Ač se nové malé MPV 500L představilo staticky již v Ženevě, na první oficiální fotografie interiéru jsme si museli počkat. Není žádným překvapením, že běžné pětistovce není podobný.
Exterier je krasne hravy, toto by mohlo Fiatu vyjit, docela povedene navazani na 500 a pritom dostatecne odlisne.
Interier je taky vice nez hezky, ale proc se najednou zacaly cpat do interieru plechy? Vzdyt to pusobi hrozne studene a nechci videt, jak budou vypadat, az se zacnou odirat klicema, ale i takovou petflaskou atd, ja bych to do auta teda nechtel
Je to plast jo? Ted se moc neorientuju, i v Upu je to jen plast? Ono v tom moc rozdil ale neni, chladne to pusobi a poskrabe se to vlastne tim padem jeste rychleji :-)
Je to dobre lakovaný plast a nevidím dôvod prečo by sa to malo poškrabať. V 500-vke sa mi zdá práveže odolnejší ako bežné štruktúrované tmavé plasty. A je to fajn oživenie nudných plôch. :-)
Volant z novej pandy stále zaujme. Nepáčia sa mi však budíky..pôsobia ako vytiahnuté z americkej produkcie- gýčové a bez hlbšieho nápadu. Asi sa chceli za každú cenu vyhnúť podobe s pandou. Zaujímavá je hlavica radiacej páky- podobne tvarovanú malo naposledy tuším Uno.
Vzhled budíků mi nevadí, jenom nevím, jestli v noci svítí celé mezikruží. To by mi vadilo více. Kladně hodnotím, že se konečně někdo odhodlal vyhodit ty příšerné a nepraktické kelímky nebo tubusy kolem nich.
Fiat to s takýmito hravými autíčkami jednoducho dokonale ovláda.. Intuitívne, geniálne a inteligentné riešenia, ktoré sú jasne vysvetlené a prínosné.. :yes::yes: Mal y sa venovať takýmto autám a nie sedanom a kombíkom ;-) Teším sa na crossover 500X
dost divne to ma poriesene a neprehladne: naprv 20 potom 40 potom 60 a naraz 100, rychlost medzi 60 a 100 je vlastne ciachovana v tom malom rozmedzi ze clovek sa lahko sa pomyli a ma pocit ze pojde 70tkou a pritom pojde 90
rychlost medzi 60 az 100 povazujem aj v meste a mimo mesta za najbeznejsiu prevadzkovu a priemernu rychlost auta a chudak sofer v beetle to ma tam natlacene v tych budikoch - co z toho ze je velky stejne je neprehladny a tu 80tku na budikoch si ani nevsimne
nejde o to ci zrychli ci spomali, ide o to ze je to neprehladne riesene a clovek lahsie udrzi povolenu 70tku alebo 80tku alebo 90tku ked to na tachaci pekne vidi, ale v beetle je tento usek rychlosti od 60 do 100 namackany a neprehladny, skutocne nepaci sa mi to nevidim v tom ziadnu vyhodu pre sofera akurat bude mat clovek chudak starost udrzat 70tku ako tak pozeram na ten tachac, lebo si nedas pozor a pojdes uz 90
v com ma podla teba ten tachac s tymto riesenim ciachovania vyhodu? Ved mas velky tachometer jak tanier a stejne mas problem drzat napr 70tku lebo podla toho neprehladneho ciachovania nemas sancu, je neprehladny v tom najpotrebnejsom rychlostnom pasme, ten rychlomer je hrozny
cely beetle je vlastne nepodarok na cele s tsi motormi pocnuc hroznym interierom s najnevydarenejsimi budikmi ake dnes mozeme vidiet a nepraktickou karoseriou velkou jak golf a unesie to dvoch ludi.
stylovka je f500 alebo mini ale beetle nie je ani retro ani nic, u nas v podstate nepredajne auto
Jo, já to pochopil, a jen si dělal legraci. Dokonce mám dojem, že v nějakým testu to namačkání a nepřehlednost kritizovali. Už nevím kde to bylo, nevím kde to hledat.
presne tak, aj ja som to tusim niekde cital ale nema vyznam to hladat ze kde, aj slepy vidi ze ten rychlomer je hrozny a vlastne uplne zbytocne je taky velky ked je stejne v potrebnom rychlostnom pasme neprehladny, naopak ukazovatel spotreby je az zbytocne velky a otackomer zase maly, proste katastrofa , nechapem pointu tych budikov lebo nie su ani retro ani prehladne ani pekne ;-)
nechcem sem hadzat foto budikov felicie ale ak by sme ich tam do beetla dali vyzeralo by to 1000krat lepsie a prehladnejsie, co narobis - pokrok nezastavis >:D
Exteriér Beetlu se mi líbí, ale retrem bych ho nikdy nenazval. Spíš ho vidím jako moderní zpracování původního zadání Brouka. Interiér ale té současnosti/modernosti neodpovídá,
je moc volkwagenovsky šedý, nenápaditý.
