Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mitsubishi ASX 1,8 DI-D 4x4 – Nafta nebo saké?

Tohle musí být japonské auto. Moc toho nevypije, ale pěkně to s ním dokáže zacvičit.
Zpět na článek
Avatar - WinDiesel
21. 4. 2012 17:23
Re: Auto, u kterého si nelze vybírat
My to nevíme, Ádo, a proto se necháme poučit. Ale jestli toho víš tolik o motorech 1,8 a 2,2 DI-D MIVEC jako o motorech 2,0 TDI-PD (tedy nic), ani se neunavuj.
Jediné, co jsem ochoten uznat, je, že VW dodával Mitsubishi nejméně poruchové 2,0 TDI z těch, které v té době vyráběl. Ovšem slízly to jiné vozy z portfolia VW, např. Passat, u kterého v tichosti a potají zaměnili motory TDI-PD za motory common rail o 3/4 roku dříve, než to oficiálně oznámili ..... Tak tedy byly ony dobré motory TDI-PD.
A když se zeptáš někoho z VW, bude souhlasit s názorem - TDI-PD - noční můra. Ze všech úhlů pohledu. Jsou rádi, že se těchto motorů zbavili.
Avatar - Hammunasakra
21. 4. 2012 01:33
Re: Auto, u kterého si nelze vybírat
"osVWědčené"?? >:D
Avatar - Hammunasakra
21. 4. 2012 01:32
Re: To už tady přece bylo
"Pěkné" řešení (nicméně trochu JINÁ "liga" ;-)
Avatar - Ada je zase tady
20. 4. 2012 23:57
Re: Auto, u kterého si nelze vybírat
Problem praskani hlavy u TDI 2.0 byl vyresen 5 let predtim, nez se ten motor zacal montovat do Mitsubishi Outlander. :-!
Zeptej se spise, jake problemy ma diesel od Mitsubishi. :no:
20. 4. 2012 19:16
Re: Auto, u kterého si nelze vybírat
Osvědčené motory TDI? To možná jak který, možná tak "traktor" 1.9 TDI-PD, ten ale z hlediska kultivovanosti dnes již značně zaostává. Zeptejte se majitelů A6 nebo Superbů 1.gen s 2.5 TDI. Špatný motor. Odcházela radiální čerpadla, už při DODRŽENÍ servisního intervalu se motory zadíraly, (olej už ztratil viskozní vlastnosti), nebo tento motor trápilo mísení nafty a oleje. U 2.0 TDI 103 kw, zase praskaly hlavy. Vskutku dobré hodnocení pro VW. Že jsem žádné "hororové" příběhy neslyšel ve spojitosti s diesely např. od Subaru?
20. 4. 2012 19:11
Re: Auto, u kterého si nelze vybírat
Ktore je najlesie...??
[odkaz]
20. 4. 2012 19:02
Re: ASX
Myslím, že velkou slabinou tohoto auta je absence automatu, (min. na českém trhu). Jinak jsem celkem zklamaný z vyznění testu, domníval jsem se, že to bude auto řidičsky zajímavé, (alespoň na poměry SUV) protože např. Lancer je. Neočekával bych ovladatelnost Focusu RS, ale třeba že se auto bude blížit Fordu, nicméně není tomu tak. K interiéru nemám výhrad, je sice strohý, ale funkční, navíc nevidím ergonomicky nesmyslná řešení, a to je jen dobře.
Avatar - Ada je zase tady
20. 4. 2012 19:00
Auto, u kterého si nelze vybírat
vybavení podle libosti, tím na evropském trhu dost trpí. Také prodejní výsledky nejsou nic moc, na čemž se podepsalo m.j. náhrada osvědčeného motoru TDI motorem se sníženou kompresí a tím i horší energetickou účinností. Outlander má svůj smysl z důvodu prostoru, namísto ASXu je mnohem lepší variantou Yeti s kvalitní technikou a širokou možností individuálního výběru vybavení. ASX se ovšem bude méně krást. Pokud je právě tohle vaší prioritou, máte možnost slušné alternativy.
20. 4. 2012 15:40
Za ty prachy...
Za ty prachy radši Outlander v plné palbě a v automatu!!! [odkaz]
20. 4. 2012 09:12
Re: ASX
v jednoduchosti je krása, minimum tlačítek, vše na správném místě, interiér perfektní, kdo hledá auto s kokpitem kosmické lodě, tak se musí holt poohlédnout po jiném autě, měl jsem Carismu a při přechodu na ASX jsem ocenil doladění ovládacích prvků, ano, ovladače oken jsou stejné jako v Carismě, fungují perfektně, tak proč je měnit, a na ovládání hledání skladeb mám v ASX hlasové ovládání, na ovladač hledání skladeb nemusím vůbec sahat, jen to rozptyluje od řízení, a kvalita japonských aut s evropskými je nesrovnatelná
20. 4. 2012 09:05
Re: ASX
faceliftová verze ASX je skoro stejná jako aktuální model, to dokazuje, že se jim design u ASX povedl a nechtějí ho výrazně měnit, co se týká jiných modelů, tak zdá se pořád hledají
20. 4. 2012 07:50
Re: ASX
Tak to jo ;-) , na druhou stranu mě vzhled interiéru nijak neuráží. U mitsu je pak poměrně dobrým zvykem jednotlivé ovládací prvky používat napříč celou modelovou řadou(volnty,ovladače oken, budíky atd) holt dneska už šetří všichni ;-\
Avatar - Bristol
20. 4. 2012 00:54
Re: ASX
no dobrá asi jsem to s těmi deseti lets přepískl...nic nemění na tom že tento typ volantů tam mají relativně dlouho...a minimálně by to chtělo změnu čalounění...to samé ovladače oken...podobné jsou i v nissanu almera/sunny z roku 2004/2005...přece jen i tento detail jde dnes udělat mnohem lépe...
19. 4. 2012 20:08
Re: ASX
Ja neviem, sam som o nom premyslal ale ten interier bol akysi vrzgajuci a to som si nechcel predstavit, akoby to bolo asi po 100000 km...tie plasty by mohli trochu zmäkcit a vobec to nejak ozivit. Myslim, ze Mitsu nevie najst tu svoju cestu uz dlhsie a novy dizajn na Pajero to len potvrdzuje. Nemastne, neslane ale prajem mu ako vsetkym znackam vela uspechu.
19. 4. 2012 16:34
Re: ASX
No zrovna 10 let starýho mišáka mám, a ten interiér vypadá fakt jinak [odkaz]
Zcela uznávám, že vzhled interiéru je u jap aut takřka vždy "pár let pozadu",snad až na civic 8.g, ale to jsou věci ktré autu za vzornou a bezproblémovou službu rád prominu. Nehledě na odolnost interiéru. I po víc jak 200tkm a 4 dětech je stále OK o tom si zas evropa může nechat zdát-ošoupané plasty, prosezené sedáky atd.
19. 4. 2012 15:36
ASX
Mám ho 6 mesiacov,nemá chybu ako druhé auto v rodine na lyžovačku a na ryby.Najazdené 15000 km. prvá prehliadka grátis.Audi a Micu mi vystačí na všetko...!!
19. 4. 2012 14:14
Re: To už tady přece bylo
Problém co koupit jsem tehdy vyřešil prozaicky - Jeep Cherokee 3,7 V6 v automatu s předěláním na LPG. To je jiné svezeníčko, dali i moc pěknou slevu.
Avatar - Bristol
19. 4. 2012 14:02
ASX
z mého pohledu designově velmi povedené auto...velké tak akorát, a přiměřeně finančně náročné...jediné co mi trochu vadí jsou volanty mitsubishi...přesně takové se do jejich aut montovali snad i před desetiu lety...doba však pokročila...a měl by pokročit i design interiéru...interiér samotný jako celek je v pořádku...kazí ho detaily které vypadají buď staře nebo levně...a to je škoda...všimám si toho u více japonských vozů...za evrospkou-obzvláště pak německou konkurencí celkem pokulhávají...což je velká škoda...
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2012 13:57
Re: To už tady přece bylo
To JE ale NEsmysl (co jste napsal! ;-)
PS: Po prvních drobných problémech po setkání "reálnou" NE(přiliš vysokou)kvalitou nafty (vyřešné drobnou aktualizací software) je to VYNIKAJÍCÍ motor, dokonce doslova NEJlepší v kategorii VŮBEC!!! :yes: :yes: :-)
PPS: A s tou prodejností = ano, pro profesionály (rsp. "znalé") je až "zarážející" kolik(anásobně) více se prodávají různé "zcela průměrné" motory a naprostý TOP v kvalitě stojí "lehce stranou"
(což ale NEní zas tak "nic výjímečného", TAK to prostě "chodí" ;-)
19. 4. 2012 10:59
Re: To už tady přece bylo
Problémy DPF co z mitsu klubu vím, už jsou minulostí. Přehrával se software a už je to v pohodě. Hlavu z prodejů bych si také nedělal. Mitsu nikdy nebyla masovka a na to je výsledk víc než dobrý viz. [odkaz] Na silnicích ji jech vidět dost.
Jinak pro USA je vezre 4x4 i s 2,0benzínem, jen EU ekoteroristi znemožňují prodej na starém kontinentě ;-\
19. 4. 2012 10:27
To už tady přece bylo
Podobný článek jsem už četl minimálně 3 krát za poslední dva roky. Asi jim moc nejdou na odbyt. Ono taky moc krásy nepobralo, prodejci nejsou ochotni dát skoro žádnou slevu ( osobně zjištěno ), výběr barev mizerný, žádný automat a nejhorší problém je ten zde opěvovaný motor. Výkon ano, ale konstrukce DPF je snad nejhorší možná jaká je dnes na trhu. Pořád a neustále regeneruje ( spotřeba nízká jen tehdy, když zrovna neregeneruje ), lije naftu do motorového oleje proudem a nutí chudáka uživatele ho měnit skoro co 5 tisíc km. Bez demontáže DPF, které skoro nikdo neumí, je to auto pro finanční a nervové sebevrahy. ;-\ To už raději vypít tu flašku saké a vytlouct si tohle vozidlo z hlavy >:-[]