Peking 2012
Přihlásit pro přidání komentáře
imoimo
Kdy se objeví už konečně nový Superb ? Pořád dokola,Rapid,Octávie III a Supík nikde to je taková tajnost ?
2015,ale mezitím bude facelift.Měl by být zároveň představený s OIII-facelift.
to Dixik2 - to si myslíš nebo to je potvrzené,octávka III má být na podzim a nebude výhodnější než nějaký facelift přímo nový model Supa,protože to by bylo krátké období od faceliftu k novému rok 2014 a hned nový 2015 ?
Nemyslím, že je Sup tak starý (či nepovedený), aby museli dělat novou generaci. Očekával bych v blížší době facelift.
Potvrzené úplně ne.Ten rok 2015 je z AutoBildu,ale když představovala škodovka delaerům v O2 Aréně nové modely,tak by měl být facelift zárověň s OIII.V O2 Areně jim ukazovali facelift SII.Modelový rok u škodovek a koncernu je od 22KT.
Modelový rok 2013 se již u Škody od minulého pátku objednává...
Jaké jsu tam změny ?
Nic zásadního... Obecně zvýšení ceny u všech modelů asi o 0,5%, akční modely Champion u všech modelů kromě Superbu (u Octavie motor 2,0 TDI/81kW pouze s akčním modelem Champion), Octavia RS s paketem Speed (jen černá kola a rádio Bolero), nové laky karoserie... A spoustu doplňkové výbavy úplně vyřadili z nabídky z důvodu, že ji "nikdo" neobjednával, např. GSM II s Bluetooth s držákem, rezervní kolo z lehké slitiny, vůz kategorie N1 atd....
to Xavier - jak si můžeš objednávat facelift,když jej nikdo neviděl na živo,přeci to nejde jen tak,tomu nerozumím
Ještě hodně vody uplyne... a "nová generace" může být nová podobně jako aktuální Guru či Apoštol. 😉
rohYpnol
Když vyvíjeli od začátku 2 varianty - sedan i liftback, tak mi opět uniká pojetí Toleda, které mohlo hrát na sportovnější notu v podobě sedanu. Menší praktičnost, vyšší míra pohodlí, lepší tuhost karoserie...
Ale Toledo - liftback, Rapid - liftback... Už nyní vůbec nevím, proč bych měl kupovat Alhambru, když tu mám Sharan. Nevím, proč kupovat Exeo, když za stejnou cenu mám střední třídu současných modelových generací. Nevím, proč jít do Toleda, když tu bude Rapid. O Mii se nemá ani cenu zmiňovat...
Ale tohle je o Škodě . tam nezbývá než čekat, s jakou cenou se objeví, ostatní už nemůže nikoho překvapit.
Ale Toledo - liftback, Rapid - liftback... Už nyní vůbec nevím, proč bych měl kupovat Alhambru, když tu mám Sharan. Nevím, proč kupovat Exeo, když za stejnou cenu mám střední třídu současných modelových generací. Nevím, proč jít do Toleda, když tu bude Rapid. O Mii se nemá ani cenu zmiňovat...
Ale tohle je o Škodě . tam nezbývá než čekat, s jakou cenou se objeví, ostatní už nemůže nikoho překvapit.
Ad Exeo - z jmenovaných modelů se zrovna tenhle liší nejvíc, protože nemá s koncernovými soky nic moc příbuzného. Je to stará Audina, takový duchovní nástupce Passatu B5.5.
Na našem trhu může být preference jednoznačná, ale ve zbytku Evropy tomu tak povětšinou nebude a i prakticky identické modely dávají Seatu slušnou šanci na prodeje, pokud si to nepokazí interiérem nebo podobnou věcí. Vidím v tom snahu poskytnout Seatu alespoň nějaké portfolio, z kterého by mohl žít.
Na našem trhu může být preference jednoznačná, ale ve zbytku Evropy tomu tak povětšinou nebude a i prakticky identické modely dávají Seatu slušnou šanci na prodeje, pokud si to nepokazí interiérem nebo podobnou věcí. Vidím v tom snahu poskytnout Seatu alespoň nějaké portfolio, z kterého by mohl žít.
Ad Exeo - a co z toho mám? Kromě mizerné základní koncepce "motor až úplně vepředu", na danou třídu malou prostorností, ne zrovna pestrou nabídku motorů... Jasně - je tam ta "prémiovost"... >😒] (jenže laťky se posunuly).
Také jsem schválně nepsal, že z toho něco máš, protože předchozí A4 nebyla zas takový zázrak. Díky tomu, že to bylo Audi, má pod kapotou pár lepších řešení, ale jinak to nic zvláštního není.
moymma
teda mě nepřekvapuje že realita neodpovídá konceptu, ale když jsme viděl to "Lko" tak jsem kulil oči. Mě se fakt ta kára docelal líbila a říkal jsem si, že konečně měla škodovka koule udělat designově odvážnější vozítko, ale co z toho zase dopadlo za zaprděnej look, kterej ničím novým nenadchne a promiťe mi to, připomíná mi to naklonovanou fabii s octávií...no prostě hrůza...absolutně nezajímavý vzhled...šedá myš jako prase!!!!