Původní zadání brouka bylo levné auto pro masy, k tomu se nové pojetí neblíží ani náhodou. Ještě bych to chápal, kdyby to stálo stejně jako podobně veliká auta, ale takhle...
Tak tenhle interiér, to je tedy nářez! Fiat opět prokázal, že má naprosto špičkové designérské středisko. Vtipný. líbivý, hravý a přitom praktický, funkční a útulný - tomu říkám pořádný interiér pro malé MPV! Taky z venku se mi tohle autíčko moc líbí. Jízdně by mohlo být rovněž O.K. Tak teď už jen slušnou českou cenu a taky dohlédnout na to, aby to soudruzi v Srbsku pořádně vyráběli!
oni to ti soudruzi v Srbsku urobia celkom zodpovedne a kvalitne. Na tovarne je vidno investiciu 700 mil EUR, malokto by povedal, ze tam bastlili Zastavy kedysi. Technologie su zrovnatelne so standardom Fiatu, fabrika nevypada v ziadnom smere podkapitalizovane, takze nevidim problem. 16.4. bolo oficialne spustenie prevadzky fabriky. Auto nazivo velmi pohladne :yes:
ač Fiat vážně nemusím, tohle vypadá slušně, ba bych i řekl, že se jim to povedlo. Exteriér je něco mezi 500 a Pandou, Interiér se mi líbí, takže jo, s tímhle autem by se ve městě dalo žít ;-)
Palec zvedám tomu dolnímu komixu, fakt pěkné. A palec zvedám též autu. Tedy abych to upřesnil, design karoserie doslova zadupal do země klasickou pětistovku, jenomže ta zase nemá ty kýče v kabině, no tak teď babo raď. Jedině snad, že by sis nechal u Fiatu přehodit do horního jezevčíka přístrojovku z pětistovky [odkaz] Odtušuju ale, že tobě se líbí více ty horní kredence.
Na "dodávku" je ten vnitřek hravě-pohledný. Trošku to kazí zespoda přilepený kastlík s ovladači topení, ale jinak je to dobré retro.
Nakonec tady si nemají s Beetlem co vyčítat, tam ten 20 let starý sporák také neohromí.
Celkově je zajímavé, jak jsou si palubní desky podobné, a to včetně volantu, který je v případě Fiatu tak blbý, až je krásný ;-)
[odkaz]
[odkaz]
Mohli by už také doprodat oranžové displeje, které se tam vůbec nehodí [odkaz]
..proc obcesi:-) ja si myslim, ze je spise obcese mluvit o 4x4 jen v souvislosti s hrabanim se nekam na sjezdovku v zime, byt ma sve opodstatneni cely rok....;-)
Už z vnějšku je to auto jakési divné, ani stylovka ani moderní. Ale až tenhle interiér bude v normálních verzích v černý barvě tak si myslím že se z toho všichni svorně pozvracíme. Tady to zachraňuje jen ta červená, která dádvá šmrnc. Bez ní jsme zpět v 90 letetch. :no: To by se hodila možná tak do ducata nebo dobla.
Za sebe musím říct, že se mi ten interiér takhle na fotkách nelíbí:
To co sem kritizoval u hyundaie a Kii a dalších už se bohužel v hojné míře vyskytuje i tady....
1) svislé výdechy ventilace
2) nekomfortní a nelogické ovladače klimatizace, kdy opravdu co je tam nastaveno se na tom otáčecím kolečku snad jen dá odtušit, rozhodně ne v těch míéstech "vyčíst".
3) Žádné barevné sladění displayů na palubní desce, vypadá to tedy jako laciný výrobek pro H/K
Zbytek už je lepší, ale bohužel tady ten příklon k H/K nechápu... Mohou za to snad stejní dodavatelé a cena. Pro mě je to jednoznačně zklamáním.