Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D (147 kW) – Z Dakaru do Prahy

10 komentářů

simson33
Článek by zasloužil podtitulek "čas nezastavíš", protože stávající Pajero (i přes optický facelift v roce 2007) pochází z roku 1999 a už je to na něm opravdu hodně znát, zvlášť v oblasti ergonomie, to už je fakt jen pro fandy, najít vhodnou polohu za volantem je dost obtížné, zvlášt kvůli absenci podélného seřízení. Jen pro srovnání, v roce, kdy se poprvé objevilo na silnici potkávalo Golf IV, letos už potká Golf VII...
Avatar - cerrbion
cerrbion
tenhle server je už s tím VW v každém komentáři vyloženě nemocnej.
simson33
No dobře, tak já to napravím. V roce 1999 kdy stávající Pajero vzniklo, prodávala Toyota Land Cruiser 90, v roce 2002 přišel Land Cruiser 120 a v roce 2009 Land Cruiser 150...

jak se vyvíjí off-road technika je dobře vidět v následujícím videu (kde se nevyskytuje žádné VW >😒] )

[odkaz]
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tohle auto se do Evropy nehodí, do terénu je to příliš velká leštěnka a na silnici se necítí nejlíp.
Avatar - pratel
pratel
S tou silnici by som nesuhlasil. Denne na nom jazdim po dialnici a na offroad celkom pohodlne. Takisto v terene velmi schopne auto.

Na druhej strane je to x-ty krat recyklovany model z roku 99 a je ozaj najvyssi cas prist s uplne novym Pajerom. Dockame sa vsak najskor tak v 2014-2015. Dufam, ze novy model nesklzne do kategorie luxusnych suv.

Na sucasnom Paje mi hlavne vadi hlucny motor, verzia s lenivym automatom, povrzavajuci interier a zufala ergonomia za volantom. Vodic sedi bud s prilis skrcenymi nohami alebo vystretymi rukami. Bodlo by pozdlne nastavovanie volantu a pedalov.

Inak auto je v celku usporne a spolahlive.
Avatar - Bristol
Bristol
...a stále se v některých zemích velmi dobře prodává...stejně tak například i tato vykopávka: [odkaz]
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Vynikající vůz. Zkoušel jsem s tím vše možné, hlavně mě bavila zkřížitelnost náprav, to bylo impozantní.
Jinak je to vůz hodný vrakoviště. Veeelmi staré auto, špatný 4 (!!!) válec, neskutečně hlučný s hrozným zvukem, děsný automat. Zvenku vypadá skvěle, ale "vnitřnosti" + interier, to je prehistorie.
Tomstone
S tímhle příspěvkem nemůžu nic jiného, než plně soulasit. Snad bych jen dodal, že interiér aktuální verze je ještě horší, než té minulé (obě mám dobře zmákle >😁 )
hard to kill
pajero se me nelibi,ale nechapu,proc bys neco menil kdyz to funguje tolik let viz. toyota land cruiser 70 serie.ty motory 1HZ se snad vyrabeji beze zmen od roku 1991,ted sem vydel ze Dajbych prodava tyhle offroady a maji tyhle motory a je ro 2012.a tyhle auta se vyrabeji myslim od roku 1986 bez vetsich zmen,stejny motory,prevodovky,ram,jen ted maji hranaty svetla a airbag a radio.ja sem pro proc bys neco menil,kdyz to funguje dobre a stejne vsechno uz bylo podle me vymysleny,nejaky picovinky plny senzoru,a elektrika vsude sou jak se ukazuje na * 😄
Avatar - steroid25
steroid25
Prečo je toto mínus?? 😲 Veď je to veľké, vysoké auto, kto sa bude naťahovať za kufrom, ktorý vyletel až do neba?? Radšej do strany a vie to otvoriť / zatvoriť aj prcek, ako tam pchať elektroniku a tlačítko na zatváranie kufra, ktoré keď sa raz pokazí, treba rebrík... Ostatne aj Evoque má problémy s týmto tlačítkom, ktoré tu a tam, na nových vozoch, nefunguje...