Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Audi Q5 facelift: Nově i s motorem 3,0 TFSI (doplněno video)

24 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
co bude brát 15 si koupí leda zatvrzelý antiropák. Obyčejný ropák žere 9 reálných a zvuk motoru je kultivovaný.
cjoctavian
a na to je tu hybrid >😒]
Avatar - Tomogo
Tomogo
No těší mne, že si snad automobilky uvědomily, že benzín není mrtvý. Dokazují to tyto motory i poboku s "Opláckým" 2.0 TFSI s 185kW a 400Nm a poměrně dobrou spotřebou. Nicméně by to chtělo ještě přitlačit, když BMW s tří litrovým benzínovým šestiválcem dokáže jezdit v průměru za 7,5l/100km. Jak je vidět tak bezín neřekl poslední slovo a je tomu dobře....
Pro dieselisty - nic proti dieselu, až na to že smrdí, je hlučný, má malý rozsah použitelných otáček, tak si myslím, že pro určitá řešení je lepší volbou, než benziňák. Už jen díky o 20% menší spotřebě.
Mig_35
Tohle přece nemůže nikdo rozumný myslet vážně😄 Benzínový šestiválec (mluvíme o 35i předpokládám, atmosféra umřela) v X3 s pohonem všech kol jezdit na 7,5 litru bude při ustálené stokilometrové rychlosti - a to ještě možná. Zázraky se nedějou. Btw. tahle Q5 bude brát 12-13 a nebude to žádná velká divočina. Kompresor si žádá své.
Avatar - Tomogo
Tomogo
Vystřiženo z testu BMW 335i otázkou je kolik to bude v X3😒br /> Opravdové překvapení ale přišlo na dálnici. Rychlost 130 km/h znamená díky osmikvaltu ležérních 2200 min-1. Motor si pak vystačí se 7,2 l na každých 100 kilometrů! Zpomalení na 100 km/h srazí otáčky na 1700 min-1 a spotřeba klesne přesně o litr.
Avatar - Ham.
Ham.
průměr tohoto motoru v 3er je 11l.

[odkaz]

V nové 3er může být rozdíl plus mínus půl litru, ostatní jsou zbožná přání.
Mig_35
řekl bych, že ten průměr je se starší převodovkou, ale ani s tou novou nečekám žádné zázraky...
loydl
a práve opak je vraj pravdou.....na novej 335i s 8ZF mali chalani v Španielsku na jazdách priemernú spotrebu 8,5l....a že tie autá teda nešetrili a poriadne si to užili....všetky sánky dolu....
_MT_
To by asi chtělo definovat nešetřili. V takovém režimu bych tipoval 20-30, nebo i víc. S podobnými motory není takový problém se dostat i ke 40, když je využíváš naplno.
loydl
nie okruhové jazdy, tam je iná spotreba (nielen benzín, ale aj gumy, brzdy).
bežné jazdy-okresky, dialnica a mesto. ja napr. nejazdím pomaly,ale plynulo, takže by som to vraj tiež v poho dal do tých 8,5l.
_MT_
Nemluvím o okruhu. Na 30, u některých i na 40, se dostaneš i na okresce. Můj soukromý vůz má průměr 20-24 při mém běžném používání. Proto říkám, že bych tipoval 20-30, pokud si chci užívat. Za 12 možná s dieselem, protože s ním není taková zábava. Ale jo, ať nežeru, řekněme 15-20, ale pořád budeš mít slušné rezervy. 9 nemá moc společného s užíváním si.
Avatar - Guess
Guess
Ham.: Že 335i e92 s DKG jezdí za 7,5 litru můžu sám potvrdit, ale musím uvest, že takové hodnoty dosahuje na dálnici, na tempomatu při 130 km/h. Městská spotřeba se pohybuje kolem 11-12 litrů (už záleží na řidiči, Já jezdím za 11,8 l/100 km). Sportovnější jízda znamená odběr 18-20 litrů. :yes:
Avatar - nyvlja
nyvlja
Prostě benzín si koupí normální člověk kdežto diesel to je hrůza... >😒] Ten zvuk dízláku noo fuj dělá se mi husina 😄
ryccardo
No vidíš a já jel minulý týden s Roomsterem HTP Jablonec - Praha za krásných 9,7 litru na sto. Zpátky jsem se snažil jel pomalu a doufal jsem že úsporně, ale stejně 8,3. Tak by mě fakt zajímalo jak ten 3,5 litr pojede za 7,2 ;-\
Avatar - Tomogo
Tomogo
No to je právě ono, HTP je motor minulého "tisíciletí", prostě nic extra. Například můj 2.0 TSI který není bůh ví co, prostě technologie stíhaček z druhé světové války, tak s ním jezdím cca za 7. Nová TSI jezdí o půl až litr méně. A jelikož benzín má o cca 20% menší účinnost, tak není důvod, proč když diesel jezdí za 5 litrů, benzín by neměl jezdit za 6. Je jen otázkou, jestli chtějí investovat do vývoje a takový motor vyrobit. A pokud ano, tak chápu, že když se diesely na dnešní úroveň dostaly po cca 30-ti letech vývoje a na benziňáky se celou tu dobu kašlalo, tak to dnes asi taky chvilku bude trvat, než udělají "dokonalý" benziňák s "ideálním" spalováním. Ale že je co zlepšovat je jasně vidět na tvém HTP, mém TSI a BMW 335i.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak jedine za evoque :yes: , audina je oproti nemu grc navyse dat tolko penazi za nudne audi je hriech :yes:
jossalito
Až na to, že jízdně na tu Q5 Evoque vůbec nemá.

Takže Evoque = masírka. :-!
Mig_35
Proč tomu asi dělala reklamu Beckhamová? že by byla cílová skupina alfa-samci?
jossalito
Mě se Evoque taky líbí, jak z venku, tak zevnitř, ale technika, to už taková sláva není...
Avatar - Ham.
Ham.
Konkurentem Evoque je Q3, X1, Mazda CX-5, Tiguan etc. Zatím ze všech srovnání vychází Evoque jako vítěz v designu ale jako totální poražený co se motoru, podvozku brzd a jízdních vlastností týče.
[odkaz]
[odkaz]
_MT_
Evoque také lépe zvládá nezpevněné povrchy. Ale jako celek je to horší auto. Škoda.
Avatar - Ham.
Ham.
Jj, tak trochu v tradicích ostatních Range, v terénu skvělý na silnici almara na kolech.
_MT_
Q3 za ním moc nezaostává, ale v některých režimech je vidět, že je Terrain Response lépe naladěný. Q3 to zvládne také, jen je u toho občas méně elegantní. Za to na silnici se rozdíl víc než smaže. Rozdíl však bude v dimenzovanosti podvozku. Prostě Evoque je v terénu spíš doma a spíš nějaké větší řádění přežije.
O_i_vtec
Jel si tím Evoquem i Q5, že můžeš srovnávat? Já tedy jel alespoň tím Evoqem a jizdně mi přišel velice schopný. Papírově má jistě Q5 navrch, pokud jde o zrychlení a maximální rychlost zvlášť V6 TDI. Řekl bych ale, že Evoque bude o dost agilnější zejména v zatáčkách, vzhledem k nižší hmotnosti a kompaktním rozměrům. Q5 bude zase dominovat větším prostorem a pohodlím. Jinak konkurentem Evoqu je spíš Q3.