Interiér Fiatu 500L „krátkou“ pětistovku skoro nepřipomíná
V hale Palexpo ostatně Fiat nenechal dovnitř novináře ani nahlédnout a fotit bylo možné pouze přes sklo, auta zůstala zamčená. Vzhledem k tomu, že „Largo“ je postaveno na platformě současného Punta, je vcelku logické, že tu není na 500 prakticky žádná návaznost. Označení tak zůstává hlavně marketingovou záležitostí, byť zvenčí bychom společné stylistické prvky našli – zejména přední část. Exteriér 500L retro nevyznává a o interiéru to platí také. Snad jen plast na palubní desce v barvě karoserie se vrací k menšímu třídveřovému sourozenci.
Jinak tu jde o modernu. U malého MPV také nebyl uplatněn styl oblého čtverce, který najdeme ve stále novotou vonící třetí Pandě, ale spíše elipsy. Pouze prohlubeň před spolujezdcem ji připomíná, je ale menší. A nezapomeňme na volant, který je s „medvídkem“ naprosto shodný. Vše ostatní je odlišné: řadicí páka se nachází na obvyklém místě, není tedy vyvýšená. Střední části vévodí displej informačního systému a navigace, takže ovladače ventilace najdeme pod ním. Jeden z pěti výdechů je umístěn vodorovně uprostřed. Obvyklé „budíky“ jsou před řidičem, jediný centrální přístroj jako u retro 500 se nekoná.
Podle Fiatu novinka převeze bez problémů čtveřici dospělých, vzadu pak budou mít pasažéři dostatek místa pro své hlavy i nohy. Převoz pátého cestujícího je pochopitelně nouzovou záležitostí na krátké trasy, opěrka hlavy i bezpečnostní pás pro něj ovšem nechybí. Výbava bude obsahovat například i prosklenou střechu. V tuto chvíli není jasné který stupeň, zřejmě nejluxusnější Lounge.
Ten by měl mít rovněž palubní desku čalouněnou alcantarou. Dvoubarevné provedení na snímcích představuje prostřední úroveň Pop, kombinací ale bude k dispozici mnohem více. Základní výbava ponese název Easy a zde čekejme o něco jednodušší provedení. Variabilitou včetně zadních sedadel sklopných do roviny (to je přece základ!) se v Turíně také zatím nechlubí.
Konkurent Roomsteru a ostatních malých MPV (měří 4,14 m) se začne prodávat až koncem letošního roku, ceny tedy dosud zůstávají tajemstvím. Kdy přijde na trh již avizovaná prodloužená verze, není známo, Italové ani dosud neodhalili její reálnou podobu.