Sorry chlapi, ale to by ste si fakt boli ochotni nekupit auto, ktore je v tomto rebricku? >:D Dovody pre F500 su uzasne: "nevýhodou velký poloměr otáčení, nepohodlné sedačky nebo horší komfort". Asi to testovali nemecki policajti, ti maju s nepohodlnymi sedackami svoje skusenosti >:-[] rebricek :no:
O polomere otacania teda neviem, auto som mal na 3 dni a v meste s tym nebol ziaden problem. Ale je pravda, ze sedacky su uplne tragicke, hlavne pri tej cenovke co 500-ka ma. Ceresnickou na torte je opierka na hlavu, ktorou je plastova tacka... :no:
Skoda Favorit a spol ani nebyla nominovana :-) S tim prvnim Ackem by to byl vyrovnany souboj, i kdyz ty veci co trapily Favorit nebyly rovnocenne tem od Mercedesu, vikendove garazmajstrske hobby v podobe vecnych orezlinek, nespolehlive elektroinstalace a bouchani a skripeni snad vseho co vyrobce do auta namontoval se neda porovnavat s mizernymi jizdnimi vlastnostmi korunovanymi rizikem otoceni na strechu ;-)
Tak si pojď kopnout do auta, které na svojí dobu bylo solidní. A pokud jsi nebyl uplný technický ignorant, tak si nikdy nezůstal stát bo se něco fatálně rozbilo.
Ha ha, to auto bylo tragický už v době vzniku. Co na něm bylo solidní? Tragický zpracování? Nulová bezpečnost? Předpotopní motory? Bídná antikorozní úprava? ... Ano měřím to dobou vzniku. Prostě tragédie :no: Říká se tom nekritická nostalgie ne? >:D
No ak sa Favorit 135 vyrabal 1989-1995... a v rebricku zjavne figuruje Golf III (vyroba 91-99), tak ten Favorit zas nie je uplne od veci. A taka Felicia bola velmi podobne "solidna", si myslim... kedze je to defacto zaobleny Favo
Ale prosimte, nedelej z Fava nejaky technicky skvost. To auto bylo tragicke, ale v kontextu doby a vozoveho parku v CSSR v te dobe to jiste byl krok vpred.
Tak technické skvosty vypadaly určitě jinak.
Ale pojďme, r.v. 1990, podobná kategorie vozidel. Který výrobce nabízel o tolik lepší auto, že slovo se solidní se nedá použít? :-)
no rikam snad neco jineho ? :-) myslim ze ho jeste chvalim, kdyz ho pokladam za stejne nekvalitni, jak nektera auta z tohodle zebricku. To ze ho tam Nemci nemaji je podle me dano tim, ze cely tenhle rank aut z vychodniho bloku proste vypustili, to by tam musely byt zminene napriklad i Lady, Moskvice Tavrije a dalsi .. ktere ovsem do motorizace v Nemecku moc nezasahly. Narozdil od tech facek, kterych tam myslim jezdilo celkem dost.
etalon kvlaity opět ukazuje své přednosti, no zejména spolehlivost Sharanu této generace je tak profláklá že kdo si to koupí musí být vcelku masochista :-)
posmívaný ford tam má jeden Focus, Galaxy I nepočítám, to je Sharan s jinou maskou a logama = stejnej verk.
Z prémie je tam Mercedes, což není divu, ten v jisté době na tom byl v kvalitě výroby tak dobře, že se některý tradičním zákazníkům značky doslova protáčela očka co si to koupili a trošku ubývalo bankovní konto po častých návštěvách servisů...
A hlavně to jsou Mercedesy A a B, což jsou auta, která nikdy Mercedes neměl vyrábět stejně jako Audi A2 a BMW X3. Tyhle automobilky stejně budou vždy nejlepší ve výrobě sedanů, tyhle slátaniny na zaplnění mezer trhu beru s úsměvem na tváři.
Je tam sice pár kravin, o pořadí a o chybějících autech by se daly vést sáhodlouhé diskuze, nicméně celkově to lze hodnotit tak, že žebříček opravdu asi až na dvě tři výjimky obsahuje spíše auta, co za moc nestojí.
:-) ale vedou ty male zdorby od mercedesa .. jeste tam mohli zdrchat Vaneo, to si snad v Stuttgartu delali srandu, kdyz si mysleli,. ze tuhle ohavnou a poruchovou zelinarskou dodavku budou lidi akceptovat.. nastesti to stahli z prodeje jeste docela rychle. Za me to byl jednoznacne nejohavnejsi mercedes vsech dob.
Najviac ma prekvapilo štvrté miesto Corolly, keďže práve toto auto som pár rokov vlastnil. Neviem, aké motory kupujú Nemci, ale benzínovú jedna-šestku od Toyoty považujem za najlepší benziňák v tejto kategórii. Výkon 110 koní, zrýchlenie na 100 cca 10 sekúnd, dlhodobá spotreba 6,5 litra. Treba si pravda zvyknúť na mixérový zvuk motora a vyššiu hlučnosť na diaľnici. A úplne šokovaný som bol presnosťou palubného počítača. Aspoň 15 krát som si porovnal spotrebu podľa tankovania (od plnej do plnej) a odchýlka od palubného počítača nikdy nebola väčšia ako 0,1 litra - čo je vlastne tolerancia merania.
Myslíš otevřít šampaňské? Až budou Frantíci prodávat tolik svých vozů v Německu jako Němci ve Francii, bude to důvod k oslavě.
