, jsem upřímně řečeno zděšen jak nic neladí proporčně .. zdá se mi to? [odkaz] Zadek je strašně vysoko, ty kola jsou hrozný, víko kufru, ty "jedničkový" zadní lampy... prostě jako celek mi to ale ani trošku nesedí.

Z tohoto pohledu [odkaz] už můžu jásat, zde je vše téměř ok.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bonpar
10. 4. 2012 22:30
Re: no no
Souhlasím. Zepředu by Fábka konečně vypadalo jako auto. Zadek na těchto skicách je opravdu děsný.

Každopádně, když by Schade pozměnila zadní partie a kompletně předělala ten hnusnej interiér, kterej je dnešních modelech, tak bych možná i začal o Schade tvrdit, že má co nabídnout. :-!
10. 4. 2012 19:06
No já nevim...
... mě se ten render docela líbí :yes: Kdyby vypadala nová Fábka alespoň z poloviny tak dobře, má na úspěch zaděláno...

Jen to nesmí dopadnout jako Roomster, první rendery/skicy a nakonec i koncept car vypadali skvěle a co z toho vzešlo....

No uvidíme ;-)
Rozbalit vlákno
0
10. 4. 2012 21:40
Škoda Fabia III vyzrazena!
Nabídne větší kufr a pohlednější design.
:no: :no: :no: ACZ
Rozbalit vlákno
0
11. 4. 2012 00:52
Jirka
no udělat novou fábku hezčí nebude zas až takovej problém...když ta současná vypadá tak jak vypadá... >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - avatas
16. 5. 2012 16:35
Sedím si na větvi
Sedím si tak na větvi,čekám že Darwinova teorie zapracuje a já vztyčen na zadní skočím dolů a půjdu pěšky.Ale nač pospíchat,když bych po chvilce uviděl "novou" Fábii,která na stromě zjevně pobude déle,jak já...... :no:
Rozbalit vlákno
0