Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

ked uz teraz to nikto nekupi tak uz potom nikdy
H/K_svwet
| 18. 4. 2012 14:56
brutalne zlavy >:D no nekup to :yes: , v meste zaparkujes jedine na zastavke autobusu a zrat to bude tiez ako autobus - idealne auto na minanie penazi :yes: navyse technicky zastarale ale nevadi ;-) miliardarovi to bude jedno hlavne ze moze lezat v nom
ked uz teraz to nikto nekupi tak uz potom nikdy
lowkick
| 18. 4. 2012 17:22
Zapomněl jsi napsat něco jako "Mercedes neskutocne slapeeee"...blbe... :-)
Avatar - Barrichello
Vždycky sem měl radost
Barrichello
| 18. 4. 2012 15:14
že mam v autě stejnou převodovku a páčky pod volantem jako Maybach.

Ještě že většina majitelů Mabychu netuší a nezajímá se, nevím jestli by je totiž potěšilo to, že maj v autě z roku 2012 věci x let starýho Mercedesu který sou navíc nejen v Mercedesech >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Vždycky sem měl radost
Parda71 (BMWfans)
| 18. 4. 2012 22:39
>:D ty už to nehul fakt 8-s
Avatar - Barrichello
Vždycky sem měl radost
Barrichello
| 19. 4. 2012 10:31
bohužel je to realita, páčky sou naprosto stejný a převodovka W5A580 = MB 5GTronic co je v Maybachu.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Vždycky sem měl radost
Parda71 (BMWfans)
| 19. 4. 2012 17:22
A pointa zní? Maybach stojí na základě staré S klassy, Chrysler jako součást bývalého Daimleru- Chrysleru odebíral komponenty z Mercedesů, tudíž taky automat, který si nebyl schopen vyvinout sám= máš ve své 300C stejnou převodovku jako Maybach. Mě na tom nepřijde nic zvláštního zvláštního, aby to stálo za takový výkřik 8-s
Vždycky sem měl radost
_MT_
| 19. 4. 2012 21:50
Hlavně, a to je často kritizované a částečně odpovědné za neúspěch, Maybach byl navržen prakticky výhradně pro cestování vzadu. Takže na pracoviště řidiče se tolik nehledělo.
inu
krultheking
| 18. 4. 2012 19:13
prémiový cenový jemnocit
inu
_Teddy_
| 19. 4. 2012 09:58
Tak, tak. Kupca Maybachu predsa daky ten melon-dva vobec nezaujima. To len ten kto kupuje pandu skemra o zlavu...
:-)
Avatar - white label
Problém Maybachu
white label
| 18. 4. 2012 23:03
Problém Maybachu není ani tolik v relativně staré technice jeho základu, jako v podobnosti (doslova na první pohled) s běžnou eS-kládou...
Je to špatně režírovaná hra na výjimečný luxus už od základu/počátku...a aktuální slevy (v %) jsou vzhledem k obecně známému faktu krachu tohoto projektu téměř zanedbatelné...
SOUHLAS, JE NEPOCHOPITELNÉ JAKOU CHYBU MB UDĚLAL
petrbehounek
| 19. 4. 2012 10:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
SOUHLAS, JE NEPOCHOPITELNÉ JAKOU CHYBU MB UDĚLAL
Emel
| 19. 4. 2012 10:18
Slevy zanedbatelné? No, mě ta sleva přijde slušná... pokud se smíříš s tím, že platíš primárně za interiérový luxus...
Avatar - Lonestarstate
Problém Maybachu
Lonestarstate
| 19. 4. 2012 12:43
Naprostý souhlas. Na schované technické prvky většina lidí kašle. Maybach zabila vnejšková podobnost se starší S-klasse (podle mě je brutální obzvláště ten volant tvarovaný alá 90.léta) a hlavně celkový nedostatek image. Vždyť kdo by si za tu cenu nevybral raději R-R nebo Bentley?
Problém Maybachu
_MT_
| 19. 4. 2012 22:00
Většina lidí si to neuvědomuje, ale ve skutečnosti chybu udělal přímo Mercedes u sebe. Maybach je starší (původní koncept byl postaven dokonce na W140) a Mercedes vytvořil S klasse, která na Maybach cíleně odkazovala. Přepočítali se. Jak jsem napsal výš, často byl kritizovaný za to, že byl navržen pro cestování vzadu. Nepočítalo se s tím, že by ho řídil sám majitel. A tady už začíná vadit, že vychází z předchozí generace. Špatně odhadli potřeby trhu a tím i plánovaný odbyt. Pokud jsi ho použil tak, jak byl zamýšlen, tak to bylo nejlepší auto na trhu. A hodnocen byl velmi dobře; i lépe, než jeho Britští konkurenti.
Kde udělali soudruzi od Mercedesu chybu?
jozephko
| 19. 4. 2012 22:28
Biznis je tvrdá záležitosť, a ani taká značka ako Mercedes nedostane nič zadarmo. Maybach pôsobí oproti autám Bentley alebo Rolls-Royce ako krehká slečinka. Najsvetlejší okamžik Maybachu bol hneď na začiatku jeho kariéry - keď sa plavil na luxusnej lodi do Ameriky. Potom to s ním už šlo z kopca.
Avatar - Barrichello
Kde udělali soudruzi od Mercedesu chybu?
Barrichello
| 20. 4. 2012 09:29
Ono se ukazuje že management Mercedesu zřejmě umí řídit jen samotný Mercedes. Akvizice s Chryslerem doapdla tristně a Maybach jakbysmet....

Ono toti u Mercedesu vždy spolíhali že zákazník zkousne to řešení co mu MB nabídne. Jak vidno se tak nestalo ani u Maybachu ani u Chrysleru