Ale na chvíli ........... proč ne.
Pozrite sa na recenzie 206-ky na MOJEAUTO.CZ
Podľa týchto recenzíí je spoľahlivá. ;-);-)
Každopádne žiaden test ani recenzia nikdy nebude presne objektívny.
Navyše, každý človek má inú stupnicu hodnotenia a iné požiadavky.
Tomu istému autu môžem dať ja 7 bodov a brat 9. :yes:
raději si dám pivo - a pokud víno, tak raději ne francouzské, mizerných francouzských výrobků mám nadosmrti dost. :no:
Na tom žebříčku je nejzajímavější, jak hluboko pod rozlišovací úrovní je u německých spotřebitelů většina francouzské a italské produkce s těmi všemi pověstnými šmejdy. :yes:
To nevim, co se o SEATech říká, ale nesmíš poslouchat každého pitomce a že jich tu není málo! Kvalita vozů SEAT je s ohledem na identickou technologii min. na stejné úrovni jako u vozů VW a Škoda. Navíc v Barcelonském závodě Seatu se vyrábějí na jedné výrobní lince Seaty s prémiovými vozy Audi Q3. Co více si přát jako důkaz výrobní kvality? ;-)
aut je přece posuzováno v rámci své třídy a cenové kategorie. Pokud tedy Mercedes vstoupil na trh malých vozů autem, které se při losím testu převrátilo, byl to asi větší problém, než že v Passatu vrže přístrojovka. Každé jednotlivé auto z tohoto testu je tedy potřeba posoudit individuálně a ne porovnávat s ostatními...
To vypada jako kdyby nejhorsi auta delaly ve VW. Respektive v Nemecku.Vzdyt z 20 aut je tam 15 nemeckych a to nepocitam Smart ktery je pod kridly Mercedesu
Snad i proto si ty Smarty Mercedes bude raději nechat dělat u Renaultu. Časi se mění a Renault se pomalu stává mainstreamovým lídrem ve spolehlivosti. :-!
Nejsem si jist, kolik z vás opravdu četlo tento článek. Je tam jasně napsáno, že do testu se počítaly jen ty vozy, na které byl určitý počet testů..co z toho vyplývá, ať si odvodí každý sám za sebe ;-)
bezkonkurencne!
Len malo z nich v uliciach funguju smerovky, svetla, zlyhava im riadenie a brzdy a tak kluckuju pomedzi autami, zasekava sa im plynovy pedal a tak musia predbiehat za kazdu cenu aj na uzkej a rozbitej ceste
jaký znak mají pojízdný plechy na kolech. Auto má sloužit a kupující věří reklamě a různých radám "znalců" a nakonec za ušetřený prachy koupí zrovna nepovedeno srač.ku, protože Helmut či Peter něco odflák. Nebo prostě se jedná o chronickou výrobní vadu, ale to jen tak výrobce nepřizná. Stále platí jedno, vždy v pořádku dojet ;-)
a dle čeho...četl jsem a některé věci na které si uživatelé stěžují...mohou jiní pokládat za ne uplně směrodatné...a naopak...podle článku...minimálně ford focus a toyota corolla jsou i dost chválená auta...a nepochybuju že kvalitní...překvapením je naprostá dominace značky VW-v top/fail 20 má hnedka 5 zástupců...golf III mě naopak vůbec nepřekvapuje...doma jsme na konci devadesátých let vlastnili VW Vento a VW Passat B3(oba v dieselu)-a oba vozy byli neskutečné šroty-nakonec to skončilo tím, že tomu otec nechal stočit tacháč, a hodil na bazar(chudák co to po nás koupil >:D >:D ), VW Sharan je vcelku známá firma-pravidelně obsazuje spodní příčky TÜV-stejně tak identický Galaxy I...dnešní Galaxy naštěstí nemá s rodinou Sharan/Alhambra nic společného...a je to znát...mercedes A byl pěknej průser ze strany mercedesu...a tak to bohužel vypadá...toto auto mercedes vůbec neměl v této formě vyrábět...uvidíme zda nové a omoho konvenčnější A-čko bude u uživatelů oblíbenější...zajímavá je absence italů a francouzů ve větší míře...naopak totální dominace německých mainstream výrobců+mercedesy a jeden smart
A jestlipak to nebude tí, kolik se těch frantíků a taliánů v Německu prodá? Pokud si někdo koupí v Německu taliána nebo francouze (kde jsou ty časy, kdy renault patřil k nejoblíbenějším autům v Německu....), tak ví do čeho jde a nebude si stěžovat. Jestli mezi třicítkou neprodávanějších aut v Německu jsou dva tři z dovozu + Oktávie s Fábií, tak se nedivme podobným žebříčkům.
právě proto to mám s otázníkem...tím značím že to má velmi malou vypovídající hodnotu...už jen proto že je hodnocen čtenáři autobild v německu...jistě to bude...respektive by to byl uplně jiný žebříček u nás(tam by dost možná úřadovali některé auta socialistické produkce), ve francii, itálii, usa či japonsku...a jiných automobilových velmocí...
PS. navíc když je to v německu člověk by čekal že němci budou nadevše vychvalovat svá domácí auta(obzvlášť pak svůj milovaný koncern VW) a naopak hanit ta francouzská, italská a jiná auta...proto je to pro mě tak trochu překvapením...to že vyhrál VW Passat současné generace samozřejmě překvapením není...3 mercedesy E v top 20 také ne