Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chevrolet Corvette C6 se pomalu loučí, nástupce je za dveřmi

Šestá generace Chevroletu Corvette se prodává od konce roku 2005.
Zpět na článek
Avatar - Barrichello
16. 4. 2012 09:07
No tak to jsem zvědav
jak ta nová generace bude vypadat....Snad se podaří navázat na tradiční hodnoty a tvary.
Rozbalit vlákno
8
16. 4. 2012 10:23
Re: No tak to jsem zvědav
nebojim se,ze by zrovna americani zmenili svoji legendu k nepoznani,bude hranatejsi asi,ale klasicka koncepce zustane a hlavne zustanou motory,podivej se na novyho vipera,me se teda kurevsky libi,hlavne ten interier je konecne poradnej.....american cars forever :yes:
Avatar - Barrichello
16. 4. 2012 11:19
Re: No tak to jsem zvědav
U Vipera právě ten předek na minulé generace jaksi nenavazuje...

O motory se nebojím.
16. 4. 2012 13:24
Re: No tak to jsem zvědav
Ono spíš jsem zvědavý, co bude pravdy na použití dvojspojkové převodovky, a nebo možnosti pohonu všech kol...
Avatar - Barrichello
16. 4. 2012 14:09
Re: No tak to jsem zvědav
No u dvojsopjky je otázkou zda zvládne ten točivej moment, dost bych se obával že ne. Němci používaj u vysokovýkonnných kár taky konvenční HDM převodovky, dodnádávna ještě pětistupnové, ted 7-8 mi.

Takže nevím.

Vette 4x4? to snad ani radši ne :no:
16. 4. 2012 15:20
Re: No tak to jsem zvědav
Myslím, že 4x4 v nabídce by nebyla zase až tak od věci. Kupci by se určitě našli. Když přišla 911 se čtyřkolkou, to bylo povyku snad více, než když se vzdala vzduchem chlazených motorů. Ostatně není problém, aby si mohl zákazník vybrat zda chce model s pohone zadním nebo všech kol.
16. 4. 2012 19:05
Re: No tak to jsem zvědav
Dvouspojku má třeba Veyron nebo všechno od Ferrari v poslední době. Co se Němců týče... Mercedes dává dvouspojku jen do SLS, jinak je věrný měničům. BMW dvouspojky považuje za nedostatečně komfortní a nabízí je jen k některým modelům za příplatek (třeba Z4 35i), popřípadě standardně (třeba nová M5). A Audi, které je jako jediné nabízí běžně, zase pro změnu nevede dvouspojky pro vysokovýkonné vozy. U sporťáků sází na jednospojkové sekvenční. Uvidíme, s čím přijde RS6.

Točivý moment není takový problém. Dvouspojky mají původ v motorsportu. Porsche s nimi v 80. letech jezdilo Le Mans, Audi zase rally.
Avatar - MikeeC
16. 4. 2012 11:04
Re: No tak to jsem zvědav
Určitě, buď to bude návaznost na současný design, bez velkých změn, nebo se přikloní k retro odkazu let minulých, ale změny k nepoznání bych nečekal...
16. 4. 2012 17:25
Re: No tak to jsem zvědav
Vždy to byl nejhezčí sporťák z USA. Myslím, že to tak i zůstane...