To by mě zajímalo, čím ti to auto připomíná Fabii. Snad ne těma falešnýma světlama, které budou ve skutečnosti vypadat úplně jinak...
esper
a kedy uz konecne tu srotku ukazu ? vsade (nielen na tomto portali) su clanky o novej skodovke a NIKDE ! este nebolo ukazane ako vyzera. pritom je urcite vysledna seriova podoba uz urcite dana. preco to uz konecne neukazu ? alebo ked sa to auto planuje uviest az za dlhsiu dobu, tak preco sa o nom teraz prakticky kazdy den niekde objavuje novy clanok ??? mi to uz pripada ako keby sa skodovka chystala vyrabat konkurenta veyronu, ktory ma byt ale vo vsetkom lepsi, navyse odvezie 5 ludi a ma 500+ litrovy kufor a dosahuje rychlost 400+ aj s dvoma bicyklami na streche a pripojenym vozikom. cele je to trapne uz. sa mi skodovka len znechucuje tymto. teda ono za to ani tak nemoze skodovka ako rozni pisalkovia, ktori nevedia uz cim by si zvysili citatelnost...
kuny
Reklama je tu na auto obrovská, jestli bude mít v nabídce benzinovou atmosféru přijatelného výkonu (min. 1,6l 75 kW), bude to pro mě jeden z kandidátů na druhé auto do rodiny poté, co doslouží Astra... Záleží na ceně a výbavě... Uvidíme
Sundat tomu znak, tak bych myslel ze je to nejaky nehezky korejsky laciny vozik nebo lepe cinsky vozik a ono skoro trefa akorat ne korejsky a ani cinsky >😁 Pridame laciny interier co byl viden u noveho Toleda a mame nejvetsi lowend ve tride, nejvetsi konkurenci pro Dacii >😁
[odkaz]
Tomu se majitele novych I30 musi smat az se musi za bricho popadat >😁
Kdyz to shrnu, tak to vypada na o 5% prostornejsi susku jak fabie s o 40% vyssi cenou, ale kdyz to lidi kupujou. Pak ze nejsme tak bohati abychom mohli kupovat levne veci >😁
Navíc opět přichází to, proč byla první generace tak oblíbená, a proč bude i nový Rapid oblíbený - praktičnost...
U Skody to je ale jen o cene a stavajici Tour ma nejakou uroven a tahle lacina pixla to bude asi dost velky krok zpatky 😉
Praktičnost zůstane, zisková marže se zvýší, zákazník dostane nový model s nižšími provozními náklady, Octavia III si uvolní pozici a nebude muset tak tlačit na cenu. Co je na tom špatně?
Ale:
To že za tych 250tis to bude ořezané ve výbavě jako zbytek škodovek v základu, bych se i vsadil
Nižší provozní náklady??? Oproti čemu???
A jak píšeš Octavia III nemusí tlačit na pilu s cenou.. Takže auto bez výbavy bude drahé a snad konečně i český řidič pochopí, že i30 je úžasné auto.
POV - motor 1.2
pneu - základ možná 14p., max. 15p.
servis (méně olejové náplně, klasický koncern - tedy levné díly od druhovýrobců atp...
Kdes byl na tom, že současné Škody mají tragickou zákl. výbavu? Jistě - není to VW, kde je bohatý standard, ale oproti konkurenci je to +- stejné. Fabia v základu chudá stejně jako konkurence, Octavia a Yeti žádná sláva žádný průser, Superb slušný základ.
Podívej se na to, co má tvůj slavný i30 v základu, moc tam toho taky neneajdeš... Vlastně nemá vůbec nic podstatného navíc proti Octavii Active s tím rozdílem, že Active si můžeš libovolně dovybavovat dle představ, kdežto u i30 jsi odkázaný na příplatek za rádio, klimu, metlu a tím jsme víceméně skončili...
Rapid bude jen lacinej bastl FII ala liftback, coz fakt srovnavat s I30 nejde, ta slape na krk Golfu a ne Loganu jako Rapid. Chapu ze u nas je moda koncernovy susky porovnavat s kde cim kvalitnejsimn od konkurence, co treba ale tvrdit ze IX20 splni variabilitou, spolehlivosti, levnejsim provozem na 14, 15" to same co Golf a jeste usatrim >😁
Ono ne ze si muzes Activ dovybavit, ale ty musis >😁 To bych radsi bral I30 trikolor za 315, ktera uz ma kde co, mlhovky ESP, ....a jeste usetrim oproti zakladu Activ >😁 Sade :no: holatko jako za casu 120 >😁 I motor bude v zakladu stejny >😁 OIII ma lezt do stredni tridy a tohle by melo zaujmout pozici v nizsi stredni. Nejlepe jeste s motorem 1,2HTP to by bylo ke zbliti :no: :no: :no: