Testy
Vynikající vůz. Zkoušel jsem s tím vše možné, hlavně mě bavila zkřížitelnost náprav, to bylo impozantní.
Jinak je to vůz hodný vrakoviště. Veeelmi staré auto, špatný 4 (!!!) válec, neskutečně hlučný s hrozným zvukem, děsný automat. Zvenku vypadá skvěle, ale "vnitřnosti" + interier, to je prehistorie.
Jinak je to vůz hodný vrakoviště. Veeelmi staré auto, špatný 4 (!!!) válec, neskutečně hlučný s hrozným zvukem, děsný automat. Zvenku vypadá skvěle, ale "vnitřnosti" + interier, to je prehistorie.
pajero se me nelibi,ale nechapu,proc bys neco menil kdyz to funguje tolik let viz. toyota land cruiser 70 serie.ty motory 1HZ se snad vyrabeji beze zmen od roku 1991,ted sem vydel ze Dajbych prodava tyhle offroady a maji tyhle motory a je ro 2012.a tyhle auta se vyrabeji myslim od roku 1986 bez vetsich zmen,stejny motory,prevodovky,ram,jen ted maji hranaty svetla a airbag a radio.ja sem pro proc bys neco menil,kdyz to funguje dobre a stejne vsechno uz bylo podle me vymysleny,nejaky picovinky plny senzoru,a elektrika vsude sou jak se ukazuje na * 😄
Prečo je toto mínus?? 😲 Veď je to veľké, vysoké auto, kto sa bude naťahovať za kufrom, ktorý vyletel až do neba?? Radšej do strany a vie to otvoriť / zatvoriť aj prcek, ako tam pchať elektroniku a tlačítko na zatváranie kufra, ktoré keď sa raz pokazí, treba rebrík... Ostatne aj Evoque má problémy s týmto tlačítkom, ktoré tu a tam, na nových vozoch, nefunguje...
jak se vyvíjí off-road technika je dobře vidět v následujícím videu (kde se nevyskytuje žádné VW >😒] )
[odkaz]
Na druhej strane je to x-ty krat recyklovany model z roku 99 a je ozaj najvyssi cas prist s uplne novym Pajerom. Dockame sa vsak najskor tak v 2014-2015. Dufam, ze novy model nesklzne do kategorie luxusnych suv.
Na sucasnom Paje mi hlavne vadi hlucny motor, verzia s lenivym automatom, povrzavajuci interier a zufala ergonomia za volantom. Vodic sedi bud s prilis skrcenymi nohami alebo vystretymi rukami. Bodlo by pozdlne nastavovanie volantu a pedalov.
Inak auto je v celku usporne a spolahlive.