Technika
Dovolim si pouze drobnou poznamku. Mercedes C, E, ML, G, CLK 270 cdi, kultivovanost chodu a odhlucneni byla dle mého subjektivního názoru lepší než 5 válec Volva a na tu dobu (docela) povedený motor.
Alfa taky měla 5ti válec, ale po ujetí asi 40 tisíc motor začat podivně chroustat.
Ovela vacsi vyznam by pre volvo malo zmodernizovanie automatu, aby sa viac priblizili 7/8st. automatom nemeckych konkurentov.
..to je pravda, co se týče zpracování a materiálů je volvo bezpochyby v prémiové třídě, tam něco zlepšovat není třeba, ale co se převodovek týče, tak je to stále horší průměr, to si každý rozumný volvař musí přiznat..Podle mých zkušeností, automaty ve volvech řadí pomalu a berou si z nádrže víc, než by bylo třeba. S60/V60 by si vzhledem k nadstandardní ceně automatu min. 7stupňů zasloužila.
Mě spíš jako volvistu štve, že si s T5/T6 nekoupím manuál. To jsme opravdu všichni neautomatoví řidiči vymřeli a není poptávka? 😒
Velmi slaby motor. Obzvlast na dnesni dobu a auta jako S80... Dovolim si rict, ze v S80 uz pujde hodne citit, ze motor je doslova slaby
Příkla😜 Rakousko, 50, 100, 130 km/h, 0.5 promile, vesta, lékarnička, trojúhelník, zákaz telefonovat za volantem, dálniční známka a mýtné za některé tunely.