Testy
JaMM
0
... budem rad, ked mi firma kupi eko-auto za 50.000 Euro. Budem jazdit aj na stlaceny vzduch.
Přejít do diskuze
Nemcovi by to bylo taky sumak, kdyby na neho nedotirali ekoteroristi na kazdem kroku.
Takze kdyz je nekdo manazer firmy a buduje si X desetileti svou karieru, tak ji prece nezabije tim, ze by do prace jezdil natruc v Dodge z 50tych let s Hemi Small block V8 a karburaci, kterou ten benzin protika jak z konve. Ne ze by na to nemel penize, ale ze by ho za to sezralo verejne mineni zpracovane ekofasos.
Provozne si myslim, ze by to vyslo levnejc jak ten hybrid Mercedes Ecko pri zname "spolehlivosti" soucasnych technologii.
Takze kdyz je nekdo manazer firmy a buduje si X desetileti svou karieru, tak ji prece nezabije tim, ze by do prace jezdil natruc v Dodge z 50tych let s Hemi Small block V8 a karburaci, kterou ten benzin protika jak z konve. Ne ze by na to nemel penize, ale ze by ho za to sezralo verejne mineni zpracovane ekofasos.
Provozne si myslim, ze by to vyslo levnejc jak ten hybrid Mercedes Ecko pri zname "spolehlivosti" soucasnych technologii.
Němec na diskuze o ekologii prostě má. Ale kdyby si za jejich průměrnou mzdu koupil tolik benzínu jako Čech za tu svou, tak by ho až tak nezajímaly v technických údajích kolonky s emisema CO2 na kilometr, ale spíše čísla o spotřebě řádek výše.
BTW Nakonec to ti Bruselští byrokrati nevymysleli tak špatně. Sice se mluví o skleníkových plynech, ale má to perfektní vedlejší efekt, tedy tlak na snižování spotřeby, protože tady žádné katalyzátory nepomůžou.
BTW Nakonec to ti Bruselští byrokrati nevymysleli tak špatně. Sice se mluví o skleníkových plynech, ale má to perfektní vedlejší efekt, tedy tlak na snižování spotřeby, protože tady žádné katalyzátory nepomůžou.
nev, možná máš pravdu, F1 tady nečtu, ale jinak je poád auto.cz to nejlepší na českém internetu, vlastně v česku vůbec, byť hlavně americké weby jsou někde jinde (mnohem výše), ale pořád je to lepší než ta hrůza v Německu a VB
No, je třeba se začít smiřovat s tím, že auto.cz se stalo Bleskem mezi autoweby. Já jsem rád chodil na rubriku F1, která už je zcela v moci jiného bleskového "dodavatele".
Tak dlouho jsem přemýšlel, kam se zratili všichní diskutující .......... až jsem na to přišel.
Z auto.cz se prostě a jednoduše stala SLÁTANINA.
Tak dlouho jsem přemýšlel, kam se zratili všichní diskutující .......... až jsem na to přišel.
Z auto.cz se prostě a jednoduše stala SLÁTANINA.
A proto tento diesel-hybrid v Nemecku uspeje. Cena je prijatelna a nebudou po ranu rusit sousedy. . . . . 😄
Zajeďte někdy do Německa a promluvte si s Němci o ekologii. Berou ji mnohem vážněji než my, možná až příliš vážně. Čech by u tohoto auta slyšel na spotřebu, Němec na emise. Myslím si, že než toto auto vyvinuli, dobře si rozmysleli, jestli má na trhu místo nebo ne.
Já myslím že to stačí.
Výborná spotřeba, dostatečný výkon a krouťák, skvělý dojezd, úkol splněn.
Toto je 1. etapa. Do 2. etapy rovnou nastupuje Volvo.
Benzínové hybridy dělají kvůli USA a Číně, kde se zatím diesely nerozšířily. Tam bohatě stačí, když se něco málo ušetří oproti standardní benzínové verzi.
Čas diesel-hybridů přichází i proto, že je třeba splnit flotilové emise, a Audi, BMW i Mercedes (zvláště Mercedes) se zatím pohybují vysoko nad 130 g CO2 na 1 km.
Výborná spotřeba, dostatečný výkon a krouťák, skvělý dojezd, úkol splněn.
Toto je 1. etapa. Do 2. etapy rovnou nastupuje Volvo.
Benzínové hybridy dělají kvůli USA a Číně, kde se zatím diesely nerozšířily. Tam bohatě stačí, když se něco málo ušetří oproti standardní benzínové verzi.
Čas diesel-hybridů přichází i proto, že je třeba splnit flotilové emise, a Audi, BMW i Mercedes (zvláště Mercedes) se zatím pohybují vysoko nad 130 g CO2 na 1 km.
Tak už i Němce napadlo, že by mohli udělat opravdu úsporné auto kombinací naftového motoru a hybridní technologie. Jen by to chtělo ho udělat pořádně, se silnějším elektromotorem a větší baterkou, jako benzínové.
Hybridy chápu u Japonců, kteří takhle řeší absenci velkých naftových motorů, ale proč Evropské automobilky dělají benzínové hybridy u kterých dosáhnou horko těžko spotřeby dieselu mi ještě nikdo nevysvětlil. A pokud jde o podíly naftových motorů v autech vyšší třídy, tak se zdá, že marketingoví "odborníci" automobilek tohle nebyli schopni vysvětlit zatím nikomu.
Hybridy chápu u Japonců, kteří takhle řeší absenci velkých naftových motorů, ale proč Evropské automobilky dělají benzínové hybridy u kterých dosáhnou horko těžko spotřeby dieselu mi ještě nikdo nevysvětlil. A pokud jde o podíly naftových motorů v autech vyšší třídy, tak se zdá, že marketingoví "odborníci" automobilek tohle nebyli schopni vysvětlit zatím nikomu.