Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW ActiveHybrid X6: V8 + 2 elektromotory = první německý full-hybrid

Zatímco mezi luxusními limuzínami BMW svým mild-hybridem jen horko těžko dotahuje náskok japonského Lexusu LS 600h, v kategorii SUV je pozice Lexusu RX 450h o poznání méně jistá.
Zpět na článek
13. 8. 2009 16:00
neregistrovaný "Smrtakzed"
13. 8. 2009 16:12
neregistrovaný "Smrtakzed"
13. 8. 2009 16:39
13. 8. 2009 20:11
14. 8. 2009 01:26
neregistrovaný "Donovan"
14. 8. 2009 08:41
15. 8. 2009 11:52
14. 8. 2009 11:35
neregistrovaný "helmuthhyb"
14. 8. 2009 15:44
14. 8. 2009 11:28
neregistrovaný "helmuthhyb"
15. 8. 2009 12:14
13. 8. 2009 15:45
Omyl v desetileti
Roztomile. Jen se planovaci sekli o 10 let. NiMh aku byly cool pred deseti lety. V roce 2010 se zavadi auta s Li-ion aku, a s elektrickym dojezdem od 64 do 160 km. Ale jestli jde o to ohromit mastodontnosti konstrukce, jestli jde o tom rict "mame zastaralou technologii nejvetsi na celem svete" tak jo, jsem ohromen . 8-s
Rozbalit vlákno
6
Avatar - King
13. 8. 2009 16:36
Re: Omyl v desetileti
Jo, myslím, že přesně o tohle jde. Mastodontní přístup jako u celého X6. Při pohledu na pohotovostní hmotnost 2450 kg mě trošku jímá hrůza. Myslíš, že to je osobák, nebo už náklaďák s nasností do 3,5 tuny? 8-s :no: :no:
13. 8. 2009 17:25
Re: Omyl v desetileti
Předně je to auto pro ty, co si ho můžou dovolit, ať už z rozmařilosti, potřeby, nebo že ho prostě chtěj. Smysluplnost, a nejen u aut, hledá především člověk, co je na tý druhý straně. Já taky někdy kroutim hlavou nad tím, proč někdo chce třeba slipy Michaela Jacksona. Jsou k něčemu dobrý?
Avatar - anzo
14. 8. 2009 08:30
Re: Omyl v desetileti
..asi tak. toto auto v nicom nevinika.. a le je to ikona pre zbohatlikov a exhibicionistov, ktory su tech. malo vzdelany a myslia si ze vsetci musia byt z takehoto auta hotovi ako on,,,,, a on si ho aj moze dovolit....
14. 8. 2009 09:53
Re: Omyl v desetileti
Navštiv lékaře, dá ti nějaký utěšující léky.
Avatar - MAP2009
15. 8. 2009 00:12
Re: Omyl v desetileti
Já myslím že si v to mautě nikdy nejel. Jak už jsem psal několikrát, je to revoluce. Zapomeň na nějakou váhu 2500kg. Žádnou při jízdě necítíš. Já osobně jsem s tím autem projížděl zatáčky o 20-30 km rychleji než se svým 530D s M paketem. Auto lépe drželo, méně se naklánělo. Chce se to s tím svézt a né soudit jen podle vzhledu a toho co kdo napovídá. ale pozor, nikomu netvrdím ( a novináři t orádi a nesmyslně porovnávají ) že se jedná o sporťák. Srovnávat to s 911turbo, audi R8 a podobně je nejen nelogické ale je to holý nesmysl. BMW trvdí že je to sportovní SUV ( nebo SAV ) chceteli ale ne že je to sporťák. A ještě ohledně té smysluplnosti. Vše co má kupce je smysluplné. Myslím že tyhle věci řeší jen lidé kteří na to prostě nemají.
16. 8. 2009 15:38
Re: Omyl v desetileti
Modernejšie ako Li-ion aku sú Li-pol(lithium polymer), ale tie sú dosť náročné na údržbu.
neregistrovaný "Smrtakzed"
13. 8. 2009 16:00
Elektrika je naše budoucnost
Pohon na elektřinu je naší jedinou budoucností, na kterou zatím dosáhneme možností realizace. V tomto segmentu už zbývá jen dokončit vývoj kvalitních akumulátorů, protože střídavé motory už jsou technicky vyspělé s vysokou účiností. (toto BMW je jen výstřel do tmy) Až budou technicky vyspělé i akumulátory a přiblížíme se dojezdu alespoň 500 - 600 km, tak máme vyhráno.

Velice se na tuto dobu těším a moje osobní ideální představa je střídavý motor v každém kole, aku uložené pod podlahou na středu vozidla a veškerá ovládací elektronika místo dnešních motorů.

Náklady na výrobu se po zavedení do sériové výroby výrazně sníží a různé elektrické vozy si budou moci dovolit zakoupit i průměrní spotřebitelé. Vybuduje se široká síť výměnných a dobíjecích stanic, která usnadní i daleko delší cesty. Vzroste sice spotřeba elektřiny, ale to nás stejně čeká...

Myslím že máme před sebou skvělou budoucnost v dopravě :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Loptos
13. 8. 2009 16:05
Re: Elektrika je naše budoucnost
A ja myslim ze ani nase deti sa toho nedoziju
Avatar - white label
13. 8. 2009 16:06
Re: Elektrika je naše budoucnost
... tu píšeš jak ředitel ČEZu... ;-) >:-[]
neregistrovaný "Smrtakzed"
13. 8. 2009 16:12
Re: Elektrika je naše budoucnost
Si nekoukal na moje fotky z itálie nebo co? >:-[] >:-[]
PS: Aktuální přední strana Reflexu nemá chybu :yes:
Avatar - white label
13. 8. 2009 16:26
Re: Elektrika je naše budoucnost
Tož dúfam, že nám ideš příkladem a v téj talošce si už byl nejakým tým elektromobilom..., a že na baterky nemáš enem ten tvůj mobil... ty náš elekromobilní ředitelu... ;-)
Avatar - King
13. 8. 2009 16:42
Re: Elektrika je naše budoucnost
Elektřina, respektive vodík, je určitě budoucnost, bohužel ani jedno nemá zatím infrastukturu, navíc by stávající energetická síť balancující na pokraji blackoutu nezvládla živit kvanta aut a výroba vodíku je zase drahá. Myslím, že tu hybridy budou ještě dlouho...
Avatar - riderhenry
13. 8. 2009 19:00
Re: Elektrika je naše budoucnost
Nastesti tomu tak je... Proc taky neco lamat pres koleno, kdyz si s tim ekonomika poradi sama, az bude potreba, zaroven kdyz automobily vypusti jen 3% skodlivin, a to jsou tam zapocitana i velice stara auta, navic ropy je pravdepodobne jeste vic nez dost a tak dale.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 8. 2009 16:31
Nesmysl
Tyto hybridy mi přijdou jako jeden velký nesmysl. Spotřebu ma stejnou, ale spíš v reálu větší než X6 s dieslem, potencionální problémy s hybridním systémém šitým rychlou jehlou... Byla by to bomba při spotřebě třeba 6 litrů, ale 9,9l? Co jsem nepochopil je spojení hybridu s tak velkým motorem. Ano je sice přeplňovaný jak velí dnešní móda, v papírech má moc hezké čísla o spotřebě, ale v reálu je mnohem větší. Když už tak proč to nespojili o obyčejným atmosferickým třílitrem nebo ještě líp s naftou (ikdyž to by asi bylo náročnější). No jo, to by pak netrumfli Lexus v dynamice. Zkrátka si myslím, že vývoj tohoto ústrojí jsou vyhozené peníze.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - King
13. 8. 2009 16:39
Re: Nesmysl
...ba co víc, onehdy jsem tu četl přednášku, jak BMW využívá relativně málo techniky v relativně hodně autech. A teď tu máme dva diametrálně odlišné systémy ve dvou velikostně téměř identických autech. Nojo, jenže tahle věc by se do sedmičky nevešla. >:D :no: :no: 8-s
13. 8. 2009 20:11
trosku OT
ty reklamy na CSSD jak tu jsou jsou fakt :yes: a jeste vic :yes: je na tech strankach pak vyhledavani >:-[] hlavne vyhledani slov "totalita" a "otroctvi" >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - riderhenry
13. 8. 2009 21:34
Re: trosku OT
>:D >:D >:D Tak ted jsi me uplne dostal, to je konec! Skoro to pusobi, ze uz zacali byt konecne uprimni! >:D :yes:
neregistrovaný "Donovan"
14. 8. 2009 01:26
Re: trosku OT
>:D
Avatar - iudex
14. 8. 2009 08:41
Progres
Tak tomu hovorím technologický progres: pridaním elektromotorov a zvýsením výkonu celého hnacieho systému z 300 kW na 357 kW sa dynamika ZHORSÍ o 0,2 sekundy! Tak mi to vychádza, ze cím viac kW, tým horsie zrýchlenie... >:-[]
Rozbalit vlákno
4
14. 8. 2009 09:24
Re: Progres
Coz je pravda, protoze od urcite hranice vykonu zacina byt problem, jak to prenest na silnici.
