nebojim se,ze by zrovna americani zmenili svoji legendu k nepoznani,bude hranatejsi asi,ale klasicka koncepce zustane a hlavne zustanou motory,podivej se na novyho vipera,me se teda kurevsky libi,hlavne ten interier je konecne poradnej.....american cars forever :yes:
No u dvojsopjky je otázkou zda zvládne ten točivej moment, dost bych se obával že ne. Němci používaj u vysokovýkonnných kár taky konvenční HDM převodovky, dodnádávna ještě pětistupnové, ted 7-8 mi.
Myslím, že 4x4 v nabídce by nebyla zase až tak od věci. Kupci by se určitě našli. Když přišla 911 se čtyřkolkou, to bylo povyku snad více, než když se vzdala vzduchem chlazených motorů. Ostatně není problém, aby si mohl zákazník vybrat zda chce model s pohone zadním nebo všech kol.
Dvouspojku má třeba Veyron nebo všechno od Ferrari v poslední době. Co se Němců týče... Mercedes dává dvouspojku jen do SLS, jinak je věrný měničům. BMW dvouspojky považuje za nedostatečně komfortní a nabízí je jen k některým modelům za příplatek (třeba Z4 35i), popřípadě standardně (třeba nová M5). A Audi, které je jako jediné nabízí běžně, zase pro změnu nevede dvouspojky pro vysokovýkonné vozy. U sporťáků sází na jednospojkové sekvenční. Uvidíme, s čím přijde RS6.
Točivý moment není takový problém. Dvouspojky mají původ v motorsportu. Porsche s nimi v 80. letech jezdilo Le Mans, Audi zase rally.
Určitě, buď to bude návaznost na současný design, bez velkých změn, nebo se přikloní k retro odkazu let minulých, ale změny k nepoznání bych nečekal...