Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Maybach vyprodává auta se slevou až 1,9 milionu korun

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 18. 4. 2012 • 03:03
26
16
Zobrazit náhledy (26)
Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach
Moderní historie Maybachu se pomalu chýlí ke konci. Superluxusní limuzíny tak neminuly akce obvyklé hlavně u mnohem levnějších značek.

Za mořem nabízí dealeři na modely 57 a 62 slevu až 100 tisíc dolarů (1,89 milionu korun). Auta dosud stála horentní částky, kratší model přišel v přepočtu minimálně na 7,1 mil. Kč, delší pak stál 8,07 milionu. Ale i tak je jejich snížení pro potenciální zákazníky určitě velmi milé a hlavně docela výrazné, vždyť cena základní verze spadla na 5,27 milionu. Není také vyloučeno, že tyto vozy budou mít za pár let značnou historickou hodnotu.

Maybach 57 s motorem V12 je, jak už bylo za uplynulou dekádu mnohokrát napsáno, nabitý luxusem. Prakticky celý interiér je čalouněn ručně sešívanou kůží i leštěným dřevem. Samozřejmostí je audiovizuální systém s DVD přehrávačem a dvěma obrazovkami pro zadní pasažéry. Zřejmě neexistuje majitel, který by si své auto řídil sám, takže si může užívat neuvěřitelného komfortu i audia Bose s 21 (!) reproduktory. Delší verze 62 (číslo znamená zaokrouhlenou délku) nabídne podobné prvky výbavy, ale mnohem více místa pro nohy. Možnosti individualizace jsou široké.

Související články

Ale není všechno zlato. Daimler na oživení značky Maybach, která znovu funguje přes deset let, nevydělal ani euro, ba právě naopak. Údajně na každém voze ztratil 300 tisíc eur. Dnes tato cifra odpovídá 7,4 milionům korun! Ve Stuttgartu ale hlavně poněkud podcenili marketing, který musí fungovat i zde. Zákazníci se nenechali zviklat a zlákat hyperluxusem, moc dobře věděli, že nové vozy jsou jen variantami S-Klasse W220. Nehledě k tomu, že čas plynul. Německý výrobce tak dnes nabízí auto, které je konstrukčně čtrnáct let staré. Po slevách se sice dostalo cenově v USA pod Bentley Mulsanne, ale pořád je o dva a čtvrt milionu dražší než S 600.

Značka Maybach odejde znovu do historie na začátku roku 2013. Reinkarnace se zkrátka vůbec nepovedla a Wilhelm i Karl Maybachové se možná obracejí ve svých hrobech. Vrcholem nabídky koncernu Daimler se tak po ukončení produkce stane Mercedes-Benz S 600 Pullman s prodlouženým rozvorem.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
Avatar - Barrichello
20. 4. 2012 09:29
Re: Kde udělali soudruzi od Mercedesu chybu?
Ono se ukazuje že management Mercedesu zřejmě umí řídit jen samotný Mercedes. Akvizice s Chryslerem doapdla tristně a Maybach jakbysmet....

Ono toti u Mercedesu vždy spolíhali že zákazník zkousne to řešení co mu MB nabídne. Jak vidno se tak nestalo ani u Maybachu ani u Chrysleru
19. 4. 2012 22:28
Kde udělali soudruzi od Mercedesu chybu?
Biznis je tvrdá záležitosť, a ani taká značka ako Mercedes nedostane nič zadarmo. Maybach pôsobí oproti autám Bentley alebo Rolls-Royce ako krehká slečinka. Najsvetlejší okamžik Maybachu bol hneď na začiatku jeho kariéry - keď sa plavil na luxusnej lodi do Ameriky. Potom to s ním už šlo z kopca.
19. 4. 2012 22:00
Re: Problém Maybachu
Většina lidí si to neuvědomuje, ale ve skutečnosti chybu udělal přímo Mercedes u sebe. Maybach je starší (původní koncept byl postaven dokonce na W140) a Mercedes vytvořil S klasse, která na Maybach cíleně odkazovala. Přepočítali se. Jak jsem napsal výš, často byl kritizovaný za to, že byl navržen pro cestování vzadu. Nepočítalo se s tím, že by ho řídil sám majitel. A tady už začíná vadit, že vychází z předchozí generace. Špatně odhadli potřeby trhu a tím i plánovaný odbyt. Pokud jsi ho použil tak, jak byl zamýšlen, tak to bylo nejlepší auto na trhu. A hodnocen byl velmi dobře; i lépe, než jeho Britští konkurenti.
19. 4. 2012 21:50
Re: Vždycky sem měl radost
Hlavně, a to je často kritizované a částečně odpovědné za neúspěch, Maybach byl navržen prakticky výhradně pro cestování vzadu. Takže na pracoviště řidiče se tolik nehledělo.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
19. 4. 2012 17:22
Re: Vždycky sem měl radost
A pointa zní? Maybach stojí na základě staré S klassy, Chrysler jako součást bývalého Daimleru- Chrysleru odebíral komponenty z Mercedesů, tudíž taky automat, který si nebyl schopen vyvinout sám= máš ve své 300C stejnou převodovku jako Maybach. Mě na tom nepřijde nic zvláštního zvláštního, aby to stálo za takový výkřik 8-s

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku