Testy
vím, že auto.cz a SM mají stejného majitele, ale to přetiskování článků by mohlo skončit, auto.cz to v mých očích docela degraduje, neb SM je prostě slabota
No, je třeba se začít smiřovat s tím, že auto.cz se stalo Bleskem mezi autoweby. Já jsem rád chodil na rubriku F1, která už je zcela v moci jiného bleskového "dodavatele".
Tak dlouho jsem přemýšlel, kam se zratili všichní diskutující .......... až jsem na to přišel.
Z auto.cz se prostě a jednoduše stala SLÁTANINA.
Tak dlouho jsem přemýšlel, kam se zratili všichní diskutující .......... až jsem na to přišel.
Z auto.cz se prostě a jednoduše stala SLÁTANINA.
nev, možná máš pravdu, F1 tady nečtu, ale jinak je poád auto.cz to nejlepší na českém internetu, vlastně v česku vůbec, byť hlavně americké weby jsou někde jinde (mnohem výše), ale pořád je to lepší než ta hrůza v Německu a VB
... budem rad, ked mi firma kupi eko-auto za 50.000 Euro. Budem jazdit aj na stlaceny vzduch.
Hybridy chápu u Japonců, kteří takhle řeší absenci velkých naftových motorů, ale proč Evropské automobilky dělají benzínové hybridy u kterých dosáhnou horko těžko spotřeby dieselu mi ještě nikdo nevysvětlil. A pokud jde o podíly naftových motorů v autech vyšší třídy, tak se zdá, že marketingoví "odborníci" automobilek tohle nebyli schopni vysvětlit zatím nikomu.
Výborná spotřeba, dostatečný výkon a krouťák, skvělý dojezd, úkol splněn.
Toto je 1. etapa. Do 2. etapy rovnou nastupuje Volvo.
Benzínové hybridy dělají kvůli USA a Číně, kde se zatím diesely nerozšířily. Tam bohatě stačí, když se něco málo ušetří oproti standardní benzínové verzi.
Čas diesel-hybridů přichází i proto, že je třeba splnit flotilové emise, a Audi, BMW i Mercedes (zvláště Mercedes) se zatím pohybují vysoko nad 130 g CO2 na 1 km.
BTW Nakonec to ti Bruselští byrokrati nevymysleli tak špatně. Sice se mluví o skleníkových plynech, ale má to perfektní vedlejší efekt, tedy tlak na snižování spotřeby, protože tady žádné katalyzátory nepomůžou.
Takze kdyz je nekdo manazer firmy a buduje si X desetileti svou karieru, tak ji prece nezabije tim, ze by do prace jezdil natruc v Dodge z 50tych let s Hemi Small block V8 a karburaci, kterou ten benzin protika jak z konve. Ne ze by na to nemel penize, ale ze by ho za to sezralo verejne mineni zpracovane ekofasos.
Provozne si myslim, ze by to vyslo levnejc jak ten hybrid Mercedes Ecko pri zname "spolehlivosti" soucasnych technologii.