15. 8. 2009 11:52
Re: Progres
Pochybuju. Lexus RX400h má 200Kw/400Nm a gumy "pouze" 235/55/R18, což jsou hodně úzké kola na to, že to auto má reálně naměřené zrychlení za 7,5s. BMW X5 Bi4.4 jezdí na kolech o šířce minimálně 320 mm ( nevím další rozměry ) ale je to o 40% víc než RX400h, pochybuju že je tam problém s přenosem síly na vozovku. Navíc bude mít tato X6 pohotovostní hmotnost +500Kg nad Lexusem takže to taky něco přitlačí k zemi.
neregistrovaný "helmuthhyb"
14. 8. 2009 11:35
Re: Progres
pri pevnom starte sa pravdepodobne prejavila vyssie hmotnost.. Ale nie som si isty ci si v reale schopny postrehnut 0,2 sec:) No a nieco mi vravi ze v pruznom zrychleni ten hybrid zadupe "nehybrid" do prachu.. teda ak sa chces bavit o dynamike jazdy.
Avatar - iudex
14. 8. 2009 15:44
Re: Progres
Neviem, ci sa dá s Tebou úplne súhlasit. Výhoda elektromotora je, ze krútiaci moment más k dispozícii hned, nie az pri trebárs 4000 ot. Teda elektromotory by mali pomoct práve pri tom pevnom starte z nuly, kedy ich pomoc je ovela výraznejsia ako pri uz vytocenom spalovacom motore.
neregistrovaný "helmuthhyb"
14. 8. 2009 11:28
INY POHLAD
..TAK sa teda zapajam do tejto debaty.. A ako jediný tu budem mat ake take skusenosti s x6 v realnom svete.. Preskocim polemiky o vyzname X6 ako takej.. Kto ma zaujem nech si precita na moje.auto.cz moje skusenosti a nazory na toto auto.
Chcem sa zamerat na problematiku pohonnych jednotiek v tomto bawe.Ma hybrid tak ako je tu prezenzovany vyznam??? Na rozdil od Vas si myslim ze ma.. A dokonca ma vacsi zmysel ako si myslite. A to aj napriek istej "zastaralosti" oproti lexu. Aby som vysvetlil moj postoj v strucnosti prebehnem ponukane motorizacie X6 a pridam par postrehov s bezneho zivota. Zacnem 35D... Na tej mam doteraz najazdenych takmer 45tis.. Ten motor je skvely a dotraz to bola najrozumnejsia volba.. Dokaze auto celkom slusne rozhybat pri RELATIVNE rozumnej spotrebe (cca 11 12l).. Ale ako je jasne s mojej recenzie na moje.auto ma ten motor iste slabe miesta. Je prekvapivo hlucny a nekultivovany (zase je to brane s pohladu aut v cenovej kat 2.5mil a vyssie)No a vykonovo to nie je ziadna raketa..Tieto nedostatky nepozna 4,4 benzin.. Isiel som na nej len par km ale.. Uzasny zvuk ktory ale neobtazuje uzasna sila suvernita a......UZASNA spotreba. V realnom svete takmer 17l !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..A to je privela..
O com je hybrid v x6????? Zobrali skvely motor a odstranili jeho jediny nedostatok - spotrebu. Ak je pravda co pisu tak to bude spotrebou zrovnatelne s ropakom.A vo vsetkom ostatnom bude neporovnatelne lepsi hybrid. Preto je to podla mna velmi rozumna volba pre niekoho kto uvazuje nad kupou X6
Rozbalit vlákno
0
15. 8. 2009 12:14
X6 VS RX450h
Pochybuji že kdy budou tyto auto stát proti sobě jako přímí konkurenti ale když je tady proti sobě stavít.....
Mám každodenní zkušenost s RX400h u kterého se udává max elektro rychlost 50Km/hod. Není to pravda, umí jezdit i při 70Km/hod čistě na elektřinu a u RX450h to bude taky výš než udávají (45Km/hod). Jen mi nepříjde logické jak je možné že když BMW chce postavit lepší hybrid než má lexus, proč mu nedají dojezd aspoň stejný jako lexus, který ho má 5Km při rychlosti 50Km/hod ( reálně změřeno ). Že-by malé baterky v kufru? Akcelerace je jasná, velký motor udělá z toho auta stihačku, jen aby bylo co do té stihačky lít. Za 10 litrů s tím určitě nikdo jezdit nebude. Mám s 4,4 litrovým motorem z nové X5 zkušenost že se pod 15 litrů nedostane ani s větrem v zádech, kolik to bude u to hybridu?
Rozbalit vlákno
0